abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204271518
Wie posten hier mee:

LastRequest - Mini - Maart 2020
Nolita - L. - Juli 2020
Hilmo - F. - Juli 2020
Sunshine1982 - - Augustus 2020
NicolasJoy - S. - September 2020
tpopml - Mickey - September 2020
Seven. - Colin - September 2020
SQ - Goud - oktober 2020
Peejtur - LL - Oktober 2020
MaJo - Aapie - 24 Oktober 2020
Donna - A-tje - november 2020
arvensis - Zielie - November 2020
PKM - Poffertje - November 2020
Gogo83 - J. - Januari 2021
Bienelientjee - Dreumes J. - februari 2021
Aure - Otis - 15 maart 2021
Kwakz0r - Pep - 19 maart 2021

Welkom in het dreumestopic! *O* .

Protège moi de mes désirs.
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 12:27:32 #2
382129 crew  Donna
pi_204271696
c_/
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:58:23 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_204272113
Wat een heerlijk ventje die Otis O+

En hoi hilmo! Gelukkig nog eentje die geen haast heeft met lopen :D
Beterschap voor F.!

Ik was vanmorgen met Noud naar logopedie en toen moest ik met Goud een half uur in de wachtkamer zitten (Ik heb geprobeerd in de behandelkamer te blijven maar dan tettert de dreumes steeds over zijn broer heen :')). In de wachtkamer is géén speelgoed, maar wél een open trap naar boven. #genieten #ontspannen ;(
disclaimer
pi_204272203
Altijd leuk, zulke afspraken…
Wij moesten laatst een half uur extra wachten in de wachtruimte bij de HA.. met ren zieke Zielie. Dat was ook afzien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze foto is van 1,5 maand geleden. Maar ze ziet er nu alweer anders uit… :)

De dierentuin wordt wel steeds leuker om te bezoeken. :)

Edit: posten blijft moeilijk…
pi_204272566
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:04 schreef arvensis het volgende:
Wij moesten laatst een half uur extra wachten in de wachtruimte bij de HA.. met ren zieke Zielie. Dat was ook afzien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ afbeelding ]

Dat maakt toch niet uit? Ik ben zelf ook niet de meeste consistente poster, maar het is geen verplichting toch? De een post dagelijks, de ander niet, de een reageert altijd op iedereen en de ander doet dat minder.

Wat een leuke foto! En bizar hoe snel die ukkies veranderen hè?
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 14:03:30 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204272951
Wat leuk om weer wat updates te lezen en foto's voorbij te zien komen! O+

Hier mijn kleine grote man:

SPOILER
Op de laatste foto zit zijn haar een beetje gek omdat hij er zelf met een nat doekje doorheen was gegaan, maar hij heeft zo'n vrolijk koppie O+

Ook bij hem komen zowat alle tanden nu tegelijk door. We hebben bijna altijd een slabje om momenteel want anders kan ik hem wel 6x per dag een nieuwe trui aandoen :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_204273143
Bij jullie ook al @MaJo? J heeft deze maand 3 tanden en 4 kiezen gekregen, en vandaag is ze weer totaal niet in de stemming, dus ik denk dat nu de laatste gewone snijtand aan het doorkomen is. Dan daarna alleen nog de hoektanden en achterste kiezen, maar dat zal dan wel weer even duren. Wat een heerlijk kereltje trouwens!
pi_204273152
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:04 schreef arvensis het volgende:
SPOILER

[ afbeelding ]

Wat leuk! Die dierentuin gaan wij in mei ook bezoeken O+.

Ik denk trouwens niet dat wat Bubbles heeft angiokeratomen is, ziet er toch echt anders uit, maar bedankt voor het meedenken! Ik “hoop” dat het toch gewone luieruitslag is wat er bij haar iets anders uitziet maar wel vanzelf weggaat.
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 15:13:37 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204273586
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 14:17 schreef Gogo83 het volgende:
Bij jullie ook al @:Majo? J heeft deze maand 3 tanden en 4 kiezen gekregen, en vandaag is ze weer totaal niet in de stemming, dus ik denk dat nu de laatste gewone snijtand aan het doorkomen is. Dan daarna alleen nog de hoektanden en achterste kiezen, maar dat zal dan wel weer even duren. Wat een heerlijk kereltje trouwens!
Ik ben de tel kwijtgeraakt maar op een gegeven moment kwamen de snijtanden door, toen 2/3 kiezen en nu zie ik de hoektanden ook doorkomen. Dus ja lekker alles tegelijk :X Geen wonder dat hij af en toe ook even chagrijnig is :@

quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 14:19 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Wat leuk! Die dierentuin gaan wij in mei ook bezoeken O+.

Ik denk trouwens niet dat wat Bubbles heeft angiokeratomen is, ziet er toch echt anders uit, maar bedankt voor het meedenken! Ik “hoop” dat het toch gewone luieruitslag is wat er bij haar iets anders uitziet maar wel vanzelf weggaat.
Kom je weer naar Nederland? *O* Wij gaan binnenkort die kant op verhuizen, dan is de dierentuin weer een stukkie dichterbij O+

SPOILER
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_204273831
Leuk!
Wij hebben al jaren een abo, hoop nu toch wat vaker te gaan. Met twee kindjes gaan wordt steeds makkelijker.
Voor ons is het met de auto ook een half uur. ;)
pi_204273837
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:31 schreef Gogo83 het volgende:

[..]
Dat maakt toch niet uit? Ik ben zelf ook niet de meeste consistente poster, maar het is geen verplichting toch? De een post dagelijks, de ander niet, de een reageert altijd op iedereen en de ander doet dat minder.

Wat een leuke foto! En bizar hoe snel die ukkies veranderen hè?
Ik maakte allemaal foutjes met de haakjes en codes, haha. Dat bedoelde ik. :)
pi_204274040
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:13 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik ben de tel kwijtgeraakt maar op een gegeven moment kwamen de snijtanden door, toen 2/3 kiezen en nu zie ik de hoektanden ook doorkomen. Dus ja lekker alles tegelijk :X Geen wonder dat hij af en toe ook even chagrijnig is :@
[..]
Kom je weer naar Nederland? *O* Wij gaan binnenkort die kant op verhuizen, dan is de dierentuin weer een stukkie dichterbij O+

SPOILER
Ja, we komen twee weken in mei! En wat leuk dat jullie iets hebben gevonden en gaan verhuizen *O* .

SPOILER
Ik heb gewoon een anderhalfjarige vandaag! :o En precies 20 weken zwanger en dus op de helft! #mijlpaalwoensdag

[ Bericht 3% gewijzigd door Smart_ass op 30-03-2022 16:03:59 ]
pi_204274577
Wat gaat dat hard Smartass!

Dierentuin bezoeken blijft leuk vind ik O+ Meestal ga ik wel een paar keer per maand, behalve in de wintermaanden :P

Lekker blij kind is Aapie O+

En die staartjes bij Zielie :D zoo schattig!
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 16:58:46 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204274687
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:39 schreef arvensis het volgende:
Leuk!
Wij hebben al jaren een abo, hoop nu toch wat vaker te gaan. Met twee kindjes gaan wordt steeds makkelijker.
Voor ons is het met de auto ook een half uur. ;)
Als kind hadden mijn ouders ook een abonnement, ik ben er dus half opgegroeid. Leuk om er met Aapie nu ook weer heen te gaan O+ Dan komen we elkaar vast eens tegen, vorig jaar waren we er ook al op dezelfde dag _O-
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:58 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Ja, we komen twee weken in mei! En wat leuk dat jullie iets hebben gevonden en gaan verhuizen *O* .

SPOILER
Ik heb gewoon een anderhalfjarige vandaag! :o En precies 20 weken zwanger en dus op de helft! #mijlpaalwoensdag
Dat is wel echt dichtbij _O_

Gefeliciteerd met de mijlpalen :*
pi_204277065
Hier ook 'n abonnement, op Burgers Zoo. Denk dat we er 'normaal' twee keer per maand komen. Geloof dat je het er met 3x per jaar al uit hebt, dus nu zeker. :9
  woensdag 30 maart 2022 @ 20:59:53 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204277946
Colin was op bezoek bij E en @monsterd. Z'n brother from another mother O+ .

En de pet van z'n zus wil hij best een halve minuut op:

Resistance is futile.
pi_204277952
Wij hebben een abo voor Blijdorp. Tram stopt bekant voor mijn deur, nog even lopen bij het uitstappen en we zijn er. In ons geval heb je het er met 4 bezoekjes er al uit. Fijne dierentuin vind ik dat O+

Kijken of we het gaan verlengen, of dat we hierna gaan voor een abo bij het Plaswijck park. Dat is echt heel leuk voor kinderen vanaf een jaar of 2.
pi_204278213
Komen hier ook nog mensen naar de baby(maar ook dreumesen)meet?

Haha Seven, broertjes :D O+

Ohja Plaswijck, daar ben ik nog nooit geweest. Zou ik wel moeten doen hé? Ik ga nu we eindelijk Rotterdampassen hebben aangeschaft wel met ze naar Villa Zebra, ook zo super leuk O+
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 23:20:18 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204279242
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 20:59 schreef Seven. het volgende:
Colin was op bezoek bij E en @:monsterd. Z'n brother from another mother O+ .

[ afbeelding ]

En de pet van z'n zus wil hij best een halve minuut op:

[ afbeelding ]
Kijk die rode koppies dan O+ Ik vind dat Aapie ook steeds rosser wordt, zeker als zijn haar nat is. Ik ben benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 21:27 schreef Aure het volgende:

Ohja Plaswijck, daar ben ik nog nooit geweest. Zou ik wel moeten doen hé? Ik ga nu we eindelijk Rotterdampassen hebben aangeschaft wel met ze naar Villa Zebra, ook zo super leuk O+
Ik ben geloof ik de enige met een dreumes die ook komt en @kwakz0r staat op misschien. Zou leuk zijn als er nog wat meer dreumesen bij zijn :Y
  donderdag 31 maart 2022 @ 07:43:20 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204280211
Meet? Wanneer? Waar?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 31 maart 2022 @ 07:46:23 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204280222
Ik sla de meet over, voorlopig ff andere prioriteiten
Resistance is futile.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 10:01:19 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204281102
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 07:43 schreef Tink89 het volgende:
Meet? Wanneer? Waar?
10 april in Utrecht:

OUD / Babymeet maart/april

quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 07:46 schreef Seven. het volgende:
Ik sla de meet over, voorlopig ff andere prioriteiten
Jammer!
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:19:33 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204283454
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:01 schreef MaJo het volgende:

[..]
10 april in Utrecht:

OUD / Babymeet maart/april
[..]
Jammer!
Utrecht is me te ver weg met de huidige benzineprijzen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 13:58:08 #24
382129 crew  Donna
pi_204283815
Utrecht is te ver weg met deze dreumes. Houdt niet zo van meer dan 20 minuten autorijden dit monster haha.
pi_204283832
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 21:27 schreef Aure het volgende:

Misschien. Ik heb het wel in de agenda staan.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')