Lekker eet smakelijkquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks een BBQ met de andere bewoners + aanwezige begeleiding.![]()
Gezellig onder het genot van een stukje vleesquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is foetsie vrees ik nu. Geen tuin dus maar wel een gedeelde galerij met de buren. Meestal liggen de pakketjes ook gewoon op een plek vlak achter de gemeenschappelijke voordeur van de galerij.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een simpelheid ook
Heb je in je tuin gekeken, ik heb dit ook een keer gehad en toen ik later buiten kwam lag het ergens in mijn tuin. Hadden ook niet aangebeld maar zo in de tuin gegooid en kreeg een mail dat het bezorgd was
Lekkahquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat heb je misgelopen ?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is foetsie vrees ik nu. Geen tuin dus maar wel een gedeelde galerij met de buren. Meestal liggen de pakketjes ook gewoon op een plek vlak achter de gemeenschappelijke voordeur van de galerij.
kost toch weer 60 piek, maar wat erger is, ik had me gewoon echt verheugd op wat ik had besteld deze keerKan opnieuw beginnen
Een setje toffe borrelglaasjes, een schaapjes knuffel voor mijn neefje en een fraai T shirt voor mezelfquote:
Dan weet ik wel wie de leverancier is ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Een setje toffe borrelglaasjes, een schaapjes knuffel voor mijn neefje en een fraai T shirt voor mezelf
quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan weet ik wel wie de leverancier is ...
Belachelijk dat het zo gaat, maar ik hoor alleen maar slechte berichten over dat bedrijf.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is foetsie vrees ik nu. Geen tuin dus maar wel een gedeelde galerij met de buren. Meestal liggen de pakketjes ook gewoon op een plek vlak achter de gemeenschappelijke voordeur van de galerij.
kost toch weer 60 piek, maar wat erger is, ik had me gewoon echt verheugd op wat ik had besteld deze keerKan opnieuw beginnen
Heb je met paypal betaald? Of met credit card? Dan kun je het opgeven en kun je het bedrag terugkrijgen als het niet geleverd wordt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Een setje toffe borrelglaasjes, een schaapjes knuffel voor mijn neefje en een fraai T shirt voor mezelf
Creditcardquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je met paypal betaald? Of met credit card? Dan kun je het opgeven en kun je het bedrag terugkrijgen als het niet geleverd wordt.
Ik betaal zoveel mogelijk met paypal/ Tot nu toe 1 x gehad en binnen een dag hadden ze het teruggestort
Dus juist goed toch? Ook daar kan je toch een ding aanmaken dat ze niet geleverd hebben?quote:
quote:
Ik weet het eigenlijk niet zo of dat werktquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus juist goed toch? Ook daar kan je toch een ding aanmaken dat ze niet geleverd hebben?
Bij VISA kun je het ook volgens mij aangeven, en bij AMEX ook.quote:
Mastercard dus maar idd ik check het wel even morgenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij VISA kun je het ook volgens mij aangeven, en bij AMEX ook.
Misschien komt het alsnog boven water ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Mastercard dus maar idd ik check het wel even morgen
Ja ik ga nog wel even mijn buren nog een keer afquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien komt het alsnog boven water ...
Anders moet je de camera beelden ff navragen van daar in de straat ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ga nog wel even mijn buren nog een keer af
Je moet meer posten manquote:
Ja, die vraag stelde ik hem ook; hoeveel ramen héb ik eigenlijk?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OO echt, heb je zoveel ramen dan?
Hier doen ze het wel goed nemen ook het houtwerk en de deuren mee.
Ik betaal 15 euroalleen hebben ze hier niet zo veel ramen omdat ik voor de kiepkantel ramen horren heb zitten
Kom maar bij SD vragen, die ziet allesquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders moet je de camera beelden ff navragen van daar in de straat ...
Zo je bent wel heel secuur,quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, die vraag stelde ik hem ook; hoeveel ramen héb ik eigenlijk?Is gewoon een rijtjeshuis, standaard - standaard.
Het kon dan ook wel voor ¤22.50, maar dan deden ze alleen het glas.. opzouten, doe het zelf wel, dan weet ik zeker dat het schoon is.. aan de voorkant (Noordkant) is alles elk jaar smerig veralgd, en ik neem dan alles meteen mee, de panelen, de schroten, regenpijpen, gewoon alles.. en das 4 uurtjes werk in totaal, en dat gaan zij heus niet allemaal doen, dan kan ik vervolgens dus alsnog met ladders aan de sleep, en kan ik vervolgens van de benedenverdieping alles opnieuw doen.
Ik liep al te kneukelen, want mijn buuf kan het niet hebben als ik schoongemaakt heb, dan ziet haar pandje er ranzig uit en 'moet' zij ook![]()
Mooi moment om dat uit te gaan zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet zo of dat werkt
Of ff een klachtenformulier invullen bij de leverancier , kon ook in het Engels zag ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi moment om dat uit te gaan zoeken
Ook een optiequote:Op woensdag 30 maart 2022 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ff een klachtenformulier invullen bij de leverancier , kon ook in het Engels zag ik
Beide is ook weer overdreven toch?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan alsnog je bestelling en mogelijk ook nog je geld terug
Ja maar je weet maar nooitquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beide is ook weer overdreven toch?
Oh dat is een goede tip, had gekeken maar niet zo snel gezienquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ff een klachtenformulier invullen bij de leverancier , kon ook in het Engels zag ik
Wow klinkt heftigquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, het is een beetje uit de hand gelopen bij Nigeria - Ghana
Rellen omdat Nigeria niet naar het WK gaat. En nu is een arts doodgetrapt
Daar ging het tijdens de Afrika cup toch ook al fout ..?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, het is een beetje uit de hand gelopen bij Nigeria - Ghana
Rellen omdat Nigeria niet naar het WK gaat. En nu is een arts doodgetrapt
Onderaan contactquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is een goede tip, had gekeken maar niet zo snel gezien
Zou zomaar kunnen ja.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ging het tijdens de Afrika cup toch ook al fout ..?
Heb die Africa kwalis niet gevolgdquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ja.
Zag gisteren ook beelden van Salah die een penalty moest nemen. Die zal niet veel gezien hebben met die laserstraal vol in zijn ogen.
Kan dat alsnog niet zo snel vindenquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de rare dingen eruit, verder boeit het me weinig daar.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan dat alsnog niet zo snel vindenKan je de link doorsturen per DM eventueel
mailen dusquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan dat alsnog niet zo snel vindenKan je de link doorsturen per DM eventueel
Yep mail is er uitquote:
Ja kan zoiets geweest zijn. Hoop dat het bedrijf antwoord, kom er vast op terugquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik weet niet of het UPS was, maar ik kreeg een keer een pakket voor iemand in de volgende straat (met hetzelfde huisnummer) in mijn handen gedrukt.
Ik verwachtte zelf een pakket dus ik had het niet meteen door. En de bezorger was allang de straat uit.
Ik heb ook nog een paar t-shirts van ze in de kast liggen ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja kan zoiets geweest zijn. Hoop dat het bedrijf antwoord, kom er vast op terug
V de Valencia en B de Barcelonaquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:51 schreef pullup het volgende:
'Hilarisch' was ook die handige computer gestuurde 'hulp' die je aan de lijn kreeg en die aan stemherkenning zou moeten doen.
Die vroeg het nr van de verzending in te spreken. Dat was een letter of 6 en een nr of acht door elkaar. Dan spreek je dat in en vervolgens herhaalt ie het maar al bij de tweede letter hoor je dat hij van je v een b heeft gemaakt. Een hardgrondig fuck you ontsnapte me en dan hoor je 'klik' : " Sorry ik verstond dit niet, kan je alles nog een keer herhalen".
En dat ging al een paar keer mis dus ik was al behoorlijk geīrriteerd toen ik die sukkel aan de lijn kreeg![]()
God die gast mooi sarcastisch afgezeken, bijna al de 60 euro waard.
Maar mooier zou zijn als ik dat pakketje alsnog kreeg
Najaquote:
Hoop dat je morgen alsnog gelukkig wordt en er een lekkere borrel op kunt nemen ... Ole !!quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
NajaNiet perse bij UPS. Die Spanjolen had ik het nog vergeven
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:51 schreef pullup het volgende:
'Hilarisch' was ook die handige computer gestuurde 'hulp' die je aan de lijn kreeg en die aan stemherkenning zou moeten doen.
Die vroeg het nr van de verzending in te spreken. Dat was een letter of 6 en een nr of acht door elkaar. Dan spreek je dat in en vervolgens herhaalt ie het maar al bij de tweede letter hoor je dat hij van je v een b heeft gemaakt. Een hardgrondig fuck you ontsnapte me en dan hoor je 'klik' : " Sorry ik verstond dit niet, kan je alles nog een keer herhalen".
En dat ging al een paar keer mis dus ik was al behoorlijk geīrriteerd toen ik die sukkel aan de lijn kreeg![]()
Vind ze heul irritant altijd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Die virtuele assistenten is dan wel kostenbesparend maar nog lang geen volwassen techniek.
Zijn ze ook.quote:
Ze sturen je van het kastje naar de muur, en dat is vaak ook de bedoelingquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Die virtuele assistenten is dan wel kostenbesparend maar nog lang geen volwassen techniek.
In de hoop dat je het opgeeft?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze sturen je van het kastje naar de muur, en dat is vaak ook de bedoeling
Ontmoedigingsbeleid.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de hoop dat je het opgeeft?
Yep dat is wel het effect dat ze beogenquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de hoop dat je het opgeeft?
Je woont toch in Nederland?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Nog altijd beter dan iets moeten krijgen nu van PostNL in belgie![]()
![]()
Ja, doe ik ook.quote:
dan kun je lang op je pakketje wachten ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook.
Zat te lezen. Belgische justitie heeft postnl daar aangemerkt als criminele organisatie. Depots zijn gesloten, deel van de directie zit in de gevangenis
Yepquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
dan kun je lang op je pakketje wachten ...
Ik zou ze als chauffeur lekker aanklagen. Postnl verzaakt in dezequote:Op woensdag 30 maart 2022 20:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Wel sneu voor de chauffeurs die nu zonder inkomen zitten natuurlijk.
Vrees dat ze daar de poen niet voor hebben. Weet ook niet hoe dat in België geregeld is moet ik eerlijk zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou ze als chauffeur lekker aanklagen. Postnl verzaakt in deze
T zal ook niet zo makkelijk zijn, de reden van deze actie door justitie lijkt ook te maken te hebben met werknemerrechten etcquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vrees dat ze daar de poen niet voor hebben. Weet ook niet hoe dat in België geregeld is moet ik eerlijk zeggen.
Gewoon in de Mac ook, eventuele 'randschade' boeit blijkbaar echt niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:46 schreef chufi het volgende:
Nu ook al afrekenpraktijken in Zwolle?
https://www.nu.nl/binnenl(...)nalds-in-zwolle.html
Ja die afrekenaars maakt het weinig uit tegenwoordigquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon in de Mac ook, eventuele 'randschade' boeit blijkbaar echt niet meer
Af en toe laat ze zich ff zien... maar misschien is ze druk bezig met iets anders vindenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Ik mis @:aoibhin al een tijdje
Of kom ik gewoon op de verkeerde momenten?
Nr 2. Nu haags nog inhalenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Af en toe laat ze zich ff zien... maar misschien is ze druk bezig met iets anders vinden
Dan is het logsich dat die 'gast' heel plotseling geen zin meer had om jou te helpen. Die kan er helemaal niks aan doen dat z'n baas zo'n brakke computer heeft ingehuurd. Behandel je zo'n medewerker met respect dan doet ie veel voor je, ga je er met gestrekt been in of zeik je hem af, dan doet ie het absoute minimum en schiet jij niks op.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:51 schreef pullup het volgende:
Gaat hem er om dat PostNL dacht dat hun Nederlandse organisatiestructuur (koppelbaaspraktijken) zomaar in België ook mocht. De Belgische justitie denkt daar anders over.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook.
Zat te lezen. Belgische justitie heeft postnl daar aangemerkt als criminele organisatie. Depots zijn gesloten, deel van de directie zit in de gevangenis
Dus ze zijn hier eigenlijk ook een criminele organisatiequote:Op woensdag 30 maart 2022 22:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gaat hem er om dat PostNL dacht dat hun Nederlandse organisatiestructuur (koppelbaaspraktijken) zomaar in België ook mocht. De Belgische justitie denkt daar anders over.
Die koeriers zijn hier toch ook slaven ....quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ze zijn hier eigenlijk ook een criminele organisatie
Dat hangt af van de verschillen tussen de Nederlandse en de Belgische wetgeving. De organisatiestructuur is zo goed als hetzelfde iig. (En niet dat de andere pakkettenboeren het anders doen)quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ze zijn hier eigenlijk ook een criminele organisatie
Dus tijd dat NL ook eens fatsoenlijke wetgeving krijgt voor dit soort situatiesquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat hangt af van de verschillen tussen de Nederlandse en de Belgische wetgeving. De organisatiestructuur is zo goed als hetzelfde iig. (En niet dat de andere pakkettenboeren het anders doen)
Wie weet is er nog hoop... Ga ik een keer een borrel doen daarquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus tijd dat NL ook eens fatsoenlijke wetgeving krijgt voor dit soort situaties
Dan had pullup misschien zijn pakje ook wel gekregen vandaag.
Want in België komen pakketjes wel aanquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus tijd dat NL ook eens fatsoenlijke wetgeving krijgt voor dit soort situaties
Dan had pullup misschien zijn pakje ook wel gekregen vandaag.
Waar was het?quote:
Vooral op de terugweg .. misschien vroeg beginnen als je flexibel mag zijn ?!quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:13 schreef Koen66 het volgende:
Gezien evt sneeuw morgen ben ik wel blij dat winterbanden er nog onder zitten
Meh het wordt hier in Zoetermeer overdag wel 7 graden dus als het sneeuwt zal het vroeg zijn. Ik vertrek sowieso altijd tussen 6 en half 7quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral op de terugweg .. misschien vroeg beginnen als je flexibel mag zijn ?!
sterkte terug Koenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh het wordt hier in Zoetermeer overdag wel 7 graden dus als het sneeuwt zal het vroeg zijn. Ik vertrek sowieso altijd tussen 6 en half 7
Ah, ik ken het niet.quote:
quote:
Een soort tennis in een glazen kooi . lijkt wel wat op squash maar nu staan de tegenstanders aan de andere kant van een net ,,, glazen wand kan gebruikt wordenquote:
O gewoon een paar sporten door elkaar geroerd om weer wat nieuws te bedenken dusquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Een soort tennis in een glazen kooi . lijkt wel wat op squash maar nu staan de tegenstanders aan de andere kant van een net ,,, glazen wand kan gebruikt worden
ja eigenlijk wel ... iets ander balletje schijnt en een soort baby-racketsquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
O gewoon een paar sporten door elkaar geroerd om weer wat nieuws te bedenken dus
Maar jij wel gedaan, of doe je een andere sport?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ... iets ander balletje schijnt en een soort baby-rackets
Nee ik ook nog nooitquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar jij wel gedaan, of doe je een andere sport?
We krijgen zo dit topic niet volquote:
Mijn ex en haar Spaanse vrienden speelden padel. Ik had er nooit van gehoord tot ze daarover begon.quote:
Sinds Ziggo geen F1 meer heeft hebben ze oa Padel ... Ik kende het ook niet echt.. Zie het nu vaker op Nederlandse kanalen dan op de Spaanse .. En het was net bij Humberto/Jinekquote:Op donderdag 31 maart 2022 00:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn ex en haar Spaanse vrienden speelden padel. Ik had er nooit van gehoord tot ze daarover begon.
Hou op met me hoorquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan is het logsich dat die 'gast' heel plotseling geen zin meer had om jou te helpen. Die kan er helemaal niks aan doen dat z'n baas zo'n brakke computer heeft ingehuurd. Behandel je zo'n medewerker met respect dan doet ie veel voor je, ga je er met gestrekt been in of zeik je hem af, dan doet ie het absoute minimum en schiet jij niks op.
Lekker. Ben je al wat verder met je speurtocht naar jouw pakketje?quote:
Nee joh was gisteren allemaal, zo snel gaat dat niet en kansloos bij UPS is mijn conclusie. Heb naar Spanje gemaild ondertussen. Niet dat zij wat aan UPS kunnen doen denk ik maar dan hebben ze in iedergeval mijn klacht ontvangen over hun transporteurquote:Op donderdag 31 maart 2022 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Ben je al wat verder met je speurtocht naar jouw pakketje?
Had gekund dat het toch bij een van de buren lag.quote:Op donderdag 31 maart 2022 06:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee joh was gisteren allemaal, zo snel gaat dat niet en kansloos bij UPS is mijn conclusie. Heb naar Spanje gemaild ondertussen. Niet dat zij wat aan UPS kunnen doen denk ik maar dan hebben ze in iedergeval mijn klacht ontvangen over hun transporteur
De afzender moet dan een navraag indienen bij de vervoerder. De vervoerder moet met een verklaring komen en dan beslist de afzender.quote:Op donderdag 31 maart 2022 06:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee joh was gisteren allemaal, zo snel gaat dat niet en kansloos bij UPS is mijn conclusie. Heb naar Spanje gemaild ondertussen. Niet dat zij wat aan UPS kunnen doen denk ik maar dan hebben ze in iedergeval mijn klacht ontvangen over hun transporteur
Ja true, had gekund maar dat had ik al eerder van de week rondgevraagdquote:Op donderdag 31 maart 2022 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had gekund dat het toch bij een van de buren lag.
Ellende is dat hč. Je hoort zoveel klachten over dat beorgbedeijf. Dat ik niet snap dat leveranciers hier nog mee in zee gaan
quote:Op donderdag 31 maart 2022 06:35 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De afzender moet dan een navraag indienen bij de vervoerder. De vervoerder moet met een verklaring komen en dan beslist de afzender.
Hulloquote:
Lekker dan. Iedereen kan het dan zo meepakken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 06:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja true, had gekund maar dat had ik al eerder van de week rondgevraagdMeestal zetten de bezorgers die pakketjes ook wel op een plek in het trappenhuis en dan vinden de bewoners voor wie de pakketjes zijn ze vanzelf wel. Er zijn een huis of acht verbonden met elkaar dus heel ingewikkeld is het niet.
Ha vroege vogelquote:Op donderdag 31 maart 2022 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo![]()
Nog mooie lanceringen op komst?
Nou best prima om te volgenquote:Op donderdag 31 maart 2022 06:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ha vroege vogel![]()
Nah ik zie het er nog niet van komen![]()
Dus kijk ik maar naar tornado chasers op de live stream![]()
Wel een beetje jammer dat ie telkens vastloopt , maar ik zag vannacht wel spectaculaire luchten op de stream![]()
Ach ja , een mens moet wat
Hey Chanelquote:
Hey GGquote:Op donderdag 31 maart 2022 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh.
Regen hier, en er komt sneeuw?![]()
Heyquote:
Jaaahhh!! Dat volg ik ook nog steeds wel via joetoebquote:Op donderdag 31 maart 2022 07:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou best prima om te volgen![]()
Ik was vorig jaar ook elke ochtend even die vulkaan aan het checken, best leuk.
Ja hier kleurt het ook langzaam witquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jaaahhh!! Dat volg ik ook nog steeds wel via joetoeb![]()
Nou ja , in de hoop dat er toch ergens weer wat gaat gebeuren![]()
Ik was toen ook helemaal in de ban van de Taal Vulkaan![]()
Vulcan Point Island is an island in a lake on an island in a lake on an Island
Pfff ik ben daar toen weken mee bezig geweest of ik hm nou goed had![]()
Zo verwarrend vond ik het![]()
[ afbeelding ]
Ja niet echt lenteweerquote:
Morguh Marcbquote:
Denk dat je er niet aan gaat ontkomen vannachtquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:11 schreef pullup het volgende:
Heb nog steeds geen sneeuw gezien deze winter en wil dat wel zo houden
Netjes deze reactie, er komt schot in de zaakquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:34 schreef pullup het volgende:
Nou het bedrijf dat de verzending heeft gedaan is gelukkig een stuk beter dan UPS qua communicatie![]()
Hello Pullup
We are very sorry for the incident. We contact UPS to see if they can give us more information about who the package was delivered to. Let's see if they have a name, a document that helps us identify who could have picked it up.
Let's see if with this information we can locate where it is.
We wait a few days to see what response they give us. If they do not solve it, we could send you the order again BUT we have a problem with the long-sleeved t-shirt and that is that we do not have stock or the possibility of replacement.
We wait to see what he tells us about UPS and we'll tell you
Thanks
Idoia![]()
Niet alleen leuke spulletjes maar ook gewoon meteen een rappe en toffe responsDaarom houd ik daarvan
UPS parasieten.
Dat is inderdaad een toffe reactiequote:Op donderdag 31 maart 2022 10:34 schreef pullup het volgende:
Nou het bedrijf dat de verzending heeft gedaan is gelukkig een stuk beter dan UPS qua communicatie![]()
Hello Pullup
We are very sorry for the incident. We contact UPS to see if they can give us more information about who the package was delivered to. Let's see if they have a name, a document that helps us identify who could have picked it up.
We wait a few days to see what response they give us. If they do not solve it, we could send you the order again BUT we have a problem with the long-sleeved t-shirt and that is that we do not have stock or the possibility of replacement.
Thanks
Idoia![]()
Niet alleen leuke spulletjes maar ook gewoon meteen een rappe en toffe responsDaarom houd ik daarvan
UPS parasieten.
Lekker muziekje ditquote:
Die serie vond ik vroeger ook tofquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een toffe reactie
[..]
Lekker muziekje dit
Ik denk dat ik net te jong was voor die serie, maar herken de muziek meteen en krijg er een jeugdsentimentgevoel bij.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die serie vond ik vroeger ook tof![]()
![]()
Had deze intro al heel al niet gehoord
Geweldigquote:
Kijk ... nog ff wachtenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:34 schreef pullup het volgende:
Hello Pullup
Thanks
Idoia![]()
UPS parasieten.
ja daaromquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:10 schreef chufi het volgende:
lange mouwen is wel voor deze tijd van het jaar
Ik las het en wou je er nog ff op attenderen, maar er kwam iets tussen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, het verslag van gouden hockeysters is er over hoe het daar gegaan is.
Vrij hard wel als ze het een angstcultuur noemen
https://www.nu.nl/sport-o(...)tot-blinde-vlek.html
Zou het bij Pullup ook zo gaan met zijn olympiërs?quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het en wou je er nog ff op attenderen, maar er kwam iets tussen.
Geen idee... dan is ie ze kwijt en heeft ie r geen controle meer over..quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het bij Pullup ook zo gaan met zijn olympiërs?
Er word wel eea geëvalueerd elk jaar. Geen idee of binnen de A equipe op dit moment dit soort gevallen zich voordoen. Denk wel dat ze strenger gaan moeten worden al is het alleen al om dit soort gevallen voor te zijnquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het bij Pullup ook zo gaan met zijn olympiërs?
Jij staat dus niet met de zweep langs de 'lijn'quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Er word wel eea geëvalueerd elk jaar. Geen idee of binnen de A equipe op dit moment dit soort gevallen zich voordoen. Denk wel dat ze strenger gaan moeten worden al is het alleen al om dit soort gevallen voor te zijn
Niet mijn karakter of methodiekquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij staat dus niet met de zweep langs de 'lijn'
Geeft soms wel verrassende resultatenquote:
Dat zie je maar weer, komt mooi in de krantquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geeft soms wel verrassende resultaten
Dat is toch het uiteindelijke doel? De media halen?quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zie je maar weer, komt mooi in de krant
Staat op mijn lijst ook. Moet ik heen!quote:Op donderdag 31 maart 2022 06:47 schreef pullup het volgende:
Ziet er stoer uit, wil daar nog wel eens heen:
Stairway to heaven, the ancient Inca road that leads to Machu Picchu, in Peru
[ afbeelding ]
Hhier wel maar natte sneeuw blijft niet liggen, ja een beetje op de tuinmeubels.quote:
Beterquote:
Rotzooi; ik reed erin vanochtend op weg naar Oegst-geest-in-de-fles.. kon mooi stoppen halverwege omdat de sensoren van mijn ACC vol zaten.. nieuwerwetse ruk-techniek.. het is niet dat hij dan niet meer adaptief is; neeheeee, dan doet gewoon heel je cruise control het niet meerquote:
Dat is vannacht pas dat ze 10 tot 15 cm verwachtenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rotzooi; ik reed erin vanochtend op weg naar Oegst-geest-in-de-fles.. kon mooi stoppen halverwege omdat de sensoren van mijn ACC vol zaten.. nieuwerwetse ruk-techniek.. het is niet dat hij dan niet meer adaptief is; neeheeee, dan doet gewoon heel je cruise control het niet meer![]()
Niet Skoda-gerelateerd overigens, want de Benz heeft dat ook als het sneeuwt.. radar die geblokkeerd wordt door een laagje sneeuw/ijs/slerrie.. kansloos![]()
Ze voorspelden een heel drama overdag met 10 - 15 cm sneeuw wat zou blijven liggen.. ik heb het heel eventjes zien stuiven, maar geen vlok die bleef liggen.. naks
Hmm, was het misschien slimmer geweest om vandaag meteen een hotelletje te pakken ... alleen had ik dan de hele dag moeten gaan lamballen daar.. had ik geen trek in.. nu ben ik dan morgen misschien wel de sjaak in de ochtendspits.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vannacht pas dat ze 10 tot 15 cm verwachten
Nog even wachten dus
Daar kan je wel eens gelijk in hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, was het misschien slimmer geweest om vandaag meteen een hotelletje te pakken ... alleen had ik dan de hele dag moeten gaan lamballen daar.. had ik geen trek in.. nu ben ik dan morgen misschien wel de sjaak in de ochtendspits.
Voorlopig is het overal natte sneeuw volgens de radar.. alleen op een klein stukkie midden in Groningen zou het moeten blijven liggen, maar het is veel te warm, en er zit ook geen vorst in de grond. Het was +4 vanochtend.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je wel eens gelijk in hebben.
Maar de voorspellingen komen wel eens vaker niet uit dus wie weet.
Dat laatste is dan weer mooi meegenomen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voorlopig is het overal natte sneeuw volgens de radar.. alleen op een klein stukkie midden in Groningen zou het moeten blijven liggen, maar het is veel te warm, en er zit ook geen vorst in de grond. Het was +4 vanochtend.
Ik zie het morgenvroeg wel.. zal iets vroeger wegrijden, en anders wachten ze maar lekker effe![]()
Het is sowieso zo'n overdreven UK-style veiligheidsbolwerk, dus als er sneeuw ligt, mogen ze ws sws niet werken
Het is aan de kust, dus daar zal niet heel veel blijven liggen, mar ik moet wel van Oost naar West het land door, dus daar kan nog een verrassinkje in zitten.. ik zie het wel.. 60 km file is gewoon overmacht, dat kan ik niet vooraf incalculeren in de rit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer mooi meegenomen.
Hier gaat het licht vriezen vannacht
We gaan het zien morgen ochtend of er wat ligt of niet.
Laten we hopen dat meevalt allemaalquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is aan de kust, dus daar zal niet heel veel blijven liggen, mar ik moet wel van Oost naar West het land door, dus daar kan nog een verrassinkje in zitten.. ik zie het wel.. 60 km file is gewoon overmacht, dat kan ik niet vooraf incalculeren in de rit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer voor de lokale ondernemers dat het weer niet best wordt morgen, de 1 april-viering kon twee jaar niet door gaan vanwege corona en nu het eindelijk weer mag en het een jubileumjaar is krijgen we deze horrorwinter
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:44 schreef Deisyy het volgende:
Prachtig mooi weer hier!
[ afbeelding ]Is die viering alleen buiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer voor de lokale ondernemers dat het weer niet best wordt morgen, de 1 april-viering kon twee jaar niet door gaan vanwege corona en nu het eindelijk weer mag en het een jubileumjaar is krijgen we deze horrorwinter
Nog nooit gehoord van een 1 april viering trouwens. Weet je zeker dat ze je niet voor de gek aan het houden zijn?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:44 schreef Deisyy het volgende:
Prachtig mooi weer hier!
[ afbeelding ]JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer voor de lokale ondernemers dat het weer niet best wordt morgen, de 1 april-viering kon twee jaar niet door gaan vanwege corona en nu het eindelijk weer mag en het een jubileumjaar is krijgen we deze horrorwinter![]()
Waarom hangen daar fuiken en kleding?
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:47 schreef engine het volgende:
[..]
Is die viering alleen buiten?
Nog nooit gehoord van een 1 april viering trouwens. Weet je zeker dat ze je niet voor de gek aan het houden zijn?
Geen grap, ik ben er al een paar keer bij geweestquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jammer![]()
Waarom hangen daar fuiken en kleding?
Ik zal eens proberen om er achter te komen of er een speciale betekenis achter zit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:59 schreef Domnivoor het volgende:
Het zal wel iets met die uitdrukking te maken hebben
Misschien als witte vlag, teken van overgave.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal eens proberen om er achter te komen of er een speciale betekenis achter zit.
Ik hou van abnormaalquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:07 schreef drakin het volgende:
Horrorwinter![]()
Dit weer is normaal in maart, het zomerweer van vorige week was juist abnormaal
Echt? Afwijkende smaak heb je dan,quote:
@Souryquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:07 schreef drakin het volgende:
En hoi![]()
Zijn er al blote voeten in de sneeuw foto's?
Ik moest meteen aan hem denken toen ik het tiktequote:Op donderdag 31 maart 2022 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt? Afwijkende smaak heb je dan,
dit is Ab Normaal namelijk
[ afbeelding ]
Dus je wil hem echtquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan hem denken toen ik het tikte
Nee joh, vies oversekst konijn is hetquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je wil hem echt
De Stamgasten waren wel
Niets moois aanquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Vannacht gaat er flink wat sneeuw vallen ja. Ach, is toch wel mooi, dit Hollands weer? Je kunt er geen pijl op trekken...
Is dat geen pleonasmequote:Op donderdag 31 maart 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, vies oversekst konijn is het![]()
@:DerRabbit
quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, vies oversekst konijn is het![]()
@:DerRabbit
Niet meer.. wel Zloty'squote:
Ja dat laatste iddquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
En Dollars..
En Naira's..
Wat moet je met Roebels? Je gasrekening betalen?
SD welk subforum had jij onder je hoede? Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
En Dollars..
En Naira's..
Wat moet je met Roebels? Je gasrekening betalen?
Gelukkig maar, maar je zit toch op het Noorden? Dan pak je echt geen zonnestraaltje mee.quote:
quote:
Zo effe *flots* direct op de rekening bij Gazpromquote:
PTA.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SD welk subforum had jij onder je hoede? Ik weet het niet meer
Ik heb nog USSR-roebelsquote:
Gratis gas en een X-box erbij.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo effe *flots* direct op de rekening bij Gazprom![]()
![]()
Ik ben wel serieus benieuwd wat er straks met de gasprijzen gaat gebeuren als de EU straks geen klant meer is (ALS we dat al voorelkaar gaan krijgen). Die Ruski's houden dan ineens een shitload aan handel over, die gaan dat dumpen voor een sjitprijs bij de Chinezen ofzo, dat flikkert die markt in elkaar, en dan krijg je straks geld toe als je gas afneemt. Of het komt via een omweggetje alsnog 'per ongeluk' in NL terecht.
+ een fles wodka per afgenomen kuubquote:
geen auto zeker?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, ik kom daar eigenlijk nooit.
Optimist!quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan inderdaad een horrorlente tegemoet.
Heel Nederland aan de drankquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
+ een fles wodka per afgenomen kuub
Jawel, die brengt me van A naar B en dat is prima.quote:
Nee. Mijn ouders, lang geleden. Ze namen munten voor me mee.quote:
Ik heb al 7 cm abnormaal op mijn nieuwe, en nu onzichtbare, voordeurmatje.quote:
Alsof er nog niet genoeg gezopen wordtquote:
Zoveel mogelijk vreemde valuta sparenquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Mijn ouders, lang geleden. Ze namen munten voor me mee.
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb al 7 cm abnormaal op mijn nieuwe, en nu onzichtbare, voordeurmatje.
Bijna genoeg voor een sneeuwpop
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alsof er nog niet genoeg gezopen wordt![]()
Heineken failliet omdat iedereen aan de gratis wodka is, en ze hebben net de Russische deuren dichtgegooid![]()
Heel de wereld op zijn kop
En dan hier posten:quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
Met blote voeten in de sneeuw.
Als 'ie stuk is kom je vanzelfquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, die brengt me van A naar B en dat is prima.
Jij kent echt heel FOK! uit je hoofdquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan hier posten:
40+ / Met je blote voeten in de sneeuw #VOL
Hier een niet meer zichtbaar voordeurmatje:quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
Met blote voeten in de sneeuw.
Dus de volgende keer dat ik op de veerboot tussen Texel en Den Helder sta met een lege accu moet ik in PTA posten in plaats van de ANWB te bellen?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als 'ie stuk is kom je vanzelf
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dat ik op de veerboot tussen Texel en Den Helder sta met een lege accu moet ik in PTA posten in plaats van de ANWB te bellen?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier een niet meer zichtbaar voordeurmatje:
[ afbeelding ]
De blote voeten staan in het topic die vorig jaar daarvoor gemaakt is.
Het is echt een heel leuk matje normaal, maar echt niks meer van te zienquote:
Nee, dan duw je hem de laadklep af en je laat in zijn 2 de koppeling opkomen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dat ik op de veerboot tussen Texel en Den Helder sta met een lege accu moet ik in PTA posten in plaats van de ANWB te bellen?
Dan kan ik op zijn minst een paar users laten lachen.quote:
Van je voeten ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is echt een heel leuk matje normaal, maar echt niks meer van te zien
Dat lukt niet met een hybridequote:Op donderdag 31 maart 2022 18:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dan duw je hem de laadklep af en je laat in zijn 2 de koppeling opkomen.
Koop dan ook een fatsoenlijke dinostokerquote:
Dinostoker?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop dan ook een fatsoenlijke dinostoker
Lees je even in over de herkomst van brandstoffenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lees je even in over de herkomst van brandstoffen
Niet van dinos hoorquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lees je even in over de herkomst van brandstoffen
Dat was nog het lastigste om niet in beeld te krijgenquote:
Maat 46 verdoezelen valt niet mee.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was nog het lastigste om niet in beeld te krijgen
Zo groot zijn ze nou ook weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Inderdaad.quote:
Meestal niet als ik de volgende dag moet werkenquote:
Want? Kan prima hoorquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meestal niet als ik de volgende dag moet werken
Ja lekkerquote:
In Spanje hebben ze ooit zo'n lammetje geofferd voor ons. We hadden als Nederlandse studenten gevoetbald tegen het plaatselijk team ... Weet wel dat ik weer eens uitviel ... maar de after party was dus met vers vlees op een houtsvuur in de straat en veel bier en wijn ...quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
Coq au vin is toch ook wel een dingetje
Oeh, dat zal zeker lekker zijn dan ja als het zo vers isquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje hebben ze ooit zo'n lammetje geofferd voor ons. We hadden als Nederlandse studenten gevoetbald tegen het plaatselijk team ... Weet wel dat ik weer eens uitviel ... maar de after party was dus met vers vlees op een houtsvuur in de straat en veel bier en wijn ...
Was erg smakelijk idd ...quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat zal zeker lekker zijn dan ja als het zo vers is
Dat zijn vaak wel leuke feesten van die dorpen jaquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Was erg smakelijk idd ...
Jaar later waren we weer in Spanje zo'n 100 km verder naar het zuiden .. gingen we naar het feest van de regio (22 dorpen) boven op een berg... Daar was muziek, dans, drank en een giga BBQ met weer veel lamsvlees ... Werden we uitgenodigd om bij de muziek/dans groep aan te schuiven ... heerlijk gegeten ...
En tot mn verbazing trad die groep dat najaar op in de Honeymoonkwis van ROn
Of het heette anders ... 1983 moet het zijn geweestquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak wel leuke feesten van die dorpen ja
De honeymoonkwis, das pas lang terug
Je kan zomaar gelijk hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Of het heette anders ... 1983 moet het zijn geweest
Showbizzquiz zie ik nu dat het wasquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan zomaar gelijk hebben.
In 1983 was ik negen, jouw herinneringen gaan veel beter zijn
Er was al weinig keuze, maar had je toen nog niet steeds een cafe ?quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:07 schreef Steven_Stil het volgende:
In 1983 werd ik vader, kwissen op TV keek ik nooit.
Niet koud ?quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Ahh dat deden we op VOL toen ja, is heerlijk trouwens
quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Er was al weinig keuze, maar had je toen nog niet steeds een cafe ?
ja herken het ....quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Paar seconden, daarna echt lekker, vooral het nagloeien
Jup hier ook, vieze natte boel.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:18 schreef chufi het volgende:
Sneeuwt maar echt wit wordt het nog niet .... /// vies weer is het gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |