SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto is van 1,5 maand geleden. Maar ze ziet er nu alweer anders uit…
De dierentuin wordt wel steeds leuker om te bezoeken.
Edit: posten blijft moeilijk…Protège moi de mes désirs.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:04 schreef arvensis het volgende:
Altijd leuk, zulke afspraken…
Wij moesten laatst een half uur extra wachten in de wachtruimte bij de HA.. met ren zieke Zielie. Dat was ook afzien.Dat maakt toch niet uit? Ik ben zelf ook niet de meeste consistente poster, maar het is geen verplichting toch? De een post dagelijks, de ander niet, de een reageert altijd op iedereen en de ander doet dat minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto is van 1,5 maand geleden. Maar ze ziet er nu alweer anders uit…
[ afbeelding ]
Edit: posten blijft moeilijk…
Wat een leuke foto! En bizar hoe snel die ukkies veranderen hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de laatste foto zit zijn haar een beetje gek omdat hij er zelf met een nat doekje doorheen was gegaan, maar hij heeft zo'n vrolijk koppie
Ook bij hem komen zowat alle tanden nu tegelijk door. We hebben bijna altijd een slabje om momenteel want anders kan ik hem wel 6x per dag een nieuwe trui aandoen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:04 schreef arvensis het volgende:
Altijd leuk, zulke afspraken…
Wij moesten laatst een half uur extra wachten in de wachtruimte bij de HA.. met ren zieke Zielie. Dat was ook afzien.Wat leuk! Die dierentuin gaan wij in mei ook bezoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto is van 1,5 maand geleden. Maar ze ziet er nu alweer anders uit…
[ afbeelding ]
Edit: posten blijft moeilijk….
Ik denk trouwens niet dat wat Bubbles heeft angiokeratomen is, ziet er toch echt anders uit, maar bedankt voor het meedenken! Ik “hoop” dat het toch gewone luieruitslag is wat er bij haar iets anders uitziet maar wel vanzelf weggaat.
Ik ben de tel kwijtgeraakt maar op een gegeven moment kwamen de snijtanden door, toen 2/3 kiezen en nu zie ik de hoektanden ook doorkomen. Dus ja lekker alles tegelijkquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:17 schreef Gogo83 het volgende:
Bij jullie ook al @:Majo? J heeft deze maand 3 tanden en 4 kiezen gekregen, en vandaag is ze weer totaal niet in de stemming, dus ik denk dat nu de laatste gewone snijtand aan het doorkomen is. Dan daarna alleen nog de hoektanden en achterste kiezen, maar dat zal dan wel weer even duren. Wat een heerlijk kereltje trouwens!
Kom je weer naar Nederland?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat leuk! Die dierentuin gaan wij in mei ook bezoeken.
Ik denk trouwens niet dat wat Bubbles heeft angiokeratomen is, ziet er toch echt anders uit, maar bedankt voor het meedenken! Ik “hoop” dat het toch gewone luieruitslag is wat er bij haar iets anders uitziet maar wel vanzelf weggaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik maakte allemaal foutjes met de haakjes en codes, haha. Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:31 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Ik ben zelf ook niet de meeste consistente poster, maar het is geen verplichting toch? De een post dagelijks, de ander niet, de een reageert altijd op iedereen en de ander doet dat minder.
Wat een leuke foto! En bizar hoe snel die ukkies veranderen hè?
quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijtgeraakt maar op een gegeven moment kwamen de snijtanden door, toen 2/3 kiezen en nu zie ik de hoektanden ook doorkomen. Dus ja lekker alles tegelijkGeen wonder dat hij af en toe ook even chagrijnig is
[..]
Kom je weer naar Nederland?Wij gaan binnenkort die kant op verhuizen, dan is de dierentuin weer een stukkie dichterbij
Ja, we komen twee weken in mei! En wat leuk dat jullie iets hebben gevonden en gaan verhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gewoon een anderhalfjarige vandaag!En precies 20 weken zwanger en dus op de helft! #mijlpaalwoensdag
[ Bericht 3% gewijzigd door Smart_ass op 30-03-2022 16:03:59 ]
Als kind hadden mijn ouders ook een abonnement, ik ben er dus half opgegroeid. Leuk om er met Aapie nu ook weer heen te gaanquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:39 schreef arvensis het volgende:
Leuk!
Wij hebben al jaren een abo, hoop nu toch wat vaker te gaan. Met twee kindjes gaan wordt steeds makkelijker.
Voor ons is het met de auto ook een half uur.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, we komen twee weken in mei! En wat leuk dat jullie iets hebben gevonden en gaan verhuizen.
Dat is wel echt dichtbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gewoon een anderhalfjarige vandaag!En precies 20 weken zwanger en dus op de helft! #mijlpaalwoensdag
![]()
Gefeliciteerd met de mijlpalen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Kijk die rode koppies danquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:59 schreef Seven. het volgende:
Colin was op bezoek bij E en @:monsterd. Z'n brother from another mother.
[ afbeelding ]
En de pet van z'n zus wil hij best een halve minuut op:
[ afbeelding ]
Ik ben geloof ik de enige met een dreumes die ook komt en @kwakz0r staat op misschien. Zou leuk zijn als er nog wat meer dreumesen bij zijnquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:27 schreef Aure het volgende:
Komen hier ook nog mensen naar de baby(maar ook dreumesen)meet?
Haha Seven, broertjes![]()
Ohja Plaswijck, daar ben ik nog nooit geweest. Zou ik wel moeten doen hé? Ik ga nu we eindelijk Rotterdampassen hebben aangeschaft wel met ze naar Villa Zebra, ook zo super leuk
10 april in Utrecht:quote:
Jammer!quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:46 schreef Seven. het volgende:
Ik sla de meet over, voorlopig ff andere prioriteiten
Utrecht is me te ver weg met de huidige benzineprijzen...quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
10 april in Utrecht:
OUD / Babymeet maart/april
[..]
Jammer!
Misschien. Ik heb het wel in de agenda staan.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:27 schreef Aure het volgende:
Komen hier ook nog mensen naar de baby(maar ook dreumesen)meet?
Haha Seven, broertjes![]()
Ohja Plaswijck, daar ben ik nog nooit geweest. Zou ik wel moeten doen hé? Ik ga nu we eindelijk Rotterdampassen hebben aangeschaft wel met ze naar Villa Zebra, ook zo super leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |