Eind volgende week alweer.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:21 schreef INViCTuS het volgende:
Goed, leuk geweest, maar nu mogen de dubbele cijfers wel weer terug
Hoop het, ja! Deze grafkou zit niemand op te wachten. Het is het smerig koudquote:
Nog aan paar koude nachtjesquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:21 schreef INViCTuS het volgende:
Goed, leuk geweest, maar nu mogen de dubbele cijfers wel weer terug
BNW is een deur verderopquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:48 schreef Djeez het volgende:
Het is de koudste aprildag ooit gemeten, las ik net. Nou, nu hoor je die milieurakkers natuurlijk niet!
Die zul je ook ff niet meer horen nu de stookkosten zo hoog zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:48 schreef Djeez het volgende:
Het is de koudste aprildag ooit gemeten, las ik net. Nou, nu hoor je die milieurakkers natuurlijk niet!
De voorspelling is dat door opwarmen van de aarde er meer weer extremen komen. Dit was dus extreem hoor ik van je.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:48 schreef Djeez het volgende:
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hoop het, ja! Deze grafkou zit niemand op te wachten. Het is het smerig koud
Het is al twee jaar horror.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:05 schreef Djeez het volgende:
Vanaf morgen breekt zeker twee weken de hel aan. Iedere dag tussen de 10 en 20 mm regen bij een veel te lage temperatuur. 2022 zal de boeken ingaan als het tweede jaar op rij zonder zomer, bovendien het natste jaar aller tijden
zalig pasenquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:05 schreef Djeez het volgende:
Vanaf morgen breekt zeker twee weken de hel aan. Iedere dag tussen de 10 en 20 mm regen bij een veel te lage temperatuur. 2022 zal de boeken ingaan als het tweede jaar op rij zonder zomer, bovendien het natste jaar aller tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |