abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204270371
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:15 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Nee, ook dat denk ik niet.
Nee dit denk ik ook niet.
Let the games begin...
  Moderator / Colorchick woensdag 30 maart 2022 @ 10:25:09 #77
382129 crew  Donna
pi_204270413
Denk ik ook niet. Die 2 waren veel te actief door elkaar heen.
pi_204270417
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:25 schreef Donna het volgende:
Denk ik ook niet. Die 2 waren veel te actief door elkaar heen.
En ook net even andere spelfouten.
Let the games begin...
pi_204270678
Wederom de verbazing over hoe belangrijk je jezelf kan vinden. AM is morgen jarig en heeft daarom vandaag een regeldag (zodat ze morgen een keer echt van haar verjaardag kan genieten :r ).
Dat ze ea moet regelen voor het familiefeest op zaterdag snap ik helemaal maar voor haar verjaardag morgen? Wat is er meer te regelen dan taart halen? Ze heeft zelfs al haar verjaardagskleding uitgezocht (waarvan ik dacht dat dat typisch iets voor kinderen is).
  Moderator / Colorchick woensdag 30 maart 2022 @ 10:55:04 #80
382129 crew  Donna
pi_204270714
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:51 schreef Roselyn het volgende:
Wederom de verbazing over hoe belangrijk je jezelf kan vinden. AM is morgen jarig en heeft daarom vandaag een regeldag (zodat ze morgen een keer echt van haar verjaardag kan genieten :r ).
Dat ze ea moet regelen voor het familiefeest op zaterdag snap ik helemaal maar voor haar verjaardag morgen? Wat is er meer te regelen dan taart halen? Ze heeft zelfs al haar verjaardagskleding uitgezocht (waarvan ik dacht dat dat typisch iets voor kinderen is).
Nou die kleding uitzoeken hoeft dan ook morgen niet meer iig!
pi_204271424
Benieuwd wanneer AM weer gaat klagen over het vf bij haar harde kern.
pi_204272610
quote:
Zou ze de taart krijgen die ze wil?
Let the games begin...
pi_204272618
Annemarie heeft een toverdoos. _O-
pi_204272649
Een vrouw van 46 met haar eigen naamslinger?

Echt hoor, dan spoor je niet.
pi_204272673
Nee zeg, wat een kinderachtig gedoe.
Ze vindt zichzelf belangrijker dan haar kinderen, dat blijkt wel. Bah.
  woensdag 30 maart 2022 @ 13:43:52 #86
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_204272742
quote:
Ik ben niet van het oude Viva forum, maar ik zag dit in SHO voorbij komen en was benieuwd.
Ik lurk soms op instagram, met name eigenlijk voor de dagelijkse berichtjes van de familie Jelies (een Huis Vol) en ook soms de Kraantjes. Daar kwam ik AM tegen.
En ergens blijf ik daar wel eens lurken, maar vooral voor de verwondering die hier ook uitgesproken wordt. Je wordt 46/47, hoe dan morgen 'genieten' van je verjaardag en er helemaal speciaal nieuwe kleren voor kopen (een veel te krappe broek hahahaha :S)
En dan inderdaad slingers en dit en dat....
ergens is het vermoeiend, maar soms lichtelijk verslavend hahahaaa
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_204272773
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:43 schreef J-net het volgende:

[..]
Ik ben niet van het oude Viva forum, maar ik zag dit in SHO voorbij komen en was benieuwd.
Ik lurk soms op instagram, met name eigenlijk voor de dagelijkse berichtjes van de familie Jelies (een Huis Vol) en ook soms de Kraantjes. Daar kwam ik AM tegen.
En ergens blijf ik daar wel eens lurken, maar vooral voor de verwondering die hier ook uitgesproken wordt. Je wordt 46/47, hoe dan morgen 'genieten' van je verjaardag en er helemaal speciaal nieuwe kleren voor kopen (een veel te krappe broek hahahaha :S)
Wees welkom, het topic waar je je kan verbazen en verwonderen :)
Let the games begin...
pi_204272791
Ik kan er niet over uit, mensen, een naamslinger :D

En waarom is haar verjaardag belangrijker dan die van haar kinderen?
pi_204272826
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:43 schreef J-net het volgende:

[..]
Praat gerust gezellig mee!

Ik weet niet of je ook gezien hebt dat het een na jongste kind pas jarig was, maar één wens had (een unicorn taart), die niet ingewilligd kon worden omdat moeders vergeten was dat de bakker dicht was? En ze vervolgens op geen enkele manier moeite deed om alsnog iets van een unicorn op het stukje taart te krijgen?
pi_204272839
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:48 schreef Shuri het volgende:
Ik kan er niet over uit, mensen, een naamslinger :D

En waarom is haar verjaardag belangrijker dan die van haar kinderen?
Ik maak wel naamslingers voor kinderen.

Is dit een gat in de markt? Wat denken jullie?
  woensdag 30 maart 2022 @ 13:52:36 #91
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_204272840
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:51 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Praat gerust gezellig mee!

Ik weet niet of je ook gezien hebt dat het een na jongste kind pas jarig was, maar één wens had (een unicorn taart), die niet ingewilligd kon worden omdat moeders vergeten was dat de bakker dicht was? En ze vervolgens op geen enkele manier moeite deed om alsnog iets van een unicorn op het stukje taart te krijgen?
Jup heb ik ook gezien, soms zo heerlijk om je te verwonderen over andermans leven.
En ik weet dat een mening heeft over het viva forum en nu dus ook over mij ;) maar ja zij kiest er voor haar hele leven in de schijnwerpers te zetten, dan kies je er m.i. ook voor dat mensen daar een mening over hebben.
pi_204272882
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:52 schreef J-net het volgende:

[..]
Jup heb ik ook gezien, soms zo heerlijk om je te verwonderen over andermans leven.
En ik weet dat een mening heeft over het viva forum en nu dus ook over mij ;) maar ja zij kiest er voor haar hele leven in de schijnwerpers te zetten, dan kies je er m.i. ook voor dat mensen daar een mening over hebben.
Dat roepen wij al tijden.
Maar blijkbaar zijn ze bij Viva gevoelig voor dreigmails over smaad en laster oid.
pi_204272894
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:52 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ik maak wel naamslingers voor kinderen.

Is dit een gat in de markt? Wat denken jullie?
Fleurige naamslingers zijn leuk. Voor kinderen.
  woensdag 30 maart 2022 @ 14:03:44 #94
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_204272955
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:57 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Dat roepen wij al tijden.
Maar blijkbaar zijn ze bij Viva gevoelig voor dreigmails over smaad en laster oid.
Ach heerlijk, wat dat betreft zit je hier bij Fok ook prima. Daar zijn ze volgens mij daar minder gevoelig voor. Zit hier al heel wat jaren, en heb nimmer problemen gezien eigenlijk (zolang de regels gevolgd worden dus geen betaalartikelen plaatsen etc).
pi_204273051
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:58 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Fleurige naamslingers zijn leuk. Voor kinderen.
Ja voor kinderen superleuk!
Let the games begin...
pi_204273256
En dan kijk je een paar stories van AM. Als je dan denkt dat alleen liefslabel aangeprezen wordt dan zie je de helft over het hoofd. Want er komt een prentenboek in beeld. Wasparfum, fotograaf, weer Ot en Sien..
Let the games begin...
pi_204273289
Zij maakte toch altijd haar wasmiddel zelf? Ik vond altijd lekker duurzaam..
pi_204273335
De miele wasmachinereiniger niet te vergeten.

AM heeft wat betaalbaar en dure shirts uitgezocht....

Wát een mens!

Zouden de buren haar ooit zonder een camera in de handen hebben gezien.
Of de moeders op school.
Echt...wat een zelfingenomen geldwolf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marianka op 30-03-2022 14:42:12 (Spelling) ]
pi_204273613
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 14:34 schreef Limone het volgende:
Zij maakte toch altijd haar wasmiddel zelf? Ik vond altijd lekker duurzaam..
Annemarie? En duurzaam? Weet je het zeker?
Let the games begin...
pi_204273715
Familie Cudogham maakte zelf wasmiddel. AM niet.

DIe gooit chloor in haar wasmachine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')