Ik heb gehoord dat ze daar ook ergens een bar hebben met bier, dus denk het niet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:47 schreef MC-M het volgende:
[..]
Komt erop neer dat user @:caland morgen de hele dag in de sneeuw staat te wachten met krijsende kinderen uit een schoolklasje om hem heen voor 20 seconden plezier.
Genot.
all season banden genotquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen gaat het overdag opnieuw sneeuwen. Vanaf het einde van de middag blijft in het oosten, midden en zuiden van het land steeds meer sneeuw liggen, verwacht Weerplaza. Het wordt 4 à 5 graden, maar vanwege de harde noordoostenwind voelt het stukken kouder aan.
Ik rij het hele jaar op zomerbanden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
all season banden genot
@:nattekat
Ik ook maatquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij het hele jaar op zomerbanden.
En dan die net te jonge collega even bepotelen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze daar ook ergens een bar hebben met bier, dus denk het niet.
Even een nat vingertje halen in de fata morgana.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan die net te jonge collega even bepotelen?
ga jij morgen wat beters doen dan?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:47 schreef MC-M het volgende:
[..]
Komt erop neer dat user @:caland morgen de hele dag in de sneeuw staat te wachten met krijsende kinderen uit een schoolklasje om hem heen voor 20 seconden plezier.
Genot.
Slaaf van de baas uithangen, uiteraard.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ga jij morgen wat beters doen dan?
Je vergeet overigens dat ik er gewoon voor betaald krijg, maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:47 schreef MC-M het volgende:
[..]
Genot.
Zat ook maar te dollen, joh. Efteling is oprecht een leuk park en als je betaald krijgt is het al helemaal top.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet overigens dat ik er gewoon voor betaald krijg, maar dit geheel terzijde.
En nog wel een goede band met je ouders?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest.
Wel naar Sybrandy's Speelpark?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
Uitstekend!quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
En nog wel een goede band met je ouders?
Dat ken ik niet.quote:
wel opvallend voor een Nederlander ook al kom je uit de kleiquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
Al meer dan 50 jaar, het goedkoopste attractiepark van Nederland.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ging ik vroeger met pake en beppe heen. Jij bent gjin oprjochte Fries
Oooooooooooooh, Efteling, mag ik meequote:Op woensdag 30 maart 2022 11:35 schreef Caland het volgende:
Ik ga dus morgen naar de efteling @:lenny_leonard @:yvonne en volgens René gaat het sneeuwen.
Daar heb je de app voorquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Erg leuk, mooi park. Aan het eind van zo'n dag kom je tot de conclusie dat je 4 attracties gehad hebt en 9 uur hebt staan wachten.
Ben denk ik alleen met schoolreisje op de lagere school al meer dan eens geweest, volwassenen die het leuk vinden begrijp ik dan weer wat minder, tenzij onder invloed.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al meer dan 50 jaar, het goedkoopste attractiepark van Nederland.
Mijn pake en beppe waren wat minder gierig. (al zat de Efteling er niet in)
Lieve schat, ik heb een abo dus EftelingGodin,quote:
Duimpje omlaagquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben denk ik alleen met schoolreisje op de lagere school al meer dan eens geweest, volwassenen die het leuk vinden begrijp ik dan weer wat minder, tenzij onder invloed.
Wij gingen altijd iets dichter bij huis, en ben er eerlijk gezegd ook geen groot fan van. Word snel misselijk in van die attracties. (of werd, al heel lang niet geweest maar de laatste keer ging het redelijk in de achtbaan)quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben denk ik alleen met schoolreisje op de lagere school al meer dan eens geweest, volwassenen die het leuk vinden begrijp ik dan weer wat minder, tenzij onder invloed.
Geen idee, ik heb dat allemaal niet geregeld. Volgens mij moesten we om half 11 aanwezig zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:12 schreef yvonne het volgende:
https://www.efteling.com/nl/park/openingstijden Morgen is het rustig, heb je een tijdslot?
Van mij welquote:
@Oriente woont er ook vlak naast.quote:
Hij was er gisteren even tijdens de rust van Nederland - Duitslandquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:15 schreef MC-M het volgende:
[..]
@:Oriente woont er ook vlak naast.
Waar is die eigenlijk? Na mijn vraag over de step is hij van de aardbodem verdwenen.
Er zijn dagen dat ik me niet met die vetzak bezig hou.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:15 schreef MC-M het volgende:
[..]
@:Oriente woont er ook vlak naast.
Waar is die eigenlijk? Na mijn vraag over de step is hij van de aardbodem verdwenen.
Ik kan niet zo goed tegen in de rij staan en ga het dus niet vrijwillig opzoekenquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij gingen altijd iets dichter bij huis, en ben er eerlijk gezegd ook geen groot fan van. Word snel misselijk in van die attracties. (of werd, al heel lang niet geweest maar de laatste keer ging het redelijk in de achtbaan)
Daar heb ik ook een grafhekel aan ja.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen in de rij staan en ga het dus niet vrijwillig opzoeken
Daar heb je tegenwoordig een app voorquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen in de rij staan en ga het dus niet vrijwillig opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |