Lekker eet smakelijkquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks een BBQ met de andere bewoners + aanwezige begeleiding.![]()
Gezellig onder het genot van een stukje vleesquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is foetsie vrees ik nu. Geen tuin dus maar wel een gedeelde galerij met de buren. Meestal liggen de pakketjes ook gewoon op een plek vlak achter de gemeenschappelijke voordeur van de galerij.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een simpelheid ook
Heb je in je tuin gekeken, ik heb dit ook een keer gehad en toen ik later buiten kwam lag het ergens in mijn tuin. Hadden ook niet aangebeld maar zo in de tuin gegooid en kreeg een mail dat het bezorgd was
Lekkahquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat heb je misgelopen ?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is foetsie vrees ik nu. Geen tuin dus maar wel een gedeelde galerij met de buren. Meestal liggen de pakketjes ook gewoon op een plek vlak achter de gemeenschappelijke voordeur van de galerij.
kost toch weer 60 piek, maar wat erger is, ik had me gewoon echt verheugd op wat ik had besteld deze keerKan opnieuw beginnen
Een setje toffe borrelglaasjes, een schaapjes knuffel voor mijn neefje en een fraai T shirt voor mezelfquote:
Dan weet ik wel wie de leverancier is ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Een setje toffe borrelglaasjes, een schaapjes knuffel voor mijn neefje en een fraai T shirt voor mezelf
quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan weet ik wel wie de leverancier is ...
Belachelijk dat het zo gaat, maar ik hoor alleen maar slechte berichten over dat bedrijf.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is foetsie vrees ik nu. Geen tuin dus maar wel een gedeelde galerij met de buren. Meestal liggen de pakketjes ook gewoon op een plek vlak achter de gemeenschappelijke voordeur van de galerij.
kost toch weer 60 piek, maar wat erger is, ik had me gewoon echt verheugd op wat ik had besteld deze keerKan opnieuw beginnen
Heb je met paypal betaald? Of met credit card? Dan kun je het opgeven en kun je het bedrag terugkrijgen als het niet geleverd wordt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Een setje toffe borrelglaasjes, een schaapjes knuffel voor mijn neefje en een fraai T shirt voor mezelf
Creditcardquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je met paypal betaald? Of met credit card? Dan kun je het opgeven en kun je het bedrag terugkrijgen als het niet geleverd wordt.
Ik betaal zoveel mogelijk met paypal/ Tot nu toe 1 x gehad en binnen een dag hadden ze het teruggestort
Dus juist goed toch? Ook daar kan je toch een ding aanmaken dat ze niet geleverd hebben?quote:
quote:
Ik weet het eigenlijk niet zo of dat werktquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus juist goed toch? Ook daar kan je toch een ding aanmaken dat ze niet geleverd hebben?
Bij VISA kun je het ook volgens mij aangeven, en bij AMEX ook.quote:
Mastercard dus maar idd ik check het wel even morgenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij VISA kun je het ook volgens mij aangeven, en bij AMEX ook.
Misschien komt het alsnog boven water ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Mastercard dus maar idd ik check het wel even morgen
Ja ik ga nog wel even mijn buren nog een keer afquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien komt het alsnog boven water ...
Anders moet je de camera beelden ff navragen van daar in de straat ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ga nog wel even mijn buren nog een keer af
Je moet meer posten manquote:
Ja, die vraag stelde ik hem ook; hoeveel ramen héb ik eigenlijk?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OO echt, heb je zoveel ramen dan?
Hier doen ze het wel goed nemen ook het houtwerk en de deuren mee.
Ik betaal 15 euroalleen hebben ze hier niet zo veel ramen omdat ik voor de kiepkantel ramen horren heb zitten
Kom maar bij SD vragen, die ziet allesquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders moet je de camera beelden ff navragen van daar in de straat ...
Zo je bent wel heel secuur,quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, die vraag stelde ik hem ook; hoeveel ramen héb ik eigenlijk?Is gewoon een rijtjeshuis, standaard - standaard.
Het kon dan ook wel voor ¤22.50, maar dan deden ze alleen het glas.. opzouten, doe het zelf wel, dan weet ik zeker dat het schoon is.. aan de voorkant (Noordkant) is alles elk jaar smerig veralgd, en ik neem dan alles meteen mee, de panelen, de schroten, regenpijpen, gewoon alles.. en das 4 uurtjes werk in totaal, en dat gaan zij heus niet allemaal doen, dan kan ik vervolgens dus alsnog met ladders aan de sleep, en kan ik vervolgens van de benedenverdieping alles opnieuw doen.
Ik liep al te kneukelen, want mijn buuf kan het niet hebben als ik schoongemaakt heb, dan ziet haar pandje er ranzig uit en 'moet' zij ook![]()
Mooi moment om dat uit te gaan zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet zo of dat werkt
Of ff een klachtenformulier invullen bij de leverancier , kon ook in het Engels zag ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi moment om dat uit te gaan zoeken
Ook een optiequote:Op woensdag 30 maart 2022 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ff een klachtenformulier invullen bij de leverancier , kon ook in het Engels zag ik
Beide is ook weer overdreven toch?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan alsnog je bestelling en mogelijk ook nog je geld terug
Ja maar je weet maar nooitquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beide is ook weer overdreven toch?
Oh dat is een goede tip, had gekeken maar niet zo snel gezienquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ff een klachtenformulier invullen bij de leverancier , kon ook in het Engels zag ik
Wow klinkt heftigquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, het is een beetje uit de hand gelopen bij Nigeria - Ghana
Rellen omdat Nigeria niet naar het WK gaat. En nu is een arts doodgetrapt
Daar ging het tijdens de Afrika cup toch ook al fout ..?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, het is een beetje uit de hand gelopen bij Nigeria - Ghana
Rellen omdat Nigeria niet naar het WK gaat. En nu is een arts doodgetrapt
Onderaan contactquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is een goede tip, had gekeken maar niet zo snel gezien
Zou zomaar kunnen ja.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ging het tijdens de Afrika cup toch ook al fout ..?
Heb die Africa kwalis niet gevolgdquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ja.
Zag gisteren ook beelden van Salah die een penalty moest nemen. Die zal niet veel gezien hebben met die laserstraal vol in zijn ogen.
Kan dat alsnog niet zo snel vindenquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de rare dingen eruit, verder boeit het me weinig daar.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan dat alsnog niet zo snel vindenKan je de link doorsturen per DM eventueel
mailen dusquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan dat alsnog niet zo snel vindenKan je de link doorsturen per DM eventueel
Yep mail is er uitquote:
Ja kan zoiets geweest zijn. Hoop dat het bedrijf antwoord, kom er vast op terugquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik weet niet of het UPS was, maar ik kreeg een keer een pakket voor iemand in de volgende straat (met hetzelfde huisnummer) in mijn handen gedrukt.
Ik verwachtte zelf een pakket dus ik had het niet meteen door. En de bezorger was allang de straat uit.
Ik heb ook nog een paar t-shirts van ze in de kast liggen ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja kan zoiets geweest zijn. Hoop dat het bedrijf antwoord, kom er vast op terug
V de Valencia en B de Barcelonaquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:51 schreef pullup het volgende:
'Hilarisch' was ook die handige computer gestuurde 'hulp' die je aan de lijn kreeg en die aan stemherkenning zou moeten doen.
Die vroeg het nr van de verzending in te spreken. Dat was een letter of 6 en een nr of acht door elkaar. Dan spreek je dat in en vervolgens herhaalt ie het maar al bij de tweede letter hoor je dat hij van je v een b heeft gemaakt. Een hardgrondig fuck you ontsnapte me en dan hoor je 'klik' : " Sorry ik verstond dit niet, kan je alles nog een keer herhalen".
En dat ging al een paar keer mis dus ik was al behoorlijk geīrriteerd toen ik die sukkel aan de lijn kreeg![]()
God die gast mooi sarcastisch afgezeken, bijna al de 60 euro waard.
Maar mooier zou zijn als ik dat pakketje alsnog kreeg
Najaquote:
Hoop dat je morgen alsnog gelukkig wordt en er een lekkere borrel op kunt nemen ... Ole !!quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
NajaNiet perse bij UPS. Die Spanjolen had ik het nog vergeven
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:51 schreef pullup het volgende:
'Hilarisch' was ook die handige computer gestuurde 'hulp' die je aan de lijn kreeg en die aan stemherkenning zou moeten doen.
Die vroeg het nr van de verzending in te spreken. Dat was een letter of 6 en een nr of acht door elkaar. Dan spreek je dat in en vervolgens herhaalt ie het maar al bij de tweede letter hoor je dat hij van je v een b heeft gemaakt. Een hardgrondig fuck you ontsnapte me en dan hoor je 'klik' : " Sorry ik verstond dit niet, kan je alles nog een keer herhalen".
En dat ging al een paar keer mis dus ik was al behoorlijk geīrriteerd toen ik die sukkel aan de lijn kreeg![]()
God die gast mooi sarcastisch afgezeken, bijna al de 60 euro waard.
Maar mooier zou zijn als ik dat pakketje alsnog kreeg
Vind ze heul irritant altijd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Die virtuele assistenten is dan wel kostenbesparend maar nog lang geen volwassen techniek.
Zijn ze ook.quote:
Ze sturen je van het kastje naar de muur, en dat is vaak ook de bedoelingquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Die virtuele assistenten is dan wel kostenbesparend maar nog lang geen volwassen techniek.
In de hoop dat je het opgeeft?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze sturen je van het kastje naar de muur, en dat is vaak ook de bedoeling
Ontmoedigingsbeleid.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de hoop dat je het opgeeft?
Yep dat is wel het effect dat ze beogenquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de hoop dat je het opgeeft?
Je woont toch in Nederland?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Nog altijd beter dan iets moeten krijgen nu van PostNL in belgie![]()
![]()
Ja, doe ik ook.quote:
dan kun je lang op je pakketje wachten ...quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook.
Zat te lezen. Belgische justitie heeft postnl daar aangemerkt als criminele organisatie. Depots zijn gesloten, deel van de directie zit in de gevangenis
Yepquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
dan kun je lang op je pakketje wachten ...
Ik zou ze als chauffeur lekker aanklagen. Postnl verzaakt in dezequote:Op woensdag 30 maart 2022 20:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Wel sneu voor de chauffeurs die nu zonder inkomen zitten natuurlijk.
Vrees dat ze daar de poen niet voor hebben. Weet ook niet hoe dat in België geregeld is moet ik eerlijk zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou ze als chauffeur lekker aanklagen. Postnl verzaakt in deze
T zal ook niet zo makkelijk zijn, de reden van deze actie door justitie lijkt ook te maken te hebben met werknemerrechten etcquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vrees dat ze daar de poen niet voor hebben. Weet ook niet hoe dat in België geregeld is moet ik eerlijk zeggen.
Gewoon in de Mac ook, eventuele 'randschade' boeit blijkbaar echt niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:46 schreef chufi het volgende:
Nu ook al afrekenpraktijken in Zwolle?
https://www.nu.nl/binnenl(...)nalds-in-zwolle.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |