Nee daar snap ik eerlijk gezegd ook niks van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:14 schreef heywoodu het volgende:
Dat van dat donkere snap ik echt niet![]()
Kijk je op je mobieltje in de trein of in een zonovergoten kamer ofzo dan?
Ja het was prima hoor. En andere shots vond ik juist weer beter ogen dan hoe het in GoT was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De dragons en achtergronden bij de dragons vond ik er bij GoT altijd wel wat beter uit zien ja, al stoorde het me niet heel erg hier. Het was goed genoeg.
Mensen die dit overdag kijken met de zon vol op het scherm snap ik sowieso niet nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:14 schreef heywoodu het volgende:
Mij doet hij denken aan Doctor Whoquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik moet de hele tijd aan Odo uit Star Trek bij deze vent denken, net zoveel variatie in gezichtsuitdrukkingen.
[ afbeelding ]
"That's like your opinion man"quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 06:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oogde goedkoopje bent niet goed snik.
In de wereld van GRRM zijn wel een aantal Aziatisch achtige regio's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:18 schreef Slayage het volgende:
Viel me op trouwens dat er in de achtergrond een Asian (Chinees?) personage was. Een vrouwelijke hulpje. Vrij ongebruikelijk voor het wereldje van Westeros, maar woke-ism natuurlijk :p
https://www.quora.com/Wer(...)a-or-the-Middle-East
Lul niet poep, tis overal in de wereld tegelijk gedropt. Heeft helemaal niks met ondertitels te maken in dit geval. De leak was niet omdat het al uit was ergens anders lol (en daarom ook slechte kwaliteit). Het was gewoon om 3u s?nachts beschikbaar op zelfde moment als in de VS. Dat lek heeft daar geen ene fuck mee te maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:19 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Nonsens, het enige probleem zijn altijd de subs, dat kost tijd en dus duurt dat langer, dan krijg je wat oponthoud.
Beeldkwaliteit heeft daar niets mee te maken.
Ja dat staat ook in de link, maar dat is Verweggistan, 1 van sandsnakes was asian looking net als 1 priesters van the lord of light, ik mee ln dat Tyrion haar had gezien na zij vlucht uit Westeros.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:22 schreef Funzel het volgende:
[..]
In de wereld van GRRM zijn wel een aantal Aziatisch achtige regio's.
Ezekielquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die knakker gaf me een beetje King Ezekiel vibes (Walking Dead). Ben benieuwd of dat personage die vergelijking kan waarmaken.
Not sure if kiddingquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mij doet hij denken aan Doctor Who
[ afbeelding ]
Op een crappy beamer op een witte muur ook niet hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
Op mijn full HD RGB monitor zagen de scènes er niet te donker uit hoor.
Ik weet dat het Matt Smith is die vroeger Doctor Who speelde en nu Deamon Targaryenspeelt en dat Odo door een ander gespeeld werd.quote:
Vervelend rubriek is dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(en als veel mensen willen laten weten dat ze dat bronmateriaal heel goed kennen).
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:20 schreef Discombobulate het volgende:
Las op Indiewire dat die bevallingscene alweer te heftig was voor "mensen die een kind gebaard hebben of dat kunnen doen" want ja trauma blabla. Wat een snowflakes zijn we zeg.
wbt de aflevering zelf, ik vond 'm prima eerlijk gezegd. Waar ik een beetje op hoop is meer lore, meer geschiedenis, etc. Ik zou Essos wel weer eens willen zien of Asshai hoe ver dat ook is. Zal waarschijnlijk niet gebeuren maar toch.
Veel mensen stellen hun tv/monitor nooit goed in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:14 schreef heywoodu het volgende:
Waarom moet die Geoffrey vibes hebben? Hij was vooral dom. Daemon is niet achterlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:06 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vond het veelbelovend.![]()
Daemon is vooralsnog de slechterik van het stuk, maar ik heb nog geen Geoffrey vibes bij hem, ben benieuwd waar het heen gaat.
Die voorspelling over de White Walkers was een beetje cringe, maar misschien ook om aan te geven dat deze profetie met de Mad King het graf in is gegaan.
Had ik ook last van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beide series zijn al behoorlijk aan elkaar gekoppeld door dezelfde families en locaties die je ziet.
Nu haalt het je uit deze serie om weer aan dat kuteinde te denken, terwijl ik dit het liefst zo los mogelijk wil zien van het einde van GoT.
QFTquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Veel mensen stellen hun tv/monitor nooit goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |