Miss K8GENOTquote:
Shithole Belgiëquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aaltijdbox-doos-eten
Genot
Nee, kutzooi. Eerst opname bij Iriszorg. Dat kan al snel.quote:
Wat een man.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
Hij kan echt ALLES. #BRINGBACKTRUMP
[ twitter ]
Ik kreeg gewoon kippenvel bij het lezen van dit verhaal.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
Hij kan echt ALLES. #BRINGBACKTRUMP
[ twitter ]
Dat laatste stukje uit het statement ook, hij houdt niet van opscheppers, dus hij heeft niet verteld wie er gewonnen heeft. Even een traantje weggepinkt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon kippenvel bij het lezen van dit verhaal.
Er ook gewoon als laatste achter komen door zijn net iets slechtere ogen
Haha ja dat dus, wat een god onder de mensenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat laatste stukje uit het statement ook, hij houdt niet van opscheppers, dus hij heeft niet verteld wie er gewonnen heeft. Even een traantje weggepinkt.
quote:
Deze gaat in het grote Excel bestand van @Lange_Lans , gefeliciteerd! Toevallig ben ik gisteren ook toegevoegd met mijn eerste 4 op een rij.quote:
Dat weet ik nog niet zo zeker, hij heeft deze maand ook een topic geslotenquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
@:Sked , heb je als moddereter inmiddels al meer topics gesloten dan @:Onlogish ?
@onlogisch blijft natuurlijk een forumbeest.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo zeker, hij heeft deze maand ook een topic gesloten
Tegen zo iemand blijf je toch altijd opkijken hèquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch blijft natuurlijk een forumbeest.
Zeker, ik heb al lang geleden de hoop opgegeven dat ik ooit dat niveau zou kunnen halen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegen zo iemand blijf je toch altijd opkijken hè
Die haat de annalen in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |