Rechtsboven op je naam klikken, krijg een een horizontaal menuutje, klik op opties en daar kun je van alles aan en uit zetten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:03 schreef Marianka het volgende:
Hoe krijgen jullie hier smileys bij? Gebruik nu die op de telefoon staan, maar zie ze nergens staan
Die van de telefoon zijn ook leuk 🦄quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:03 schreef Marianka het volgende:
Hoe krijgen jullie hier smileys bij? Gebruik nu die op de telefoon staan, maar zie ze nergens staan
Echt??quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:19 schreef Roselyn het volgende:
Grappig dat hippe Judith blijkbaar ook meeleest in het kumbaya topic.
Ik vond haar er ook veel frisser eruitzien! Ben benieuwd of ze iets meer makeup gaat dragen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:52 schreef BettyBoop82 het volgende:
De makeup staat AM goed, ik vind het nu mooier dan toen voor die fotoshoot.
Maar no way dat dit 5 minuten make up was, al die stappen.
En het zal alvast een warmmakertje zijn voor de vrouwenbox vermoed ik.
Oh? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:16 schreef Marianka het volgende:
Nu ben ik wel heel benieuwd naar het verhaal van de ex-vriendin van Jim![]()
Hahaha misschien zat ze op het forum.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:28 schreef Marianka het volgende:
[..]
Op VF zegt iemand dat zij zich heel negatief uitgelaten heeft over AM.
Dat is de huidige vriendin van Jim.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:33 schreef Roselyn het volgende:
Ze was laatst toch nog in beeld? Toen ze te laat was voor de verjaardag van Jet?
Of was dat een andere ex?
En ik ben vooral benieuwd hoe men zoiets weet.
Dit las ik ook. Lijkt me een sterk verhaal.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:28 schreef Marianka het volgende:
[..]
Op VF zegt iemand dat zij zich heel negatief uitgelaten heeft over AM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |