Hey Prish, alles goed?quote:
hai Dotteke. Yep, het gaat best wel oké. En met jou?quote:
Mooi zo, hier alles okéquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
hai Dotteke. Yep, het gaat best wel oké. En met jou?
Dat was een snellequote:
Opzich gaat het goed, ikwordhet krukken lopen alleen zat, en dat de zorg mn onderpartij uit moetkleden en wassen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een snelle
Hoe is het nu met je?
Shit happens, scheelt weer zemenquote:
klinkt niet goed; 'tebbie dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Opzich gaat het goed, ikwordhet krukken lopen alleen zat, en dat de zorg mn onderpartij uit moetkleden en wassen.
Neuh,ik mag gewoon niet bukken en de wond is nog voor een klein stukje open(vorige week verkeerde beweging gemaakt), dus het zijn meer ongemakkelijkheden dan dat het verkeerd gaat.quote:
Wond van wat? ben je net terug uit Oekraïne of wat?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh,ik mag gewoon niet bukken en de wond is nog voor een klein stukje open(vorige week verkeerde beweging gemaakt), dus het zijn meer ongemakkelijkheden dan dat het verkeerd gaat.
Het vret as unne gek. Doar goat ut om.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat stond er op het menu ?
Wel uit een kartonnen bakje .. oh wacht dat is pas in 2024 ..
Voor de heupoperatie liep ik alsof ik daar een paar keer in geraakt was, volgens iedereen behalve ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wond van wat? ben je net terug uit Oekraïne of wat?
Ah ok, je hebt een nieuwe? of hebben ze iets hersteld?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor de heupoperatie liep ik alsof ik daar een paar keer in geraakt was, volgens iedereen behalve ik.
Een nieuwe, mijne was afgestorven en ingestort waardoor links binnen een jaar of 1-2 3 cm korter was dan rechts, nu niet meer gelukkig.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, je hebt een nieuwe? of hebben ze iets hersteld?
Ik heb een paar geleden een tijdje geneuzel met mijn bekken gehad na een flinke motorcrash.. je bent aardig gehandicapt als dat deel van je lichaam niet meewerkt idd.. je voeten zijn dan ineens heel ver weg
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een nieuwe, mijne was afgestorven en ingestort waardoor links binnen een jaar of 1-2 3 cm korter was dan rechts, nu niet meer gelukkig.
Neuh, zat alleen maar aan de linkerkant wolgens de fotos en MRI.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]Dat klinkt niet goed.. maar nu weer genoeg kilometers voor de boeg
.. en met rechts is niks mis?
Veel gehinkeld in je leven?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, zat alleen maar aan de linkerkant wolgens de fotos en MRI.
En in 4 minuten op tafelquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het vret as unne gek. Doar goat ut om.
En balen dat je spatiebalk kapot isquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Opzich gaat het goed, ikwordhet krukken lopen alleen zat, en dat de zorg mn onderpartij uit moetkleden en wassen.
Ik ben 2 jaar geleden een keer hard onderuit gegaan met de fiets, en heb sindsdien altijdklachten gehad, maar bij iemand van rond de 40 denken ze dan eerder aan een hamstringblessure of een slijmbeurs, dingen als artrose of necrose kun je toch alleen maar oplopen alsje in de 70 bent,toch?quote:
Echnie, vraag maar aan mijn handenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden een keer hard onderuit gegaan met de fiets, en heb sindsdien altijdklachten gehad, maar bij iemand van rond de 40 denken ze dan eerder aan een hamstringblessure of een slijmbeurs, dingen als artrose of necrose kun je toch alleen maar oplopen alsje in de 70 bent,toch?
Kan zijn, niemand weet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Echnie, vraag maar aan mijn handen![]()
Maar het is tijdens die val beschadigd geraakt dus?
Snap dat je het zat wordt met krukken lopen en helemaal dat een ander je van onderen moet wassen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja, is speculeren achteraf natuurlijkk, maar het gaat straks allemaal weer goed komen, alleen moet je nu effe een beetje aanklotenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kan zijn, niemand weet.
Ik gok van wel,maar durf er geen geld op in te zetten.
Zelfs die van rond mn leeftijd zou ik nog doen, mits aanvraag.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, is speculeren achteraf natuurlijkk, maar het gaat straks allemaal weer goed komen, alleen moet je nu effe een beetje aanklotenAls je een leuke thuishulp hebt is dat wel te overleven
Mn kruis kan ik zelf nog, gaat meer om mn onder benen en mn voeten, aangezien het bukken dus ik heb de dames aan mn voeten knielen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat je het zat wordt met krukken lopen en helemaal dat een ander je van onderen moet wassen.
Als je eigenwijs genoeg bent kun je best veel zelf, maar met een wond is dat andere koek.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat je het zat wordt met krukken lopen en helemaal dat een ander je van onderen moet wassen.
Duuh, maar daar krijg je geneuzel van..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zelfs die van rond mn leeftijd zou ik nog doen, mits aanvraag.
Het ergste vind ik eigenlijk nog dat ik er afhankelijk van ben wanneer ze op komen dagen, als in 's oschtends te laat of 's avonds te vroeg, waardoor je soms 2-3 uur lang zonder broeken en schoenen/sokken achter de tv/computer zit, maarja daar kunnen ze ook niet gek veel aan doen,en ik ben alblij genoeg dat die dingen geregeld zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je eigenwijs genoeg bent kun je best veel zelf, maar met een wond is dat andere koek.
Het wassen zelf is met wat hulpmiddeltjes vaak wel te doen, maar afdrogen en aan- en uitkleden is echt heel lastig, net als de wond verzorgen.
Ik heb anderhalf jaar geleden 8 weken lang met mijn leading arm in het gips gezeten na een operatie, dat was ook een serieuze uitdaging als alleenstaande.
Koop een goede badjas.. daar heb ik me toen aardig wat mee kunnen reddenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het ergste vind ik eigenlijk nog dat ik er afhankelijk van ben wanneer ze opkomen dagen, als in 's oschtends te laat of 's avonds te vroeg, waardoor je soms 2-3 uur lang zonder broeken en schoenen/sokken achter de tv/computer zit, maarja daar kunnen ze ook niet gek veelaan doen,en ik ben alblij genoegdat diedingen geregeld zijn.
Wees blij dat ze komen ... Ik moet er ook niet aan denken om afhankelijk te zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het ergste vind ik eigenlijk nog dat ik er afhankelijk van ben wanneer ze op komen dagen, als in 's oschtends te laat of 's avonds te vroeg, waardoor je soms 2-3 uur lang zonder broeken en schoenen/sokken achter de tv/computer zit, maarja daar kunnen ze ook niet gek veel aan doen,en ik ben alblij genoeg dat die dingen geregeld zijn.
Was vooraf een betere tip geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop een goede badjas.. daar heb ik me toen aardig wat mee kunnen redden
lekker fleece-dekentje voor over e benenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die thuiszorgjuffen hebben het idd schreeuwend druk, en het is niet haalbaar om iedereen in de ochtend tussen 8 en 9 het bed uit te peuteren.
Is echt fucking vreselijk.. ik haatte het, echt.. ik heb het ook niet heel lang gehad, maar overal foefjes voor verzonnen, wassen met een badborstel, washandje eromheen en aanklooien maar.. nadeel is wel dat je 'even' een uurtje bezig bent met alleen douchen, maar ik kon het lekker allemaal zelfquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij dat ze komen ... Ik moet er ook niet aan denken om afhankelijk te zijn
had je ff moeten vragen toentertijdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Was vooraf een betere tip geweest.
Ik zat 2.5 jaar terug ook met mn arm in het gips ... links gelukkig . maar ja het blijft beholpenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is echt fucking vreselijk.. ik haatte het, echt.. ik heb het ook niet heel lang gehad, maar overal foefjes voor verzonnen, wassen met een badborstel, washandje eromheen en aanklooien maar.. nadeel is wel dat je 'even' een uurtje bezig bent met alleen douchen, maar ik kon het lekker allemaal zelf
Oh het bed kom ik zelf wel uit, en het gaat eilk alleen maar om het 3x in de week douchen en 2x per dag hulpbij de onderpartij aantrekken + evt wondcontrole.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die thuiszorgjuffen hebben het idd schreeuwend druk, en het is niet haalbaar om iedereen in de ochtend tussen 8 en 9 het bed uit te peuteren.
Gaan ze voor je op de knieen 😉quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mn kruis kan ik zelf nog, gaat meer om mn onder benen en mn voeten, aangezien het bukken dus ik heb de dames aan mn voeten knielen.
8 weken lang, en elke week nieuw gips in een iets meer gestrekte versie.. heb je net geleerd hoe je shit voor elkaar krijgt, veranderen ze even de regels.. en hoe verder gestrekt hoe beroerder.. de 90 graden versie was nog best relaxed..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat 2.5 jaar terug ook met mn arm in het gips ... links gelukkig . maar ja het blijft beholpen
En hoe lang moet dat nog?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh het bed kom ik zelf wel uit, en het gaat eilk alleen maar om het 3x in de week douchen en 2x per dag hulpbij de onderpartij aantrekken + evt wondcontrole.
Het is ook niet dat ik loop te klagen oid, ze doen hun best om me zo goed mogelijk de bedienen.
Ik ging vrijdag het ziekenhuis in en was er zaterdag weer uit omdat ik mn bed uit kon komen en met een looprek naar de WC kon...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
8 weken lang, en elke week nieuw gips in een iets meer gestrekte versie.. heb je net geleerd hoe je shit voor elkaar krijgt, veranderen ze even de regels.. en hoe verder gestrekt hoe beroerder.. de 90 graden versie was nog best relaxed..
Ja dat is geen pretje weet ik uit ervaring. Ik was alleenstaan met 4 kinderen had een arm gebroken en de andere kant zwaar gekneusdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je eigenwijs genoeg bent kun je best veel zelf, maar met een wond is dat andere koek.
Het wassen zelf is met wat hulpmiddeltjes vaak wel te doen, maar afdrogen en aan- en uitkleden is echt heel lastig, net als de wond verzorgen.
Ik heb anderhalf jaar geleden 8 weken lang met mijn leading arm in het gips gezeten na een operatie, dat was ook een serieuze uitdaging als alleenstaande.
Mijne was maar één nachtje.. was echt 30++ jaar niet in een ziekenhuis geweest, laat staan geopereerd.. ik was serieus verbaasd over hoe relaxed en smooth dat allemaal liep.. de voorlaatste keer dat ik onder narcose ging was het een hel.. vies kapje, misselijk als je wakker wordt, niks drinken en eten, uren revalideren... het is nu net een aan-uit schakelaar, en ik voelde me prima zodra ik weer bij wasquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ging vrijdag het ziekenhuis in en was er zaterdag weer uit omdat ik mn bed uit kon komen en met een looprek naar de WC kon...
De laatste keer dat ik daarvoor in een ziekenhuis gelegen had was ook toen ik een jaar of 5 was en thijmsiroop met lysol verward had,dat was idd een drama waarbij ik aan het bed vastgebonden moest worden omdat ik anders de slangetjes uit mn neus ging trekken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijne was maar één nachtje.. was echt 30++ jaar niet in een ziekenhuis geweest, laat staan geopereerd.. ik was serieus verbaasd over hoe relaxed en smooth dat allemaal liep.. de voorlaatste keer dat ik onder narcose ging was het een hel.. vies kapje, misselijk als je wakker wordt, niks drinken en eten, uren revalideren... het is nu net een aan-uit schakelaar, en ik voelde me prima zodra ik weer bij was![]()
Ik zat volgens mij binnen drie kwartier lekker buiten in het zonnetje op een bankje voor de deur
Je had jezelf vergiftigd?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daarvoor in een ziekenhuis gelegen had was ook toen ik een jaar of 5 was en thijmsiroop met lysol verward had,dat was idd een drama waarbij ik aan het bed vastgebonden moest worden omdat ik anders de slangetjes uit mn neus ging trekken.
Ik zou mezelf zonder problemen kunnen vergassen, mijn reuk is de laatste jaren gekelderdquote:
Dat probeer ik regelmatig; kwestie van veel te lekkere Schwiebelsuppe en een kleine cabinequote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou mezelf zonder problemen kunnen vergassen, mijn reuk is de laatste jaren gekelderd
Heb je dan zo'n ondeugdelijk kookstelletje in je cabine?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat probeer ik regelmatig; kwestie van veel te lekkere Schwiebelsuppe en een kleine cabine
Nee, prima keuken in het hotelquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n ondeugdelijk kookstelletje in je cabine?
Ik kan me er iets bij voorstellen ... incl. chemisch toilet?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, prima keuken in het hotel![]()
En je gaat lachen, maar er zijn gewoon kranen waar een best aardig keukenblokkie in zit..
Leuk. Ga die Spanjaarden maar eens een lesje lerenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
We vieren hier vrijdag dat we 450 jaar geleden bevrijd zijn van de Spanjaarden, veel inwoners gaan jaarlijks op 1 april verkleed als Geus of Spanjaard en ik heb dit jaar ook een Geuzentenue aangeschaft en daar hoort geen jas over, dus gaat er thermokleding onder
Die gaan zo vechten tegen de IJslandersquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk. Ga die Spanjaarden maar eens een lesje leren
Allemaal de vulkaan in. Wij moeten tegen de moffenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaan zo vechten tegen de IJslanders
Uit Duitsland ...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:44 schreef pullup het volgende:
War kot die Flekken vandaan dan![]()
Ik loop hopeloos achter
En die Malen ookquote:
Echt raar jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Vekken heeft hier nooit gevoetbald
1 van de 10 ofzo die nooit in NL hebben gevoetbald maar wel international zijn geworden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Vekken heeft hier nooit gevoetbald
Gevonden:quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je aan de Duitse grens opgegroeid bent ....
Die Ente wist ikquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevonden:
Nederlandse internationals die nooit in de eredivisie speelden:
Willy Lippens, Wim Hofkens, Rob Reekers, Jordi Cruijff, Jimmy Floyd Hasselbaink, Timothy Fosu-Mensah, Javairô Dilrosun en Nathan Aké gingen Flekken voor.
https://www.ad.nl/nederla(...)nathan-ake~a7ee6d5a/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |