Gefeliciteerd met je nieuwe auto ToT heel veel veilige kmquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe auto ToT heel veel veilige km
Dat is wel leuk bedacht, Hopelijk eet hij hem lekker opquote:Op zaterdag 2 april 2022 07:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Mini-ToT had geen zin in brood, dus liet ik zijn Nijntjes er maar aan beginnen, en METEEN wilde hij hem zelf opeten!
Er zijn een paar happen uit genomen!quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel leuk bedacht, Hopelijk eet hij hem lekker op
NIjntjes maar weer laten eten danquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn een paar happen uit genomen!Nu ligt het op het vensterbank.
Hey DJquote:
Hey Haagsquote:
Vetje kroketjequote:
Hey Mrslquote:
Wat een vunzige taal weerquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is maar een kroketje geen piemel
En gaat ook maar door ookquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is maar een kroketje geen piemel
quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zag net twee fototoestellen die een enorme klik hadden samen
Bleken cameraatjes van elkaar te zijn.
8,17 op de schaal van @Haagsquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja het kroketje toch met een beetje mosterd er opquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja het kroketje toch met een beetje mosterd er op
quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Mayoquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja het kroketje toch met een beetje mosterd er op
Smaken verschil, doe het heel heel af en toe met een beetje mosterd. Maar hier heeft mayo toch de voorkeurquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Liever toch mosterd maar niet té veel
alleen mayoquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschil, doe het heel heel af en toe met een beetje mosterd. Maar hier heeft mayo toch de voorkeur
@:bitterbal wat jou
quote:
Smaken verschillen iddquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschil, doe het heel heel af en toe met een beetje mosterd. Maar hier heeft mayo toch de voorkeur
@:bitterbal wat jou
Als ik mosterd gebruik dan is het Doesburgsche mosterdquote:
Zal ongeveer hetzelfde smaken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik mosterd gebruik dan is het Doesburgsche mosterd
Is een grove mosterd, gebruik hem altijd als ik rauwe witlof in het zuur maakquote:
O ja op kaas is het ook lekker. Dat is lang geleden dat ik brood met kaas en mosterd heb gegeten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef ToT het volgende:
Ik heb niet echt een voorkeur voor mosterd; grof of fijn, scherp of mild, Franse of Nederlandse; als het maar op de kroket of een broodje kaas komt.
Dat is wel lekker plakjes gebraden gehadquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja op kaas is het ook lekker. Dat is lang geleden dat ik brood met kaas en mosterd heb gegeten.
Deed het vroeger ook op gehakt(vleeswaren) een likje mosterd er op
Heb dat echt al zo lang niet meer gehad. ALs ik al een keer vleeswaren haal is het ham.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel lekker plakjes gebraden gehad
Kaas en mosterd is ook een goede combi.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef ToT het volgende:
Ik heb niet echt een voorkeur voor mosterd; grof of fijn, scherp of mild, Franse of Nederlandse; als het maar op de kroket of een broodje kaas komt.
Misschien toch eens weer halen, eet het heel af en toe.. Ham meestal alleen met gebakken ei of rookvlees ook wel lekker..quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat echt al zo lang niet meer gehad. ALs ik al een keer vleeswaren haal is het ham.
Daar kan ook wel een lik mosterd op maar op die gebraden gehakt is dat toch lekkerder
Ja ik heb onlangs een voorraadje kaas ingeslagen!quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kaas en mosterd is ook een goede combi.
Honing mosterd dille!quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Je hebt ook van die kleine potjes kan je lekker kaasblokjes in dippen
quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb onlangs een voorraadje kaas ingeslagen!
[ afbeelding ]
Dieven stelen 161 kazen van kaasboerin Gerda
Daily maily.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]Had ik net in een andere SC ook al gedaan
jackfruit is best okayquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:27 schreef Moonlight het volgende:
https://www.oetker.nl/nl-(...)-bbq-jackfruit-vegan
@:schakeltopia deze ga ik proberen
Lekkere pizza!quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:27 schreef Moonlight het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:27 schreef Moonlight het volgende:
Ik ben niet heel erg van oetker pizza maar deze was wel te doenquote:
Ik vind ze meestal wel lekker vooral die met bbq sausquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg van oetker pizza maar deze was wel te doen
BBQ saus heb ik nog nooit van ze gehad. Heb ik niet meer op pizza gehad sinds ik een paar jaar geleden eentje met die saus had bij domino's die veels te zoet was.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik vind ze meestal wel lekker vooral die met bbq saus
O ja dat is niet lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
BBQ saus heb ik nog nooit van ze gehad. Heb ik niet meer op pizza gehad sinds ik een paar jaar geleden eentje met die saus had bij domino's die veels te zoet was.
SBE.quote:
Hey kerel, alles goed?quote:
Arm maar gelukkig.Met jou?quote:
Een stuk gelukkiger dan een paar weken geleden.quote:
Ik ben zo blij voor je dat je het zo naar je zin hebt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een stuk gelukkiger dan een paar weken geleden.
Dank je, werd ook wel eens tijd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor je dat je het zo naar je zin hebt.
Het lag niet aan jou,dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, werd ook wel eens tijd.
Het was even wachten op het juiste bedrijf.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lag niet aan jou,dat weet ik zeker.
Haske mooi.Trots op je maat.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was even wachten op het juiste bedrijf.
Dank je, kan ik eindelijk eens verder met mijn huis op te knappen.quote:
Echt hoor,zoiets bemerkte ik laatst al aan je.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, kan ik eindelijk eens verder met mijn huis op te knappen.
Wij merken dat van elkaar.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,zoiets bemerkte ik laatst al aan je.
Duh,je bent veel vrolijker en zulks.quote:
Ben ik idd ook.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duh,je bent veel vrolijker en zulks.
Dat is dus het mooie,quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik idd ook.
Vanmorgen een powervijl opgehaald en even de stad in om wat spulletjes te kopen.
Ik had nieuwe theedoeken nodig.quote:
Welke heb je gekocht?quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had nieuwe theedoeken nodig.
Heb je het nu over BH's?quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Check op DDDD.
Dat zijn de beste.
Nee,Soul heeft een flinke C.quote:
Ik heb bij de Hema een paar theedoeken gepakt en er niet op gelet.quote:
Hema is altijd goed.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb bij de Hema een paar theedoeken gepakt en er niet op gelet.
Daarom en zoveel afwas heb ik toch niet.quote:
Middag schoonheid.quote:
mja in NL nog niet zozeer, maar in het buitenland wel schering en inslagquote:
Ah ok.. sowieso ook door corona is er nog steeds te kort aan materialen etcquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja in NL nog niet zozeer, maar in het buitenland wel schering en inslag
door tekorten aan oa halfgeleiders enzo..
Dit speelt al veel langer.. Tekorten aan lege containers/problemen in de transportsector zijn het probleem. Corona heeft alleen als katalysator gewerkt..quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. sowieso ook door corona is er nog steeds te kort aan materialen etc
Dan zal t ook wel niet zo snel weer veranderen danquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit speelt al veel langer.. Tekorten aan lege containers/problemen in de transportsector zijn het probleem. Corona heeft alleen als katalysator gewerkt..
Nopequote:Op zaterdag 2 april 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan zal t ook wel niet zo snel weer veranderen dan
In de hoop dat Ziggo het probleem gaat oplossen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
Je kan ook gewoon een maand of 2 wachten
Geen zin in een ander mailadres, anders had ik dat dat waarschijnlijk al gedaan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelijk heb je - waarom zou je je tv ook op internet aansluiten?
Is iets anders dan Ziggo nemen ook een idee?
De ondertiteling is ook zwaar ruk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen zin in een ander mailadres, anders had ik dat dat waarschijnlijk al gedaan.
En blijkbaar gaat het met andere providers dus ook niet zo denderend.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De ondertiteling is ook zwaar ruk.
Ik heb net een diepvriesmaaltijd nasi naar binnen gewerkt, uiteraard wel na toevoeging van allerlei kruiden e.d.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
Maaltijdsalade naar binnen schuiven dan maar..
Wyfke.quote:
dat gevoel geeft een big mac ookquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
Zo'n salade is altijd een beetje als dronken sex.. je hangt hem er lafjes tegen aan maar je hebt geen echt voldaan gevoel na afloop
Jammer maar helaas dan he!quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
Trouwens @:tot je kan nu niet naar de geniale serie our flag means death kijken
daarom ook een kip 20 bestellenquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gevoel geeft een big mac ook
al hang ik nooit iets ergens lafjes tegen aan
Deur van het tuinhuisje was weer in het slot gevallen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
* greysbones kijkt in het rond en ziet niemand binnenkomen
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gevoel geeft een big mac ook
al hang ik nooit iets ergens lafjes tegen aan
kinderslot?quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deur van het tuinhuisje was weer in het slot gevallen.
had je geen reserve sleutelquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deur van het tuinhuisje was weer in het slot gevallen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
@:MrsLoveableOh jee, is ze zo vaak ondeugend geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neuhhhquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, is ze zo vaak ondeugend geweest?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
@:MrsLoveableOh jawel hoor,kan best wat hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh jawel hoor,kan best wat hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
[..]
Je bent een echt boefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:
Kut, ik probeerde het juist niet te noemen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand had het al eens over Mrsfappable?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kut, ik probeerde het juist niet te noemen.
Nou nou ToT toch.....quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Een eendenvleugeltsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moest eens weten, zulke rooie oortjes zou je dan hebben gehad. Ben nog steeds aan het verwerken wat ze allemaal in DM zegt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, is ze zo vaak ondeugend geweest?
Solidquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je moest eens weten, zulke rooie oortjes zou je dan hebben gehad. Ben nog steeds aan het verwerken wat ze allemaal in DM zegt.
Mrsboneable?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is zelfs Henk genoemd. Het gore lef. Hoop dat zijn internetverbinding regelmatig eruit springtquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze is zelfs Henk genoemd. Het gore lef. Hoop dat zijn internetverbinding regelmatig eruit springt
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
Zo'n salade is altijd een beetje als dronken sex.. je hangt hem er lafjes tegen aan maar je hebt geen echt voldaan gevoel na afloop
jij heet toch Henk?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze is zelfs Henk genoemd. Het gore lef. Hoop dat zijn internetverbinding regelmatig eruit springt
ik denk aan Ome Henkquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
Sorry.. dat tweede woord denkt mijn brein altijd erachteraan als ik Henk hoor of lees
SolidasRock in VF / [VIV SC #108] Puzzelen met woordlequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
Sorry.. dat tweede woord denkt mijn brein altijd erachteraan als ik Henk hoor of lees
Toen Viv nog in VF zatquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
SolidasRock in VF / [VIV SC #108] Puzzelen met woordle
Karinquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sssst Gerda, we zouden onze namen niet openbaren
ok Gerdaquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karin![]()
![]()
![]()
hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen het is Karin
tjaquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja gezeur he van sommigen van waarom we daar zitten. Nou ennnnnn?
het niet zo grote mysteriequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En hij is Enigma begrijp ik? Die muziekgroep met kerkmuziek?
k e e squote:Op zaterdag 2 april 2022 20:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sssst Gerda, we zouden onze namen niet openbaren
Je hebt het topic doodvermoordt met je liefde voor Frantie.quote:
Oh solliequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt het topic doodvermoordt met je liefde voor Frantie.
Nou ik vind het heel lastig om dat te voelen, maar ik denk dat het wel ieties de goede kant op gaatquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moonski![]()
is het al een beetje beter?
is het ookquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou ik vind het heel lastig om dat te voelen, maar ik denk dat het wel ieties de goede kant op gaat
Nou ja de tandarts wou hem eerst zelfs nog behouden en mij andere pijnstillers voor schrijven hij gaf mij min of meer de keuze en dat maakte me best verdrietigquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het ook
en ook een kies die getrokken is heb je echt nog wel even last van
zeker als hij er uit moet omdat er een ontsteking zit
ja aan de ene kant is behouden altijd fijnerquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou ja de tandarts wou hem eerst zelfs nog behouden en mij andere pijnstillers voor schrijven hij gaf mij min of meer de keuze en dat maakte me best verdrietigMaar heb me nu ingreschreven bij een andere tandarts dus dat even afwachten
Positive vibezz!
Dankje voor je steun
je gaat voor amateur tandarts spelen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb echt net het schattigste tangetje ooit gekocht
[ afbeelding ]
Hier weet ik het niet zo, wij hebben zoveel tandartsen. En heb er wel 1 die heel goed was toen ik ook een keer een ontsteking had en mijn eigen tandarts er niet was. Ik heb nu een buitenlandse die is best wel goed opzich maar ik vond de situatie nu niet oke. En met kerst kon die mij ook al niet helpen dus ben hem nu wel een beetje zat. En ik heb me nu bij een angst tandarts in geschreven omdat dit al de zoveelste situatie bij de tandarts is en voor de kerst ook al 2 a 3 jaar niet geweest was.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja aan de ene kant is behouden altijd fijner
maar niet als je zo'n pijnt hebt
vindt dat ook heel moeilijk een goede fijne tandarts vinden
hier zit er eigenlijk ook niet 1 die echt fijn is
Aawh wat een poepiequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja timing qua posten welquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat voor amateur tandarts spelen?
tis ook echt niet mijn vriendquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hier weet ik het niet zo, wij hebben zoveel tandartsen. En heb er wel 1 die heel goed was toen ik ook een keer een ontsteking had en mijn eigen tandarts er niet was. Ik heb nu een buitenlandse die is best wel goed opzich maar ik vond de situatie nu niet oke. En met kerst kon die mij ook al niet helpen dus ben hem nu wel een beetje zat. En ik heb me nu bij een angst tandarts in geschreven omdat dit al de zoveelste situatie bij de tandarts is en voor de kerst ook al 2 a 3 jaar niet geweest was.
Lastig heb ook zo een slecht gebit
ga je dan ook miniatuur meubels maken?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze set ooit mee genomen uit canada..
hehe nee dit gebruik ik eigenlijk niet.. is gewoon voor de heb..quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je dan ook miniatuur meubels maken?
Ik heb een schattige mini multitool.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
link/pic?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een schattige mini multitool.
Zo'n situatie had ik voor de zomervakantie, ben nu twee operaties in mijn kaak verder en ik voel al dat de derde ook nog gaat komen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hier weet ik het niet zo, wij hebben zoveel tandartsen. En heb er wel 1 die heel goed was toen ik ook een keer een ontsteking had en mijn eigen tandarts er niet was. Ik heb nu een buitenlandse die is best wel goed opzich maar ik vond de situatie nu niet oke. En met kerst kon die mij ook al niet helpen dus ben hem nu wel een beetje zat. En ik heb me nu bij een angst tandarts in geschreven omdat dit al de zoveelste situatie bij de tandarts is en voor de kerst ook al 2 a 3 jaar niet geweest was.
Lastig heb ook zo een slecht gebit
Oh bah zeg!quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo'n situatie had ik voor de zomervakantie, ben nu twee operaties in mijn kaak verder en ik voel al dat de derde ook nog gaat komen.
Tandarts wou te snel met wortelkanaalbehandeling, niet goed gedaan dus is gaan ontsteken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh bah zeg!![]()
Wat hebben ze dan precies gedaan??
is toch ook belachelijk!!!quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tandarts wou te snel met wortelkanaalbehandeling, niet goed gedaan dus is gaan ontsteken.
Verging van de pijn dus wou weer heen maar iedereen met vakantie dus kon ik na drie dagen bellen met moeite bij een ander terecht, wortelpuntbehandeling was nodig en uitgevoerd. Daarna is het weer gaan ontsteken maar zat het in de kaak.![]()
Nu een paar weken na de laatste operatie voel ik weer een ontsteking hoog in mijn tandvlees dus waarschijnlijk gaan er drie kiezen verloren. Deze week weer een wortelkanaalbehandeling gehad.
Ben nu in totaal al bijna 2000 euro verder.
Ja ben er ook wel klaar mee eigenlijkquote:
heel begrijpelijk!quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ben er ook wel klaar mee eigenlijk
Jeetje wat erg zegquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tandarts wou te snel met wortelkanaalbehandeling, niet goed gedaan dus is gaan ontsteken.
Verging van de pijn dus wou weer heen maar iedereen met vakantie dus kon ik na drie dagen bellen met moeite bij een ander terecht, wortelpuntbehandeling was nodig en uitgevoerd. Daarna is het weer gaan ontsteken maar zat het in de kaak.![]()
Nu een paar weken na de laatste operatie voel ik weer een ontsteking hoog in mijn tandvlees dus waarschijnlijk gaan er drie kiezen verloren. Deze week weer een wortelkanaalbehandeling gehad.
Ben nu in totaal al bijna 2000 euro verder.
Het is belachelijk duur, ben goed verzekerd maar ook daar ben je snel doorheenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jeetje wat erg zeg!!!!
![]()
3 kiezen ook nog bah. Sterkte met de aankomende wortelkanaalbehandeling. Hopelijk heb je snel minder pijn.
Ik ben ook nog wel benieuwd wat mijn rekening gaat zijn aangezien ik deze week 5 keer bij dezelfde tandarts ben geeweest voor 1 kies
vind het ook belachelijk dat ze je met zo veel pijn gewoon naar huis sturenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jeetje wat erg zeg!!!!
![]()
3 kiezen ook nog bah. Sterkte met de aankomende wortelkanaalbehandeling. Hopelijk heb je snel minder pijn.
Ik ben ook nog wel benieuwd wat mijn rekening gaat zijn aangezien ik deze week 5 keer bij dezelfde tandarts ben geeweest voor 1 kies
Ja klopt ja daar ben je idd snel door heenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is belachelijk duur, ben goed verzekerd maar ook daar ben je snel doorheen
Ja klopt vind ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het ook belachelijk dat ze je met zo veel pijn gewoon naar huis sturen
Zo moest ik op vakantiequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het ook belachelijk dat ze je met zo veel pijn gewoon naar huis sturen
proost dan maar Woudjequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink nu rum cola, had ik echt zin in.
Laatste keer gehad een jaar of 7 geleden.
Bah echt vervelend!quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo moest ik op vakantieJa had antibiotica maar daar had ik enorm veel bijwerkingen van.
Gewoon een kut zomer gehad.
Ik kreeg ook antibiotica voorgeschreven hielp niks, dus kreeg ik sterkere nou ik had toen ik in bed lag zoietrs alsof ik sterke drank had gehadquote:
Zo ging dat bij mij ook jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik kreeg ook antibiotica voorgeschreven hielp niks, dus kreeg ik sterkere nou ik had toen ik in bed lag zoietrs alsof ik sterke drank had gehad
quote:
Dat bedoel ik dus, pure troep.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo ging dat bij mij ook jawas er doodziek van, kreeg huiduitslag, enorme jeuk waardoor ik twee weken allergiepillen moest slikken.
Wat een drama was dat zeg
Ja bah, gelukkig mogen ze het nooit meer voorschrijven aan mij.quote:
Dat begrijp ik!quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja bah, gelukkig mogen ze het nooit meer voorschrijven aan mij.
Dankjewel lieverdquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nogmaals sterkte hoor, wat een nare nasleep heb je hiervan![]()
Serieus 2 dagen na de kortingsaanbieding neem jij een abonnement?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
Abonnement op HBO Max genomen, maar Ziggo heeft daar geen app voor, dus zou het via de tv moeten.
Mijn smart-tv is niet op internet aangesloten (ik doe alles bekabeld) dus zou ik een switch moeten gebruiken om de kabel die naar de Ziggo-box gaat te splitsen. Waar laat ik dat kastje zo gauw? En waar haal ik stroom vandaan? Alles zit al zo vol in de tv-meubel.
En dan heb je nog het geluid; de tv heeft alleen digitale uitgangen en mijn versterker heeft alleen analoge ingangen, dus moet ik weer een D/A converter kopen, met uiteraard ook weer een eigen stroomvoorziening.
Moet ik goftedomme van alles veranderen en kopen en zien op te bergen omdat Ziggo die app niet op hun mediabox installeert.
Live gezienquote:
Het is geen eens een kastje ....quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Serieus 2 dagen na de kortingsaanbieding neem jij een abonnement?
Goedemorgen.quote:
Morguh ffquote:
Laat je me gaan?quote:
O lekker hoorquote:
Doe niet meer mee geen zin meerquote:
Meldt je even.quote:
Nope waaromquote:
Waarom niet?quote:
IK heb geen zin om te spelen deze maand.quote:
Dat is goeie,zag je mention.En hij zegt alles te mogen zeggen.quote:Op zondag 3 april 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
Heb je gelezen van Willem Engel FF? Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu.
Daarom ben ik ook zo benieuwd of ze hem gaan aanhouden nu.quote:Op zondag 3 april 2022 07:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is goeie,zag je mention.En hij zegt alles te mogen zeggen.
Ik mag hopen van wel.quote:Op zondag 3 april 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo benieuwd of ze hem gaan aanhouden nu.
De tijd zal het leren. Een ding kan je wel van hem zeggen, hij heeft overal schijt aan die manquote:
Dat heeft hij van zijn vader.quote:Op zondag 3 april 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd zal het leren. Een ding kan je wel van hem zeggen, hij heeft overal schijt aan die man
Die ken ik dan weer nietquote:
Meen je niet?quote:
Ja meen het wel, heb wel vaker in een andere SC gelezen dat hij het van zijn vader heeft, maar had tot aan corona nooit van Willem Engel gehoord of zijn vader.quote:
Nu wel google heeft het mij verteldquote:Op zondag 3 april 2022 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
Ga nu niet zeggen dat je niet weet wat Fort Oranje is.
Dat is nogal een leuke oprotpremie,quote:Op zondag 3 april 2022 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
Pappa Engel was een huisjesmelker in Rotterdam die een oprotpremie kreeg van 6 miljoen en toen Fort Oranje begon.
Die man was zo naar,quote:
Nare mannen zo vader zo zoon dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |