En ook net even andere spelfouten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:25 schreef Donna het volgende:
Denk ik ook niet. Die 2 waren veel te actief door elkaar heen.
Nou die kleding uitzoeken hoeft dan ook morgen niet meer iig!quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:51 schreef Roselyn het volgende:
Wederom de verbazing over hoe belangrijk je jezelf kan vinden. AM is morgen jarig en heeft daarom vandaag een regeldag (zodat ze morgen een keer echt van haar verjaardag kan genieten).
Dat ze ea moet regelen voor het familiefeest op zaterdag snap ik helemaal maar voor haar verjaardag morgen? Wat is er meer te regelen dan taart halen? Ze heeft zelfs al haar verjaardagskleding uitgezocht (waarvan ik dacht dat dat typisch iets voor kinderen is).
Zou ze de taart krijgen die ze wil?quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:51 schreef Roselyn het volgende:
Wederom de verbazing over hoe belangrijk je jezelf kan vinden. AM is morgen jarig en heeft daarom vandaag een regeldag (zodat ze morgen een keer echt van haar verjaardag kan genieten).
Dat ze ea moet regelen voor het familiefeest op zaterdag snap ik helemaal maar voor haar verjaardag morgen? Wat is er meer te regelen dan taart halen? Ze heeft zelfs al haar verjaardagskleding uitgezocht (waarvan ik dacht dat dat typisch iets voor kinderen is).
Ik ben niet van het oude Viva forum, maar ik zag dit in SHO voorbij komen en was benieuwd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:51 schreef Roselyn het volgende:
Wees welkom, het topic waar je je kan verbazen en verwonderenquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:43 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik ben niet van het oude Viva forum, maar ik zag dit in SHO voorbij komen en was benieuwd.
Ik lurk soms op instagram, met name eigenlijk voor de dagelijkse berichtjes van de familie Jelies (een Huis Vol) en ook soms de Kraantjes. Daar kwam ik AM tegen.
En ergens blijf ik daar wel eens lurken, maar vooral voor de verwondering die hier ook uitgesproken wordt. Je wordt 46/47, hoe dan morgen 'genieten' van je verjaardag en er helemaal speciaal nieuwe kleren voor kopen (een veel te krappe broek hahahaha :S)
En dan inderdaad slingers en dit en dat....
ergens is het vermoeiend, maar soms lichtelijk verslavend hahahaaa
Praat gerust gezellig mee!quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:43 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik ben niet van het oude Viva forum, maar ik zag dit in SHO voorbij komen en was benieuwd.
Ik lurk soms op instagram, met name eigenlijk voor de dagelijkse berichtjes van de familie Jelies (een Huis Vol) en ook soms de Kraantjes. Daar kwam ik AM tegen.
En ergens blijf ik daar wel eens lurken, maar vooral voor de verwondering die hier ook uitgesproken wordt. Je wordt 46/47, hoe dan morgen 'genieten' van je verjaardag en er helemaal speciaal nieuwe kleren voor kopen (een veel te krappe broek hahahaha :S)
En dan inderdaad slingers en dit en dat....
ergens is het vermoeiend, maar soms lichtelijk verslavend hahahaaa
Ik maak wel naamslingers voor kinderen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:48 schreef Shuri het volgende:
Ik kan er niet over uit, mensen, een naamslinger
En waarom is haar verjaardag belangrijker dan die van haar kinderen?
Jup heb ik ook gezien, soms zo heerlijk om je te verwonderen over andermans leven.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:51 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Praat gerust gezellig mee!
Ik weet niet of je ook gezien hebt dat het een na jongste kind pas jarig was, maar één wens had (een unicorn taart), die niet ingewilligd kon worden omdat moeders vergeten was dat de bakker dicht was? En ze vervolgens op geen enkele manier moeite deed om alsnog iets van een unicorn op het stukje taart te krijgen?
Dat roepen wij al tijden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:52 schreef J-net het volgende:
[..]
Jup heb ik ook gezien, soms zo heerlijk om je te verwonderen over andermans leven.
En ik weet dat een mening heeft over het viva forum en nu dus ook over mijmaar ja zij kiest er voor haar hele leven in de schijnwerpers te zetten, dan kies je er m.i. ook voor dat mensen daar een mening over hebben.
Fleurige naamslingers zijn leuk. Voor kinderen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:52 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Ik maak wel naamslingers voor kinderen.
Is dit een gat in de markt? Wat denken jullie?
Ach heerlijk, wat dat betreft zit je hier bij Fok ook prima. Daar zijn ze volgens mij daar minder gevoelig voor. Zit hier al heel wat jaren, en heb nimmer problemen gezien eigenlijk (zolang de regels gevolgd worden dus geen betaalartikelen plaatsen etc).quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:57 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Dat roepen wij al tijden.
Maar blijkbaar zijn ze bij Viva gevoelig voor dreigmails over smaad en laster oid.
Ja voor kinderen superleuk!quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:58 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Fleurige naamslingers zijn leuk. Voor kinderen.
Annemarie? En duurzaam? Weet je het zeker?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:34 schreef Limone het volgende:
Zij maakte toch altijd haar wasmiddel zelf? Ik vond altijd lekker duurzaam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |