Als het op dezelfde plek is (Stadsboerderij Eilandsteede in Utrecht) dan kom ik zeker even langswippenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:32 schreef Aure het volgende:
Als het dezelfde locatie is als de vorige keer en als ik kan op de uiteindelijke datum zijn Otis en ik erbij! Hij is dan misschien wel een dreumes
Vooralsnog kan ik alle data, maar er wordt nog wel een logeerpartij voor Bambi gepland rond die tijd. Als dat niet gelijk met de meet is, zijn Bambi en ik aanwezig, leuk!quote:Op zondag 13 februari 2022 21:08 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ja, sorry, dom van mij.
Ik stel voor om n.a.v. de volgende zes datums te kijken wanneer de meesten kunnen:
- zaterdag 26 maart
- zondag 27 maart
- zaterdag 2 april
- zondag 3 april
- zaterdag 9 april
- zondag 10 april
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:45 schreef LauriLynne het volgende:
- zaterdag 26 maart: komkommerschijfje, TheGirlNextDoor, MaJo, Takkie88, LauriLynne
- zondag 27 maart: komkommerschijfje, TheGirlNextDoor, MaJo, _Lily_, Takkie88, LauriLynne
- zaterdag 2 april: komkommerschijfje, TheGirlNextDoor, MaJo, Aure, Takkie88, Rebubbled
- zondag 3 april:komkommerschijfje, TheGirlNextDoor, MaJo, Aure, Takkie88, Rebubbled
- zaterdag 9 april: komkommerschijfje, TheGirlNextDoor, MaJo, Aure, LauriLynne, Rebubbled
- zondag 10 april:komkommerschijfje, TheGirlNextDoor, MaJo, _Lily_, Aure, LauriLynne, Rebubbled
Genoteerd in agenda!quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:37 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik ben in contact met Eilandsteede voor 10 april. De persoon die er over gaat, is helaas ziek, dus nog even een paar dagen wachten. Hopelijk hebben ze het zaaltje dan nog beschikbaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |