Ik snap ook even niet het bijzondere van een stukje sisal touw, een bak mini knijpertjes die de Action ook heeft liggen en een paar stukjes papier met een letter of cijfer erop. Zo maak ik al jaren slingers voor themafeestjes voor vrienden en familie omdat het zo lekker simpel en low budget is, en zij smeert het in een samenwerking aan als dé uitvinding van de eeuw? Een persoonlijke verjaardagsslinger waar je geld voor betaalt, die is wat mij betreft tenminste af als je ‘m thuis ontvangt i.p.v. als Little creations stijl bouwpakket. Oh nee, wacht. Verdorie! Ik mis al jaren dit enorme gat in de markt………… Nu moet ik jankstories op gaan nemen zoals iemand anders ook soms doet, als jullie me zoeken…….quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef Roselyn het volgende:
He he, ik zit. Vonden jullie het ook zo´n drukke regeldag? Ik moest een pakje openen en mijn verjaardagsnaamslinger ophangen. Poeh poeh. Gelukkig hoefde ik niet ook nog voor regenboogtaart op pad.
Wat denken jullie, zouden demeiden in een onbewaakt moment iets voor me geknutseld hebben?
Ik wilde schrijven dat ze niet schreef maar tikte.quote:
Haha nee het is alsof je jezelf bekend maakt als Walking.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik wilde schrijven dat ze niet schreef maar tikte.
Het was een grapje. Komt niet over
Argh. Nee zeg.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee het is alsof je jezelf bekend maakt als Walking.
Ik vind het dus zo’n verademing, iemand zoals Pris, ze deelt soms kleine dingen over haar geloof maar zal dit nooit als een overtuiging gaan delen. Het is haar geloof, en dat is voor haar goed zo! Ik heb daar zoveel meer respect voor dan mensen die hun geloof zo moeten aanprijzen en anderen ervan moeten overtuigen… Geeft mij ook altijd veel meer ruimte om juist interesse te tonen. Dat gevoel te moeten overtuigen heb ik bij Linda bijvoorbeeld veel meer, en dan haak ik dus af. Hoewel ik mezelf dan wel weer echt rot zou lachen als Linda AM een keer mee krijgt naar een kerk(elijke bijeenkomst)quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:50 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ach, dat had ik zelf kunnen bedenken!
Maar ons Pris hangt volgens mij hetzelfde geloof aan, maar die doet het niet!
Zij is oké. Zij hoeft niet meer alles wat ze doet en zegt richting Hem te sturen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:50 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ach, dat had ik zelf kunnen bedenken!
Maar ons Pris hangt volgens mij hetzelfde geloof aan, maar die doet het niet!
Haha ja en dat vond ik dan weer moeilijk te geloven ;-)quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee het is alsof je jezelf bekend maakt als Walking.
Haha, ik snapte niet waarom anderen het niet snapte. Wij snappen elkaar wel hoor ;-)quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik wilde schrijven dat ze niet schreef maar tikte.
Het was een grapje. Komt niet over
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:11 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Haha, ik snapte niet waarom anderen het niet snapte. Wij snappen elkaar wel hoor ;-)
Dat lost zich vanzelf wel op...is al gestaft zag ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:17 schreef Danielle_ het volgende:
Zonnestraal heeft een opvolger uit de dierenriem. Zucht..!
Hoe kun je zien dat een bericht gestaft is?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:34 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Dat lost zich vanzelf wel op...is al gestaft zag ik
Zelf op het stafje klikken. Dan krijg je een invulveld of 'dit bericht is al gemeld'.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:58 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Hoe kun je zien dat een bericht gestaft is?
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Zelf op het stafje klikken. Dan krijg je een invulveld of 'dit bericht is al gemeld'.
Klopt, maar zo opvallend dat deze weer actief is na de ban van zonnestraaltjequote:Op donderdag 31 maart 2022 05:44 schreef Shuri het volgende:
Die was er al eerder, want die had ik al onder de negeer. Maar lost zich vast op.
Ik zie het nu idd, wel zo prettigquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:26 schreef Roselyn het volgende:
Die uit de dierenriem heeft meteen een topicban gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |