ICQ, een van de eerste populaire sociale media.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:30 schreef dikkedaniel het volgende:
Goenavund,
Als je naast iemand zn post op zn fok profielfoto klikt, kom je op een pagina met info over de gebruiker.
Daarstaat een veld met ISQ :$ :$
What the hell is ISQ??![]()
![]()
[ afbeelding ]
oh dat klinkt als lang geleden. gek dat daar nog een veld voor bestaat in t fok profiel.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ICQ, een van de eerste populaire sociale media.
Je kreeg een nummer bij de registratie en dat was je manier van contact leggen met anderen.
Het fonetische 'I Seek You' is de hoeksteen geweest voor de lettercombinatie.
Ja ach, zolang er niemand last van heeft kan het er ook wel blijven staan. Lijkt mij.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:37 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
oh dat klinkt als lang geleden. gek dat daar nog een veld voor bestaat in t fok profiel.
Ik had nog een 6cijferig UIN.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:33 schreef noodgang het volgende:
ICQ![]()
Uh-oow
Je ICQ nummer niet nog uit je hoofd kennen
Neuh, dat is niet zo gek hoor. Het is gewoon nooit weggehaaldquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:37 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
oh dat klinkt als lang geleden. gek dat daar nog een veld voor bestaat in t fok profiel.
a/s/lquote:Op zondag 3 april 2022 01:31 schreef Marsenal het volgende:
Dat je zo gauw met wildvreemden sprak was inderdaad erg leuk er aan.
check mijn mention in de vbl sc, prima plaatje die je 2 jaar geleden had gepostquote:Op zondag 3 april 2022 05:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet zo gek hoor. Het is gewoon nooit weggehaald
Bij mij was het meer TMF chat - ICQ - mIRC - CU2 - MSN - Hyves - Facebookquote:Op zondag 3 april 2022 00:51 schreef Fer het volgende:
TMF Chat > mIRC > ICQ > MSN > Facebook zoiets?
Ik had er nog een Voicechat tussen ergens, toen (ca 2000) kon je al echt met elkaar praten via een microfoon of headsetje.quote:Op zondag 3 april 2022 23:03 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Bij mij was het meer TMF chat - ICQ - mIRC - CU2 - MSN - Hyves - Facebook
Waarbij er redelijk wat overlap tussen verschillende dingen zat.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had nog een 6cijferig UIN.
Die dingen zijn geld waard
Ik zat ook op tmfchat, via chattersweb.nlquote:Op zondag 3 april 2022 23:03 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Bij mij was het meer TMF chat - ICQ - mIRC - CU2 - MSN - Hyves - Facebook
Waarbij er redelijk wat overlap tussen verschillende dingen zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |