quote:Drie dagen na het duel tegen Denemarken oefent het Nederlands elftal opnieuw tegen Duitsland. Een pittige tegenstander, want onder leiding van de nieuwe bondscoach Hansi Flick loopt Die Mannschaft als een trein.
De wedstrijd tussen Nederland en Duitsland is nog altijd een klassieker in het Europese voetbal. Oefeninterland of niet, een duel tegen Die Mannschaft zet Oranje altijd op scherp.
Hansi Flick
En dat is ook wel nodig, want onder leiding van de nieuwe bondscoach Hansi Flick loopt het Duits elftal als een trein. Flick nam na het EK voetbal van vorige zomer het stokje over van Joachim Löw en heeft sindsdien alle wedstrijden - tot aan het oefenduel tegen Israël van afgelopen zaterdag - gewonnen. Een record. Die zegereeks zal hij in Amsterdam willen voortzetten.
Toni Kroos
Aan goede voetballers geen gebrek, want Duitsland treedt in de Johan Cruijff ArenA hoogstwaarschijnlijk aan met sterspelers zoals Toni Kroos, Serge Gnabry, Leroy Sané, Marco Reus en doelman Manuel Neuer.
Vooral Fransen, jaja.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op het laatst stond de SS bol van de buutnlanders
Er mogen alleen mannen naar de stadions daar. En als vrouwen al mogen dan alleen gekleed als gordijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:23 schreef TLC het volgende: Geen schoon vrouwelijk Zweeds volk op de tribunes in Qatar
![]()
![]()
Boskamp denkt ook dat in 40 de oorlog begonquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die tenues van die Duitsers doen mij trouwens denken aan een zekere periode 40-45
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die tenues van die Duitsers met bandjes doen mij trouwens denken aan een zekere periode 40-45
Die mogen ze direct uit oranje tyfen. Met zijn hoofd.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:28 schreef Groby het volgende:
Het gaat allemaal wat te snel voor opa Wijnaldum
Beetje luguber ook om hem zonder zijn hoofd Oranje uit te trappen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die mogen ze direct uit oranje tyfen. Met zijn hoofd.
Dit soort grappige opmerkingen anno 2022 is van het niveau Guido Weijers. Gewoon omdat je niet beter kan qua humor. Pure humor armoede.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die tenues van die Duitsers met bandjes doen mij trouwens denken aan een zekere periode 40-45
Humor van de periode 22-??quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit soort grappige opmerkingen anno 2022 is van het niveau Guido Weijers. Gewoon omdat je niet beter kan qua humor. Pure humor armoede.
Bewaar dit idd maar voor de fifa potjes in hun hotel.quote:
Als toeschouwer?quote:
Vind dat juist altijd wel tof die Afrikaanse landjes, beter dan die spleetogen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Afrikaanse landen op het WK voegen niks toe.
Wow, hier schrik ik van. TR gezet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat juist altijd wel tof die Afrikaanse landjes, beter dan die spleetogen.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook niet op Aziaten. Onhygiënisch volk @maxi-mus .quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat juist altijd wel tof die Afrikaanse landjes, beter dan die spleetogen.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Voor deze onzin is de competitie stilgelegd.
Er worden mensen voor minder stilgelegd.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Voor deze onzin is de competitie stilgelegd.
Ik zou eens kijken of Hans Anders nog een plekje heeft deze week.quote:
Nigeria op uitdoelpunt naar WK; Senegal na strafshoppen langs Egyptequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken of Hans Anders nog een plekje heeft deze week.
Strafshoppen (lol)quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Nigeria op uitdoelpunt naar WK; Senegal na strafshoppen langs Egypte
Klopt niet Hans.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit klopt niet @boriszquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg jammer, zo'n artikelquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Je verwacht het... eh eigenlijk best wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Gezellig in NIG.
https://www.voetbalprimeu(...)rs-slopen-alles.html
Stukje Glory.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Gezellig in NIG.
Altijd meer dan Zweden of Slowakijequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik lees dat voor de columns van @tong80quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:44 schreef fetX het volgende:
Mensen die de FP lezen neem ik niet serieus.
Boomer @Coco staat voor lul vanavond.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:44 schreef fetX het volgende:
Mensen die de FP lezen neem ik niet serieus.
Zweden hier noemenquote:
VBL / Ik stop als briljante columnist van de Front Page.......quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik lees dat voor de columns van @:tong80
Oh ja dan heeft de FP geen zin meer.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
VBL / Ik stop als briljante columnist van de Front Page.......
Poept vervolgens VBL onder. @maxi-musquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
VBL / Ik stop als briljante columnist van de Front Page.......
Wie?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik lees dat voor de columns van @:tong80
Eensquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:46 schreef fetX het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen.
Ik vind Afrikaanse landen doorgaans een leuke toevoeging aan een WK.
Zo.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Gezellig in NIG.
Hebben met Isak een interessante speler en eventueel Kulusevski als hij zin heeft maar verder vind ik Zweden altijd de vleesgeworden middenmoot. Het rent altijd hard, kopt met de ogen dicht maar de klasse ontbreekt doorgaans.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zweden hier noemen.
Die hebben twee prima eindtoernooien gespeeld.
Ah, de voorspelbare 'vleesgeworden zaadploeg'-opmerkingquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hebben met Isak een interessante speler en eventueel Kulusevski als hij zin heeft maar verder vind ik Zweden altijd de vleesgeworden zaadploeg. Het rent altijd hard, kopt met de ogen dicht maar de klasse ontbreekt doorgaans.
Aurier weer eens een rode kaart te pakken, het zal eens niet. De domste voetballer ter wereld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, de voorspelbare 'vleesgeworden zaadploeg'-opmerking.
Tja, ik vind het altijd vrij inwisselbaar. Zweden-Hongarije kan voor mijn gevoel ook zo Polen-Ierland zijn, of Slowakije-Oekraine, ik ga er nooit handenwrijvend voor zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, de voorspelbare 'vleesgeworden zaadploeg'-opmerking.
Net als in 14-18 ontlopen we de Mof dus toch maar weer mooi.quote:
Overigens was dit natuurlijk ook gewoon Duitsland B.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen steeds geen enkele verwijzing naar een Denemarken B/C elftal
België graag.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik hoop ook op de Engelsen of Belgen uit pot 1.
Voor een cijfertjesfetisjist als jij een opvallende uitspraakquote:Op woensdag 30 maart 2022 08:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is het wel zo'n beetje toch? Redelijk elftal maar wel op veel plekken teveel middelmaat.
Zou Danjuma overigens absoluut op de plek van Depay zetten. Die penalty's kan Danjuma ook nog wel maken, Depay scoort nauwelijks veldgoals meer en is verder ontzettend matig.
Zo'n lijstje uit een kwalificatiereeks zegt meer over je tegenstanders dan over jezelf.quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een cijfertjesfetisjist als jij een opvallende uitspraak
[ twitter ]
Oh ik vind het ook geen wereldtopper hoor, maar hij is al geruime tijd bij ruim de helft van de goals betrokken. Dus dat zou niet direct de eerste zijn die ik eruit zou halenquote:Op woensdag 30 maart 2022 08:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n lijstje uit een kwalificatiereeks zegt meer over je tegenstanders dan over jezelf.
Dit Nederlands elftal is gewoon een slap samenhangend geheel van spelers die niet of weinig spelen of spelers die continu met hun vorm sukkelen. Nooit constant stabiel. De vorm van de dag gaat bepalen of Nederland kansloos uitgeschakeld gaat worden in Qatar of juist ver komt.
Depay is over het algemeen de wat betere en balvastere voetballer, maar geen echte spits. Danjuma is dat echter net zo min maar heeft dan weer wat meer snelheid.quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is het wel zo'n beetje toch? Redelijk elftal maar wel op veel plekken teveel middelmaat.
Zou Danjuma overigens absoluut op de plek van Depay zetten. Die penalty's kan Danjuma ook nog wel maken, Depay scoort nauwelijks veldgoals meer en is verder ontzettend matig.
Zeker mee eens, er is geen echt alternatief. Het laatste je wat wilt is een Luukinho of Weghorst er voor in de plaats brrrquote:Op woensdag 30 maart 2022 08:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook geen wereldtopper hoor, maar hij is al geruime tijd bij ruim de helft van de goals betrokken. Dus dat zou niet direct de eerste zijn die ik eruit zou halen
Weet jij nog wat @Caland zou doen als Weghorst een keer in Oranje zou spelen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zeker mee eens, er is geen echt alternatief. Het laatste je wat wilt is een Luukinho of Weghorst er voor in de plaats brrr
Dan post ik nooit meer op FOK!quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zeker mee eens, er is geen echt alternatief. Het laatste je wat wilt is een Luukinho of Weghorst er voor in de plaats brrr
Gevaarlijke uitspraak aangezien Wout zijn debuut maakte onder Ronald Koeman. Dezelfde Koeman die op de weg terug isquote:
In dit Oranje zul je het er gewoon mee moeten doen. Hopen op vorm van de dag en een redelijke loting en je kunt best b.v. een kwartfinale halen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook geen wereldtopper hoor, maar hij is al geruime tijd bij ruim de helft van de goals betrokken. Dus dat zou niet direct de eerste zijn die ik eruit zou halen
quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak aangezien Wout zijn debuut maakte onder Ronald Koeman. Dezelfde Koeman die op de weg terug is
Exact. Vooral hopen dat De Jong tegen die tijd in vorm is eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In dit Oranje zul je het er gewoon mee moeten doen. Hopen op vorm van de dag en een redelijke loting en je kunt best b.v. een kwartfinale halen.
Luuk, Siem of Frenkie?quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact. Vooral hopen dat De Jong tegen die tijd in vorm is eigenlijk.
@chufi haalt hem in.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Poept vervolgens VBL onder. @:maxi-mus
Volgens mij heeft Arnaut dit jaar bewezen net zo effectief te kunnen zijn. Vind hem behoorlijk vergelijkbaar met Depay maar dan technischer, jonger en beter.quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Depay is over het algemeen de wat betere en balvastere voetballer, maar geen echte spits. Danjuma is dat echter net zo min maar heeft dan weer wat meer snelheid.
Ik vind spelers als Berghuis en Koopmeiners wel echt middelmaat. Leuk dat Berghuis bij Ajax op 10 staat en het verschil maakt tegen Vitesse en Cambuur maar internationaal slaat het nergens op.quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n lijstje uit een kwalificatiereeks zegt meer over je tegenstanders dan over jezelf.
Dit Nederlands elftal is gewoon een slap samenhangend geheel van spelers die niet of weinig spelen of spelers die continu met hun vorm sukkelen. Nooit constant stabiel. De vorm van de dag gaat bepalen of Nederland kansloos uitgeschakeld gaat worden in Qatar of juist ver komt.
Danjuma heeft een behoorlijke vrije trap. Maarja moet dan wel spelen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:20 schreef RipCity het volgende:
Zou fijn zijn als we iemand met dodelijke vrije trap hadden. Depay overschat zijn fk net zo erg als Ronaldo.
Dit is nog lachwekkender @maxi-musquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De tietenman mag geen alle Duitsers zijn homo meer zingen
LisaGodin. Lekker zo'n naïef dom vrouwtje in de politiek.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is de wedstrijd niet stilgelegd.
wacht, wat
Zou je haar doen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
LisaGodin. Lekker zo'n naïef dom vrouwtje in de politiek.
Ik vind haar wel wat hebben ja.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Twijfelgeval. Misschien op een zondag.
Jij?
@:rambodirk ook graag jouw oordeel.
Onderzoek gedaan & akkoord bevonden met kanttekening. Dit is een vrouw.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Twijfelgeval. Misschien op een zondag.
Jij?
@:rambodirk ook graag jouw oordeel.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan & akkoord bevonden met kanttekening. Dit is een vrouw.
De 40 jarige Lisa Westerveld ofwel Liz of Lizzy voor haar vriendinnen, kennen we van haar rol als politicus. Ze komt uit een christelijke agrarische achtergrond en is doordat zij op kamers ging in Nijmegen verziekt geraakt. In aanraking gekomen met het verderfelijke en wereldvreemde gedachtegoed van de SP en Groenlinks. Sindsdien is dat ook niet meer goed gekomen. Net als haar leidinggevende Klaver heeft ze nooit echt gewerkt maar vooral veel gefreubeld. Hierdoor ontbreekt bij haar alle realiteitszin en kunnen we haar op levenservaring niet serieus nemen. Discussies en gesprekken met haar zullen een ergenis vormen van de deugmug. Haar pogingen om dit te verbloemen met haar "one of the guys" houding falen opzichtig. Ze heeft dan ook geen relatie dan wel kinderen. Op karakter zal je haar dan ook afserveren.
Wanneer we haar fysiek beoordelen komt de andere kant van de medaille naar boven. Met haar 40 jaar heeft ze nog altijd dat ondeugende koppie met zaadvragende ogen. Haar lichaamsbouw verraadt geen veroudering en ze rijpt als een goede wijn. Ondanks wat leeftijdsrimpels in het gelaat. Dit maakt dat we haar toch positief beoordelen. 7/10.
[ afbeelding ]
ik had het gezien maar de wedstrijd niet dus kan er weinig over zeggenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG plotje van gisteren. @:Tarado @:maxi-mus
[ afbeelding ]
Kansenverhouding leek me gisteren wat meer in balans dan de xG suggereert.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had het gezien maar de wedstrijd niet dus kan er weinig over zeggen
implementerenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb het ook grotendeels gemist maar het is ook niet zo gek dat er aan de afstemming nog het één en ander mankeert en je kansen weggeeft aan een topland als Duitsland bij het IMPLIMENTEREN van het nieuwe systeem, ook al waren die niet helemaal compleet. Ze hebben een weekje training gehad.
Het was lang niet slecht. Wel moet Louis de logische poppetjes neer gaan zetten. Malen kan niks. Leuke eredivisievoetballer maar gaat nooit de top halen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb het ook grotendeels gemist maar het is ook niet zo gek dat er aan de afstemming nog het één en ander mankeert en je kansen weggeeft aan een topland als Duitsland bij het IMPLEMENTEREN van het nieuwe systeem, ook al waren die niet helemaal compleet. Ze hebben een weekje training gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |