abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204288290
Kent u dat verschijnsel? Dat je denkt een stoomoven gekocht te hebben, en dan blijkt het een stoomboot?

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204288317
Misschien brengt hij kadootjes voor je mee Sigme.
Spoilers!
  donderdag 31 maart 2022 @ 20:34:47 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_204288342
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:30 schreef sigme het volgende:
Toet toet!
boing boing
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 31 maart 2022 @ 20:35:18 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204288356
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien brengt hij kadootjes voor je mee Sigme.
Nou als ie daar enigszins op lijkt doet ie het vaker niet dan wel.
pi_204288399
Heeft iemand aanraders voor Videoland? Ik ga een proefabonnement nemen voor 2 weken.
Spoilers!
pi_204288404
Hahaha stoomboot :')

Ik lig inmiddels een kwartier in een heet bad en ben eindelijk gestopt met klappertanden. Van 9.00-15.10 SPSS syntax geschreven en getest met een half uur pauze in de ochtend, toen van 15.30-17.00 met m'n onderzoeksassistent door de syntaxen heen gelopen, daarna van 17.00-20.00 verder met syntaxen schrijven en testen en proberen erachter te komen waarom een bepaald stukje voor 132 kinderen precies doet wat hij hoort te doen, maar voor 5 kinderen niet :?
En vlak voor m'n sushi bezorgd werd, sloeg ik mijn ene databestand op met de naam van mijn andere databestand (ik wilde de vorige versie van het ene bestand overschrijven, maar overschreef het andere bestand). Dus die andere moet ik de syntaxen allemaal opnieuw van draaien. En daar zit ook nog een stukje in dat het niet goed doet wat ik moet zien te fixen.

Oh, en morgenochtend moeten het databestand klaar zijn, en de syntaxen dus ook, dus ik moet zo nog even verder.

Pluspunt: m'n hoofd trekt het wonderbaarlijk goed. Ik begon heel klein beetje hoofdpijn te krijgen om 20u maar toen was m'n sushi er ook dus gestopt en dat is nu alweer weggetrokken.
Minpunt: keeperstraining geven en drankje drinken wel af moeten zeggen. En van hele dag syntax typen krijg je het dus KOUD.

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 31-03-2022 20:46:05 ]
pi_204288480
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand aanraders voor Videoland? Ik ga een proefabonnement nemen voor 2 weken.
Special forces: VIPS
Celebrity SAS: who dares wins (Australische versie van special forces VIPS)
New Amsterdam
Grey's Anatomy
Prince Charming
Ex on the beach
The bachelor
The bachelor België
Temptation island USA
Temptation island love or leave NL

Daar kom je die twee weken wel mee door denk ik :P
  donderdag 31 maart 2022 @ 20:45:35 #8
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204288521
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat programma over de orgasme kloof van Geraldine.
pi_204288576
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Special forces: VIPS
Celebrity SAS: who dares wins (Australische versie van special forces VIPS)
New Amsterdam
Grey's Anatomy
Prince Charming
Ex on the beach
The bachelor
The bachelor België
Temptation island USA
Temptation island love or leave NL

Daar kom je die twee weken wel mee door denk ik :P
Behalve de ziekenhuisseries klinkt het allemaal als enorme crap :D
Ik hou op zich wel van reality maar dan over de echte SAS of mensen die off grid leven of boeren en dat soort dingen.

Maar dit klinkt alsof ik geen haast hoef te maken om iets uit Videoland te halen. Dat geeft ook wel weer rust ;)

Succes met je bestand!
Spoilers!
pi_204288596
@vlindertje89 wat een struggles :*

Ik zit onder een dekentje. Moet vanavond nog naar de bankrekening kijken als verantwoordelijke volwassene en zo. Het is ook gewoon KOUD vandaag.
pi_204288642
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik hou op zich wel van reality maar dan over de echte SAS of mensen die off grid leven of boeren en dat soort dingen.

Maar dit klinkt alsof ik geen haast hoef te maken om iets uit Videoland te halen. Dat geeft ook wel weer rust ;)

Succes met je bestand!
De special forces VIPS vond ik echt heel tof, veel meer inhoud dan ik had verwacht, zowel NL als Australische versie. Inspirerend ook wel eigenlijk.

Vanaf Prince Charming zijn het idd mijn favoriete verstand-op-nul programma's ;)
  donderdag 31 maart 2022 @ 20:54:32 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204288651
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Succes met je bestand!
Videoland heeft inderdaad niet heel veel meer te bieden. Vooral rtl pulp.
  donderdag 31 maart 2022 @ 20:54:42 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_204288652
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:51 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 wat een struggles :*

Ik zit onder een dekentje. Moet vanavond nog naar de bankrekening kijken als verantwoordelijke volwassene en zo. Het is ook gewoon KOUD vandaag.
Waarom MOET dat vandaag nog? loopt deze anders weg?
pi_204288673
Grr.

quote:
Is dat pensioen lager dan ¤ 520,35 bruto per jaar (2022)? U hoeft niets te doen. Uw vorige pensioenfonds mag dat bedrag automatisch aan ons overdragen. Vraag dit na bij uw vorige pensioenfonds.
U hoeft niets te doen -- niet dus, ik moet gedoe gaan doen bij het vorige pensioenfonds. Want ik zie nergens een standaard formuliertje voor "weinig pensioen overdragen" of zo.

Ik denk dat ik die twee minipensioentjes maar laat staan waar ze staan voorlopig dan. :(
pi_204288678
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
De special forces VIPS vond ik echt heel tof, veel meer inhoud dan ik had verwacht, zowel NL als Australische versie. Inspirerend ook wel eigenlijk.

Vanaf Prince Charming zijn het idd mijn favoriete verstand-op-nul programma's ;)
Ik ben gisteren begonnen aan het tweede seizoen Bridgerton. Dat is nu uit.
Verstand op nul tv O+
Spoilers!
pi_204288682
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:54 schreef z80 het volgende:

[..]
Waarom MOET dat vandaag nog? loopt deze anders weg?
Omdat ik het anders over een maand pas weer doe en dan is het twee keer zo veel. En ik heb een stapeltje post en rekeningen en zo.
pi_204288708
Wij hebben gezien het weer een kerstfilm opgezet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204288711
Wat is pensioen ook een stom woord.
pi_204288717
Ik lig as we speak Temptation island USA te kijken in bad O+ even dat verstand op nul voor ik weer moet kunnen nadenken haha.
pi_204288771
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben gisteren begonnen aan het tweede seizoen Bridgerton. Dat is nu uit.
Verstand op nul tv O+
Het verschil in de hoeveelheid seks is gigantisch _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204288773
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben gezien het weer een kerstfilm opgezet.
:D

@sigme je stoomboot :D
  donderdag 31 maart 2022 @ 21:04:06 #23
63722 z80
I fink you freaky
pi_204288793
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:58 schreef Tele6 het volgende:
Wat is pensioen ook een stom woord.
Ruhestand klinkt een stuk beter.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 21:07:52 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204288847
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ja, graag... Soms niet zo makkelijk...
Geen idee, volgens DP kun je dat zo aangeven.

Of bedoel je qua financiën?
Probeer je dan niet boven je stand te leven/denk je niet teveel te moeten :@

Ja misschien ben ik een botte lul. Mag je van me vinden, kan ik zijn, ik weet van mezelf dat ik het goed bedoel. :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 31 maart 2022 @ 21:16:44 #25
63722 z80
I fink you freaky
pi_204288952
Ik ga voor de aankomende 10 uur in een ruhestand. :O :z :Z
pi_204288962
@z80 zie je wel, de moeite waard om naar m'n geld te kijken, ik krijg over 2021 ¤200 terug van de belastingdienst *G*
pi_204288964
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Staat Geraldine en de vrouwen er ook op?
Zo ja, dan is dat wel echt een aanrader @Lucky_Strike
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204289004
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja misschien ben ik een botte lul. Mag je van me vinden, kan ik zijn, ik weet van mezelf dat ik het goed bedoel. :@
Zeg je een keer iets superzinnigs, ga je je verontschuldigen }:|

quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ja, graag... Soms niet zo makkelijk...
Wat houdt je tegen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204289154
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Staat Geraldine en de vrouwen er ook op?
Zo ja, dan is dat wel echt een aanrader @:Lucky_Strike
Ja!!
Goeie, prachtig programma inderdaad.
pi_204289239
quote:
Via de ei-PrijsWijzer kunnen consumenten tot 5 juni stemmen over de prijsopbouw en eisen van eieren. Onze Markt wil deze eieren in het najaar op de markt brengen. Het doel daarvan is pluimveehouders een eerlijke prijs te geven voor hun product. Ze kunnen hierdoor investeren in de verduurzaming van hun bedrijf. Onze Markt baseert de prijswijzer op onderzoek en input vanuit pluimveehouders, ZLTO en Wageningen University & Research.

Bezoekers van de de ei-PrijsWijzer-website kunnen hun eisen invullen en zien vervolgend in hoeverre dat de prijs van eieren bepaalt. Zo zorgt de keuze voor een verpakking van pulp voor een verschil van 3 cent voor een pakje van zes eieren ten opzichte van een verpakking van plastic. De keuze voor witte eieren zorgt voor een positief verschil in milieuvriendelijkheid ten opzichte van bruine eieren en de witte variant is 9 cent goedkoper.

Aan de slag met boeren
Aan de hand van de stemmen in de PrijsWijzer wordt bepaald hoe het uiteindelijke product tot stand komt. Onze Markt gaat daarna aan de slag met het vinden van boeren, telers, verwerkers en supermarkten. Vervolgens liggen de eieren in juli in de schappen. Het merk bracht vorig jaar op dezelfde manier al Onze Aardappelen op de markt, die te vinden zijn bij in driehonderd Coop-supermarkten.

Prijstransparantie voor consumenten is volgens initiatiefnemer Minne Baukema van Onze Markt een belangrijk doel. 'Veel merken zijn heel geheimzinnig over hoe de prijs van een product precies wordt opgebouwd. Vaak verdwijnt een groot deel bijvoorbeeld in marketingpotjes.'

Keuzes ontwikkelingsproces
Consumenten weten hierdoor niet precies waar hun geld naartoe gaat. 'Wij leggen de macht van onze producten terug bij de consument. Dat doen we door ze in de PrijsWijzer mee te laten stemmen over alle keuzes in het ontwikkelingsproces die invloed hebben op de prijs.'

Onze Markt is onderdeel van een internationaal collectief, gestart in Frankrijk onder de naam C'est qui le Patron. Daar zijn inmiddels 176 miljoen producten verkocht sinds de lancering. Het collectief is actief in tien landen.
https://onzemarkt.nl/producten/prijswijzer-eieren/
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204289335
quote:
Ingevuld. Mijn eieren zouden 36 cent moeten kosten.
Spoilers!
pi_204289562
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee, niet financieel. Als ik stop met werken komen we prima rond.

Bij mijn baan kan ik niet zo simpel zeggen dat ik niet meer oppak, dat is nu eenmaal inherent aan de functie, én dat maakt het ook spannend. Ik vind niets leuker dan in crisismode alles opzetten, korte lijntjes en snel beslissen. Daar ben ik goed in. Het moeilijke moment komt na een tijdje als blijkt dat de normale werkzaamheden ook door blijven gaan en er een nieuwe balans gezocht moet worden. Daar zit ik nu...
pi_204289581
Ik heb een Videoland abo van een half jaar gewonnen bij de postcodeloterij, er komt geen, door mij betaalde, verlenging.

@derLudolf, in maar weinig landen mpkan/mag je zo makkelijk parttime werken

De stoomboot is wel eh apart :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_204289584
Sterkte voor alle (te) drukke mensen!

Ik heb zowat een pre Corona week :D

Maandagmiddag weg, dinsdag hele dag+avond weg, woensdag overdag weg (en als dirigente geen Corona had gehad de avond ook), vandaag hele dag weg en net terug van zwemmen met maatje.
Hij genoot O+ Is blijkbaar al ruim twee jaar niet meer in het zwembad geweest, dus dit gaan we vaker doen.

Zeker als er maar zo’n 25 man in het zwembad zijn.
485832 keer de glijbaan af 8-)
86737282572 keer op je rug in de stroomversnelling dobberen want verder zwemt daar niemand *O* (loempia’s bestellen via de ventilatieroosters was de mop van de avond :+ )
Natuurlijk dobberen en springen in de golven. En bommetje maken :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204289596
Ik heb een fluorescerend gele pet besteld *G*
pi_204289602
Wat fijn @Cat-astrophe O+
pi_204289628
Pas goed op jezelf @Jagärtrut :*
pi_204289660
Weer een afwijzing voor een leuke woongroep. Snif :{
pi_204289702
Wat jammer @Tele6
Heb je nog wat staan?
pi_204289738
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 22:24 schreef Tele6 het volgende:
:*
:R krijgen ze }:|
pi_204289740
quote:
Balen ;(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204289998
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat jammer @:Tele6
Heb je nog wat staan?
Recent nog op 2 andere groepen gereageerd, die met die 15 m2 kamer en een heel leuke met twee kamertjes, 8 en 16 m2 plus balkon. Beide zijn kleine groepen, in totaal dan 4 bewoners. En leuke karaktervolle huizen. Dus ik hoop gewoon verder!
Het aanbod valt me ook mee, er is iedere week wel wat om op te reageren. Dus ik reageer stug verder. Lekkere oefening in "sollicitatiebrieven" schrijven :P
pi_204290008
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 22:33 schreef Blues het volgende:

[..]
:*
:R krijgen ze }:|
Jammer voor hun ook, ze weten niet wat ze missen O-)
pi_204290090
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik lig as we speak Temptation island USA te kijken in bad O+ even dat verstand op nul voor ik weer moet kunnen nadenken haha.
Over geweldig verstand op nul… million dollar island

Ik hou helemaal niet van dat soort fake reality meuk… maar ik lach me serieus suf.
Te slecht dit.. vandeweek 3 afleveringen in 2 dagen.. nu wachten tor volgende week :(
pi_204290144
quote:
Helaasch. -O-

Wie weet óf en wáar in Nederland thermisch borst onderzoek plaatsvindt?

https://healthwatch.eu/nl(...)-en-borstamputaties/

@fietsie ?
pi_204290198
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 23:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
Over geweldig verstand op nul… million dollar island

Ik hou helemaal niet van dat soort fake reality meuk… maar ik lach me serieus suf.
Te slecht dit.. vandeweek 3 afleveringen in 2 dagen.. nu wachten tor volgende week :(
Haha dat is stom hè. Eerst heel fijn als je wat achter liep en lekker door kan kijken, maar als je dan bij bent kut dat je ineens wel steeds week moet gaan wachten.

Ik heb m'n databestand af :) één fout had ik gelukkig snel door (een stuk syntax ging er vanuit dat de antwoorden op een aantal vragen 0, 1 of 2 waren, maar bij ons was het 1, 2 of 3. Daar moest ik dus wat syntax bij schrijven om om te coderen en toen werkte het weer goed) en de andere blijft vreemd. Bij alle kinderen zonder missende data doet hij het goed, alleen bij een paar kinderen die wat data missen gaat het fout - alleen het gekke is dat dat volgens mij helemaal niet fout zou moeten gaan. Ik heb wat if statements, dus als de variabele 1 is en een ander ook 1 en een ander ook 1, dan... En anders, dan... Maar als ergens in die variabelen wat mist (vakje leeg is) dan doet hij het niet goed. Terwijl je zou denken dat leeg vakje onder de 'anders, dan' valt en dan zou hij gewoon het goed moeten doen, alleen gebeurt dat dus niet.
Gelukkig ging het uiteindelijk om één kind waar ik het handmatig voor heb moeten invoeren, dus dat heb ik maar gedaan en dan probeer ik later wel uit te vinden waarom ie dat niet zelf al goed deed.

Verder ben ik niet van plan dit soort achterlijk lange werkdagen weer regelmatiger te gaan maken, maar ik moet wel zeggen, ik voelde me voor het eerst weer even normaal. Als in, ik kán het wel weer gewoon met m'n hoofd O+

Nu nog maar zien hoe het morgen gaat, maar dat zie ik dan wel.
pi_204290263
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 23:12 schreef AnneX het volgende:

[..]
Helaasch. -O-

@:fietsie ?
Sorry hoor maar wat een vreselijke site is dat en wat een onzin.

Ik heb het artikel even doorgelezen (het is hier eigenlijk te laat voor) maar

wát een stemmingmakerij.

De feiten ook niet op een rijtje.

Hier heb je het plaatje:

Ten eerste:
Ze beginnen met mammogrammen doen en metéén worden er meer borstamputaties gedaan. Dan kan het niet zijn dat dat mammogram de borstkanker veroorzaakt want daar zou tijd overheen gegaan zijn. Of denk je dat een mammogram met terugwerkende kracht borstkanker kan veroorzaken?

Ten tweede:
Zie je dat de stijging alleen in een paar districten te zien is? En alleen maar bij het begin van het bevolkingsonderzoek? Er hebben daar een paar artsen gezeten die bang waren om borstkankergevallen over het hoofd te zien, en die hebben gezonde vrouwen een kankerbehandeling in gestuurd.
quote:
A recent systematic review of five screening programmes estimated that screening is associated with a 52% over-diagnosis of breast cancer, including cases of ductal carcinoma in situ, which would not have been identified clinically in the women’s remaining lifetimes.8
Kortom, er zijn "kankers" gevonden die van een dusdanig soort waren dat ze er langer dan een mensenleven over zouden doen om een tumor te worden. En destijds (25+ jaar geleden!) sloegen de dokters daarop aan. Nu niet meer. Die aantallen zijn inmiddels keurig weer gedaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tele6 op 31-03-2022 23:31:38 ]
pi_204290328
Wat jammer @Tele6 van de woongroep afwijzing. Ze weten niet wat ze missen!!

En ik heb het geloof ik al eens eerder gezegd, maar ga het gewoon weer doen: ik vind het echt zo ontzettend tof om te lezen hoe goed je alles voor elkaar hebt met je baan, op zoek naar een kamer in een woongroep, beslissingen maken in je relatie die voor jóú de beste keuze zijn op dat moment.. mag je echt waanzinnig trots op zijn O+
pi_204290338
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 23:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat jammer @:Tele6 van de woongroep afwijzing. Ze weten niet wat ze missen!!

En ik heb het geloof ik al eens eerder gezegd, maar ga het gewoon weer doen: ik vind het echt zo ontzettend tof om te lezen hoe goed je alles voor elkaar hebt met je baan, op zoek naar een kamer in een woongroep, beslissingen maken in je relatie die voor jóú de beste keuze zijn op dat moment.. mag je echt waanzinnig trots op zijn O+
O+ O+
pi_204290387
Idd Tele6, je maakt zulke stappen met van alles, je bent goed bezig!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 april 2022 @ 00:02:17 #51
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204290549
Ik heb weer buiten gespeeld *O*
We hadden afdelingsuitje. Eerst gegeten bij Sama Sebo en daarna naar het Holland Casino. Eerste keer dat ik in het casino was :+
Toch wel een bijzondere ervaring. We hadden zo'n pakket voor beginners voor 35 euro. Krijg je speelgeld voor de automaten, maar ook de livespelen.
Uiteindelijk met lege handen, maar het was wel eens leuk om er geweest te zijn.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204290978
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 23:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]knip
Ha, vakkundige analyse. Dank je voor de moeite. 🍀ondanks het tijdstip.

Mij gaat/ging het vooral om een pijnloos mamma onderzoek i.p.v. het pijnlijke tost ijzer.
pi_204291411
@Tele6 ik zag een quote van je. Mag je best vragen, ben wel benieuwd waar andere mensen blij mee zijn. :Y Mijn Nike leggings hebben het overigens ook goed volgehouden hoor. Minimaal 1x in de week in de was (soms 2), minimaal 2x in de week dragen en dan vaak ook de hele dag ( :') ), maar sommigen zijn nu gewoon echt af en ook te groot.

Heb overigens net een kleine rib afgegeven en 3 leggings besteld. Wel hele gave O+
o.a. deze:

Ik vind leggings met goede print echt fantastisch. O+ Heb ook een volledig zwarte besteld want die die ik had is af sinds vorige week. (Oke al eerder :') ) en een met blauwe camo print. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204291465
Goedemorgen!
Het is wittig buiten. En koud met wind.
Brrrrrrrrrrrrr. Gelukkig zit ik binnen met een brandende kachel.
pi_204291497
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ingevuld. Mijn eieren zouden 36 cent moeten kosten.
Ik heb vaak genoeg eigen eieren, maar laatst was er een kip gesneuveld en nog maar eentje over, dus toen moest ik wat kopen. Als ik eieren naar mijn keus koop dan kosten ze ongeveer wat de ei-wijzer ook aangeeft wat ik er voor wil betalen: ¤0,53 per stuk.
Als het kan koop ik bd-eieren, in de supermarkt koop ik meestal zorgboerderij-eieren.

Maar ik heb dus nu twee nieuwe kipjes, waarvan er eentje groene eieren legt! Paaseieren :D
pi_204291683
Goedemorgen!

Leuke legging @Lonaa !
Hier gelukkig maar een heel dun laagje sneeuw. De tulpen zijn alweer schoon. Ik hoop dat het hier bij blijft.
  vrijdag 1 april 2022 @ 08:48:19 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204291799
Toffe legging @Lonaa
Volgens mij zie ik die vaker in mn insta-feed voorbijkomen.. ^O^

Oh en jaloers op het kacheltje van sigme O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:18:15 #58
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204292033
Groene eieren :D

Nu wil ik ook kipjes!
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:28:26 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204292107
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 23:12 schreef AnneX het volgende:

[..]
Helaasch. -O-

@:fietsie ?
De bron voor onderbouwde informatie op dit vlak: https://www.kwf.nl/standpunten/thermografie

Philips was bezig met de doorontwikkeling van een zelfhulp scantool, en komt daar om door KWF aangedragen redenen voorlopig nog niet mee op de markt, is mijn laatste informatie op dat vlak.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:38:36 #60
63722 z80
I fink you freaky
pi_204292159
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:17 schreef Tele6 het volgende:
@:z80 zie je wel, de moeite waard om naar m'n geld te kijken, ik krijg over 2021 ¤200 terug van de belastingdienst *G*
Morgen.
Het ging mij meer om het moet nu. Niet morgen.
Maar teruggave is altijd prettig.
pi_204292181
Oh de belastingdienst wilde van ons 300 euro hebben ;(
pi_204292231
Aangifte moeten we nog doen. Zal betalen worden, maar eens kijken hoeveel dat wordt..

Ik ben eindelijke weer begonnen met een beetje sporten, om weer fitter te worden. Mijn conditie was al beroerd, maar na Corona is het echt dramatisch. Ik heb Les Mills on demand weer aangeschaft en ben begonnen met 20 minuten. So far so good.
pi_204292257
Ik ben ook op zoek naar een app die ik als tuindagboek kan gebruiken, en waarin ik ook de jaren van hiervoor terug zie. Ik wil een foto'tje kunnen uploaden, of registreren wat ik wanneer gesnoeid heb, en dat een jaar later ook weer terug zien. Iemand die iets geschikts weet toevallig?
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:51:58 #64
63722 z80
I fink you freaky
pi_204292261
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 07:53 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Het is wittig buiten. En koud met wind.
Brrrrrrrrrrrrr. Gelukkig zit ik binnen met een brandende kachel.
[ afbeelding ]
Hier een gasvretend vuurmonster maar weer aan gezet. Stond al in de zomerstand.
En ook hier komt er witte stuifzooi langs. Was niet helemaal in de planning. Straks als het goed is droog. Kan ik boodschappen doen en een pruimenboom in de tuin zetten. Twijfel alleen nog of deze de voortuin in gaat. Dit ivm mogelijke wespen vlak bij een raam.
pi_204292268
Wit! behalve de weg en fietspad.

Dank @fietsie voor link. Ga ik zo voor zitten.

Wat een vrolijke legging @Lonaa .Zelf heb ik een blauwe, die al een keer is gerepareerd. En na al die tijd 🤪- lees bijna een jaar - wil ik ook wel zo’n vrolijke bloemenprint.
Waar heb je die gevonden?
Jammer van die ¤ 300 -O-
Het schuiven tussen ons leverde best wat op. 😎 Raar maar waar, vond ik.

Sterkte voor een uitgeputte @Jagärtrut.
pi_204292273
De leggings komen van Bara Sports. :)
pi_204292284
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:50 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een app die ik als tuindagboek kan gebruiken, en waarin ik ook de jaren van hiervoor terug zie. Ik wil een foto'tje kunnen uploaden, of registreren wat ik wanneer gesnoeid heb, en dat een jaar later ook weer terug zien. Iemand die iets geschikts weet toevallig?
Faceboek 🤪 met een anoniem privé adres.
Digitaal gebruik ik mijntuin.org Die geeft iedere maand tips wat de tuinklussen zijn voor de planten, die je hebt ingevoerd.
Even voor gaan zitten en het rolt binnen per mail.

Ook goed voor vragen aan ervaren tuiniers. En voor moestuinders.
Tip van @Blues

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 01-04-2022 10:04:44 ]
pi_204292294
Mooi printje @Loona ^O^

Ik ben kapot moe en heb koppijn. Gisteren te weinig gegeten en te hard rondgerend op 't werk.

Straks even naar het nieuwe huis O+ Eerst even zelf de sleutels ophalen, en later komen dan mijn ouders en ouders van C. ook even kijken.
pi_204292305
Mogge

Belasting krijg ik dit keer hulp bij, met de transitievergoeding, salaris, 2 verschillende uitkeringen leek me dat wel zo handig.

Leuke legging @Lonaa en op instagram zie ik ze ook wel langskomen, maar of die fijn zitten weet ik niet.

Bagger nacht gehad, enorme hoestbuien, van 3 tot zeker 5 wakker en nu uitgeput op de bank. Straks kijken of 2 rondjes om de flat lukken.
pi_204292310
Ik heb er 1 gepast van een vriendinnetje. Hij zat fijn en hij paste. :7
  vrijdag 1 april 2022 @ 10:01:14 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204292326
quote:
Oh ja dit wil ik ook!
pi_204292346
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:54 schreef Lonaa het volgende:
De leggings komen van Bara Sports. :)
Aha. De sport bra’s zijn niet voor mij 😂, en wèl verdomd leuk!
Deep Ocean Icon Tights zit in de winkelwagen.
Straks even verder kijken.
pi_204292385
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 10:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Aha. De sport bra’s zijn niet voor mij 😂, en wèl verdomd leuk!
Deep Ocean Icon Tights zit in de winkelwagen.
Straks even verder kijken.
3for2 geeft eentje gratis.
pi_204292549
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Faceboek 🤪 met een anoniem privé adres.
Digitaal gebruik ik mijntuin.org Die geeft iedere maand tips wat de tuinklussen zijn voor de planten, die je hebt ingevoerd.
Even voor gaan zitten en het rolt binnen per mail.

Ook goed voor vragen aan ervaren tuiniers. En voor moestuinders.
Tip van @:Blues
mijntuin.org ken ik inderdaad. Facebook ben ik blij dat ik daar vanaf ben, dus dat is niet wat ik zoek, ik zoek nog even door.
  vrijdag 1 april 2022 @ 10:40:31 #75
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204292716
Ik hou in OneNote de meeste tuindingen bij. En ik heb een uitgebreid snoei- en mestplan in mijn Outlook staan met jaarlijks terugkerende afspraken.

De afspraak voor dit weekend: Voeding: mest bij kolen+kruisbes+zwarte bes, kali bij pastinaak+kruisbes+vijg+aalbes
Spoilers!
pi_204292835
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 23:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha dat is stom hè. Eerst heel fijn als je wat achter liep en lekker door kan kijken, maar als je dan bij bent kut dat je ineens wel steeds week moet gaan wachten.

Ik heb m'n databestand af :) één fout had ik gelukkig snel door (een stuk syntax ging er vanuit dat de antwoorden op een aantal vragen 0, 1 of 2 waren, maar bij ons was het 1, 2 of 3. Daar moest ik dus wat syntax bij schrijven om om te coderen en toen werkte het weer goed) en de andere blijft vreemd. Bij alle kinderen zonder missende data doet hij het goed, alleen bij een paar kinderen die wat data missen gaat het fout - alleen het gekke is dat dat volgens mij helemaal niet fout zou moeten gaan. Ik heb wat if statements, dus als de variabele 1 is en een ander ook 1 en een ander ook 1, dan... En anders, dan... Maar als ergens in die variabelen wat mist (vakje leeg is) dan doet hij het niet goed. Terwijl je zou denken dat leeg vakje onder de 'anders, dan' valt en dan zou hij gewoon het goed moeten doen, alleen gebeurt dat dus niet.
Gelukkig ging het uiteindelijk om één kind waar ik het handmatig voor heb moeten invoeren, dus dat heb ik maar gedaan en dan probeer ik later wel uit te vinden waarom ie dat niet zelf al goed deed.

Verder ben ik niet van plan dit soort achterlijk lange werkdagen weer regelmatiger te gaan maken, maar ik moet wel zeggen, ik voelde me voor het eerst weer even normaal. Als in, ik kán het wel weer gewoon met m'n hoofd O+

Nu nog maar zien hoe het morgen gaat, maar dat zie ik dan wel.
Fijn! ^O^
pi_204292863
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2022 07:44 schreef Lonaa het volgende:
@:Tele6 ik zag een quote van je. Mag je best vragen, ben wel benieuwd waar andere mensen blij mee zijn. :Y Mijn Nike leggings hebben het overigens ook goed volgehouden hoor. Minimaal 1x in de week in de was (soms 2), minimaal 2x in de week dragen en dan vaak ook de hele dag ( :') ), maar sommigen zijn nu gewoon echt af en ook te groot.

Heb overigens net een kleine rib afgegeven en 3 leggings besteld. Wel hele gave O+
o.a. deze:
[ afbeelding ]

Ik vind leggings met goede print echt fantastisch. O+ Heb ook een volledig zwarte besteld want die die ik had is af sinds vorige week. (Oke al eerder :') ) en een met blauwe camo print. O+
Hoe ze weer staat ook dat model _O-
Moet daar altijd om lachen op mode-sites.

Leuke leg, dat wel!
pi_204292864
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2022 10:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]
3for2 geeft eentje gratis.
Hotel aanbiedingen? 🤪
pi_204292868
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2022 07:58 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb vaak genoeg eigen eieren, maar laatst was er een kip gesneuveld en nog maar eentje over, dus toen moest ik wat kopen. Als ik eieren naar mijn keus koop dan kosten ze ongeveer wat de ei-wijzer ook aangeeft wat ik er voor wil betalen: ¤0,53 per stuk.
Als het kan koop ik bd-eieren, in de supermarkt koop ik meestal zorgboerderij-eieren.

Maar ik heb dus nu twee nieuwe kipjes, waarvan er eentje groene eieren legt! Paaseieren :D
[ afbeelding ]
Whut :o O+
pi_204292873
Ik zit te woggen :W

Ben vanochtend maar gaan lopen naar de trein.. mij te glad met fiets :o
  vrijdag 1 april 2022 @ 11:01:35 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204292876
Ik moet 2 keer belasting doen.

Hier heeft het bedrijf een ander bedrijf ingehuurd, in NL heb ik een "mannetje" die dat doet.. handig met de zwitserse constructie die er hier in zit . :+

Maar je moet nog steeds wel ALLES aanleveren.. gedoe.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204292950
@Lucky_Strike over 'mest' gesproken (of in dit geval no-shit) :

https://www.boerderij.nl/(...)er-van-het-jaar-2022
pi_204292959
quote:
Ik gebruik dagelijks Daylio als dagboek. Kan je makkelijk zo maken dat je alles op tuinieren richt. Kan je heel snel zien wanneer je wat hebt gedaan en hoe vaak. Je kan 3 foto's per dag toevoegen.

@Lonaa zulke leggings O+ (bij de Decathlon 3 gepast die daar op lijken en het stond mij vreselijk :') )

En *tromgeroffel* hier lag om 6.30 vanmorgen sneeuw op auto's en daken. Is nu alweer weg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 1 april 2022 @ 11:22:07 #84
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204293016
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 11:12 schreef Candaasje het volgende:
@:Lucky_Strike over 'mest' gesproken (of in dit geval no-shit) :

https://www.boerderij.nl/(...)er-van-het-jaar-2022
Nice _O_

Ik heb nog wat mest staan, ik koop ook geen nieuw meer. Het kan ook prima zonder inderdaad als je goed voor je tuin zorgt. Maar als we kippen hebben, ga ik wel hun mest gebruiken. In het kader van de eigen kringloop enzo.
Spoilers!
pi_204293271
Next level van een bevestigings mail.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
past wel bij het teen standje van het model. 😂

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 01-04-2022 13:27:08 ]
  vrijdag 1 april 2022 @ 12:08:02 #86
63722 z80
I fink you freaky
pi_204293478
De boom die paterskloten moet gaan dragen staat. Na veel wikken en wegen toch in de voortuin. Eens kijken wat dat gaat worden.
Verdere tuinwerkzaamheden zullen voor een andere dag zijn. De bovenlaag is dusdanig drassig dat er nu op lopen alleen een grote modderpoel gaat geven.

Vorig jaar een emmer gedroogde koeienstront gehaald en de bomen er wat van voorzien. Iets dat duidelijk nodig was. De bomen werden wel groen maar weinig bloesem waar nog minder fruit uit kwam. Nu staan de bomen vol in bloei. Of dit fruit gaat geven hangt er vanaf of de bloesem kapot vriest of niet.
pi_204293530
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 11:51 schreef AnneX het volgende:
[spoiler] Meanwhile at BARA Sportswear headquarters:

...
Inderdaad next level _O- Ik moest al even fronsen een paar weken geleden bij 'We are as excited as you are!'. Dit is helemaal over de top :D

(ps: je naam staat er nog een keer volledig in)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204293558
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 11:51 schreef AnneX het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
past wel bij het teen standje van het model. 😂
:D
pi_204293562
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:08 schreef z80 het volgende:
De boom die paterskloten moet gaan dragen staat. Na veel wikken en wegen toch in de voortuin. Eens kijken wat dat gaat worden.
Verdere tuinwerkzaamheden zullen voor een andere dag zijn. De bovenlaag is dusdanig drassig dat er nu op lopen alleen een grote modderpoel gaat geven.

Vorig jaar een emmer gedroogde koeienstront gehaald en de bomen er wat van voorzien. Iets dat duidelijk nodig was. De bomen werden wel groen maar weinig bloesem waar nog minder fruit uit kwam. Nu staan de bomen vol in bloei. Of dit fruit gaat geven hangt er vanaf of de bloesem kapot vriest of niet.
paterskloten? :+
pi_204293564
Mijn hemel wat een mail. Ik geloof dat ik haast de bestelling zou cancellen. In ieder geval daar nooit weer betellen.
pi_204293791
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn hemel wat een mail. Ik geloof dat ik haast de bestelling zou cancellen. In ieder geval daar nooit weer betellen.
Dit :D

Zouden er mensen zijn die dit juist geweldig vinden?
pi_204293796
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dit :D

Zouden er mensen zijn die dit juist geweldig vinden?
De schrijvers misschien?
  vrijdag 1 april 2022 @ 12:47:06 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_204293809
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:15 schreef Blues het volgende:

[..]
paterskloten? :+
pruim opal. Vond de Belgische naam voor de pruimen wel mooi.
pi_204294117
@Lonaa heel toffe legging!

Ik heb op 2 maart de belastingaangifte al helemaal ingevuld maar nog niet verstuurd, want het bedrag staat me niet aan :') niet dat het verandert van wachten, maargoed. Ze willen 775¤ van me hebben. Opzich al minder dan vorig jaar, toen was het ¤975 euro.. dit jaar wat aftrek zorgkosten dankzij de eicellen in de vriezer. Het nadeel van twee banen waarbij m'n loonheffingkorting baan rekent met de loonheffingkorting waar ik recht op heb als ik alleen die baan zou hebben, terwijl dat een stuk meer is dan waar ik eigenlijk recht op heb omdat ik dus niet alleen die baan heb.
Wist het dus ook wel van tevoren, maar blijft stom.

Sinds 8.45 op de uni aan het werk, zo m'n laatste teams meeting met studenten en dan is m'n hoofd wel klaar voor de dag. Geen hoofdpijn ofzo, maar moe en totaal niet scherp. Lekker naar huis en beginnen aan het weekend dan dus :7
pi_204294166
Die mail :X

Ik ging ‘even’ een spoedklus voor werkgever 1 doen en nog wat regelzaken voor werkgever 2.
Tussen en tijdens die klusje door nog wat emotionele en praktische steun verleend aan een collega die wat hoog in de stress zit en nu is het ruim 3 uur verder :o

Tijd voor ontbijt/lunch :7 en weekend *O*
pi_204294183
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Inderdaad next level _O- Ik moest al even fronsen een paar weken geleden bij 'We are as excited as you are!'. Dit is helemaal over de top :D

(ps: je naam staat er nog een keer volledig in)
Aangepast. Tis mijn internet bestelnaam. 😎 Merci.
pi_204294239
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:23 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lonaa heel toffe legging!

Ik heb op 2 maart de belastingaangifte al helemaal ingevuld maar nog niet verstuurd, want het bedrag staat me niet aan :') niet dat het verandert van wachten, maargoed. Ze willen 775¤ van me hebben. Opzich al minder dan vorig jaar, toen was het ¤975 euro.. dit jaar wat aftrek zorgkosten dankzij de eicellen in de vriezer. Het nadeel van twee banen waarbij m'n loonheffingkorting baan rekent met de loonheffingkorting waar ik recht op heb als ik alleen die baan zou hebben, terwijl dat een stuk meer is dan waar ik eigenlijk recht op heb omdat ik dus niet alleen die baan heb.
Wist het dus ook wel van tevoren, maar blijft stom.

Sinds 8.45 op de uni aan het werk, zo m'n laatste teams meeting met studenten en dan is m'n hoofd wel klaar voor de dag. Geen hoofdpijn ofzo, maar moe en totaal niet scherp. Lekker naar huis en beginnen aan het weekend dan dus :7
Ik vind het altijd wat flauw hoe dat werkt als je meer dan 1 baan hebt. Eigenlijk altijd terug betalen. Ook al weet je dat van te voren, het blijft stom en niet leuk.
pi_204294254
@Candaasje w/ Veel plezier van en met de sleutel en de (schoon)ouders. w/
Het gaat een drukke tijd worden.
Denk eraan om ook nog te genieten van het “nest bouwen”.
pi_204294260
Oh het is ineens best behoorlijk gaan sneeuwen. Ik stel het pakketje wegbrengen en de boodschappen nog even uit :')
pi_204294309
Ha, sneeuw: een pak van ijzige sneeuw van 4 cm. op de voorruit.
Terwijl ik de ruitenwissers aanzette, dacht ik dóm. Moi.

Ja hoor, dat werd een ritje garage. -O- gelukkig niet de ruitenwisser motor doorgebrand.
Wel na doormeten van de zekeringen: # 52 was het en gefikst.

Ik had mij verkeken op het ijzige van de sneeuw. Dacht dat het losser was.
pi_204294339
Nogmaals: waarrrr is mijn sneeuw :(

Enige wit wat hier valt zijn stervende bloesemblaaadjes ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')