Pak je womanizer er maar bij dan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Haha ik heb barb gewoon aangeraakt in t echie ik own jullie
Als je dat niet wil heb je die foto gewoon nog niet gezienquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik dat niet zou willen zou ik de enige zijn in dit topic.
Die foto van 15 jaar geleden?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je dat niet wil heb je die foto gewoon nog niet gezien.
12 jaarquote:
I knowquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Haha ik heb barb gewoon aangeraakt in t echie ik own jullie
Dan doe je iets niet goed.quote:
Ik durf te wedden dat Barb als een goede wijn verouderdquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Barb als een goede wijn verouderd
Soms klinkt ie dan ook wel weer eens bitter en verzuurd als goedkope Aldi wijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik meende op een recente foto te zien dat zijn haargrens haast maakt met terugtrekken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Barb is een soorr george clooneyquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms klinkt ie dan ook wel weer eens bitter en verzuurd als goedkope Aldi wijn.
Toch #teambarb.
Das ook alleen maar vanwege those pesky kids, he.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms klinkt ie dan ook wel weer eens bitter en verzuurd als goedkope Aldi wijn.
Toch #teambarb.
Clooney is dan ook een zure zeur ook al ziet ie er vast nog redelijk uit voor zijn leeftijdquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Barb is een soorr george clooney
I'm just prankin' broquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das ook alleen maar vanwege those pesky kids, he.
Dat valt mee. Maar ben geen wandelende shampooreclame meer neequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meende op een recente foto te zien dat zijn haargrens haast maakt met terugtrekken.
Dat zure voel je niks van als je uitgewoond wordtquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Clooney is dan ook een zure zeur ook al ziet ie er vast nog redelijk uit voor zijn leeftijd.
Je ogen worden er ook niet beter op, begrijp ik?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt mee. Maar ben geen wandelende shampooreclame meer nee
Dit is out of context erg fucking nastyquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat zure voel je niks van als je uitgewoond wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |