Mijn libido is niet 24/7 aan hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dan kan je idd niet neuken, dat zijn de regels.
Niet gewoon zo beffenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet gewoon zo beffenEn dan denken dat ze nat is omdat je Lassie bent, terwijl het gewoon een kuub van je eigen speeksel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere methode, doel bereiktquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En dan denken dat ze nat is omdat je Lassie bent, terwijl het gewoon een kuub van je eigen speeksel is.
Je moet er soms zelf iets van maken hoor, niet elk stel klikt als een malle in bedquote:
Iemand die een Lassie methode toepast zou ik toch uit bed schoppenquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet er soms zelf iets van maken hoor, niet elk stel klikt als een malle in bed.
Fair hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Iemand die een Lassie methode toepast zou ik toch uit bed schoppen
Komt omdat we te veel gericht zijn op penetratie ipv het gehele plaatje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair hoor.
Maar soms klikt het gewoon en klopt alles wat je samen doet, en soms is er meer wentijd nodig. Het is wat het is.
Mwah, niet altijd hoor. Ook voorspel moet klikken. Het daadwerkelijke neuken hoeft niet per se (mag wel) het enige doel te zijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat we te veel gericht zijn op penetratie ipv het gehele plaatje.
Jij misschien niet maar veel mannen wel.. Maargoed ik ga maar even mijn aandacht op iets anders richtenquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niet altijd hoor. Ook voorspel moet klikken. Het daadwerkelijke neuken hoeft niet per se (mag wel) het enige doel te zijn.
Soms is gewoon samen rotzooien net zo leuk.
wat er niet ligt kunnen we ook niet vies makenquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is midden de op de dag en mijn bed is ontdaan van lakens..
Zoooo kijk dit smooth zijn danquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat er niet ligt kunnen we ook niet vies maken
quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet gewoon zo beffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik had gewoon 2 bolletjes met johma saladequote:
friet speciaal en een kroket zijn besteld.quote:
ow vrouw jij hebt mijn leven zojuist een stuk leuker genaakt. Dit heb ik wel in huisquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:47 schreef Vaiana het volgende:
[..]
2 wraps met kaas, per stuk een minuutje in de magnetron, chilisaus erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |