Ach, het gaat om het winnen, niet om het meedoen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ook eens een ap gehad waarmee je kon valsspelen met wordfeud, maar dat word heel snel heel saai
Dat geloof ik ook wel, dat jij niet vals speeltquote:Op zondag 9 januari 2022 11:36 schreef SolidasRock het volgende:
@:misslovefable ik speel iig niet vals. Wel jammer dat ook dit niet valsspelenproof blijkt te zijn. Heb Wordfeud leuk gevonden tot ik inzag dat veel mensen niet eerlijk spelen en dan ga je het zelf ook wel eens doen en is de fun snel weer weg. Heb wel tijdje WordonHD gespeeld, daarin is valsspelen niet zo heel makkelijk maar te weinig mensen spelen dat.
Die had ik ook wel eens gebruiktquote:Op zondag 9 januari 2022 11:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ook eens een ap gehad waarmee je kon valsspelen met wordfeud, maar dat word heel snel heel saai
Pcies.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:51 schreef DerRabbit het volgende:
Had jij nog een leuke TT in gedachten of laten we dit zo?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:39 schreef Schakeltopia het volgende:
je speelt het toch voor jezelf, je hoeft het antwoord niet op te zoeken toch
huh? ik vind primaquote:Op zondag 9 januari 2022 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had jij nog een leuke TT in gedachten of laten we dit zo?
Ik heb toen wel indruk gemaakt op huismoeders met mijn uitzonderlijk briljante zettenquote:Op zondag 9 januari 2022 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het gaat om het winnen, niet om het meedoen.
Of zoiets....
FTFYquote:Op zondag 9 januari 2022 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb toen wel indruk gemaakt op huismoeders met mijn uitzonderlijk briljante moves
Waren zeker Viva-lezers?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb toen wel indruk gemaakt op huismoeders met mijn uitzonderlijk briljante zetten
God, dat nummer werd in de sportschool grijsgedraaid toentertijd!quote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
Heb hele nacht nostalgische muziek geluisterd en nou ik weer wakker ben blijf ik dat liedje horen![]()
Okay, so you got a car. That dont impress me much.
lalalalalala
Okay, so you get a motorbike. That dont impress me much.
lalalalala
Okay, so you got the latest post at topic. That dont impress me much.
lalalalala
ooh excuus dit was mij even ontgaanquote:Op zondag 9 januari 2022 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij had lapo maar duurde lang voor je nieuwe opende.
linkje?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
Heb hele nacht nostalgische muziek geluisterd en nou ik weer wakker ben blijf ik dat liedje horen![]()
Okay, so you got a car. That dont impress me much.
lalalalalala
Okay, so you get a motorbike. That dont impress me much.
lalalalala
Okay, so you got the latest post at topic. That dont impress me much.
lalalalala
Jij zou nog iets voor mij luisteren. Was het wat?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:23 schreef Schakeltopia het volgende:
oh yes shania twain genot
gelijk geklikt
die tmf youtube bedoel je? nog niet geluisterdquote:Op zondag 9 januari 2022 12:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij zou nog iets voor mij luisteren. Was het wat?
i ammmm! Cause i am a FOK-memberquote:Op zondag 9 januari 2022 12:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ooowhooooohooo you think your something special [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Soundcloud.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die tmf youtube bedoel je? nog niet geluisterd
Waar ligt dat nu weer dan?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Soundcloud.
Ben overigens al te laat voor afhaal afspraak in Eksjun. Tot straks.
Doe maar niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Zit nog steeds na te denken over een andere nickname
!quote:Op zondag 9 januari 2022 12:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
FTFY
Dit klinkt beter en is op meerdere manieren uit te leggen.
Mrhateable?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb een vermoede van wel. Eentje is me wel bij gebleven, ene WoRdFeUd-ToT-GeNoT heeft me toen nog meerdere oneerbiedige voorstellen gedaanquote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een vermoede van wel. Eentje is me wel bij gebleven, ene WoRdFeUd-ToT-GeNoT heeft me toen nog meerdere oneerbiedige voorstellen gedaan
Ik heb het een tijdje gespeeld met huisgenoten waarvan 1 van het vrouwelijke geslacht, en zij heeft wel eens gesprekken laten zien waar gozers zelfs ONS probeerde te scoren via WFquote:
Wacht wacht.... ToT is een Viva-lezer?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een vermoede van wel. Eentje is me wel bij gebleven, ene WoRdFeUd-ToT-GeNoT heeft me toen nog meerdere oneerbiedige voorstellen gedaan
Mrslovefablequote:Op zondag 9 januari 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
MrsFappable.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mrslovefable
@:homijn zeg eens dat ik gelijk heb
4 nu!quote:Op zondag 9 januari 2022 13:39 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zit me af te vragen wie die 3 zijn die Henk gestemd hebben?
5quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 13:49 schreef Homijn het volgende:
Maar alleen je username willen veranderen omdat ik een keer het grapje MrsLovefable heb gemaakt, is ook zo wat. Ik noem @:ToT altijd Theo Thee. En die verandert z'n naam dan toch ook niet meteen in Pickwick?
En ik hem TTttoottttottotooootttquote:Op zondag 9 januari 2022 13:49 schreef Homijn het volgende:
Maar alleen je username willen veranderen omdat ik een keer het grapje MrsLovefable heb gemaakt, is ook zo wat. Ik noem @:ToT altijd Theo Thee. En die verandert z'n naam dan toch ook niet meteen in Pickwick?
Het liedje SuperMax kan net zo makkelijk veranderd worden in SuperToT en je kan het nog makkelijker meezingenquote:Op zondag 9 januari 2022 13:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En ik hem TTttoottttottotoooottt![]()
En ik vind dat hij ondertussen zijn naam al daarin had moeten veranderen
Niet naar Solidas luisteren hoorquote:Op zondag 9 januari 2022 13:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mrslovefable
@:homijn zeg eens dat ik gelijk heb
quote:Op zondag 9 januari 2022 13:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet naar Solidas luisteren hoor
Een goede bekende van me heeft ooit eens onderzocht waar dat vandaan komt, dat Theo Thee. De dader heet @Rafeiroquote:Op zondag 9 januari 2022 13:54 schreef ToT het volgende:
En dat Theo Thee; dat zijn wel meerderen geweest die me zo genoemd hebben.
Daarom dat als iemand hier zegt dat-ie thee gaat drinken, dat ik vaak zeg: "Thee? Oh, thee!"
Ik ook, maar ze kwamen steeds weer terug. Ik had gezegd dat ze post moesten bezorgen. Niet dat ze ook weer naar mijn hol moesten terugkeren.quote:
@Rafeiro zonder puntje werkt beterquote:Op zondag 9 januari 2022 13:58 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een goede bekende van me heeft ooit eens onderzocht waar dat vandaan komt, dat Theo Thee. De dader heet @:Rafeiro.
Het was niet de bedoeling dat jij dat las.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij maakt t wel helemaal gek zeg
Holmijn?quote:Op zondag 9 januari 2022 13:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze kwamen steeds weer terug. Ik had gezegd dat ze post moesten bezorgen. Niet dat ze ook weer naar mijn hol moesten terugkeren.
Kreeg jij dat stukje nog mee dat je van worteltjes op je bips houdt en dergelijke? Was ooit snachts geloof ik. Zo een paar dagen terugquote:Op zondag 9 januari 2022 13:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze kwamen steeds weer terug. Ik had gezegd dat ze post moesten bezorgen. Niet dat ze ook weer naar mijn hol moesten terugkeren.
Oh, moet ik nu maar doen als of ik t niet gelezen heb dan?quote:Op zondag 9 januari 2022 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling dat jij dat las.
Nee. Ik heb weleens gehad dat iemand mij een wortelanaalbehandeling toewenstequote:Op zondag 9 januari 2022 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kreeg jij dat stukje nog mee dat je van worteltjes op je bips houdt en dergelijke? Was ooit snachts geloof ik. Zo een paar dagen terug
Vrouwen die altijd denken mee te kunnen praten met een mannengesprek, pfffff.....quote:Op zondag 9 januari 2022 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling dat jij dat las.
Doe dat maar.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, moet ik nu maar doen als of ik t niet gelezen heb dan?
Ja stomme vrouwen hé.. man ³quote:Op zondag 9 januari 2022 14:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vrouwen die altijd denken mee te kunnen praten met een mannengesprek, pfffff.....
Worteltjes horen enkel oraal ingebracht te worden bij het edelen geslacht der konijntjesquote:Op zondag 9 januari 2022 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kreeg jij dat stukje nog mee dat je van worteltjes op je bips houdt en dergelijke? Was ooit snachts geloof ik. Zo een paar dagen terug
Dit konijn weetquote:Op zondag 9 januari 2022 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worteltjes horen enkel oraal ingebracht te worden bij het edelen geslacht der konijntjes![]()
Ik zag het niet meteen maar slim verwoord ditquote:Op zondag 9 januari 2022 14:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee. Ik heb weleens gehad dat iemand mij een wortelanaalbehandeling toewenste
Welnee.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worteltjes horen enkel oraal ingebracht te worden bij het edelen geslacht der konijntjes![]()
Ik heb het even teruggelezen, maar ik hoef geen billenkoek. Ik heb allang mijn eigen koek.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zag het niet meteen maar slim verwoord dit![]()
Ennuh: hemarookworst in ONZ / [ronde 49 Het dodetopicspel #12388] it's fridayyyy
en een paar reacties erna.
quote:Op zondag 9 januari 2022 14:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb het even teruggelezen, maar ik hoef geen billenkoek. Ik heb allang mijn eigen koek.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oja, dan verdient hij billenkoek
Misschien dan maar meteen die naam claimen en een kloon aanmaken
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat vindt ie vast wel lekker ja
quote:
Is dit een creatie van Theo Thee?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb allang mijn eigen koek.
[ afbeelding ]
Nee. Van Homijnenburg. Volgens mij moet je echt een brilletje.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dit een creatie van Theo Thee?
Hier mag je alles posten, van labiel tot stabiel en van logisch tot onlogischquote:
Alleen maar liefdequote:Op zondag 9 januari 2022 14:36 schreef Rafeiro het volgende:
Jeetje wordt ik hier in eens genoemd.
Goedemiddag allemaal, Nou eens uitzoeken waar deze SC over gaat.
Een heugelijk 2022 gewenst allemaal danquote:Op zondag 9 januari 2022 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen maar liefdeen gezelligheid
![]()
hier
DTS maar dan met liefde, gezelligheid en tolerantiequote:Op zondag 9 januari 2022 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen maar liefdeen gezelligheid
![]()
hier
Mocht jij je UN ooit veranderen dan is er enkel 1 optie en dat is StarLightquote:
corona, wappies, pozzaquote:Op zondag 9 januari 2022 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DTS maar dan met liefde, gezelligheid en tolerantie![]()
Die termen zijn idd ingeruildquote:
Oh jaaaquote:Op zondag 9 januari 2022 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht jij je UN ooit veranderen dan is er enkel 1 optie en dat is StarLight
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 14:42 schreef Rafeiro het volgende:
lingo en latijn.
Henny Huisman: er kan er maar een de winnaar zijn.
Volgens mij komt dat uit een liedje van DuaLipa waarin een stukje tekst gaat aks 'you'r my moonlight, starlight i need you baby'quote:
Oh dat kloptquote:Op zondag 9 januari 2022 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat uit een liedje van DuaLipa waarin een stukje tekst gaat aks 'you'r my moonlight, starlight i need you baby'
Je bent hierheen gelokt omdat je ooit Theo Thee bedacht. De nickname dan. Ik bedoel: Theo Thee is natuurlijk door z'n ouders bedacht.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je bent hierheen gelokt omdat je ooit Theo Thee bedacht. De nickname dan. Ik bedoel: Theo Thee is natuurlijk door z'n ouders bedacht.
Snap ik. Maar de vraag is nu eigenlijk of je even een passende nieuwe naam voor MrsLoveable kunt bedenken. Liefst niet iets met Henk en ook niet met sprookjes.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:00 schreef Rafeiro het volgende:
Daarvoor heet hij anders en ik wet wel hoe, maar dat mik ik hier niet naar jullie toe,
Niksquote:
Zo is dat, ben geen Henkquote:Op zondag 9 januari 2022 15:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Snap ik. Maar de vraag is nu eigenlijk of je even een passende nieuwe naam voor MrsLoveable kunt bedenken. Liefst niet iets met Henk en ook niet met sprookjes.
Rafeiro is nu aan het broeden.quote:
Ach ik hou t eerst maar bij deze naamquote:Op zondag 9 januari 2022 15:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
Rafeiro is nu aan het broeden.Of anders wel z'n vogeltjes.
gewoon danny lief aankijken of je die naam kunt krijgen.quote:
Nah past niet bij mij die naamquote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewoon danny lief aankijken of je die naam kunt krijgen.
0 posts, lijkt mij wel te kunnen
Nou dat valt wel mee denk ik, ga natuurlijk niet elke keer 15 euro betalenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:13 schreef Schakeltopia het volgende:
begin er maar niet aan, dan gaat het net als met je UI.
wult je toch weer een andere
zou je geen 14 dagen bedenktijd krijgenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee denk ik, ga natuurlijk niet elke keer 15 euro betalen
Denk t nietquote:Op zondag 9 januari 2022 15:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou je geen 14 dagen bedenktijd krijgen
@deisy @deissy @Deisyy welquote:Op zondag 9 januari 2022 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het gaat dus Henk worden begrijp ik?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
HELLO NOquote:Op zondag 9 januari 2022 15:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het gaat dus Henk worden begrijp ik?
Henk is bezet. En dan doel ik niet op Ingrid.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het gaat dus Henk worden begrijp ik?
Ja, is toch niet normaal, mij een mannen naam geven man ³quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef Schakeltopia het volgende:
zo dan, hemaal woosboest gelijk [ afbeelding ]
was maar een garpjequote:Op zondag 9 januari 2022 15:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, is toch niet normaal, mij een mannen naam geven man ³
Henkelientje?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, is toch niet normaal, mij een mannen naam geven man ³
De 5 ja stemmers zullen dit jammer vinden.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
HELLO NO
NEEM ZELF DIE NAAM MAAR
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De 5 ja stemmers zullen dit jammer vinden.
Wegens anonimiteit kan ik niet zeggen wie maar ik tag ff zomaar geheel willekeurig een aantal users.
@:maily @:tot @:homijn @:schakeltopia
Kunnen wij jammer vinden ja, maar het is aan haar om dat eventueel te doen hequote:Op zondag 9 januari 2022 15:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De 5 ja stemmers zullen dit jammer vinden.
Wegens anonimiteit kan ik niet zeggen wie maar ik tag ff zomaar geheel willekeurig een aantal users.
@:maily @:tot @:homijn @:schakeltopia
En het is geen eens 1 aprilquote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was maar een garpje [ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En het is geen eens 1 april
Maar het is jullie vergeven, zet geen tr's
Het kan ook zoals bij de Smurfen: Henkin.quote:
To be a rock, and not to rollquote:Op zondag 9 januari 2022 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze is voor @:solidasrock [ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:51 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze ook:quote:Op zondag 9 januari 2022 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2022 16:16 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
![]()
![]()
Best wel wat werk om dat te doen, is gelijk ook mijn laatste keer
heb wel een paar suggesties.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:54 schreef suzi1 het volgende:
wie gooien we een stoeptegel tegen ze hoof
Ik ook!!quote:Op zondag 9 januari 2022 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik
[..]
heb wel een paar suggesties.
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:00 schreef Moonlight het volgende:
Heb dit gemaakt
https://www.ah.nl/allerha(...)kaas-en-mosterdpuree
Oeh das altijd goed!quote:Op zondag 9 januari 2022 17:00 schreef suzi1 het volgende:
nomnom.
gelukkig krijg ik vanavond eten door ander gemaakt
hearlik denk ikquote:Op zondag 9 januari 2022 17:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hou eigenlijk niet zo van witlof, maar ja even proberen hoe dit smaakt zo
Ik heb het eens gehad bij een kerstdiner, maar vond het zo smerigquote:Op zondag 9 januari 2022 17:01 schreef suzi1 het volgende:
nou ik ben er ook niet z dol op, maar als een ander t me voorschoteld ga ik lekkerbekken hoor
Ik ook niet, mijn moeder maakte wel eens een witlofschotel met ham en kaas en dat vond ik weer wel lekker.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hou eigenlijk niet zo van witlof, maar ja even proberen hoe dit smaakt zo
Ik hoop ook dat ik dit lekker ga vindenquote:Op zondag 9 januari 2022 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn moeder maakte wel eens een witlofschotel met ham en kaas en dat vond ik weer wel lekker.
Oeh jammie!quote:Op zondag 9 januari 2022 17:05 schreef suzi1 het volgende:
zo hoort t
ik ga eerdaags bami maken voor zeker 3 dagen haha
https://rozevla.nl/abc/quote:
Idd, kom maar uit de zandbak want het wordt al donker.quote:
Het lijkt me voor jou echt wel het beste om arbeidsongeschikt verklaard te worden man. Jij holt jezelf ZO snel voorbij, daar moet je tegen in bescherming genomen worden.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Morregen afspraak met UWV arts, gelukkig kan de hulp ook.
Hoop dat is naar 80 - 100 % afgekeurd kan, Wil wel weer werken daar niet om, maar van het gelul afzijn.
Geen idee, maar nu steeds gedoe van naar reintigratie medewerkster, al is dat nu al 2 jaar een belletje door coronaquote:Op zondag 9 januari 2022 17:48 schreef suzi1 het volgende:
hier 80/100 maar nog steeds gezeur hoor. of krijg jij de volle mep van het uwv dan?
Je kent me een beetje, 0% of 100% middenweg ken ik niet en das niet handig.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lijkt me voor jou echt wel het beste om arbeidsongeschikt verklaard te worden man. Jij holt jezelf ZO snel voorbij, daar moet je tegen in bescherming genomen worden.Geniet van wat rust en vrijheid. Je hoeft jezelf niet continu te bewijzen, en bovenal niet tegenover jezelf.
Juist, dat dus. En je neigt 98% van de gevallen om 150% te geven.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je kent me een beetje, 0% of 100% middenweg ken ik niet en das niet handig.
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je kan het wrs wel voor mekaar krijgen dat de hulp ze dan gwn belt en jij niet naar het gemeentehuis moet.
zo regel ik dat al jaren voor iemand, omdat die contactgestoord is en helemaal in paniek raakt zodra er een brief van hun in de bus valt.
eerst deed st. mee dat. maar nu ik
gwn zorgen dat je ieder jaar weer een jaar uitstel van sol. plicht krijgt. want wees eerlijk, wil jij werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dat even stressen heeft wel elke keer een gigantische impact.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:57 schreef suzi1 het volgende:
en je kan ook zo denken, je hoeft maar eens in de zoveel tijd iets te doen om toch iedere maand bijstand te krijgen
dan maar even stressen, is wel weer 1000pm
quote:Op zondag 9 januari 2022 18:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joy.....
quote:Op zondag 9 januari 2022 18:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]over de persoon wie ik het heb is de eerste 2 en nog aantal dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik heb zelf ook genoeg diagnoses.
ik weet dus wat het met een mens doet en hoe je je kan voelen. maar hoop dat je me een beetje begrijpt. dat is zelf ook veel fijner voor je
maar iemand moet zich erbij neerleggen. en het beste is dat jij dat zelf bentquote:Op zondag 9 januari 2022 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat even stressen heeft wel elke keer een gigantische impact.
Ach ja, leuk is anders, maar ben de schaamte wel voorbij ondertussen,quote:
Die zit tegenwoordig achter het raam!quote:Op zondag 9 januari 2022 18:07 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe is het met kabouter-mini-krullen-Theo Thee trouwebs?
Ziet er beter uit dan paquote:Op zondag 9 januari 2022 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig achter het raam!
[ afbeelding ]
Hij is SUUUUUUPER vrolijk, en we krijgen nu hulp voor zijn ontwikkeling op spraakgebied en dergelijke, en dat slaat heel snel heel goed aan!
Fijn om te horen dat de hulp werkt. Straks zit hij in een stroomversnelling.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig achter het raam!
[ afbeelding ]
Hij is SUUUUUUPER vrolijk, en we krijgen nu hulp voor zijn ontwikkeling op spraakgebied en dergelijke, en dat slaat heel snel heel goed aan!
Sowieso!quote:Op zondag 9 januari 2022 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat de hulp werkt. Straks zit hij in een stroomversnelling.
Dan doet hij even een inhaalslag waar je van staat te kijken.quote:
Zit-ie straks onze belastingformulieren in te vullen en belt hij de werklui voor de verbouwingen die we hier willen doen enzo!quote:Op zondag 9 januari 2022 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan doet hij even een inhaalslag waar je van staat te kijken.
Terwijl hij aan jou E=MC2 zit uit te leggen.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit-ie straks onze belastingformulieren in te vullen en belt hij de werklui voor de verbouwingen die we hier willen doen enzo!
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:25 schreef ToT het volgende:
Dus E=MC2 uitleggen zal er voorlopig ook nog ff niet bij in zitten!
Wat gaat jou dat aan?quote:
quote:
Negeer.quote:
Ik had vanochtend vroeg de buurman aan de deur die zei dat ik de politie moest bellen want zijn huis was leeggehaald.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]Gozer!
Lekker lui en rustig. Tv kijken, filmpje kijken, beetje knabbelen, weinig bijzonders gedaan.
En daarzo?
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vanochtend vroeg de buurman aan de deur die zei dat ik de politie moest bellen want zijn huis was leeggehaald.
Tjezus.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vanochtend vroeg de buurman aan de deur die zei dat ik de politie moest bellen want zijn huis was leeggehaald.
De U valt uit de toon.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet meer, in ieder geval!quote:Op zondag 9 januari 2022 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
Kleine nuance.Er staat daar niks van waarde.
Hadden ze ook zijn telefoon gejat?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
@:solidasrock
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 16:16 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
![]()
![]()
Best wel wat werk om dat te doen, is gelijk ook mijn laatste keer
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat was laatst het geval,alles wordt van hem gestolen.quote:
Ik liep net naar het toilet en viel al om.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:02 schreef SolidasRock het volgende:
Jullie moeten dat eens lezen en dan plots een brief proberen te lezen, je ogen blijven schommelen![]()
Zelfs de gastendoekjes?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was laatst het geval,alles wordt van hem gestolen.
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |