boing boingquote:
Nou als ie daar enigszins op lijkt doet ie het vaker niet dan wel.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien brengt hij kadootjes voor je mee Sigme.
Special forces: VIPSquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand aanraders voor Videoland? Ik ga een proefabonnement nemen voor 2 weken.
Dat programma over de orgasme kloof van Geraldine.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand aanraders voor Videoland? Ik ga een proefabonnement nemen voor 2 weken.
Behalve de ziekenhuisseries klinkt het allemaal als enorme crapquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Special forces: VIPS
Celebrity SAS: who dares wins (Australische versie van special forces VIPS)
New Amsterdam
Grey's Anatomy
Prince Charming
Ex on the beach
The bachelor
The bachelor België
Temptation island USA
Temptation island love or leave NL
Daar kom je die twee weken wel mee door denk ik
De special forces VIPS vond ik echt heel tof, veel meer inhoud dan ik had verwacht, zowel NL als Australische versie. Inspirerend ook wel eigenlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Behalve de ziekenhuisseries klinkt het allemaal als enorme crap![]()
Ik hou op zich wel van reality maar dan over de echte SAS of mensen die off grid leven of boeren en dat soort dingen.
Maar dit klinkt alsof ik geen haast hoef te maken om iets uit Videoland te halen. Dat geeft ook wel weer rust
Succes met je bestand!
Videoland heeft inderdaad niet heel veel meer te bieden. Vooral rtl pulp.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Behalve de ziekenhuisseries klinkt het allemaal als enorme crap![]()
Ik hou op zich wel van reality maar dan over de echte SAS of mensen die off grid leven of boeren en dat soort dingen.
Maar dit klinkt alsof ik geen haast hoef te maken om iets uit Videoland te halen. Dat geeft ook wel weer rust
Succes met je bestand!
Waarom MOET dat vandaag nog? loopt deze anders weg?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:51 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 wat een struggles
Ik zit onder een dekentje. Moet vanavond nog naar de bankrekening kijken als verantwoordelijke volwassene en zo. Het is ook gewoon KOUD vandaag.
U hoeft niets te doen -- niet dus, ik moet gedoe gaan doen bij het vorige pensioenfonds. Want ik zie nergens een standaard formuliertje voor "weinig pensioen overdragen" of zo.quote:Is dat pensioen lager dan ¤ 520,35 bruto per jaar (2022)? U hoeft niets te doen. Uw vorige pensioenfonds mag dat bedrag automatisch aan ons overdragen. Vraag dit na bij uw vorige pensioenfonds.
Ik ben gisteren begonnen aan het tweede seizoen Bridgerton. Dat is nu uit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De special forces VIPS vond ik echt heel tof, veel meer inhoud dan ik had verwacht, zowel NL als Australische versie. Inspirerend ook wel eigenlijk.
Vanaf Prince Charming zijn het idd mijn favoriete verstand-op-nul programma's
Omdat ik het anders over een maand pas weer doe en dan is het twee keer zo veel. En ik heb een stapeltje post en rekeningen en zo.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom MOET dat vandaag nog? loopt deze anders weg?
Het verschil in de hoeveelheid seks is gigantischquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gisteren begonnen aan het tweede seizoen Bridgerton. Dat is nu uit.
Verstand op nul tv
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben gezien het weer een kerstfilm opgezet.
Ruhestand klinkt een stuk beter.quote:
Geen idee, volgens DP kun je dat zo aangeven.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, graag... Soms niet zo makkelijk...
Staat Geraldine en de vrouwen er ook op?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De special forces VIPS vond ik echt heel tof, veel meer inhoud dan ik had verwacht, zowel NL als Australische versie. Inspirerend ook wel eigenlijk.
Vanaf Prince Charming zijn het idd mijn favoriete verstand-op-nul programma's
Zeg je een keer iets superzinnigs, ga je je verontschuldigenquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, volgens DP kun je dat zo aangeven.
Of bedoel je qua financiën?
Probeer je dan niet boven je stand te leven/denk je niet teveel te moeten![]()
Ja misschien ben ik een botte lul. Mag je van me vinden, kan ik zijn, ik weet van mezelf dat ik het goed bedoel.
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, graag... Soms niet zo makkelijk...
Ja!!quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Staat Geraldine en de vrouwen er ook op?
Zo ja, dan is dat wel echt een aanrader @:Lucky_Strike
https://onzemarkt.nl/producten/prijswijzer-eieren/quote:Via de ei-PrijsWijzer kunnen consumenten tot 5 juni stemmen over de prijsopbouw en eisen van eieren. Onze Markt wil deze eieren in het najaar op de markt brengen. Het doel daarvan is pluimveehouders een eerlijke prijs te geven voor hun product. Ze kunnen hierdoor investeren in de verduurzaming van hun bedrijf. Onze Markt baseert de prijswijzer op onderzoek en input vanuit pluimveehouders, ZLTO en Wageningen University & Research.
Bezoekers van de de ei-PrijsWijzer-website kunnen hun eisen invullen en zien vervolgend in hoeverre dat de prijs van eieren bepaalt. Zo zorgt de keuze voor een verpakking van pulp voor een verschil van 3 cent voor een pakje van zes eieren ten opzichte van een verpakking van plastic. De keuze voor witte eieren zorgt voor een positief verschil in milieuvriendelijkheid ten opzichte van bruine eieren en de witte variant is 9 cent goedkoper.
Aan de slag met boeren
Aan de hand van de stemmen in de PrijsWijzer wordt bepaald hoe het uiteindelijke product tot stand komt. Onze Markt gaat daarna aan de slag met het vinden van boeren, telers, verwerkers en supermarkten. Vervolgens liggen de eieren in juli in de schappen. Het merk bracht vorig jaar op dezelfde manier al Onze Aardappelen op de markt, die te vinden zijn bij in driehonderd Coop-supermarkten.
Prijstransparantie voor consumenten is volgens initiatiefnemer Minne Baukema van Onze Markt een belangrijk doel. 'Veel merken zijn heel geheimzinnig over hoe de prijs van een product precies wordt opgebouwd. Vaak verdwijnt een groot deel bijvoorbeeld in marketingpotjes.'
Keuzes ontwikkelingsproces
Consumenten weten hierdoor niet precies waar hun geld naartoe gaat. 'Wij leggen de macht van onze producten terug bij de consument. Dat doen we door ze in de PrijsWijzer mee te laten stemmen over alle keuzes in het ontwikkelingsproces die invloed hebben op de prijs.'
Onze Markt is onderdeel van een internationaal collectief, gestart in Frankrijk onder de naam C'est qui le Patron. Daar zijn inmiddels 176 miljoen producten verkocht sinds de lancering. Het collectief is actief in tien landen.
Ingevuld. Mijn eieren zouden 36 cent moeten kosten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
https://onzemarkt.nl/producten/prijswijzer-eieren/
Nee, niet financieel. Als ik stop met werken komen we prima rond.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, volgens DP kun je dat zo aangeven.
Of bedoel je qua financiën?
Probeer je dan niet boven je stand te leven/denk je niet teveel te moeten![]()
Ja misschien ben ik een botte lul. Mag je van me vinden, kan ik zijn, ik weet van mezelf dat ik het goed bedoel.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:24 schreef Tele6 het volgende:
Weer een afwijzing voor een leuke woongroep. Snif
Balenquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:24 schreef Tele6 het volgende:
Recent nog op 2 andere groepen gereageerd, die met die 15 m2 kamer en een heel leuke met twee kamertjes, 8 en 16 m2 plus balkon. Beide zijn kleine groepen, in totaal dan 4 bewoners. En leuke karaktervolle huizen. Dus ik hoop gewoon verder!quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat jammer @:Tele6
Heb je nog wat staan?
Over geweldig verstand op nul… million dollar islandquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik lig as we speak Temptation island USA te kijken in badeven dat verstand op nul voor ik weer moet kunnen nadenken haha.
Helaasch.quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:24 schreef Tele6 het volgende:
Haha dat is stom hè. Eerst heel fijn als je wat achter liep en lekker door kan kijken, maar als je dan bij bent kut dat je ineens wel steeds week moet gaan wachten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Over geweldig verstand op nul… million dollar island
Ik hou helemaal niet van dat soort fake reality meuk… maar ik lach me serieus suf.
Te slecht dit.. vandeweek 3 afleveringen in 2 dagen.. nu wachten tor volgende week
Sorry hoor maar wat een vreselijke site is dat en wat een onzin.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helaasch.![]()
Wie weet óf en wáar in Nederland thermisch borst onderzoek plaatsvindt?
https://healthwatch.eu/nl(...)-en-borstamputaties/
@:fietsie ?
Kortom, er zijn "kankers" gevonden die van een dusdanig soort waren dat ze er langer dan een mensenleven over zouden doen om een tumor te worden. En destijds (25+ jaar geleden!) sloegen de dokters daarop aan. Nu niet meer. Die aantallen zijn inmiddels keurig weer gedaald.quote:A recent systematic review of five screening programmes estimated that screening is associated with a 52% over-diagnosis of breast cancer, including cases of ductal carcinoma in situ, which would not have been identified clinically in the women’s remaining lifetimes.8
quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat jammer @:Tele6 van de woongroep afwijzing. Ze weten niet wat ze missen!!
En ik heb het geloof ik al eens eerder gezegd, maar ga het gewoon weer doen: ik vind het echt zo ontzettend tof om te lezen hoe goed je alles voor elkaar hebt met je baan, op zoek naar een kamer in een woongroep, beslissingen maken in je relatie die voor jóú de beste keuze zijn op dat moment.. mag je echt waanzinnig trots op zijn
Ha, vakkundige analyse. Dank je voor de moeite. 🍀ondanks het tijdstip.quote:
Ik heb vaak genoeg eigen eieren, maar laatst was er een kip gesneuveld en nog maar eentje over, dus toen moest ik wat kopen. Als ik eieren naar mijn keus koop dan kosten ze ongeveer wat de ei-wijzer ook aangeeft wat ik er voor wil betalen: ¤0,53 per stuk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ingevuld. Mijn eieren zouden 36 cent moeten kosten.
De bron voor onderbouwde informatie op dit vlak: https://www.kwf.nl/standpunten/thermografiequote:Op donderdag 31 maart 2022 23:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helaasch.![]()
Wie weet óf en wáar in Nederland thermisch borst onderzoek plaatsvindt?
https://healthwatch.eu/nl(...)-en-borstamputaties/
@:fietsie ?
Morgen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:17 schreef Tele6 het volgende:
@:z80 zie je wel, de moeite waard om naar m'n geld te kijken, ik krijg over 2021 ¤200 terug van de belastingdienst
Hier een gasvretend vuurmonster maar weer aan gezet. Stond al in de zomerstand.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:53 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Het is wittig buiten. En koud met wind.
Brrrrrrrrrrrrr. Gelukkig zit ik binnen met een brandende kachel.
[ afbeelding ]
Faceboek 🤪 met een anoniem privé adres.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:50 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een app die ik als tuindagboek kan gebruiken, en waarin ik ook de jaren van hiervoor terug zie. Ik wil een foto'tje kunnen uploaden, of registreren wat ik wanneer gesnoeid heb, en dat een jaar later ook weer terug zien. Iemand die iets geschikts weet toevallig?
Oh ja dit wil ik ook!quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:50 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een app die ik als tuindagboek kan gebruiken, en waarin ik ook de jaren van hiervoor terug zie. Ik wil een foto'tje kunnen uploaden, of registreren wat ik wanneer gesnoeid heb, en dat een jaar later ook weer terug zien. Iemand die iets geschikts weet toevallig?
Aha. De sport bra’s zijn niet voor mij 😂, en wèl verdomd leuk!quote:
3for2 geeft eentje gratis.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aha. De sport bra’s zijn niet voor mij 😂, en wèl verdomd leuk!
Deep Ocean Icon Tights zit in de winkelwagen.
Straks even verder kijken.
mijntuin.org ken ik inderdaad. Facebook ben ik blij dat ik daar vanaf ben, dus dat is niet wat ik zoek, ik zoek nog even door.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Faceboek 🤪 met een anoniem privé adres.
Digitaal gebruik ik mijntuin.org Die geeft iedere maand tips wat de tuinklussen zijn voor de planten, die je hebt ingevoerd.
Even voor gaan zitten en het rolt binnen per mail.
Ook goed voor vragen aan ervaren tuiniers. En voor moestuinders.
Tip van @:Blues
Fijn!quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha dat is stom hè. Eerst heel fijn als je wat achter liep en lekker door kan kijken, maar als je dan bij bent kut dat je ineens wel steeds week moet gaan wachten.
Ik heb m'n databestand aféén fout had ik gelukkig snel door (een stuk syntax ging er vanuit dat de antwoorden op een aantal vragen 0, 1 of 2 waren, maar bij ons was het 1, 2 of 3. Daar moest ik dus wat syntax bij schrijven om om te coderen en toen werkte het weer goed) en de andere blijft vreemd. Bij alle kinderen zonder missende data doet hij het goed, alleen bij een paar kinderen die wat data missen gaat het fout - alleen het gekke is dat dat volgens mij helemaal niet fout zou moeten gaan. Ik heb wat if statements, dus als de variabele 1 is en een ander ook 1 en een ander ook 1, dan... En anders, dan... Maar als ergens in die variabelen wat mist (vakje leeg is) dan doet hij het niet goed. Terwijl je zou denken dat leeg vakje onder de 'anders, dan' valt en dan zou hij gewoon het goed moeten doen, alleen gebeurt dat dus niet.
Gelukkig ging het uiteindelijk om één kind waar ik het handmatig voor heb moeten invoeren, dus dat heb ik maar gedaan en dan probeer ik later wel uit te vinden waarom ie dat niet zelf al goed deed.
Verder ben ik niet van plan dit soort achterlijk lange werkdagen weer regelmatiger te gaan maken, maar ik moet wel zeggen, ik voelde me voor het eerst weer even normaal. Als in, ik kán het wel weer gewoon met m'n hoofd![]()
Nu nog maar zien hoe het morgen gaat, maar dat zie ik dan wel.
Hoe ze weer staat ook dat modelquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:44 schreef Lonaa het volgende:
@:Tele6 ik zag een quote van je. Mag je best vragen, ben wel benieuwd waar andere mensen blij mee zijn.Mijn Nike leggings hebben het overigens ook goed volgehouden hoor. Minimaal 1x in de week in de was (soms 2), minimaal 2x in de week dragen en dan vaak ook de hele dag (
), maar sommigen zijn nu gewoon echt af en ook te groot.
Heb overigens net een kleine rib afgegeven en 3 leggings besteld. Wel hele gave![]()
o.a. deze:
[ afbeelding ]
Ik vind leggings met goede print echt fantastisch.Heb ook een volledig zwarte besteld want die die ik had is af sinds vorige week. (Oke al eerder
) en een met blauwe camo print.
Whutquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg eigen eieren, maar laatst was er een kip gesneuveld en nog maar eentje over, dus toen moest ik wat kopen. Als ik eieren naar mijn keus koop dan kosten ze ongeveer wat de ei-wijzer ook aangeeft wat ik er voor wil betalen: ¤0,53 per stuk.
Als het kan koop ik bd-eieren, in de supermarkt koop ik meestal zorgboerderij-eieren.
Maar ik heb dus nu twee nieuwe kipjes, waarvan er eentje groene eieren legt! Paaseieren
[ afbeelding ]
Ik gebruik dagelijks Daylio als dagboek. Kan je makkelijk zo maken dat je alles op tuinieren richt. Kan je heel snel zien wanneer je wat hebt gedaan en hoe vaak. Je kan 3 foto's per dag toevoegen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:50 schreef Tuindier het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 1 april 2022 11:12 schreef Candaasje het volgende:
@:Lucky_Strike over 'mest' gesproken (of in dit geval no-shit) :
https://www.boerderij.nl/(...)er-van-het-jaar-2022
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. past wel bij het teen standje van het model. 😂
[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 01-04-2022 13:27:08 ]
Inderdaad next levelquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:51 schreef AnneX het volgende:
Next level van een bevestigings mail.
[spoiler] Meanwhile at BARA Sportswear headquarters:
...
quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:51 schreef AnneX het volgende:
Next level van een bevestigings mail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. past wel bij het teen standje van het model. 😂![]()
paterskloten?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:08 schreef z80 het volgende:
De boom die paterskloten moet gaan dragen staat. Na veel wikken en wegen toch in de voortuin. Eens kijken wat dat gaat worden.
Verdere tuinwerkzaamheden zullen voor een andere dag zijn. De bovenlaag is dusdanig drassig dat er nu op lopen alleen een grote modderpoel gaat geven.
Vorig jaar een emmer gedroogde koeienstront gehaald en de bomen er wat van voorzien. Iets dat duidelijk nodig was. De bomen werden wel groen maar weinig bloesem waar nog minder fruit uit kwam. Nu staan de bomen vol in bloei. Of dit fruit gaat geven hangt er vanaf of de bloesem kapot vriest of niet.
Ditquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn hemel wat een mail. Ik geloof dat ik haast de bestelling zou cancellen. In ieder geval daar nooit weer betellen.
De schrijvers misschien?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit
Zouden er mensen zijn die dit juist geweldig vinden?
pruim opal. Vond de Belgische naam voor de pruimen wel mooi.quote:
Aangepast. Tis mijn internet bestelnaam. 😎 Merci.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad next levelIk moest al even fronsen een paar weken geleden bij 'We are as excited as you are!'. Dit is helemaal over de top
(ps: je naam staat er nog een keer volledig in)
Ik vind het altijd wat flauw hoe dat werkt als je meer dan 1 baan hebt. Eigenlijk altijd terug betalen. Ook al weet je dat van te voren, het blijft stom en niet leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:23 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lonaa heel toffe legging!
Ik heb op 2 maart de belastingaangifte al helemaal ingevuld maar nog niet verstuurd, want het bedrag staat me niet aanniet dat het verandert van wachten, maargoed. Ze willen 775¤ van me hebben. Opzich al minder dan vorig jaar, toen was het ¤975 euro.. dit jaar wat aftrek zorgkosten dankzij de eicellen in de vriezer. Het nadeel van twee banen waarbij m'n loonheffingkorting baan rekent met de loonheffingkorting waar ik recht op heb als ik alleen die baan zou hebben, terwijl dat een stuk meer is dan waar ik eigenlijk recht op heb omdat ik dus niet alleen die baan heb.
Wist het dus ook wel van tevoren, maar blijft stom.
Sinds 8.45 op de uni aan het werk, zo m'n laatste teams meeting met studenten en dan is m'n hoofd wel klaar voor de dag. Geen hoofdpijn ofzo, maar moe en totaal niet scherp. Lekker naar huis en beginnen aan het weekend dan dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |