Lijkt me redelijk het tegenoverstelde juistquote:
Ik ben ook veel te braaf voor types zoals jijquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk het tegenoverstelde juist.
Maar goed, als spontaniteit niet goed is zullen wij nooit seks hebben idd.
De eerste keren is het sowieso alle truukjes proberenquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet idd niet van te voren wat ik ga doen nee.
Dat hangt namelijk ook van de ander af. Ik kan wel een vooropgesteld checklistje gaan afwerken, maar als de ander (bijv) niet zo veel met beffen heeft ben je je tijd wel aan het verspillen idd.
Ik ben dan ook enorm extreem iddquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te braaf voor types zoals jij
Soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
De eerste keren is het sowieso alle truukjes proberen. Ik noem dat geen verspilde tijd
.
Ik doe niet aan één keer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Als je gewoon weet dat het voor 1 keer is, dan gedraag ik me echt wel anders dan als ik hoop dat het de eerste keer van velen malen meer is.
Dat zeg ik niet, maar types zoals jij zijn wel meer outgoing dan ik. Plus deze meid heeft ons en fwb etc allemaal uit haar leventje gebannen.quote:
Sja, dingen gebeuren. Vakantieliefdes, spontane acties etc etc.quote:
Ik leg mezelf geen regels op op dat gebied. Ik zoek iemand om een vaste relatie mee te beginnen. Maar soms kom je gewoon iets tegen op je pad.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar types zoals jij zijn wel meer outgoing dan ik. Plus deze meid heeft ons en fwb etc allemaal uit haar leventje gebannen.
Ik zorg gewoon eerst ervoor dat ze niet zonder me kunnenquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]Jij sluit een overeenkomst af met een dwangsom voor elke opvolgende dag zonder 2de beurt?
Wel lekker als je zo in het leven staat ja. Zou willen dat ik dat ook een beetje had.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leg mezelf geen regels op op dat gebied. Ik zoek iemand om een vaste relatie mee te beginnen. Maar soms kom je gewoon iets tegen op je pad.
Vorig jaar nog een ONS gehad met een barmeisje uit mijn stamkroeg, leeftijd verschilde nogal, maar we vonden elkaar wel leuk. En toen ze voor 1,5 jaar ging studeren in de VS zijn we gewoon voor de lol 1 keer met elkaar naar bed geweest. geen gedoe achteraf, je ziet elkaar toch niet meer, en ook geen "what if..." gevoel.
Nou en?.
Ik snap wel wat je zegt hoor. Maar ik wil gewoon liever stabiliteit dan seks zonder inhoudquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leg mezelf geen regels op op dat gebied. Ik zoek iemand om een vaste relatie mee te beginnen. Maar soms kom je gewoon iets tegen op je pad.
Vorig jaar nog een ONS gehad met een barmeisje uit mijn stamkroeg, leeftijd verschilde nogal, maar we vonden elkaar wel leuk. En toen ze voor 1,5 jaar ging studeren in de VS zijn we gewoon voor de lol 1 keer met elkaar naar bed geweest. geen gedoe achteraf, je ziet elkaar toch niet meer, en ook geen "what if..." gevoel.
Nou en?.
Ach ja, ik doe het hier natuurlijk overkomen alsof ik dat nou juist weer zo geplanned heb uiteraard. Feit is gewoon dat ik single ben en dat niet wil zijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel lekker als je zo in het leven staat ja. Zou willen dat ik dat ook een beetje had.
Ja, ik wil dat ook. Maar in dit geval was er wel een beetje inhoud, we flirtten al een tijdje tegen elkaar aan, maar een relatie zou er nooit ingezeten hebben. Maar we vonden het wel altijd leuk met elkaar.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je zegt hoor. Maar ik wil gewoon liever stabiliteit dan seks zonder inhoud. Dus dat overkomt me niet. Of ik kies dan bewust voor geen seks ofzo.
awhquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik doe het hier natuurlijk overkomen alsof ik dat nou juist weer zo geplanned heb uiteraard. Feit is gewoon dat ik single ben en dat niet wil zijn.
Maar het is wat het is. Geen vrouw houdt van zelfmedelijden.
Sletquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en?.
Ik heb het liever over Master Keyquote:
Lolquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het liever over Master Key.
Ik begrijp je. Zelf vind ik zulke contacten niet genoeg inhoud voor intimiteit. Was mijn hoofd maar makkelijkerquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat ook. Maar in dit geval was er wel een beetje inhoud, we flirtten al een tijdje tegen elkaar aan, maar een relatie zou er nooit ingezeten hebben. Maar we vonden het wel altijd leuk met elkaar.
Ik ga ook echt niet met iemand naar bed als ik het daarvoor niet op zijn minst gezellig gehad heb met iemand, of dat nou 1 stapavond is of een paar keer elkaar gezien etc.
Anders kan je idd net zo goed naar de hoeren gaan,.en dat vertik ik.
Maakt toch ook niet uit, ik leg het niet uit als handleidingquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Zelf vind ik zulke contacten niet genoeg inhoud voor intimiteit. Was mijn hoofd maar makkelijker, want mijn principes zijn niet gelijk aan mijn behoeftes
.
Natuurlijk heb je iedere eerste keer kans op een ONS, maar het is me nog niet overkomen.
Eensgelijks.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt toch ook niet uit, ik leg het niet uit als handleiding.
Ik kan soms best genoeg band hebben met iemand na een paar uurtjes lol in de kroeg, of festival, vakantie.
Maar dat is zeker geen streven an sich. Je moet doen waar je je prettig bij voelt, ik ga niet voor jou bepalen of je goed of slecht bezig bent.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik mag over 5 weken en 6 dagen eindelijk neuken
Ik ga niet vreemdquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Af en toe een keer met links doen.
Mensen die dat zo nadrukkelijk vermelden, hebben meestal iets te verbergen. Of zijn gewoon vreemdgangers.quote:
Shit je hebt me doorquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dat zo nadrukkelijk vermelden, hebben meestal iets te verbergen. Of zijn gewoon vreemdgangers.
Kan jij wel vreemdgaanquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dat zo nadrukkelijk vermelden, hebben meestal iets te verbergen. Of zijn gewoon vreemdgangers.
Open relatie dus hoeft niet.quote:
XHamster ipv PH.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:06 schreef Senn88 het volgende:
Wanneer vinden jullie iets vreemdgaan dan?
Iets doen met een ander waarvan je het zelf ook erg zou vinden als je partner het zou doenquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:06 schreef Senn88 het volgende:
Wanneer vinden jullie iets vreemdgaan dan?
Maar waar leg je de grens dan? Want als mijn partner bv dagelijks intensief contact heeft met een andere vrouw waar ook veel over en weer naar en over seks gepraat wordt oid dan zou ik dat net zo min tof vinden als wanneer iemand daadwerkelijk zijn lul in de poes van een andere vrouw stoptquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iets doen met een ander waarvan je het zelf ook erg zou vinden als je partner het zou doen.
Die grens leg je zelf. Daarom is mijn post zo "wazig" . Als jij het bijv prima vindt dat de ander bijv wel met iemand zoent, maar niet mag neuken, dan is dat prima. Als het maar in overleg is iig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar waar leg je de grens dan? Want als mijn partner bv dagelijks intensief contact heeft met een andere vrouw waar ook veel over en weer naar en over seks gepraat wordt oid dan zou ik dat net zo min tof vinden als wanneer iemand daadwerkelijk zijn lul in de poes van een andere vrouw stopt
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:12 schreef Senn88 het volgende:
Tevens jullie zijn gewaarschuwd vanavond zit ik aan de bacardi razz
Met neuken ist meer de bedoeling dat je dr in komtquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die grens leg je zelf. Daarom is mijn post zo "wazig" . Als jij het bijv prima vindt dat de ander bijv wel met iemand zoent, maar niet mag neuken, dan is dat prima. Als het maar in overleg is iig.
Ik moet er echt nooit aan denken, mijn liefde met een ander, hoe dan ook. Maar anderen denken daar weer heel anders over.
Net als met neuken zelf, er is niet echt een handboek, je komt er samen wel uit.
Of over dr heenquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met neuken ist meer de bedoeling dat je dr in komt
Eh, dat spreek je af als je een relatie aangaat? Dan spreek je af wat dat inhoudt?quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar waar leg je de grens dan? Want als mijn partner bv dagelijks intensief contact heeft met een andere vrouw waar ook veel over en weer naar en over seks gepraat wordt oid dan zou ik dat net zo min tof vinden als wanneer iemand daadwerkelijk zijn lul in de poes van een andere vrouw stopt
Ik heb daar gewoon mijn grenzen in die hoef ik niet af te spreken ik geef ze uiteraard wel aan als dat ter sprake komtquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh, dat spreek je af als je een relatie aangaat? Dan spreek je af wat dat inhoudt?
En wat prettiger voor jezelf als je nog meer wil tijdens evt beffenquote:
Wacht wat, ben jij vies van jouw eigen kwakje?quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat prettiger voor jezelf als je nog meer wil tijdens evt beffen.
Ja, ik ben zo'n hypocriet, bite me ladies.
Wat een preuts mannetje ben je eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat prettiger voor jezelf als je nog meer wil tijdens evt beffen.
Ja, ik ben zo'n hypocriet, bite me ladies.
Ik vind het niet prettig om mijn eigen zaad eruit te likken nee, is toch net ff anders dan 1 keer snel slikken hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wacht wat, ben jij vies van jouw eigen kwakje?
Enorm, preuts-shamingquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een preuts mannetje ben je eigenlijk.
Gohquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig om mijn eigen zaad eruit te likken nee, is toch net ff anders dan 1 keer snel slikken hoor.
Het is ook weer niet zo dat ik niet meer wil zoenen na pijpen hoorquote:
Probeerde je mij daarom met ijs te lokken? Omdat je je aan mij al niet meer hoeft voor te stellenquote:
Jezus moet ik weer gummen in mijn lijstje..quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook weer niet zo dat ik niet meer wil zoenen na pijpen hoor.
Hoe moet hij anders die GHB toedienen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Probeerde je mij daarom met ijs te lokken? Omdat je je aan mij al niet meer hoeft voor te stellen
Omgekeerd heb ik het wel een keer meegemaakt, na beffen niet zoenenquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jezus moet ik weer gummen in mijn lijstje..
Zou ook goed kunnen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is dat de reden? Ik dacht dat het een soort territoriaal dingetje was
En na het gepijpt worden?quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook weer niet zo dat ik niet meer wil zoenen na pijpen hoor.
Ik deel gewoon graagquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Probeerde je mij daarom met ijs te lokken? Omdat je je aan mij al niet meer hoeft voor te stellen
Er is nog hoopquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.menshealth.co(...)s%20attractive%20men.
Joh ik sta al zolang droog een vinger uitsteken en ik sijpel alquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe moet hij anders die GHB toedienen?
Dat zijn dan echt dingen waar ik niet bij nadenk. Ik zoen alleen niet als er van die gore salami is gegeten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omgekeerd heb ik het wel een keer meegemaakt, na beffen niet zoenen.
* wijstquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Joh ik sta al zolang droog een vinger uitsteken en ik sijpel al
Ojaquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:
Sja, zij welquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat zijn dan echt dingen waar ik niet bij nadenk. Ik zoen alleen niet als er van die gore salami is gegeten.
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zij wel. Was nog een FOK!ster ook
.
Wij fokvrouwen zijn soms ook gewoon lastigquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zij wel. Was nog een FOK!ster ook
.
Of kaas. Of augurk en salami. *ril*quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat zijn dan echt dingen waar ik niet bij nadenk. Ik zoen alleen niet als er van die gore salami is gegeten.
Ach, ik heb ook andere ervaringen met FOK!sters gelukkigquote:
Kaas is liefde. Maar dood beest en dan met name salami trek ik nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:47 schreef Dqod het volgende:
Ben je ff weg, worden kaas en salami gewoon keihard gedemoniseerd, alhier ;s
Ik zie nu dat gifje van die nieuwslezeren met dr benenwijd naar die collega toe gaan op dr stoelquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook andere ervaringen met FOK!sters gelukkig.
Augurken. DIE horen verboden te wordenquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kaas is liefde. Maar dood beest en dan met name salami trek ik niet
Vind augurk op bv broodjehamburger wel lekker.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Augurken. DIE horen verboden te worden
Nee, niet helemaal trouwens. Die lays pickles is wel heerlijk
Soms is iets zoals het is. Dan vreet ik me er wel dik inquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:50 schreef Tegan het volgende:
Ik probeer al heel mijn leven kaas lekker te vinden maar het lukt niet.
Augurk is best lekker, in een tonijnsalade ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Augurken. DIE horen verboden te worden
Nee, niet helemaal trouwens. Die lays pickles is wel heerlijk
Ben blij dat jij er van kan genieten. Ik krijg er de rillingen vanquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind augurk op bv broodjehamburger wel lekker.
Wat zonde van de tijd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:50 schreef Tegan het volgende:
Ik probeer al heel mijn leven kaas lekker te vinden maar het lukt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |