Genaakt?quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:48 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil iets warms maar heb niks in huis
[..]
ow vrouw jij hebt mijn leven zojuist een stuk leuker genaakt. Dit heb ik wel in huis
Zit nu te denken of ik 't ooit zó lang heb volgehouden. Wel eens een hele nacht met de nodige eet/rookpauzesquote:
's Nachts val ik juist steeds in slaap voor meerdere urenquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit nu te denken of ik 't ooit zó lang heb volgehouden. Wel eens een hele nacht met de nodige eet/rookpauzes
Er is zoveel meer dan hijen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, 9 uur achterelkaar is wel een tikje overdreven hoor. Idd zo'n wilde nacht die maar niet ophoudt omdat elke keer als je even je ogen dicht doet en na een korte tijd je weer niet van elkaar af kan blijven, soit.
Maar ik ben geen hijmachine.
Preciesquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, 9 uur achterelkaar is wel een tikje overdreven hoor. Idd zo'n wilde nacht die maar niet ophoudt omdat elke keer als je even je ogen dicht doet en na een korte tijd je weer niet van elkaar af kan blijven, soit.
Maar ik ben geen hijmachine.
Overdags heb ik doorgaans de aandachtsspanne van een theelepel om dergelijke dingen te kunnen bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
's Nachts val ik juist steeds in slaap voor meerdere uren. Overdag is dit een veel realistischer doel
. Met eetpauzes inderdaad.
Heien bijv.quote:
Dat sowiesoquote:
Nee dat is me te kort.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:18 schreef Tegan het volgende:
Op dit moment is vijf minuten ookal genoeg trouwens.
Wat zijn jouw kwaliteiten dan? Ik vraag dit voor Tegan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef HeatWave het volgende:
My bad, ik ben duidelijk niet bekend met heien.
Hijenquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw kwaliteiten dan? Ik vraag dit voor Tegan.
Wat is het hele pakket?quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hijen.
Ligt helemaal aan de persoon, de situatie, de relatie. Een ONS hoeft niet per se op het hele pakket te rekenen
.
Je had nog 'ik ben beter in neuken dan in grammatica' kunnen proberen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |