Erg leuk, mooi park. Aan het eind van zo'n dag kom je tot de conclusie dat je 4 attracties gehad hebt en 9 uur hebt staan wachten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:35 schreef Caland het volgende:
Ik ga dus morgen naar de efteling @:lenny_leonard @:yvonne en volgens René gaat het sneeuwen.
Volgens mijn weermodel is dit onjuiste informatie.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen gaat het overdag opnieuw sneeuwen. Vanaf het einde van de middag blijft in het oosten, midden en zuiden van het land steeds meer sneeuw liggen, verwacht Weerplaza. Het wordt 4 ą 5 graden, maar vanwege de harde noordoostenwind voelt het stukken kouder aan.
Dat denk ik morgen eigenlijk niet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Erg leuk, mooi park. Aan het eind van zo'n dag kom je tot de conclusie dat je 4 attracties gehad hebt en 9 uur hebt staan wachten.
Dit kan ik niet lezen, achterlijke boer.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Foarśtsjoch
Tongersdei in soad bewolking en śt en troch wat (winterske) delslach. Sa'n 5 graden. De wyn śt it noardeasten is matig oant frij krźftig, yn it kust en Waadgebiet śt en troch krźftig en makket it gefoelsmjittich kālder. Yn de nacht temperatueren om it friespunt hinne en froast oan de grūn. Freed in soad bewolking en earst noch kāns op wiete snie. Yn de middei śt en troch de sinne derby. Temperatueren om 5 graden hinne. Yn de nacht helder waar en sa'n -2 graden. Kāns op grūnfroast. Sneon drūch waar, in soad sinne en temperatueren om 7 graden hinne. Yn de nacht sa'n -2 graden en kāns op froast oan de grūn. Snein sinne, bewolking en letter kāns op in bui. Sa'n 7 graden. Nije wike ek kāns op rein.
Oh wel.
Sorry @:caland!!
En veel plezier morgen.
Je snapt toch wel wat winterske delslach is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan ik niet lezen, achterlijke boer.
https://www.looopings.nl/wachten/eftelingquote:
ik heb laatst het koninkrijk van friesland gemaakt in crusader kings 3 (bazen spel)quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Foarśtsjoch
Tongersdei in soad bewolking en śt en troch wat (winterske) delslach. Sa'n 5 graden. De wyn śt it noardeasten is matig oant frij krźftig, yn it kust en Waadgebiet śt en troch krźftig en makket it gefoelsmjittich kālder. Yn de nacht temperatueren om it friespunt hinne en froast oan de grūn. Freed in soad bewolking en earst noch kāns op wiete snie. Yn de middei śt en troch de sinne derby. Temperatueren om 5 graden hinne. Yn de nacht helder waar en sa'n -2 graden. Kāns op grūnfroast. Sneon drūch waar, in soad sinne en temperatueren om 7 graden hinne. Yn de nacht sa'n -2 graden en kāns op froast oan de grūn. Snein sinne, bewolking en letter kāns op in bui. Sa'n 7 graden. Nije wike ek kāns op rein.
Oh wel.
Sorry @:caland!!
En veel plezier morgen.
Dit is allemaal fake news.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:41 schreef MC-M het volgende:
[..]
https://www.looopings.nl/wachten/efteling
Speciaal voor jou even opgezocht. Zal morgen wel niet veel anders zijn.
Alvast veel plezier!
En toen iedereen kapoet gemaakt?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb laatst het koninkrijk van friesland gemaakt in crusader kings 3 (bazen spel)
dit even ter info
Welkom!quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:41 schreef MC-M het volgende:
[..]
https://www.looopings.nl/wachten/efteling
Speciaal voor jou even opgezocht. Zal morgen wel niet veel anders zijn.
Alvast veel plezier!
Noorwegen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee
werd kapot gemaakt door raids van noorse vikings
Komt erop neer dat user @Caland morgen de hele dag in de sneeuw staat te wachten met krijsende kinderen uit een schoolklasje om hem heen voor 20 seconden plezier.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Reclamebanners zijn voor Looopings de belangrijkste inkomstenbron.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Ik heb gehoord dat ze daar ook ergens een bar hebben met bier, dus denk het niet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:47 schreef MC-M het volgende:
[..]
Komt erop neer dat user @:caland morgen de hele dag in de sneeuw staat te wachten met krijsende kinderen uit een schoolklasje om hem heen voor 20 seconden plezier.
Genot.
all season banden genotquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen gaat het overdag opnieuw sneeuwen. Vanaf het einde van de middag blijft in het oosten, midden en zuiden van het land steeds meer sneeuw liggen, verwacht Weerplaza. Het wordt 4 ą 5 graden, maar vanwege de harde noordoostenwind voelt het stukken kouder aan.
Ik rij het hele jaar op zomerbanden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
all season banden genot
@:nattekat
Ik ook maatquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij het hele jaar op zomerbanden.
En dan die net te jonge collega even bepotelen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze daar ook ergens een bar hebben met bier, dus denk het niet.
Even een nat vingertje halen in de fata morgana.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan die net te jonge collega even bepotelen?
ga jij morgen wat beters doen dan?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:47 schreef MC-M het volgende:
[..]
Komt erop neer dat user @:caland morgen de hele dag in de sneeuw staat te wachten met krijsende kinderen uit een schoolklasje om hem heen voor 20 seconden plezier.
Genot.
Slaaf van de baas uithangen, uiteraard.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ga jij morgen wat beters doen dan?
Je vergeet overigens dat ik er gewoon voor betaald krijg, maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:47 schreef MC-M het volgende:
[..]
Genot.
Zat ook maar te dollen, joh. Efteling is oprecht een leuk park en als je betaald krijgt is het al helemaal top.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet overigens dat ik er gewoon voor betaald krijg, maar dit geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |