Ze liet het zien in ‘waar doen ze het van’. In ieder geval lekker duurzaam voor de portemonneequote:Op woensdag 30 maart 2022 15:16 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Annemarie? En duurzaam? Weet je het zeker?
Ik herinner me dat niet. Maar goed, ze is sowieso180 graden omgeslagen sinds dat programma.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:35 schreef Limone het volgende:
[..]
Ze liet het zien in ‘waar doen ze het van’. In ieder geval lekker duurzaam voor de portemonnee
quote:
Zo.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:14 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Op twee plaatsen, nog beter ;-)
Maarre, hoe is dat gebeurd??
Zit je mobiel of niet?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:24 schreef Brokkel het volgende:
Ik kan nog niet zo goed wennen hier. Ineens zijn er 3 pagina's bijgeschreven of een nieuwe topic, terwijl ik denk: wat is het rustig.
En ik kan hier niet quoten zoals je hierboven ziet.
Ik vrees dat ik oud word * insert jankende smiley *
Ik kan de smileys niet eens vinden!
Oh, kijk. Dan hebben ze eindelijk eens geluisterd. Mijn dank is groot!quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een opmerking gestaft met een wat uitgebreidere uitleg en met de vraag of de mods het nou niet willen zien dat diegene keer op keer de boel verziekt.
Ja dat is zeker wel een voordeel hier!quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:38 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik vind het fijn dat ik hier gewoon alles kan schrijven zonder tere zieltjes die klagen bij de eigenaar vh forum.
Wie weet wordt er hier ook wel geklaagd. Maar ik mag hopen dat ze haar uitlachen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:38 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik vind het fijn dat ik hier gewoon alles kan schrijven zonder tere zieltjes die klagen bij de eigenaar vh forum.
Dat lijkt me echt hilarisch.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:50 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Wie weet wordt er hier ook wel geklaagd. Maar ik mag hopen dat ze haar uitlachen.
En ik zei dat ze verkregen info over die 5 accounts van een ander forum had (hier dus) en dat diegene over wie het gaat niet meer meeschrijft in het topic daar. Dat is volgens mij ook echt zo.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:30 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Oh, kijk. Dan hebben ze eindelijk eens geluisterd. Mijn dank is groot!
Het onderschrift was/is ook bijzonder. Lijkt ook sarren van een forummer...quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:19 schreef Donna het volgende:
[..]
En ik zei dat ze verkregen info over die 5 accounts van een ander forum had (hier dus) en dat diegene over wie het gaat niet meer meeschrijft in het topic daar. Dat is volgens mij ook echt zo.
Anyway, dat vind ik echt niet netjes om daar zo de boel over op te stoken dus dat had ik er ook nog bij.
Ik kom hier al jaren en het is technisch gezien echt een verademing ten opzichte van Viva, maar ik snap dat alles wat nieuw is moet wennen (of niet natuurlijk).
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:02 schreef Ditje het volgende:
[..]
Het onderschrift was/is ook bijzonder. Lijkt ook sarren van een forummer...
Ik ook. Iemand schreef op vf dat ze niks onaardigs over Wendy wil zeggen omdat ze zich dat aantrekt. Ze moest eens weten hoe ze zich op het vf heeft laten zien.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:54 schreef Ditje het volgende:
Ohhh die ban! Hilarisch!
Wendy is lekker manisch aan het opbouwen...Ben benieuwd hoe lang dt goed gaat....
Hoezo zag je haar tikken?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:08 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik schrijf daar idd niet meer. Lees wel mee, en zag haar tikken. Hoop dat ze ervan genoten heeft.
Knap wel hoor, dat ze mijn nick begreep. Dikke duim!
Dat van die 5 accounts schreef ik hier. Ik volg alleen met geen vd 5. En niet-volgers blokkeert AM soms. Dus toen had ik er nog 4 om mee te gluren.
Ik volg maar weinig van die huppeltjes. Ik gluur en verwonder. O en lurk mee om te lezen wat anderen vinden.
Op Viva schrijf ik liever niet meer, ik ben er zo klaar mee dat het topic nu al twee keer dicht is gegooid.
In elk geval een niet-tegelijk-dansend tiktokdingetje.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef Roselyn het volgende:
He he, ik zit. Vonden jullie het ook zo´n drukke regeldag? Ik moest een pakje openen en mijn verjaardagsnaamslinger ophangen. Poeh poeh. Gelukkig hoefde ik niet ook nog voor regenboogtaart op pad.
Wat denken jullie, zouden demeiden in een onbewaakt moment iets voor me geknutseld hebben?
Ik vind het enorm genieten van haar filmpjes! Zulke heerlijke kids en dat joch kan echt heel leuk schilderen!quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:35 schreef Brokkel het volgende:
Wat moet het heerlijk zijn om op te groeien bij Pris. Die kinderen voelen zich gehoord en gezien. En zo oprecht veel trots vanuit Pris. En Felice met haar 'wauw'<3
Nee want Demeiden weten dat mama knutsels zsm weggooit, ik denk dat ze zich een duur cadeau hebben laten sponsoren.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef Roselyn het volgende:
He he, ik zit. Vonden jullie het ook zo´n drukke regeldag? Ik moest een pakje openen en mijn verjaardagsnaamslinger ophangen. Poeh poeh. Gelukkig hoefde ik niet ook nog voor regenboogtaart op pad.
Wat denken jullie, zouden demeiden in een onbewaakt moment iets voor me geknutseld hebben?
Ik ben wel blij met je actie! Ik was zelf natuurlijk ook niet heilig, maar van mijn kant was het puur frustratie over het om zeep helpen van een leuk en gezellig kletstopic.quote:
Ze gaan richting Hem.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:47 schreef Nexpreszo het volgende:
Omg, die Linda van waar doen ze het van is getrouwd met een man met dezelfde wenkbrauwen?!!
Zagen jullie ze omhoog gaan?
Ach, dat had ik zelf kunnen bedenken!quote:
whut?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:33 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Omdat ik ze niet schreef maar tikte
En demeiden zijn altijd in beeld van mamaquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:34 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Nee want Demeiden weten dat mama knutsels zsm weggooit, ik denk dat ze zich een duur cadeau hebben laten sponsoren.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef Roselyn het volgende:
Ik snap ook even niet het bijzondere van een stukje sisal touw, een bak mini knijpertjes die de Action ook heeft liggen en een paar stukjes papier met een letter of cijfer erop. Zo maak ik al jaren slingers voor themafeestjes voor vrienden en familie omdat het zo lekker simpel en low budget is, en zij smeert het in een samenwerking aan als dé uitvinding van de eeuw? Een persoonlijke verjaardagsslinger waar je geld voor betaalt, die is wat mij betreft tenminste af als je ‘m thuis ontvangt i.p.v. als Little creations stijl bouwpakket. Oh nee, wacht. Verdorie! Ik mis al jaren dit enorme gat in de markt………… Nu moet ik jankstories op gaan nemen zoals iemand anders ook soms doet, als jullie me zoeken…….quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef Roselyn het volgende:
Ik wilde schrijven dat ze niet schreef maar tikte.quote:
Haha nee het is alsof je jezelf bekend maakt als Walking.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik wilde schrijven dat ze niet schreef maar tikte.
Het was een grapje. Komt niet over
Argh. Nee zeg.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee het is alsof je jezelf bekend maakt als Walking.
Ik vind het dus zo’n verademing, iemand zoals Pris, ze deelt soms kleine dingen over haar geloof maar zal dit nooit als een overtuiging gaan delen. Het is haar geloof, en dat is voor haar goed zo! Ik heb daar zoveel meer respect voor dan mensen die hun geloof zo moeten aanprijzen en anderen ervan moeten overtuigen… Geeft mij ook altijd veel meer ruimte om juist interesse te tonen. Dat gevoel te moeten overtuigen heb ik bij Linda bijvoorbeeld veel meer, en dan haak ik dus af. Hoewel ik mezelf dan wel weer echt rot zou lachen als Linda AM een keer mee krijgt naar een kerk(elijke bijeenkomst)quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:50 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ach, dat had ik zelf kunnen bedenken!
Maar ons Pris hangt volgens mij hetzelfde geloof aan, maar die doet het niet!
Zij is oké. Zij hoeft niet meer alles wat ze doet en zegt richting Hem te sturen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:50 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ach, dat had ik zelf kunnen bedenken!
Maar ons Pris hangt volgens mij hetzelfde geloof aan, maar die doet het niet!
Haha ja en dat vond ik dan weer moeilijk te geloven ;-)quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee het is alsof je jezelf bekend maakt als Walking.
Haha, ik snapte niet waarom anderen het niet snapte. Wij snappen elkaar wel hoor ;-)quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik wilde schrijven dat ze niet schreef maar tikte.
Het was een grapje. Komt niet over
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:11 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Haha, ik snapte niet waarom anderen het niet snapte. Wij snappen elkaar wel hoor ;-)
Dat lost zich vanzelf wel op...is al gestaft zag ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:17 schreef Danielle_ het volgende:
Zonnestraal heeft een opvolger uit de dierenriem. Zucht..!
Hoe kun je zien dat een bericht gestaft is?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:34 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Dat lost zich vanzelf wel op...is al gestaft zag ik
Zelf op het stafje klikken. Dan krijg je een invulveld of 'dit bericht is al gemeld'.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:58 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Hoe kun je zien dat een bericht gestaft is?
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Zelf op het stafje klikken. Dan krijg je een invulveld of 'dit bericht is al gemeld'.
Klopt, maar zo opvallend dat deze weer actief is na de ban van zonnestraaltjequote:Op donderdag 31 maart 2022 05:44 schreef Shuri het volgende:
Die was er al eerder, want die had ik al onder de negeer. Maar lost zich vast op.
Ik zie het nu idd, wel zo prettigquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:26 schreef Roselyn het volgende:
Die uit de dierenriem heeft meteen een topicban gekregen.
Rechtsboven op je naam klikken, krijg een een horizontaal menuutje, klik op opties en daar kun je van alles aan en uit zetten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:03 schreef Marianka het volgende:
Hoe krijgen jullie hier smileys bij? Gebruik nu die op de telefoon staan, maar zie ze nergens staan
Die van de telefoon zijn ook leuk 🦄quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:03 schreef Marianka het volgende:
Hoe krijgen jullie hier smileys bij? Gebruik nu die op de telefoon staan, maar zie ze nergens staan
Echt??quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:19 schreef Roselyn het volgende:
Grappig dat hippe Judith blijkbaar ook meeleest in het kumbaya topic.
Ik vond haar er ook veel frisser eruitzien! Ben benieuwd of ze iets meer makeup gaat dragen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:52 schreef BettyBoop82 het volgende:
De makeup staat AM goed, ik vind het nu mooier dan toen voor die fotoshoot.
Maar no way dat dit 5 minuten make up was, al die stappen.
En het zal alvast een warmmakertje zijn voor de vrouwenbox vermoed ik.
Oh? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:16 schreef Marianka het volgende:
Nu ben ik wel heel benieuwd naar het verhaal van de ex-vriendin van Jim![]()
Hahaha misschien zat ze op het forum.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:28 schreef Marianka het volgende:
[..]
Op VF zegt iemand dat zij zich heel negatief uitgelaten heeft over AM.
Dat is de huidige vriendin van Jim.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:33 schreef Roselyn het volgende:
Ze was laatst toch nog in beeld? Toen ze te laat was voor de verjaardag van Jet?
Of was dat een andere ex?
En ik ben vooral benieuwd hoe men zoiets weet.
Dit las ik ook. Lijkt me een sterk verhaal.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:28 schreef Marianka het volgende:
[..]
Op VF zegt iemand dat zij zich heel negatief uitgelaten heeft over AM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |