Ik kan niet zo goed tegen in de rij staan en ga het dus niet vrijwillig opzoekenquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij gingen altijd iets dichter bij huis, en ben er eerlijk gezegd ook geen groot fan van. Word snel misselijk in van die attracties. (of werd, al heel lang niet geweest maar de laatste keer ging het redelijk in de achtbaan)
Daar heb ik ook een grafhekel aan ja.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen in de rij staan en ga het dus niet vrijwillig opzoeken
Daar heb je tegenwoordig een app voorquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen in de rij staan en ga het dus niet vrijwillig opzoeken
Pics van je koelpasta?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:31 schreef scrupuleus het volgende:
Pakketje binnen![]()
Geen lamp @:Scrummie
Een moederbord en koelpasta
Nerd alertquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:31 schreef scrupuleus het volgende:
Pakketje binnen![]()
Geen lamp @:Scrummie
Een moederbord en koelpasta
Ik ben volgens mij ook al een jaartje of tien nauwelijks geweest naar pretparken. Achtbanen vind ik wel erg leuk (ik vond mijzelf vroeger erg stoer dat ik in alle achtbanen durfde) maar uren lang in de rij staan en overal krijsende kinderen maakt het wel een vermoeiend uitje voor (erg) veel geld.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij gingen altijd iets dichter bij huis, en ben er eerlijk gezegd ook geen groot fan van. Word snel misselijk in van die attracties. (of werd, al heel lang niet geweest maar de laatste keer ging het redelijk in de achtbaan)
Wat aardig van je zeg.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakketje binnen.
Chromecast met Google tv
Cadeautje voor m'n vader.
@:ggmm @:caland @:scrupuleus @:scrummie @:maxi-mus
Leuk hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakketje binnen.
Chromecast met Google tv
Je bent een lieve jongenquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakketje binnen.
Chromecast met Google tv
ik ook nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 284 3/6
⬛⬛⬛🟨🟨
🟨🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 80 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛🟨
⬛⬛🟨🟩🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey bitcoinmaatjequote:Op woensdag 30 maart 2022 13:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
🟥🟥🟥⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬜️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥⬛️🟥🟥⬜️⬜️⬛️⬜️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥⬛️🟥🟥⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥⬛️🟥🟥⬛️⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥⬛️⬛️⬛️⬛️⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥⬛️🟥🟥⬛️⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥⬛️🟥🟥⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥⬛️🟥🟥⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
🟥🟥🟥⬛️⬛️⬛️🟥⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️