Hey Prish, alles goed?quote:
hai Dotteke. Yep, het gaat best wel oké. En met jou?quote:
Mooi zo, hier alles okéquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
hai Dotteke. Yep, het gaat best wel oké. En met jou?
Dat was een snellequote:
Opzich gaat het goed, ikwordhet krukken lopen alleen zat, en dat de zorg mn onderpartij uit moetkleden en wassen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een snelle
Hoe is het nu met je?
Shit happens, scheelt weer zemenquote:
klinkt niet goed; 'tebbie dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Opzich gaat het goed, ikwordhet krukken lopen alleen zat, en dat de zorg mn onderpartij uit moetkleden en wassen.
Neuh,ik mag gewoon niet bukken en de wond is nog voor een klein stukje open(vorige week verkeerde beweging gemaakt), dus het zijn meer ongemakkelijkheden dan dat het verkeerd gaat.quote:
Wond van wat? ben je net terug uit Oekraïne of wat?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh,ik mag gewoon niet bukken en de wond is nog voor een klein stukje open(vorige week verkeerde beweging gemaakt), dus het zijn meer ongemakkelijkheden dan dat het verkeerd gaat.
Het vret as unne gek. Doar goat ut om.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat stond er op het menu ?
Wel uit een kartonnen bakje .. oh wacht dat is pas in 2024 ..
Voor de heupoperatie liep ik alsof ik daar een paar keer in geraakt was, volgens iedereen behalve ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wond van wat? ben je net terug uit Oekraïne of wat?
Ah ok, je hebt een nieuwe? of hebben ze iets hersteld?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor de heupoperatie liep ik alsof ik daar een paar keer in geraakt was, volgens iedereen behalve ik.
Een nieuwe, mijne was afgestorven en ingestort waardoor links binnen een jaar of 1-2 3 cm korter was dan rechts, nu niet meer gelukkig.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, je hebt een nieuwe? of hebben ze iets hersteld?
Ik heb een paar geleden een tijdje geneuzel met mijn bekken gehad na een flinke motorcrash.. je bent aardig gehandicapt als dat deel van je lichaam niet meewerkt idd.. je voeten zijn dan ineens heel ver weg
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een nieuwe, mijne was afgestorven en ingestort waardoor links binnen een jaar of 1-2 3 cm korter was dan rechts, nu niet meer gelukkig.
Neuh, zat alleen maar aan de linkerkant wolgens de fotos en MRI.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]Dat klinkt niet goed.. maar nu weer genoeg kilometers voor de boeg
.. en met rechts is niks mis?
Veel gehinkeld in je leven?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, zat alleen maar aan de linkerkant wolgens de fotos en MRI.
En in 4 minuten op tafelquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het vret as unne gek. Doar goat ut om.
En balen dat je spatiebalk kapot isquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Opzich gaat het goed, ikwordhet krukken lopen alleen zat, en dat de zorg mn onderpartij uit moetkleden en wassen.
Ik ben 2 jaar geleden een keer hard onderuit gegaan met de fiets, en heb sindsdien altijdklachten gehad, maar bij iemand van rond de 40 denken ze dan eerder aan een hamstringblessure of een slijmbeurs, dingen als artrose of necrose kun je toch alleen maar oplopen alsje in de 70 bent,toch?quote:
Echnie, vraag maar aan mijn handenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden een keer hard onderuit gegaan met de fiets, en heb sindsdien altijdklachten gehad, maar bij iemand van rond de 40 denken ze dan eerder aan een hamstringblessure of een slijmbeurs, dingen als artrose of necrose kun je toch alleen maar oplopen alsje in de 70 bent,toch?
Kan zijn, niemand weet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Echnie, vraag maar aan mijn handen![]()
Maar het is tijdens die val beschadigd geraakt dus?
Snap dat je het zat wordt met krukken lopen en helemaal dat een ander je van onderen moet wassen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja, is speculeren achteraf natuurlijkk, maar het gaat straks allemaal weer goed komen, alleen moet je nu effe een beetje aanklotenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kan zijn, niemand weet.
Ik gok van wel,maar durf er geen geld op in te zetten.
Zelfs die van rond mn leeftijd zou ik nog doen, mits aanvraag.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, is speculeren achteraf natuurlijkk, maar het gaat straks allemaal weer goed komen, alleen moet je nu effe een beetje aanklotenAls je een leuke thuishulp hebt is dat wel te overleven
Mn kruis kan ik zelf nog, gaat meer om mn onder benen en mn voeten, aangezien het bukken dus ik heb de dames aan mn voeten knielen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat je het zat wordt met krukken lopen en helemaal dat een ander je van onderen moet wassen.
Als je eigenwijs genoeg bent kun je best veel zelf, maar met een wond is dat andere koek.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat je het zat wordt met krukken lopen en helemaal dat een ander je van onderen moet wassen.
Duuh, maar daar krijg je geneuzel van..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zelfs die van rond mn leeftijd zou ik nog doen, mits aanvraag.
Het ergste vind ik eigenlijk nog dat ik er afhankelijk van ben wanneer ze op komen dagen, als in 's oschtends te laat of 's avonds te vroeg, waardoor je soms 2-3 uur lang zonder broeken en schoenen/sokken achter de tv/computer zit, maarja daar kunnen ze ook niet gek veel aan doen,en ik ben alblij genoeg dat die dingen geregeld zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je eigenwijs genoeg bent kun je best veel zelf, maar met een wond is dat andere koek.
Het wassen zelf is met wat hulpmiddeltjes vaak wel te doen, maar afdrogen en aan- en uitkleden is echt heel lastig, net als de wond verzorgen.
Ik heb anderhalf jaar geleden 8 weken lang met mijn leading arm in het gips gezeten na een operatie, dat was ook een serieuze uitdaging als alleenstaande.
Koop een goede badjas.. daar heb ik me toen aardig wat mee kunnen reddenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het ergste vind ik eigenlijk nog dat ik er afhankelijk van ben wanneer ze opkomen dagen, als in 's oschtends te laat of 's avonds te vroeg, waardoor je soms 2-3 uur lang zonder broeken en schoenen/sokken achter de tv/computer zit, maarja daar kunnen ze ook niet gek veelaan doen,en ik ben alblij genoegdat diedingen geregeld zijn.
Wees blij dat ze komen ... Ik moet er ook niet aan denken om afhankelijk te zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het ergste vind ik eigenlijk nog dat ik er afhankelijk van ben wanneer ze op komen dagen, als in 's oschtends te laat of 's avonds te vroeg, waardoor je soms 2-3 uur lang zonder broeken en schoenen/sokken achter de tv/computer zit, maarja daar kunnen ze ook niet gek veel aan doen,en ik ben alblij genoeg dat die dingen geregeld zijn.
Was vooraf een betere tip geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop een goede badjas.. daar heb ik me toen aardig wat mee kunnen redden
lekker fleece-dekentje voor over e benenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die thuiszorgjuffen hebben het idd schreeuwend druk, en het is niet haalbaar om iedereen in de ochtend tussen 8 en 9 het bed uit te peuteren.
Is echt fucking vreselijk.. ik haatte het, echt.. ik heb het ook niet heel lang gehad, maar overal foefjes voor verzonnen, wassen met een badborstel, washandje eromheen en aanklooien maar.. nadeel is wel dat je 'even' een uurtje bezig bent met alleen douchen, maar ik kon het lekker allemaal zelfquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij dat ze komen ... Ik moet er ook niet aan denken om afhankelijk te zijn
had je ff moeten vragen toentertijdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Was vooraf een betere tip geweest.
Ik zat 2.5 jaar terug ook met mn arm in het gips ... links gelukkig . maar ja het blijft beholpenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is echt fucking vreselijk.. ik haatte het, echt.. ik heb het ook niet heel lang gehad, maar overal foefjes voor verzonnen, wassen met een badborstel, washandje eromheen en aanklooien maar.. nadeel is wel dat je 'even' een uurtje bezig bent met alleen douchen, maar ik kon het lekker allemaal zelf
Oh het bed kom ik zelf wel uit, en het gaat eilk alleen maar om het 3x in de week douchen en 2x per dag hulpbij de onderpartij aantrekken + evt wondcontrole.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die thuiszorgjuffen hebben het idd schreeuwend druk, en het is niet haalbaar om iedereen in de ochtend tussen 8 en 9 het bed uit te peuteren.
Gaan ze voor je op de knieen 😉quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mn kruis kan ik zelf nog, gaat meer om mn onder benen en mn voeten, aangezien het bukken dus ik heb de dames aan mn voeten knielen.
8 weken lang, en elke week nieuw gips in een iets meer gestrekte versie.. heb je net geleerd hoe je shit voor elkaar krijgt, veranderen ze even de regels.. en hoe verder gestrekt hoe beroerder.. de 90 graden versie was nog best relaxed..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat 2.5 jaar terug ook met mn arm in het gips ... links gelukkig . maar ja het blijft beholpen
En hoe lang moet dat nog?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh het bed kom ik zelf wel uit, en het gaat eilk alleen maar om het 3x in de week douchen en 2x per dag hulpbij de onderpartij aantrekken + evt wondcontrole.
Het is ook niet dat ik loop te klagen oid, ze doen hun best om me zo goed mogelijk de bedienen.
Ik ging vrijdag het ziekenhuis in en was er zaterdag weer uit omdat ik mn bed uit kon komen en met een looprek naar de WC kon...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
8 weken lang, en elke week nieuw gips in een iets meer gestrekte versie.. heb je net geleerd hoe je shit voor elkaar krijgt, veranderen ze even de regels.. en hoe verder gestrekt hoe beroerder.. de 90 graden versie was nog best relaxed..
Ja dat is geen pretje weet ik uit ervaring. Ik was alleenstaan met 4 kinderen had een arm gebroken en de andere kant zwaar gekneusdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je eigenwijs genoeg bent kun je best veel zelf, maar met een wond is dat andere koek.
Het wassen zelf is met wat hulpmiddeltjes vaak wel te doen, maar afdrogen en aan- en uitkleden is echt heel lastig, net als de wond verzorgen.
Ik heb anderhalf jaar geleden 8 weken lang met mijn leading arm in het gips gezeten na een operatie, dat was ook een serieuze uitdaging als alleenstaande.
Mijne was maar één nachtje.. was echt 30++ jaar niet in een ziekenhuis geweest, laat staan geopereerd.. ik was serieus verbaasd over hoe relaxed en smooth dat allemaal liep.. de voorlaatste keer dat ik onder narcose ging was het een hel.. vies kapje, misselijk als je wakker wordt, niks drinken en eten, uren revalideren... het is nu net een aan-uit schakelaar, en ik voelde me prima zodra ik weer bij wasquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ging vrijdag het ziekenhuis in en was er zaterdag weer uit omdat ik mn bed uit kon komen en met een looprek naar de WC kon...
De laatste keer dat ik daarvoor in een ziekenhuis gelegen had was ook toen ik een jaar of 5 was en thijmsiroop met lysol verward had,dat was idd een drama waarbij ik aan het bed vastgebonden moest worden omdat ik anders de slangetjes uit mn neus ging trekken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijne was maar één nachtje.. was echt 30++ jaar niet in een ziekenhuis geweest, laat staan geopereerd.. ik was serieus verbaasd over hoe relaxed en smooth dat allemaal liep.. de voorlaatste keer dat ik onder narcose ging was het een hel.. vies kapje, misselijk als je wakker wordt, niks drinken en eten, uren revalideren... het is nu net een aan-uit schakelaar, en ik voelde me prima zodra ik weer bij was![]()
Ik zat volgens mij binnen drie kwartier lekker buiten in het zonnetje op een bankje voor de deur
Je had jezelf vergiftigd?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daarvoor in een ziekenhuis gelegen had was ook toen ik een jaar of 5 was en thijmsiroop met lysol verward had,dat was idd een drama waarbij ik aan het bed vastgebonden moest worden omdat ik anders de slangetjes uit mn neus ging trekken.
Ik zou mezelf zonder problemen kunnen vergassen, mijn reuk is de laatste jaren gekelderdquote:
Dat probeer ik regelmatig; kwestie van veel te lekkere Schwiebelsuppe en een kleine cabinequote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou mezelf zonder problemen kunnen vergassen, mijn reuk is de laatste jaren gekelderd
Heb je dan zo'n ondeugdelijk kookstelletje in je cabine?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat probeer ik regelmatig; kwestie van veel te lekkere Schwiebelsuppe en een kleine cabine
Nee, prima keuken in het hotelquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n ondeugdelijk kookstelletje in je cabine?
Ik kan me er iets bij voorstellen ... incl. chemisch toilet?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, prima keuken in het hotel![]()
En je gaat lachen, maar er zijn gewoon kranen waar een best aardig keukenblokkie in zit..
Leuk. Ga die Spanjaarden maar eens een lesje lerenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
We vieren hier vrijdag dat we 450 jaar geleden bevrijd zijn van de Spanjaarden, veel inwoners gaan jaarlijks op 1 april verkleed als Geus of Spanjaard en ik heb dit jaar ook een Geuzentenue aangeschaft en daar hoort geen jas over, dus gaat er thermokleding onder
Die gaan zo vechten tegen de IJslandersquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk. Ga die Spanjaarden maar eens een lesje leren
Allemaal de vulkaan in. Wij moeten tegen de moffenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaan zo vechten tegen de IJslanders
Uit Duitsland ...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:44 schreef pullup het volgende:
War kot die Flekken vandaan dan![]()
Ik loop hopeloos achter
En die Malen ookquote:
Echt raar jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Vekken heeft hier nooit gevoetbald
1 van de 10 ofzo die nooit in NL hebben gevoetbald maar wel international zijn geworden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Gevonden:quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je aan de Duitse grens opgegroeid bent ....
Die Ente wist ikquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevonden:
Nederlandse internationals die nooit in de eredivisie speelden:
Willy Lippens, Wim Hofkens, Rob Reekers, Jordi Cruijff, Jimmy Floyd Hasselbaink, Timothy Fosu-Mensah, Javairô Dilrosun en Nathan Aké gingen Flekken voor.
https://www.ad.nl/nederla(...)nathan-ake~a7ee6d5a/
Komt door die opstelling 1 3 4 2 1quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
Ondertussen zijn ze best aan het prutsen op het veld
Met mijn thermo-ondergoedquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk. Ga die Spanjaarden maar eens een lesje leren
Die ga ik onthouden voor de koude wintersquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:38 schreef Flory het volgende:
@:Deisyy mocht het nou echt nog heul winters worden, las in KSC net over het bestaan van kleding met verwarming
Hmnee, daarvoor moet je nog steeds naar benedenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen ... incl. chemisch toilet?
Op jouw hoogte is dat nog te doen..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmnee, daarvoor moet je nog steeds naar beneden
Zekur wel, alleen mag je er niet uit zolang er iets aan je kraan hangt.. en er moeten achterlijk veel boutjes in voor de boel los kanquote:
Ja snap ik.. ff van te voren afstemmenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zekur wel, alleen mag je er niet uit zolang er iets aan je kraan hangt.. en er moeten achterlijk veel boutjes in voor de boel los kan
FTFYquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja snap ik.. ff van te voren afstemmen pissen.
Ik heb slechter gezien, maar te veel missersquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:32 schreef pullup het volgende:
Meh wat een kutwedstrijd, ik sla die tweede helft weer over
Is dat op jouw traject?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Welkom bij de ns
https://www.nu.nl/binnenl(...)-evacuatietrein.html
Gelukkig niet, ik werk vooral thuis nu.quote:
Mjah, dit kan op ieder traject.quote:
Ik las je eerder al klagenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik werk vooral thuis nu.
[..]
Mjah, dit kan op ieder traject.
Al heb ik op dat stuk ook al meer dan eens lang stilgestaan (nooit meer dan uur echter).
Beter, het lijkt me zwaar frustrerend om 6 uur stil te staan met de trein.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik werk vooral thuis nu.
[..]
Mjah, dit kan op ieder traject.
Al heb ik op dat stuk ook al meer dan eens lang stilgestaan (nooit meer dan uur echter).
Mijn 'record' is 1,5 uurquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter, het lijkt me zwaar frustrerend om 6 uur stil te staan met de trein.
Ja veiligheid zal het wel zijn geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn 'record' is 1,5 uur
En dat was nog voor de poorten van de hel ook. Snap nog steeds niet waarom we niet mochten uitstappen
Denk het ook, wie wil er nou bij de kuip zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja veiligheid zal het wel zijn geweest
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:07 schreef chufi het volgende:
Ondertussen worden de IJslandse Vikingos afgeslacht door de Spanjolen
Hoe kan het dat dat in de meeste sporten heel goed werkt en bij het voetbal zo'n teringzooi isquote:
Ja .. geen idee... zou ik het beter doenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat dat in de meeste sporten heel goed werkt en bij het voetbal zo'n teringzooi is
Mjah, dat valt best mee bij voetbal. Andere sporten zijn er echt meer regelwijzigingen en zijn er geen problemen.\quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:25 schreef chufi het volgende:
Omdat de regels zo vaak veranderen weet ook niemand meer hoe de vork in de steel zit
Das moeilijk he, strenger zijn. Maar zou inderdaad goed zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
En omdat voetballers zeikers zijn en er te veel naar status wordt gekeken .. Gewoon streng de regels hanteren. dan stoppen ze wel met die aanstellerij..
kaart vragen , tegen de scheids zeuren ...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, dat valt best mee bij voetbal. Andere sporten zijn er echt meer regelwijzigingen en zijn er geen problemen.\
[..]
Das moeilijk he, strenger zijn. Maar zou inderdaad goed zijn.
Net als veel harder optreden tegen tijdrekken bv.
Hij zat ooit bji Roda (uit Aken-Noord)quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Kaart vragen is er meteen een geven toch? Aan de vrager?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
kaart vragen , tegen de scheids zeuren ...
quote:
Das dan toch Duitsland ?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hij zat ooit bji Roda (uit Aken-Noord)
Maar heeft nooit in de eredivisie gespeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hij zat ooit bji Roda (uit Aken-Noord)
Dat was eens de regel ... maar hoe dat verwaterd is ... geen ideequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kaart vragen is er meteen een geven toch? Aan de vrager?
[..]pierre
Een aantal hockey regels zou hier wel goed zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was eens de regel ... maar hoe dat verwaterd is ... geen idee
dat is dat grens dorp ?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet als een Maastrichtenaar dat zegt (Kerkrade = Aken-Noord)
Dat was dealen en handelen in de straat ... wat ik ervan heb bvegrepenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Inderdaad, een voormalig Koelpietendorp
Maar dat was via via een verhaal naar Louis dat er in Duitsland al een tijdje een goede keeper speelde bij Freiburg , geloof ikquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:50 schreef Koen66 het volgende:
ik had serieus nooit van die Flekken gehoord. Dat gebeurd wel vaker de laatste tijd, spelers worden voor NL geselecteerd waar ik never nooit van gehoord heb
Dat was Heerlen toch vooral?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was dealen en handelen in de straat ... wat ik ervan heb bvegrepen
Dat heb ik wel vakerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:50 schreef Koen66 het volgende:
ik had serieus nooit van die Flekken gehoord. Dat gebeurd wel vaker de laatste tijd, spelers worden voor NL geselecteerd waar ik never nooit van gehoord heb
Het grote dealen zat toch in heerlen geloof ik.quote:
Laten we get daar niet over hebben ..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het grote dealen zat toch in heerlen geloof ik.
Met de trein heen, scoren, en weer terug.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het ook, wie wil er nou bij de kuip zijn![]()
Je zal maar in Zuid Rimburg wonenquote:
get your ass likedquote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je zal maar in Zuid Rimburg wonen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]Oh man, sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het nummer van een goede psychiater? Al een plekje gereserveerd in een tbs kliniek?
stupidity has become as common as common sense was before
Allemaal niet nodig jongeh.. een bussie neuzen en een goed stuk hout, en mijn avond kan niet meer stukquote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh man, sterkte.
Heb je het nummer van een goede psychiater? Al een plekje gereserveerd in een tbs kliniek?
Een momentopname.quote:
Iedereen ziet wel eens een vallende ster..quote:
Van een moment dat al een jaar of 20 duurtquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van een moment dat al een jaar of 20 duurt
Begraven we amsterdammers, maar alleen de kapotte.quote:
Geef me even en dat bloed gaat zo de goot in hoorquote:Op woensdag 30 maart 2022 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
Gelukkig doe ik al een jaartje of 30 he-le-maal niks meer met voetbal.. maar dat Rotterdamse bloed gaat nergens heen
Sturen we Pullup met zn roeiers om die eens in het jaar te latene herlevenquote:Op woensdag 30 maart 2022 00:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Begraven we amsterdammers, maar alleen de kapotte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 00:06 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb ook een beetje Rotterdams bloed.Wat was je miskoop ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje aarzelend en onzuiver.quote:
Joder .... alles vooor de aandachtquote:Op woensdag 30 maart 2022 00:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een beetje aarzelend en onzuiver.
Hier zingt ze beter:
Ik betwijfel het, maar je mag altijd proberen hoorquote:Op woensdag 30 maart 2022 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geef me even en dat bloed gaat zo de goot in hoor
ja niemand is goedkoper iigquote:Op woensdag 30 maart 2022 01:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is enkel de loting, wat maakt het uit wie daar bij is?
Ik voor Spanje .. maar dat is niets nieuwsquote:Op woensdag 30 maart 2022 01:53 schreef BasEnAad het volgende:
Als Nederland er uit ligt op n WK of EK, dan ben ik voor Duitsland.
Haha nee duidelijkquote:Op woensdag 30 maart 2022 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voor Spanje .. maar dat is niets nieuws
quote:Op woensdag 30 maart 2022 02:04 schreef Domnivoor het volgende:
Als NL eruit ligt, dan kijk ik geen eens.
Ja Lukaku is ook een Belgquote:Op woensdag 30 maart 2022 02:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wil ook wel voor België zijn, maar dat lukt me niet![]()
geeft niet verder /...quote:Op woensdag 30 maart 2022 02:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja ik heb me niet gespecialiseerd in voetbal nee.
Ja ... ik like het steeds minder merk ik ... Maar goed ik volg het nog wel .. seizoen is over. Tot november of zoquote:Op woensdag 30 maart 2022 02:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Enige sport die leuk vind om te volgen is schaatsen, maar dat heb je ook wel gezien.
Ja joh vooral dat geouwehoer erom heen maakt het leuk, tis zo'n klein wereldje.quote:Op woensdag 30 maart 2022 02:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... ik like het steeds minder merk ik ... Maar goed ik volg het nog wel .. seizoen is over. Tot november of zo
Ik leen hem van je voor m'n Facebook.quote:
Zo is datquote:
ik weet niet of het puur van de kraam komt, die was er ook niet meer maar laten de kleine ook veel beneden slapen op de tafel in zo', lekker zachte slaapring, deden ze met fleur ook. Ik zeg dan moet je haar ook gewoon in haar bedje laten liggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O verschil van kraam verzorgster dus. Luna viel ook te snel af en had al een laag geboorte gewicht. Twee dagen om de twee uur voeding ook in de nacht. En dan met bijvoeding en ze begon gelijk aan te komen. We mochten haar gewoon vasthouden. Raar toch eigenlijk.
Ja het zijn rare regels. Mijn dochter moest de kleine teee dagen veel bij haar houden of papa. Ik zei ook leg dat kind toch lekker in haar bedje.quote:Op woensdag 30 maart 2022 07:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik weet niet of het puur van de kraam komt, die was er ook niet meer maar laten de kleine ook veel beneden slapen op de tafel in zo', lekker zachte slaapring, deden ze met fleur ook. Ik zeg dan moet je haar ook gewoon in haar bedje laten liggen.
Ja maar ze is nu beneden omdat jullie haar toch willen zien...ja alleen zien dus.
Als ze nu normaal de kleine altijd gewoon in een bedje leggen dan is er minder spanning, eet ze beter, komt ze weer aan en kan oma haar ook gewoon even beethouden ipv alleen maar kijken kijken en niet aankomen maar ja ..
Maar dan is het van oma waar bemoei je je mee?quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zijn rare regels. Mijn dochter moest de kleine teee dagen veel bij haar houden of papa. Ik zei ook leg dat kind toch lekker in haar bedje.
Nee dit keer niet. Mijn dochter had al een kind. Voor hem was het de eerste. Dus wilde zich keurig aan de regeltjes houden. Tot groot ongenoegen van mijn dochter ☕️quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dan is het van oma waar bemoei je je mee?
Het valt meestal tegen als er sneeuw wordt beloofd.quote:
10cm!quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het valt meestal tegen als er sneeuw wordt beloofd.
In ONZ tel je pas mee met 30cm.quote:
Noooooo daar heb ik zo geen zin meer in nuquote:
zal je net zien dat er nu een berg sneeuw valtquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het valt meestal tegen als er sneeuw wordt beloofd.
same!quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Noooooo daar heb ik zo geen zin meer in nuIk wil zon, lente, bloemetjes, lammetjes, vogeltjes
Zeker een mooie kleur zegquote:
In MEN tel je pas echt mee.quote:
Hey Sodequote:Op woensdag 30 maart 2022 12:36 schreef Sodeknetters het volgende:
Klote deadlines!
Oh, en goeiemiddag!![]()
Eekhoorntje speelt met het verlaten bosuil eiquote:
Staat fok voor lul.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:41 schreef engine het volgende:
[..]
Eekhoorntje speelt met het verlaten bosuil ei![]()
![]()
https://www.vogelbescherm(...)en/knabbel-en-babbel
Ik houd niet van kou, en al helemaal niet in april. Zo jammer voor de 1 aprilviering ook.quote:
Sodequote:Op woensdag 30 maart 2022 12:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niks er van. We hebben genoeg winter gehad. Voorjaar, en wel nu!
Ja, maar het ene is werk, en dit is ontspanning...quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:49 schreef Sodeknetters het volgende:
Echt ik weer he. Neem ik even een beeldschermpauze, ga ik op een ander scherm zitten kijken.
Dat dan weer wel inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar het ene is werk, en dit is ontspanning...
Een welverdiende koffiebreak.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niks er van. We hebben genoeg winter gehad. Voorjaar, en wel nu!
Ja als er wat gepland staat is het zeker niet leuk, dat snap ik.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd niet van kou, en al helemaal niet in april. Zo jammer voor de 1 aprilviering ook.
Ik moest een jas aan en kon niet vliegen. Dat noem ik winter.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]We hebben helemaal geen winter gehad maar een hele lange herfst
Zoiets iddquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als een trui ook prima is, waarom zou je dan ook.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:49 schreef Sodeknetters het volgende:
Echt ik weer he. Neem ik even een beeldschermpauze, ga ik op een ander scherm zitten kijken.
3 beeldschermen minimaalquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:23 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, pauze voorbij, terug naar de montagetafel.
Laterss.
Werkse Sodequote:Op woensdag 30 maart 2022 13:23 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, pauze voorbij, terug naar de montagetafel.
Laterss.
Had je de eekhoorntjes nog gezien?quote:
Nee, niet gezien. Waar kan ik die zien?quote:
Deze bedoel je, leuk om te zienquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:41 schreef engine het volgende:
[..]
Eekhoorntje speelt met het verlaten bosuil ei![]()
![]()
https://www.vogelbescherm(...)en/knabbel-en-babbel
Man3quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk nou, ons aller held uit het verleden![]()
![]()
Jup die bedoelde ik.quote:
Er is ook een filmpje van hem in een bad met cheeseburgerss,quote:
O leuk ga ik ook kijken. Thnxquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:07 schreef engine het volgende:
[..]
Jup die bedoelde ik.
Op fok is er trouwens ook een topic waar we slechtvalk nestjes volgen als je dat leuk vindt. Maar is voorlopig nog wachten op eitjes en broeden.
Cat-astrophe in F&F / Algemeen broedende slechtvalken topic deel 4
Je kan het ook laten doenquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:18 schreef Sounddragon het volgende:
Zow.. jaarlijks ritueel der ramenlapperij weer volbracht; de rest vh jaar zoeken ze het maar uit![]()
Kutklus, gesleep met ladders enzo.. hate that
Daar issie toch voor? de energieboer verdient al geen kont aan me, kwestie van gunnen.quote:
Linkie?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is ook een filmpje van hem in een bad met cheeseburgerss,
dat is pas Man3333
Opgenomen door zijn dochterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Neh, das matig werk voor veel te veel geld.. heb vroeger zelf gezeemd, klussie van niks in principe, maar ik wil alles schóón hebben, en niet 'nat afgesponsd' met water waar de rest vd straat ook mee gedaan isquote:
OO echt, heb je zoveel ramen dan?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, das matig werk voor veel te veel geld.. heb vroeger zelf gezeemd, klussie van niks in principe, maar ik wil alles schóón hebben, en niet 'nat afgesponsd' met water waar de rest vd straat ook mee gedaan is.. plus: ik doe ook kozijnen en vensterbanken mee, en uiteraard meteen binnen ook.
Die glaswas-nozems mogen mij lekker overslaan![]()
Kost volgens mij gewoon 40+ euro hier(alleen buiten met de franse slag en smerig water).
Doe het zelf wel ff
Ellende is dat he, hopelijk duikt je pakje toch nog ergens opquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:30 schreef pullup het volgende:
Gvd er is een pakketje voor me 'afgeleverd' ( dus niet)
Ik was gewoon thuis op dat moment van leveren en het is nu aangemerkt als 'Afgeleverd bij Other'
Niemand die er van weet van de buren nu en het proberen te claimen bij UPS is nu al een soap
Sjeequote:Op woensdag 30 maart 2022 15:50 schreef pullup het volgende:
En dat claimen per internet werkt ook voor geen meter want bij elke omschrijving die je geeft krijg je te lezen dat het niet in het juiste formaat is
Heb je al gevraagd waar ze je pakketje voor het laatst gezien hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:54 schreef pullup het volgende:
" ja mijn collega zegt dat je het best dit door de verzender kan laten oplossen"
" Ehm maar die zit in Spanje...hoe gaat hij voor jullie oplossen dat jullie het hebben kwijtgemaakt?"
" ja dat zegt mijn collega"
" Nou geef dan die collega maar even aan de lijn"
"Ja mijn collega is nu even niet bereikbaar"
Man3Zo ging dat nog even door
Wat een simpelheid ookquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:54 schreef pullup het volgende:
" ja mijn collega zegt dat je het best dit door de verzender kan laten oplossen"
" Ehm maar die zit in Spanje...hoe gaat hij voor jullie oplossen dat jullie het hebben kwijtgemaakt?"
" ja dat zegt mijn collega"
" Nou geef dan die collega maar even aan de lijn"
"Ja mijn collega is nu even niet bereikbaar"
Man3Zo ging dat nog even door
Nou hij begon met keihard beweren dat ze hem wel aan me hebben geleverdquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je al gevraagd waar ze je pakketje voor het laatst gezien hebben?
Neh ik heb een weekje geduldig gewachtquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:01 schreef engine het volgende:
Heeft wel kans dat de bezorger er nu mee rond rijdt en dat je het morgen bij een ophaalpunt 50km verderop op kunt halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |