Zo steek ik ook wel eens vuurwerk af, maar okéquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe een shockwave (van bijvoorbeeld een bom) eruit ziet
[ twitter ]
En in het open veld:quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe een shockwave (van bijvoorbeeld een bom) eruit ziet
[ twitter ]
Genotenquote:
Er is inderdaad een pijpleiding, en er zijn plannen nog een extra pijpleiding: Power of Siberia 2. Grote probleem voor de Russen is dat de oostelijke en westelijke netwerken niet aan elkaar gekoppeld zijn. Daarnaast is de capaciteit van de pijpleidingen richting Europa (exclusief Nord Stream 2) vier keer zo groot als wat er richting China loopt, dus de Chinezen zullen de Europese vraag niet kunnen compenseren, zelfs als de tweede pijpleiding gebouwd zou worden.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:37 schreef Vallon het volgende:
Terzijde, nog even over het gas....... er schijnt - wat ik niet wist - dus WEL een pijplijn te zijn tussen Rusland en China die meerdere knoopunten heeft om Chinees grondgebied aan te sluiten.
[..]
Zie ook wiki dat verteld dat de capaciteit is 61Miljard Kuub (jaarbasis $400Miljard=$0.15/m³) is, ongeveer 10% meer dan dat van (oude) Nordstream (55M³).
Kan niet goed vinden of -en in welke mate die pijplijn daadwerkelijk operationeel is.
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom Putin lepeltje doet op rug de Xi Jinping die dat (p)aaien wel prima zal vinden om zo zijn land minder wat afhankelijk te maken van kolen.
Die vette pad die erbij hoort met zijn voetbaltrainer uit de jaren 80 jas.quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kadyrov inspecteert zijn manschappen
die Hummer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een homojasquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
die Hummer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een H2quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
die Hummer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door superniger op 02-04-2022 01:02:03 ]
Dit is pas een Hummer;quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Een H2
Er is een reden dat je die nooit meer ziet rijden, ding start waarschijnlijk niet eens
Grappig hoe dit in het westen net Andersom is.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Some of you may day but thats a sacrifice I'm willing to make...
[ twitter ]
[ twitter ]
Voor zover ik zelf geen 'jongere' zou zijn, moet ik in levende lijve de eerste jongere nog spreken die tegen NATO is, dus of de fp nu zo'n representatieve bron is...?quote:Op zaterdag 2 april 2022 06:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Grappig hoe dit in het westen net Andersom is.
Ouderen zijn voor navo / tegen Rusland, jongeren (zie ieder bericht hierover FP) zijn tegen de navo en vol begrip voor Rusland.
Beide zijn resultaat van een mislukte maatschappij voor de huidige generaties, laten we zeggen alles onder de 35.
Die man is niet veel meer dan een circusact. Hadden de Russen zich de afgelopen 15 jaar maar gefocust op het vervangen van dit soort types door solide bestuurders.quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
die Hummer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Olie-export levert Rusland 5 keer meer op dan gasexport. De enige reden waarom er zo op gas gefocust wordt is omdat wij er afhankelijk van zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:27 schreef J.B. het volgende:
[..]
Er is inderdaad een pijpleiding, en er zijn plannen nog een extra pijpleiding: Power of Siberia 2. Grote probleem voor de Russen is dat de oostelijke en westelijke netwerken niet aan elkaar gekoppeld zijn. Daarnaast is de capaciteit van de pijpleidingen richting Europa (exclusief Nord Stream 2) vier keer zo groot als wat er richting China loopt, dus de Chinezen zullen de Europese vraag niet kunnen compenseren, zelfs als de tweede pijpleiding gebouwd zou worden.
Behoorlijk indrukwekkend, dat boomerbataljon 'avondrood'. Die marcheren op een stukje berkenschors en de gedachte aan Marx zó naar Washington.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:51 schreef slashdotter3 het volgende:
In oorlogstijd kunnen professionele soldaten niet dienstweigeren, dat is desertie. Maar omdat het een 'speciale operatie' en geen oorlog kunnen ze legaal weigeren en worden ze hooguit ontslagen. Wat ze nu dus massaal doen.
[ twitter ]
Ik hoop dat hij snel ergens meedoet met zijn manschappen. Dan zijn we daar ook vanaf.quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
die Hummer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De USA gaat nog wel een paar jaar door hiermeequote:Op vrijdag 1 april 2022 22:43 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarmee overgave van Ukraine wint.
Ja ik denk dat hij daarmee ongestraft wegkomt, we kunnen moeilijk Rusland gaan nuken.
De wraak van Rusland zal te lomp zijn op nucleair gebied en dat weten we allemaal.
quote:VS steunen Oekraïense defensie met nog eens 300 miljoen dollar
Het Amerikaanse ministerie van Defensie trekt nog eens 300 miljoen dollar (271 miljoen euro) uit voor extra militaire steun aan Oekraïne.
Volgens een verklaring van het ministerie zal het geld worden besteed aan onder meer lasergestuurde raketsystemen, drones, pantservoertuigen, machinegeweren en satellietdiensten.
De regering van president Joe Biden heeft in totaal meer dan 2,3 miljard dollar beschikbaar gesteld voor versterking van de Oekraïense strijdkrachten.
Het merendeel van dat geld, ruim 1,6 miljard dollar, is toegezegd sinds de Russische inval in Oekraïne, die op 24 februari begon.
Donderdag bood Biden in een telefoongesprek met zijn Oekraïense ambtgenoot Volodimir Zelenski ook 500 miljoen dollar financiële hulp aan.
En dat ze allemaal in een zelfde gebouw gaan slapen , goed voor een US spysatelliet te vinden en een Turkse drone om een bom op te droppenquote:Op zaterdag 2 april 2022 07:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel ergens meedoet met zijn manschappen. Dan zijn we daar ook vanaf.
De NATO doet niet mee in de oorlog ??quote:Op zaterdag 2 april 2022 07:55 schreef speknek het volgende:
Volgens Oekraïne zijn de 1500 soldaten in Transnistrie zich aan het mobiliseren. Om nog maar eens aan te tonen hoe wanhopig de Russen zijn. Die soldaten worden weggevaagd en dan kan Moldavië ook Transnistrie terugnemen.
Link? Ik ken geen enkele jongere die tegen de NAVO is en al helemaal niet iemand die begrip heeft voor Rusland.quote:Op zaterdag 2 april 2022 06:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Grappig hoe dit in het westen net Andersom is.
Ouderen zijn voor navo / tegen Rusland, jongeren (zie ieder bericht hierover FP) zijn tegen de navo en vol begrip voor Rusland.
Beide zijn resultaat van een mislukte maatschappij voor de huidige generaties, laten we zeggen alles onder de 35.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |