Ja oké maar je mag weer hopen op een Elfstedentocht. In april!quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:08 schreef Yesse het volgende:
Ik lees net dat het vrijdag kan gaan sneeuwen. Hoe ga ik dat overleven? Ik zit in lente modus..
Die komt in 2023 wel weer. Nu is het tijd voor bloemetjes, bijtjes en vogeltjes.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké maar je mag weer hopen op een Elfstedentocht. In april!
Ik vind de lente juist niet-ellendig. Een beetje het weer zoals we de afgelopen maand hebben gehad vind ik ideaal: droog, zonnig, niet te warm en weinig wind.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het wel genot vinden als het nog ging sneeuwen hoor. Laten we wel wezen, we hebben wat dat betreft totaal geen winter gehad.
Die ellendige lange lente en zomer komt wel weer.![]()
Die van 2013 waar Anouk doorging. Met binnenpretje van Petra. Ze wist het al, maar rekte moment dat de 10e finaliste bekend werd gemaaktquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar je kunt tijdens zo'n finale terugkijken ook de puntentelling skippen, dat scheelt alweer een hoop
En ik weet niet welke semi's nog meer het terugkijken waard zijn, maar ik zou 2016 weleens in zijn geheel willen terugzien. Kan ik natuurlijk ook alleen doen, maar met z'n allen is leuker
Hoop het niet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:08 schreef Yesse het volgende:
Ik lees net dat het vrijdag kan gaan sneeuwen. Hoe ga ik dat overleven? Ik zit in lente modus..
Ik zou eigenlijk vrijdag naar Gouda gaan, maar als het gaat sneeuwen, heb ik daar weinig zin in.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:08 schreef Yesse het volgende:
Maar de verwachting is wel dat het vrijdag al snel weg is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk vrijdag naar Gouda gaan, maar als het gaat sneeuwen, heb ik daar weinig zin in.
Bron: nu.nlquote:Pas echt los gaat het in de nacht van donderdag naar vrijdag. Aangevoerd door een stevige noordoostenwind neemt de intensiteit van de sneeuwval toe, waardoor de vlokken ook blijven liggen en er een sneeuwlaag van naar verwachting enkele centimeters ontstaat. Wie wil gaan sleeën moet niet te lang treuzelen, want na vrijdagochtend zet de dooi al in. Het wordt 3 à 4 graden in het zuiden tot 6 graden in het noorden. In Noord-Brabant en Limburg houdt de sneeuwpret naar verwachting het langst aan.
Ik wil die ochtend naar kantoor toe en vanuit daar naar Gouda, want dan ben ik al halverwege (ongeveer).quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar de verwachting is wel dat het vrijdag al snel weg is.
[..]
Bron: nu.nl
Ik blijf vrijdag in bed liggen.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel het wel eens aardig zou zijn om een retro te doen van een semi omdat dat dan maar 2 uur is. Ik vind 3 of 4 uur gewoon te lang om te kijken als ik al weet hoe het afloopt.
We zouden ook juist het tegenovergestelde kunnen doen en extra hardcore op dinsdag semi 1, op donderdag semi 2 en op zaterdag de finalequote:Op woensdag 30 maart 2022 13:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar je kunt tijdens zo'n finale terugkijken ook de puntentelling skippen, dat scheelt alweer een hoop
En ik weet niet welke semi's nog meer het terugkijken waard zijn, maar ik zou 2016 weleens in zijn geheel willen terugzien. Kan ik natuurlijk ook alleen doen, maar met z'n allen is leuker
Dan valt Gouda wel mee.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil die ochtend naar kantoor toe en vanuit daar naar Gouda, want dan ben ik al halverwege (ongeveer).
Oja. Dat was ik alweer vergeten. Wat nou als dit een gezamenlijke grap van alle weermannen isquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toch vind ik het een slechte 1-aprilgrap.
Ik ook niet, en eigenlijk gaat het me ook meer om alles eromheen, en hoef ik niet per se alle acts weer te zien.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:45 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
We zouden ook juist het tegenovergestelde kunnen doen en extra hardcore op dinsdag semi 1, op donderdag semi 2 en op zaterdag de finaleAl denk ik niet dat ik dan alles ga kijken
Ja, dat denk ik wel. Want hoe komt het dat er eerst niets over te horen was, en nu opeens krijgen we sneeuw komende donderdag en vrijdag.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:50 schreef Yesse het volgende:
Oja. Dat was ik alweer vergeten. Wat nou als dit een gezamenlijke grap van alle weermannen is![]()
![]()
Ik denk dat het 1 april grap isquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toch vind ik het een slechte 1-aprilgrap.
Waarom kan dat niet sneller.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:58 schreef AgnesGru het volgende:
Heb nog steeds last van een (ontsteking) in mijn schouder, injectie en ontstekingsremmers hebben nog niet echt geholpen. Moet nu een echo laten maken van mijn schouder, kan pas over vier weken
Het is druk bij radiologie blijkbaar, ga zo even de huisarts bellen, want dit duurt me toch te lang.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |