Ik hoop dat het leuk is, dat zeker. Ik geef het liefst die fles whiskey aan jou!quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alright, leuk! We spreken elkaar minstens weer met oud en nieuw!
duizenden jaren geschiedenis vertellen 1 ding: Rusland zal conventioneel deze oorlog niet winnen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er gaat ook geen enkel land meer normaal met Rusland om en wie weet is het voor een aantal landen wel genoeg om hem nucleair terug (of op andere wijze) terug te pakken. Hij gaat heus geen kernwapen gebruiken en daarmee wegkomen. Het zal ook voor hem en Rusland leiden tot zeer serieuze gevolgen.
DEAL. en ik stuur je die lekkere Schotse Whisky met plezier.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je dolgraag gelooft dat ie met nukes gaat gooien, kan ik je echt niet van die gedachte brengen hoor.
Maar wil je misschien met me wedden? Als er voor de jaarwisseling niet met nukes is gegooid, stuur je me een mooie fles whiskey. Indien wel, dat stuur ik een fles drank naar keuze naar jou.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:55 schreef Beathoven het volgende:
Putin hangt nu in de gym en zal straks met ontbloot bovenlijf op een beer de grens oversteken.
Top!!quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:09 schreef Shotty het volgende:
[..]
DEAL. en ik stuur je die lekkere Schotse Whisky met plezier.
ik hoop nog dat ik verlies ook.
Ik heb jarenlang een Putin kalender op de plee gehad.quote:
Ik zou hem nu in de pot hangen als pisvliegjequote:Op vrijdag 1 april 2022 23:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een Putin kalender op de plee gehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ok. Gentlemen's agreement.quote:
Niet meer aangeschaft in 2022. Had al zo'n voorgevoel.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zou hem nu in de pot hangen als pisvliegje
Heh, check.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:22 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ok. Gentlemen's agreement.
wel 1 aanpassing: mocht in deze weddenschap niet verliezen, stort jij het bedrag voor een goede fles drank aan een goed doel om Oekraïne te helpen. Ik zal toch niet kunnen genieten van een fles drank die ik van zo een weddenschap "win".
Leuk dat je meepost! Eerlijk gezegd zie ik ze liever de tanks in zijn achteruit zetten hoor. Het alternatief is dat ze Oekraine onder de voet lopen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik las iets over een weddenschap voor een fles drank en, hatseflats na 4 weken honderden topics lurken over de komende wereldoorlog, heb ik nu alsnog een account aangemaakt.
Maar dat terugtrekken door de Russen, zit me totaal niet lekker.
Niet vergeten je high proteine kwarkjes te eten.quote:
Of hij “wint” en er komt voor ons allemaal geen Oud en Nieuw meer.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alright, leuk! We spreken elkaar minstens weer met oud en nieuw!
Ik dacht eerder dat Putin/ pudding eerder nog best wel een punt had... Nu vind ik dat die kerel gewoon moet hangen. En ik kom kijken! Walgelijk figuur dat het is. Nog nooit zo'n hekel gehad aan een persoon. Hitler is het, niet meer, en misschien nog wel meerquote:Op vrijdag 1 april 2022 23:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet meer aangeschaft in 2022. Had al zo'n voorgevoel.
Nu hangt er gewoon een 'Utrecht bij nacht' kalender.
Allemaal de polonaise door Oekraine.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Buurtfeest als Pudding aan de galg hangt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |