Al heel lang niet nee.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:04 schreef yats het volgende:
Slaande beweging is nu ineens geen rood meer?
Wat is het lekkerste voer wat je hebt gehad, en waar?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:05 schreef MC-M het volgende:
6. Maar was na de wedstrijd, dus redelijk koud en wellicht oud voer.
Alleen als wij het doen zeker?quote:
Al zin in de wedstrijd tegen ons? Punten cadeau krijgen is best fijn toch?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:05 schreef MC-M het volgende:
6. Maar was na de wedstrijd, dus redelijk koud en wellicht oud voer.
Wil je echt een yats doen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:06 schreef Zorro het volgende:
Ramalho krijgt een klap. Zal dus wel geel zijn want niet hard genoeg of zo.
Grbic net ook. Was zelfs geen geel..quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:06 schreef Zorro het volgende:
Ramalho krijgt een klap. Zal dus wel geel zijn want niet hard genoeg of zo.
Was het duidelijk?quote:
Ach joh, dit seizoen is gewoon klaar. Die #%%$play-offs haal je wel, al heeft niemand daar zin in.quote:
Ik las het. Doe Knutdeijsbeer de groeten aangezien je vlakbij hem bent.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hallo LR ik ben in limburg op dit moment
Wellicht geen zin in maar zou lang kunnen duren voordat Vitesse het weer haalt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ach joh, dit seizoen is gewoon klaar. Die #%%$play-offs haal je wel, al heeft niemand daar zin in.
Niet zo speciaal maar broodje bratwurst bij Meppen. En uiteraard de Fryske dumkes bij de koffie in het ALS.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is het lekkerste voer wat je hebt gehad, en waar?
Nog best ruim, maar die lijntjes waren wel nodig hoorquote:
Ik was weer eens te snel met mijn oordeel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben wel degelijk lijntjes getrokken
Ik zag het meteen maar misschien wil ik het ook zien.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog best ruim, maar die lijntjes waren wel nodig hoor
Nee joh, er komt gewoon weer een of andere rijke idioot. In deze eredivisie heb je weinig nodig om bij de eerste 8 te eindigen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht geen zin in maar zou lang kunnen duren voordat Vitesse het weer haalt.
Ik zou dit net zeggen ja.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Gakpo toch wel een hele goede speler
Die lijntjes waren partijdig want de buitenspel lijn was rood, net als Twente.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog best ruim, maar die lijntjes waren wel nodig hoor
Als ik moest kiezen had ik ook ja gezegdquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag het meteen maar misschien wil ik het ook zien.
Nobody cares about Utrechtquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:11 schreef Paul het volgende:
RKC kwam op 1-0 tegen Utrecht, maar goal werd teruggedraaid!
DICKED
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |