Dat slappe klapje was volgens mij wel het hoogtepunt van de afgelopen 10 jaar of zo.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach, misschien dat ze na 2024 nog 1 of 2 jaar doorgaan en zichzelf opheffen...
Van zo'n Oscar beeldje is toch een beetje de glans af...
Er zal wel weer een nieuwe partij opstaan...
Je kunt je voldoening ook halen uit het aantal kijkers van je film en de opbrengst...
Nieuwe aanwas van acteurs (m/v) zul je altijd hebben...
Je had ook een Engelse komiek die de mensen daar een spiegel voorhield was ook goed...quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat slappe klapje was volgens mij wel het hoogtepunt van de afgelopen 10 jaar of zo.
Nou ja de Weinstein/Epstein-viendjes zaten ook niet lekker natuurlijk, Het is grote hypocriete bende bijelkaar en er komen steeds meer scheurtjes in Hollywood.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je had ook een Engelse komiek die de mensen daar een spiegel voorhield was ook goed...
Daar ging Forrest Gump acteur toen nog zo over de zeik... haha ik ken alleen nog maar de karakters die ze spelen...
Sure, al moet het niet al te kermis worden, dan leest nooit iemand de OP meerquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:04 schreef Ali_boo het volgende:
Damn dude, dat doe je snel
Wil je deze nog in je TT hebben ?
[ afbeelding ]
Kan hem nog voor je toevoegen als je wilt
Tja Disney wil nu flink wat stapjes terug doen wat dat betreft, maar die extremisten die ze in de loop der jaren in dienst genomen hebben, denken daar heel anders over.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja de Weinstein/Epstein-viendjes zaten ook niet lekker natuurlijk, Het is grote hypocriete bende bijelkaar en er komen steeds meer scheurtjes in Hollywood.
Dit gedrag van Disney mbt kinderen helpt niet voor de beeldvorming.
Ik hierzo, en moet toegevend dat ik zelfs meerdere videos van dat wijf heb gezienquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:05 schreef ToT het volgende:
Iemand trouwens bekend met dat Youtube-kanaal "Queer kids stuff"?
Ik ook een paar, verschrikkelijk!quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik hierzo, en moet toegevend dat ik zelfs meerdere videos van dat wijf heb gezien
Ja, de CEO had eerst gezegd niet politiek betrokken te willen raken bij deze wet, maar na enorme druk van buiten en zeker ook van binnen uit (personeel dat staakte) zijn ze toch gezwicht. Voor de woke-drammers.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja Disney wil nu flink wat stapjes terug doen wat dat betreft, maar die extremisten die ze in de loop der jaren in dienst genomen hebben, denken daar heel anders over.
Ja ach ze zijn net ff wat te progressief. Voordat de boel hier gaat verislamiseren, zal dit woke-gedoe eerst gemeengoed worden. Ze hadden het wat dunner uit moeten smeren over een periode van pakweg 10 jaartjes extra voor ze op dit punt terecht zouden komen. Het wordt ons te snel door de strot geramd. Met geduld vallen de geesten beter te kneden, beetje een kikker in een pan koken enzo.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de CEO had eerst gezegd niet politiek betrokken te willen raken bij deze wet, maar na enorme druk van buiten en zeker ook van binnen uit (personeel dat staakte) zijn ze toch gezwicht. Voor de woke-drammers.
En nu "normaal" Amerika er zich mee gaat bemoeien komen ze er achter dat die activistengroep op hun eigen medewerkers en wat paarsharigen op twitter na helemaal niet de meerderheid van hun klanten zijn.
Oopsies!
We zullen het zien. Niet dat ik het met die tak per se eens ben, maar nu religieus Amerika hier lucht van krijgt kan de stront wel eens echt de ventilator rakenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach ze zijn net ff wat te progressief. Voordat de boel hier gaat verislamiseren, zal dit woke-gedoe eerst gemeengoed worden. Ze hadden het wat dunner uit moeten smeren over een periode van pakweg 10 jaartjes extra voor ze op dit punt terecht zouden komen. Het wordt ons te snel door de strot geramd. Met geduld vallen de geesten beter te kneden, beetje een kikker in een pan koken enzo.
Het is bizar, maar ik denk dat je een punt hebt. Stel je voor dat een blanke man die klap had uitgedeeld. Dan was de hel losgebroken. Erger dan nu het geval is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:09 schreef HeatWave het volgende:
Dit is OOK wokeness trouwens, het andere paradepaardje van de woke activist : Ras.
https://www.theguardian.c(...)ality-in-plain-sight
Om de een of andere reden is een geweldsincident tussen 2 zwarte mannen toch geworteld in anti-blackness en om werkelijk onbegrijpelijke redenen white supremacy.
[ twitter ]
En diezelfde woke-tak zit dus net zo goed in het onderwijs. De discussie over Critical Race Theory is ook al een tijdje bezig.
Het is dus niet alleen wokeness op LGBTQ+gebied, BLM etc kan er ook wat van.
Wanda Sykes zegt overigens ook dat ze "getraumatiseerd" is door dat nichterige klapje tegen Chris Rock, maar dat terzijde natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:09 schreef HeatWave het volgende:
Dit is OOK wokeness trouwens, het andere paradepaardje van de woke activist : Ras.
https://www.theguardian.c(...)ality-in-plain-sight
Om de een of andere reden is een geweldsincident tussen 2 zwarte mannen toch geworteld in anti-blackness en om werkelijk onbegrijpelijke redenen white supremacy.
[ twitter ]
En diezelfde woke-tak zit dus net zo goed in het onderwijs. De discussie over Critical Race Theory is ook al een tijdje bezig.
Het is dus niet alleen wokeness op LGBTQ+gebied, BLM etc kan er ook wat van.
Dit wordt ook gehanteerd in A'dam bij het verkrijgen van subsidies in de culturele sector.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, The Academy heeft inmiddels een hele checklist waar een film aan moet voldoen willen ze in aanmerking komen voor een Oscar.
X procent gekleurd
X procent LGBTQ+
X procent gehandicapped
En dan niet alleen op het scherm he, alles, de crew, catering, alles moet divers en inclusief zijn.
Sylvana Simonsquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:29 schreef ToT het volgende:
En idd wokeness + chronisch beledigde mensen van kleur gaan hand in hand:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |