Groentesoep.quote:Op maandag 4 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Vandaag wordt het een zuurkoolschotel.quote:Op maandag 4 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Oeh lekker. Beetje jaloers wel.quote:Op maandag 4 april 2022 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag wordt het een zuurkoolschotel.
Bami is altijd genot, moet ik ook weer eens gaan maken.quote:
Bah.quote:Op maandag 4 april 2022 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit gaat geen like opleveren van Drizztquote:Op maandag 4 april 2022 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik sta niet in de top 5 users die hij mag?quote:
Je bent een lieve jongenquote:Op maandag 4 april 2022 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja @:chevycaprice mag ik ook niet zo
Maar bij hem denk ik dan toch vaak ach het is ook wel weer zielig dus laat ook maar
Even gekeken, het is toch zonde van je tijd met die opgegeven kanslozen een discussie aan te gaan.quote:
Ik zag het, dit verbaast me wel, zuurkool is toch aardig Duits.quote:
ik snap het ook nietquote:Op maandag 4 april 2022 17:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja zeg. En dat terwijl je je altijd zo normaal gedraagt.
Ik vind je lief. En het is FOK!quote:
Ik ben blij dat ik niet zoveel aandacht/bevestiging nodig heb in mijn leven.quote:Op maandag 4 april 2022 17:01 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd naar de mening van @:Littlerabbit over @:RensAjacied
quote:Op maandag 4 april 2022 17:07 schreef Scrummie het volgende:
Mijn top 5:
@:de_boswachter
@:KingRoland
Nouja top 2 dan.
Gelukkig hadden ze in mijn "jongere" jaren geen mobieltjes. Je zou er een documentaire over kunnen maken.quote:
quote:Op maandag 4 april 2022 17:07 schreef GGMM het volgende:
En @:rambodirk misschien
Al negeer ik die ook gewoon
@Drizzt_DoUrden kan je wel helpen.quote:Op maandag 4 april 2022 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Geflitst in Duitsland maar ben te dom om de rekening te betalen.
Echt balen dat je IQ aangeboren is.
Goedenavond, wat is dit voor een top 2?quote:Op maandag 4 april 2022 17:07 schreef Scrummie het volgende:
Mijn top 5:
@:de_boswachter
@:KingRoland
Nouja top 2 dan.
Ik heb vandaag voor het eerst iemand ontslagen.quote:Op maandag 4 april 2022 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Users waar @:scrummie een hekel aan heeft. Goedenavond Coco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |