Makkelijk. Maar of het nou slim is om dat in een woonwijk in een bocht/kruising te doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:59 schreef Nober het volgende:
Op een normale fiets haal je toch ook wel de 20, 21, 22?
Lekker dan. Als die wegrijden krijg jij uitlaat binnen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:02 schreef Ole het volgende:
Nou baal ik wel soms dat de paaltjes hier weg zijn maar dat is omdat er nu vaak -illegaal- auto's 10 cm van mijn raam staan.
Tuurlijk niet, maar dit is wel een oude man met vertraagd reactievermogen. Die moet niet met 25km/u plat door de bocht, maar gewoon stoppen en met de fiets aan de hand de bocht door lopen en dan weer opstappenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:04 schreef JanGroen het volgende:
Ben ik de enige die op een stadsfiets zonder trapondersteuning ook gewoon 25 km/h rij? Ook een bocht kunt je prima met 20 km/h maken. Ik ben er nog nooit door gevallen. Zelfs met mijn racefiets met dunne bandjes niet.
En ouders die hun kinderen met de auto naar school/de sportclub brengen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:23 schreef Palomar het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar dit is wel een oude man met vertraagd reactievermogen. Die moet niet met 25km/u plat door de bocht, maar gewoon stoppen en met de fiets aan de hand de bocht door lopen en dan weer opstappen
Vind overigens hetzelfde bij oudjes in de auto. Als je eens in woonwijken oplet wie er het hardst er doorheen crossen zijn het 4 op de 5 keer van die oude witte bollen achter het stuur die met die snelheid totaal niet kunnen anticiperen als er toch opeens een kind oversteekt. En ja, dan is het natuurlijk huilen en had dat niet zo gewild bladiebla.
Ben hier sinds ik zelf buitenspelende kinderen heb steeds vaker op aan het letten. Die oudjes op elektrische fietsen en in de auto zijn in je woonwijk vaak het grootste gevaar.
true (vooral als het bijna 8:30 isquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ouders die hun kinderen met de auto naar school/de sportclub brengen.
Oude man? Deze meneer staat nog volledig midden in het leven, zowel mentaal als fysiek. Anders fiets je ook de Fietselfstedentocht niet van 235 km met een gemiddelde van 28 km/h.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:23 schreef Palomar het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar dit is wel een oude man met vertraagd reactievermogen. Die moet niet met 25km/u plat door de bocht, maar gewoon stoppen en met de fiets aan de hand de bocht door lopen en dan weer opstappen
Ik zou mijn kinderen ook niet meer naar school laten lopen in deze tijd. Eén gek er tussen die je kind meetrekt een auto in en je mag bij Hart van Nederland weer gaan huilen hoe erg het wel niet is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ouders die hun kinderen met de auto naar school/de sportclub brengen.
Dit is natuurlijk dagelijkse kost in Nederland.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:32 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen ook niet meer naar school laten lopen in deze tijd. Eén gek er tussen die je kind meetrekt een auto in en je mag bij Hart van Nederland weer gaan huilen hoe erg het wel niet is.
Zweten van een stukje fietsen?quote:En als je zelf nog moet werken zou ik ook niet met de fiets gaan, want dan ben je weer helemaal bezweet. Lekker met de auto en dan gelijk door.
schat dat ie de 60 al wel is gepasseerd. Dan is je reactievermogen echt niet meer zo als je 20 bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:29 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Oude man? Deze meneer staat nog volledig midden in het leven, zowel mentaal als fysiek. Anders fiets je ook de Fietselfstedentocht niet van 235 km met een gemiddelde van 28 km/h.
Wow, dan ben je wel echt stokoud tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:36 schreef Palomar het volgende:
schat dat ie de 60 al wel is gepasseerd. Dan is je reactievermogen echt niet meer zo als je 20 bent.
Maar er moet wel doorgewerkt worden tot 67-plus.quote:Op woensdag 30 maart 2022 00:00 schreef golfer het volgende:
Wow, dan ben je wel echt stokoud tegenwoordig.
Stilstaan telt niet voor je gemiddelde…quote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:50 schreef JanGroen het volgende:
Je kan de Fietselfstedentocht het hele jaar door fietsen. Is gewoon op de openbare weg. Tussen de 15.000 andere deelnemers haal je de 28 km/u inderdaad niet, zeker niet met het oponthoud bij de stempelposten (Holwerd altijd drama).
Dat kan, sommige mensen zweten heel snel. Mijn pa fietst zeker 120km per week - als het niet meer is.quote:
Die 28 km/u is toch op zijn opgevoerde elektrische fiets?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:29 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Oude man? Deze meneer staat nog volledig midden in het leven, zowel mentaal als fysiek. Anders fiets je ook de Fietselfstedentocht niet van 235 km met een gemiddelde van 28 km/h.
Nee, volgens mij reed hij gewoon hard op een gewone fiets. Ik snap de haat tegen hem niet helemaal. Gewoon een sportieve fietsfanaat.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:39 schreef NoCigar het volgende:
Die man heeft toch helemaal geen elektrische fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |