Er is nog hoopquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.menshealth.co(...)s%20attractive%20men.
Joh ik sta al zolang droog een vinger uitsteken en ik sijpel alquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe moet hij anders die GHB toedienen?
Dat zijn dan echt dingen waar ik niet bij nadenk. Ik zoen alleen niet als er van die gore salami is gegeten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omgekeerd heb ik het wel een keer meegemaakt, na beffen niet zoenen.
* wijstquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Joh ik sta al zolang droog een vinger uitsteken en ik sijpel al
Ojaquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:
Sja, zij welquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat zijn dan echt dingen waar ik niet bij nadenk. Ik zoen alleen niet als er van die gore salami is gegeten.
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zij wel. Was nog een FOK!ster ook
.
Wij fokvrouwen zijn soms ook gewoon lastigquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zij wel. Was nog een FOK!ster ook
.
Of kaas. Of augurk en salami. *ril*quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat zijn dan echt dingen waar ik niet bij nadenk. Ik zoen alleen niet als er van die gore salami is gegeten.
Ach, ik heb ook andere ervaringen met FOK!sters gelukkigquote:
Kaas is liefde. Maar dood beest en dan met name salami trek ik nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:47 schreef Dqod het volgende:
Ben je ff weg, worden kaas en salami gewoon keihard gedemoniseerd, alhier ;s
Ik zie nu dat gifje van die nieuwslezeren met dr benenwijd naar die collega toe gaan op dr stoelquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook andere ervaringen met FOK!sters gelukkig.
Augurken. DIE horen verboden te wordenquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kaas is liefde. Maar dood beest en dan met name salami trek ik niet
Vind augurk op bv broodjehamburger wel lekker.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Augurken. DIE horen verboden te worden
Nee, niet helemaal trouwens. Die lays pickles is wel heerlijk
Soms is iets zoals het is. Dan vreet ik me er wel dik inquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:50 schreef Tegan het volgende:
Ik probeer al heel mijn leven kaas lekker te vinden maar het lukt niet.
Augurk is best lekker, in een tonijnsalade ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Augurken. DIE horen verboden te worden
Nee, niet helemaal trouwens. Die lays pickles is wel heerlijk
Ben blij dat jij er van kan genieten. Ik krijg er de rillingen vanquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind augurk op bv broodjehamburger wel lekker.
Wat zonde van de tijd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:50 schreef Tegan het volgende:
Ik probeer al heel mijn leven kaas lekker te vinden maar het lukt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |