We zullen het zien. Niet dat ik het met die tak per se eens ben, maar nu religieus Amerika hier lucht van krijgt kan de stront wel eens echt de ventilator rakenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach ze zijn net ff wat te progressief. Voordat de boel hier gaat verislamiseren, zal dit woke-gedoe eerst gemeengoed worden. Ze hadden het wat dunner uit moeten smeren over een periode van pakweg 10 jaartjes extra voor ze op dit punt terecht zouden komen. Het wordt ons te snel door de strot geramd. Met geduld vallen de geesten beter te kneden, beetje een kikker in een pan koken enzo.
Het is bizar, maar ik denk dat je een punt hebt. Stel je voor dat een blanke man die klap had uitgedeeld. Dan was de hel losgebroken. Erger dan nu het geval is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:09 schreef HeatWave het volgende:
Dit is OOK wokeness trouwens, het andere paradepaardje van de woke activist : Ras.
https://www.theguardian.c(...)ality-in-plain-sight
Om de een of andere reden is een geweldsincident tussen 2 zwarte mannen toch geworteld in anti-blackness en om werkelijk onbegrijpelijke redenen white supremacy.
[ twitter ]
En diezelfde woke-tak zit dus net zo goed in het onderwijs. De discussie over Critical Race Theory is ook al een tijdje bezig.
Het is dus niet alleen wokeness op LGBTQ+gebied, BLM etc kan er ook wat van.
Wanda Sykes zegt overigens ook dat ze "getraumatiseerd" is door dat nichterige klapje tegen Chris Rock, maar dat terzijde natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:09 schreef HeatWave het volgende:
Dit is OOK wokeness trouwens, het andere paradepaardje van de woke activist : Ras.
https://www.theguardian.c(...)ality-in-plain-sight
Om de een of andere reden is een geweldsincident tussen 2 zwarte mannen toch geworteld in anti-blackness en om werkelijk onbegrijpelijke redenen white supremacy.
[ twitter ]
En diezelfde woke-tak zit dus net zo goed in het onderwijs. De discussie over Critical Race Theory is ook al een tijdje bezig.
Het is dus niet alleen wokeness op LGBTQ+gebied, BLM etc kan er ook wat van.
Dit wordt ook gehanteerd in A'dam bij het verkrijgen van subsidies in de culturele sector.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, The Academy heeft inmiddels een hele checklist waar een film aan moet voldoen willen ze in aanmerking komen voor een Oscar.
X procent gekleurd
X procent LGBTQ+
X procent gehandicapped
En dan niet alleen op het scherm he, alles, de crew, catering, alles moet divers en inclusief zijn.
Sylvana Simonsquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:29 schreef ToT het volgende:
En idd wokeness + chronisch beledigde mensen van kleur gaan hand in hand:
quote:
Dat zelfde kan jij doen met dit topic.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:56 schreef theguyver het volgende:
Je kan het gewoon negeren hé.
Enige wat jammer is dat er zo'n Gedoe is in de sport..
Verder, hoef je er niet druk over te maken.
Gewoon negeren.
Iedereen die niet hetero is, is een foutje van de natuur. Dat is verder niet bijzonder, de natuur en ook de mens zit vol met foutjes. Mijn ogen zijn bijvoorbeeld vrij slecht en mijn vrouw heeft platvoeten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:46 schreef Bocaj het volgende:
De homo man en de lesbische vrouw en mensen die écht in een verkeerd lichaam zitten snap ik allemaal...
Zijn die mensen niet gewoon een 'foutje' van de natuur? Ojee... ze zijn anders... maar dat zijn ze toch ook?
En anders zijn hoeft toch geen probleem te zijn?
Het lijkt wel of dat (lgbtq) de nieuwe standaard moet worden... maar dat is het écht niet...
De standaard is nog altijd de man en de vrouw of de vrouw en de man (anders krijgen we daar ook nog ruzie over...)
Maargoed, de progressievelingen zullen het wel weer anders zien!
Nu je het zegt... mensen die een erge enge ziekte krijgen (Het k woord bijvoorbeeld.) zijn dat ook foutjes of FOUTEN?quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Iedereen die niet hetero is, is een foutje van de natuur. Dat is verder niet bijzonder, de natuur en ook de mens zit vol met foutjes. Mijn ogen zijn bijvoorbeeld vrij slecht en mijn vrouw heeft platvoeten.
Dat hangt van de ziekte af. Kanker kan een foutje van de natuur zijn, maar het kan ook het gevolg zijn van bepaald gedrag - roken bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nu je het zegt... mensen die een erge enge ziekte krijgen (Het k woord bijvoorbeeld.) zijn dat ook foutjes of FOUTEN?
Sommige zeggen dan weer, nee dát is de straf van God...... is ook wel wreed om te zeggen... zoiets gun je eigenlijk niemand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |