abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204302883
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 08:31 schreef wpor het volgende:

[..]
Dat is geen representatief beeld. Anti corona beleid figuren hadden online ook het grootste woord. Dan leek het soms net dat niemand zich liet vaccineren, terwijl de cijfers een ander beeld gaven en mijn omgeving ook. Zal hiermee niet anders zijn, de kleine minderheid heeft de grootste mond.

Kan me wel voorstellen dat Amerikanen de NAVO iets minder belangrijk vinden. Deze oorlog is een ver van hun bed show.
de enigste die ik ken die voor Rusland is, is zo een wappie die er heilig van overtuigd waren dat wij allemaal al dood hadden moeten zijn omdat we gevaccineerd zijn. niet bepaald serieus te nemen dus.
  zaterdag 2 april 2022 @ 09:32:38 #127
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_204302899
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 09:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
NATO is weggelakt en vervangen door geel en blauw
:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 2 april 2022 @ 09:35:38 #128
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204302920
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 09:20 schreef scrupuleus het volgende:

Ik bekijk het toch anders, wat de Russen doen is altijd erger dan de nieuwsberichten doen vermoeden
Als het daadwerkelijk gebeurd is is het een grof schandaal en zijn dat keiharde oorlogsmisdaden. Maar zo lang ik de Russen niet zie koppensnellen en fietsers voor de lol zie afknallen geloof ik er niet zoveel van. Pallywood v2...
pi_204302936
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 09:35 schreef AchJa het volgende:

[..]
Als het daadwerkelijk gebeurd is is het een grof schandaal en zijn dat keiharde oorlogsmisdaden. Maar zo lang ik de Russen niet zie koppensnellen en fietsers voor de lol zie afknallen geloof ik er niet zoveel van. Pallywood v2...
Dat kan
pi_204302998
quote:

[..]
Gezien de vele verhalen van compleet willekeurige mensen die gevlucht zijn, officiële instanties uit Oekraïne en van buitenaf.. er zijn veel te veel verhalen en beelden om dit nog weg te wuiven als “zolang ik niet gezien heb, is het niet zo”.

Verkrachtingen daarna vermoorden, incl minderjarigen, honden afnemen van mensen en opeten en dat soort shit.
Uitgebreid lachen de Russen erom in onderschepte telefoongesprekken.

Nee, enige waar ik op hoop, nu de Russen sneller terug trekken dan Oekraïne in kaart kan brengen wat ze weer innemen, dat Oekraïne nu niet de fout maakt zichzelf tot een statisch voorwerp te maken in herveroverde dorpen etc.

Ik heb zo’n flauw vermoeden dat de Russen de logistieke lijn wil verkorten, Oekraïense troepen dichterbij wil halen en ze tegelijkertijd willen vast pinnen op kruispunt locaties.. en dan weer net zoals Mariupol een en al artillerie.
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:00:26 #131
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204303155
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 09:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Gezien de vele verhalen van compleet willekeurige mensen die gevlucht zijn, officiële instanties uit Oekraïne en van buitenaf.. er zijn veel te veel verhalen en beelden om dit nog weg te wuiven als “zolang ik niet gezien heb, is het niet zo”.

Verkrachtingen daarna vermoorden, incl minderjarigen, honden afnemen van mensen en opeten en dat soort shit.
Uitgebreid lachen de Russen erom in onderschepte telefoongesprekken.
Het eerste wat sneuvelt ten tijde van oorlog is de waarheid. En ik zeg ook niet dat het niet gebeurd kan zijn maar laat ze het eerst maar eens grondig onderzoeken. Dat lijkt me de normale gang van zaken ongeacht aan welke kant van het conflict je staat.

Maar goed, elke keer levert dit weer een rel op omdat sommigen het niet met mij eens zijn.

quote:
Nee, enige waar ik op hoop, nu de Russen sneller terug trekken dan Oekraïne in kaart kan brengen wat ze weer innemen, dat Oekraïne nu niet de fout maakt zichzelf tot een statisch voorwerp te maken in herveroverde dorpen etc.

Ik heb zo’n flauw vermoeden dat de Russen de logistieke lijn wil verkorten, Oekraïense troepen dichterbij wil halen en ze tegelijkertijd willen vast pinnen op kruispunt locaties.. en dan weer net zoals Mariupol een en al artillerie.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de Russen belangrijke strategische punten ook wel ondermijnd hebben.
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:02:09 #132
8369 speknek
Another day another slay
pi_204303167
quote:

[..]
De hoofden zijn per ongeluk vanaf gevallen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:02:57 #133
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204303172
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 09:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft die comedian de Donbas al opgegeven? Zou een hoop mensenlevens besparen.
Zo grappig is die Poetin anders niet hoor.
Huilen dan.
pi_204303182
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:00 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het eerste wat sneuvelt ten tijde van oorlog is de waarheid. En ik zeg ook niet dat het niet gebeurd kan zijn maar laat ze het eerst maar eens grondig onderzoeken. Dat lijkt me de normale gang van zaken ongeacht aan welke kant van het conflict je staat.

Maar goed, elke keer levert dit weer een rel op omdat sommigen het niet met mij eens zijn.
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de Russen belangrijke strategische punten ook wel ondermijnd hebben.
Ik dacht dat mijnen en clustermunitie verboden waren in oorlogen.
Of vergis ik me nou?
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:15:03 #135
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204303259
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:18:35 #136
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204303292
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:19:22 #137
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204303298
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:04 schreef Candymannetje het volgende:

Ik dacht dat mijnen en clustermunitie verboden waren in oorlogen.
Of vergis ik me nou?
Ja, zijn niet verboden.

Sowieso heeft Rusland de Ottowa Treaty niet ondertekend vwb AP mijnen: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ottawa_Treaty

En tevens de Convention on Cluster Munitions ook niet ondertekend: https://en.wikipedia.org/wiki/Convention_on_Cluster_Munitions

Daarnaast heb je nog AT mijnen en is de discussie vwb clustermunitie al vaker voorbijgekomen, ook al zou je die conventie(s) wel ondertekend hebben dan nog is er genoeg mogelijk.

AchJa in NWS / Oorlog tussen Armenië en Azerbeidzjan? #8 kleuters
pi_204303361
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]
Ik ben het wel met je eens. Als je de Russische kanalen zou volgen hoor je weer verhalen van gevluchte mensen uit Marioepol dat ze als schild werden gebruikt en zelfs de stad niet mochten verlaten en werden gewoon afgeknald wilden ze alsnog de stad verlaten.

De waarheid zal goed onderzocht moeten worden.
pi_204303406
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik ben het wel met je eens. Als je de Russische kanalen zou volgen hoor je weer verhalen van gevluchte mensen uit Marioepol dat ze als schild werden gebruikt en zelfs de stad niet mochten verlaten en werden gewoon afgeknald wilden ze alsnog de stad verlaten.

De waarheid zal goed onderzocht moeten worden.
Dat klopt sowieso al niet, gezien er tot niet eens heel lang geleden nog waarnemers waren zoals Griekse diplomaat.
Die vertellen zoals je het verwacht, Russen bombardeerde de vluchtroutes met die rare raket dingen wat mijnenleggers zijn.
Of beschoten de bussen en ophaalroutes, zagen we notabene live gebeuren in het begin.

Je weet wel dat hele gezin wat werd vermoord voor de ogen van de camera van cnn of whatever en de vader er achter moest komen via Twitter.

Russen en hun leugens kunnen de tering krijgen.
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:31:34 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_204303418
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:18 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben ze toch geen geld meer voor.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:31:53 #141
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_204303426
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:02 schreef speknek het volgende:

[..]
De hoofden zijn per ongeluk vanaf gevallen?
Heb jij het gezien? Zonder bewijzen moet je niks geloven in tijden van oorlog.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_204303458
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat klopt sowieso al niet, gezien er tot niet eens heel lang geleden nog waarnemers waren zoals Griekse diplomaat.
Die vertellen zoals je het verwacht, Russen bombardeerde de vluchtroutes met die rare raket dingen wat mijnenleggers zijn.
Of beschoten de bussen en ophaalroutes, zagen we notabene live gebeuren in het begin.

Je weet wel dat hele gezin wat werd vermoord voor de ogen van de camera van cnn of whatever en de vader er achter moest komen via Twitter.

Russen en hun leugens kunnen de tering krijgen.
Vieze oorlog.
Vakman pur sang
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:43:56 #143
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204303598
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
Groen gras, witte sneeuw, boomer @:michaelmoore ...
Smeulende Russische tanks
Vakman pur sang
  zaterdag 2 april 2022 @ 11:03:58 #145
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204303709
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 2 april 2022 @ 11:09:18 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_204303719
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:31 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Heb jij het gezien? Zonder bewijzen moet je niks geloven in tijden van oorlog.
De twitter account die ik net linkte, caucasuswarreport, heeft allemaal beeldmateriaal als je het graag wil zien. Ik ga er zelf niet op klikken, maar de tweedehandsbevestiging van andere users was genoeg voor mij.
  zaterdag 2 april 2022 @ 11:25:53 #149
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204303829
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 09:31 schreef Shotty het volgende:

[..]
de enigste die ik ken die voor Rusland is, is zo een wappie die er heilig van overtuigd waren dat wij allemaal al dood hadden moeten zijn omdat we gevaccineerd zijn. niet bepaald serieus te nemen dus.
Zou die al hebben opgemerkt dat bij de meeste protesten in Rusland zowel politie als demonstranten met mondkapje (!!) op lopen?
  zaterdag 2 april 2022 @ 11:27:06 #150
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204303843
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 11:09 schreef speknek het volgende:

De twitter account die ik net linkte, caucasuswarreport, heeft allemaal beeldmateriaal als je het graag wil zien. Ik ga er zelf niet op klikken, maar de tweedehandsbevestiging van andere users was genoeg voor mij.
Geklikt, weinig gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')