Gefeliciteerd met je nieuwe auto ToT heel veel veilige kmquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe auto ToT heel veel veilige km
Dat is wel leuk bedacht, Hopelijk eet hij hem lekker opquote:Op zaterdag 2 april 2022 07:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Mini-ToT had geen zin in brood, dus liet ik zijn Nijntjes er maar aan beginnen, en METEEN wilde hij hem zelf opeten!
Er zijn een paar happen uit genomen!quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel leuk bedacht, Hopelijk eet hij hem lekker op
NIjntjes maar weer laten eten danquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn een paar happen uit genomen!Nu ligt het op het vensterbank.
Hey DJquote:
Hey Haagsquote:
Vetje kroketjequote:
Hey Mrslquote:
Wat een vunzige taal weerquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is maar een kroketje geen piemel
En gaat ook maar door ookquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is maar een kroketje geen piemel
quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zag net twee fototoestellen die een enorme klik hadden samen
Bleken cameraatjes van elkaar te zijn.
8,17 op de schaal van @Haagsquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja het kroketje toch met een beetje mosterd er opquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja het kroketje toch met een beetje mosterd er op
quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Mayoquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja het kroketje toch met een beetje mosterd er op
Smaken verschil, doe het heel heel af en toe met een beetje mosterd. Maar hier heeft mayo toch de voorkeurquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Liever toch mosterd maar niet té veel
alleen mayoquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschil, doe het heel heel af en toe met een beetje mosterd. Maar hier heeft mayo toch de voorkeur
@:bitterbal wat jou
quote:
Smaken verschillen iddquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschil, doe het heel heel af en toe met een beetje mosterd. Maar hier heeft mayo toch de voorkeur
@:bitterbal wat jou
Als ik mosterd gebruik dan is het Doesburgsche mosterdquote:
Zal ongeveer hetzelfde smaken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik mosterd gebruik dan is het Doesburgsche mosterd
Is een grove mosterd, gebruik hem altijd als ik rauwe witlof in het zuur maakquote:
O ja op kaas is het ook lekker. Dat is lang geleden dat ik brood met kaas en mosterd heb gegeten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef ToT het volgende:
Ik heb niet echt een voorkeur voor mosterd; grof of fijn, scherp of mild, Franse of Nederlandse; als het maar op de kroket of een broodje kaas komt.
Dat is wel lekker plakjes gebraden gehadquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja op kaas is het ook lekker. Dat is lang geleden dat ik brood met kaas en mosterd heb gegeten.
Deed het vroeger ook op gehakt(vleeswaren) een likje mosterd er op
Heb dat echt al zo lang niet meer gehad. ALs ik al een keer vleeswaren haal is het ham.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel lekker plakjes gebraden gehad
Kaas en mosterd is ook een goede combi.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef ToT het volgende:
Ik heb niet echt een voorkeur voor mosterd; grof of fijn, scherp of mild, Franse of Nederlandse; als het maar op de kroket of een broodje kaas komt.
Misschien toch eens weer halen, eet het heel af en toe.. Ham meestal alleen met gebakken ei of rookvlees ook wel lekker..quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat echt al zo lang niet meer gehad. ALs ik al een keer vleeswaren haal is het ham.
Daar kan ook wel een lik mosterd op maar op die gebraden gehakt is dat toch lekkerder
Ja ik heb onlangs een voorraadje kaas ingeslagen!quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kaas en mosterd is ook een goede combi.
Honing mosterd dille!quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Je hebt ook van die kleine potjes kan je lekker kaasblokjes in dippen
quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb onlangs een voorraadje kaas ingeslagen!
[ afbeelding ]
Dieven stelen 161 kazen van kaasboerin Gerda
Daily maily.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]Had ik net in een andere SC ook al gedaan
jackfruit is best okayquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:27 schreef Moonlight het volgende:
https://www.oetker.nl/nl-(...)-bbq-jackfruit-vegan
@:schakeltopia deze ga ik proberen
Lekkere pizza!quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:27 schreef Moonlight het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:27 schreef Moonlight het volgende:
Ik ben niet heel erg van oetker pizza maar deze was wel te doenquote:
Ik vind ze meestal wel lekker vooral die met bbq sausquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg van oetker pizza maar deze was wel te doen
BBQ saus heb ik nog nooit van ze gehad. Heb ik niet meer op pizza gehad sinds ik een paar jaar geleden eentje met die saus had bij domino's die veels te zoet was.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik vind ze meestal wel lekker vooral die met bbq saus
O ja dat is niet lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
BBQ saus heb ik nog nooit van ze gehad. Heb ik niet meer op pizza gehad sinds ik een paar jaar geleden eentje met die saus had bij domino's die veels te zoet was.
SBE.quote:
Hey kerel, alles goed?quote:
Arm maar gelukkig.Met jou?quote:
Een stuk gelukkiger dan een paar weken geleden.quote:
Ik ben zo blij voor je dat je het zo naar je zin hebt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een stuk gelukkiger dan een paar weken geleden.
Dank je, werd ook wel eens tijd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor je dat je het zo naar je zin hebt.
Het lag niet aan jou,dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, werd ook wel eens tijd.
Het was even wachten op het juiste bedrijf.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lag niet aan jou,dat weet ik zeker.
Haske mooi.Trots op je maat.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was even wachten op het juiste bedrijf.
Dank je, kan ik eindelijk eens verder met mijn huis op te knappen.quote:
Echt hoor,zoiets bemerkte ik laatst al aan je.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, kan ik eindelijk eens verder met mijn huis op te knappen.
Wij merken dat van elkaar.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,zoiets bemerkte ik laatst al aan je.
Duh,je bent veel vrolijker en zulks.quote:
Ben ik idd ook.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duh,je bent veel vrolijker en zulks.
Dat is dus het mooie,quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik idd ook.
Vanmorgen een powervijl opgehaald en even de stad in om wat spulletjes te kopen.
Ik had nieuwe theedoeken nodig.quote:
Welke heb je gekocht?quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had nieuwe theedoeken nodig.
Heb je het nu over BH's?quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Check op DDDD.
Dat zijn de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |