Meer tijd om te poetsen danquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Luchtdruk voelt meer echt. Voor mij geen trilling meer. Vond het geluid van trildingen ook altijd vervelend luchtdruk is veel stiller. Tis wel enorm gevoelig als je zo’n ding net hebt. Dan ist echt 2 min en dan ben je er al :’)
Klinkt als een waardig afscheidquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik heb me nog redelijk ingehouden opzich, want de shots leken niet op te houden, die gast die weg ging mocht helemaal los van de baas, hij heeft alle cocktails die ze hebben verzonnen.
Maar het was zo erorm druk, personeel dat vrij was, ex personeel, personeel van het andere filliaal, vrienden van hem etc etc.
Was wel ff lastig wakker worden vanochtend.
Niet heel bro's before ho's van jequote:
Klinkt goed, maar ik ben wel bang dat het flink tegenvalt na zulke lovende reviewsquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Luchtdruk voelt meer echt. Voor mij geen trilling meer. Vond het geluid van trildingen ook altijd vervelend luchtdruk is veel stiller. Tis wel enorm gevoelig als je zo’n ding net hebt. Dan ist echt 2 min en dan ben je er al :’)
Ik pas me wel eens aanquote:
Ik heb hier helemaal niets om op te kunnen gevenquote:
Dat heb ik met trilling al. Ik moet geen luchtdruk gaan gebruiken begrijp ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tja als je in de crinste le duc staat weet je ook niet wat het effect tussen je benen is. Soms moet je ook gewoon iets proberen. Wel humor dat ik dit zegquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ik ben wel bang dat het flink tegenvalt na zulke lovende reviews.
je kunt ze moeilijk even testen in een pashokje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tja als je in de crinste le duc staat weet je ook niet wat het effect tussen je benen is. Soms moet je ook gewoon iets proberen. Wel humor dat ik dit zeg
Nouja vooordeel is dat je iets van 7 snelheden hebtquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik met trilling al. Ik moet geen luchtdruk gaan gebruiken begrijp ik![]()
Wist niet eens dat dat bestond tho
Op t puntje van je neus raden ze aan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je kunt ze moeilijk even testen in een pashokje.
Ja, mijn vibo kan ik ook van langzaam naar snel draaien.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouja vooordeel is dat je iets van 7 snelheden hebt
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tja als je in de crinste le duc staat weet je ook niet wat het effect tussen je benen is. Soms moet je ook gewoon iets proberen. Wel humor dat ik dit zeg
Goed punt. Ik laat je iets weten zodra ik het eventueel geprobeerd hebquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je omschrijft het wel heel deskundig allemaal.quote:
Senn heeft er twee, dus sleepover party?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je kunt ze moeilijk even testen in een pashokje.
Ja datquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mijn vibo kan ik ook van langzaam naar snel draaien.
Maar wat voel je met luchtdruk dan? Meer soort van stootjes van lucht of?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Senn heeft er twee, dus sleepover party?
Nou dat vind ik wel weer wat omgemakkelijkquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Senn heeft er twee, dus sleepover party?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mijn vibo kan ik ook van langzaam naar snel draaien.
Maar wat voel je met luchtdruk dan? Meer soort van stootjes van lucht of?
Klinkt wel goed.quote:
Zal solliciteren als ambassadeur bij easytoysquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je omschrijft het wel heel deskundig allemaal.
Beetje ala HW met zijn eigen-zaad angst bij het beffen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel weer wat omgemakkelijk
Ja grapje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel weer wat omgemakkelijk
Vlogs maken enzoquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal solliciteren als ambassadeur bij easytoys
Let it go dudequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje ala HW met zijn eigen-zaad angst bij het beffen.
Same but diffrent. Ik leen mijn ondergoed ook alquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje ala HW met zijn eigen-zaad angst bij het beffen.
Genoeg influencers die dat zijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal solliciteren als ambassadeur bij easytoys
Straks misschienquote:
Daar ga jij niet de inspiratie voor bieden die ik er graag bij heb.quote:
Heb jij HW zijn tieten al gezien danquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga jij niet de inspiratie voor bieden die ik er graag bij heb.
Daar kan ik prima mee levenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaat ie Tegan weer proberen te hosselen, dat is zijn dingquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan gaat ie Tegan weer proberen te hosselen, dat is zijn ding
Sow hallo. Doe das ff niequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Tot zover mijn bijdrage aangaande dit onderwerp
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan gaat ie Tegan weer proberen te hosselen, dat is zijn ding
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Na al die veranderingen moet ik toch een klein beetje oude-reputatie-Dqod blijven, niet?quote:
Ik DM jequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |