Daar heeft ze geen stempel voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:00 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet.
Volgens mij kan ze dat helemaal niet.
Eerlijk gezegd dacht ik het ook, maar ja reageren tijdens de live? Lijkt me niet.quote:
Misschien is het Maarten welquote:Op woensdag 30 maart 2022 06:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik het ook, maar ja reageren tijdens de live? Lijkt me niet.
Plus dat Walkie beter kan spellen enzo
Ik lees nu vooral. Had m'n oude account afgestofd voor dit topic daar..quote:
Met zuigen als hobby.quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:29 schreef Snaky het volgende:
Dat denk ik niet. Als je loept en rond 25 februari leest dan denk ik dat het vooral iemand is die niet tegen kritiek kan maar het zelf wel graag geeft. Het is in elk geval een echte fan.
Hahahahah.quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:42 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Daar zou je, je werk van kunnen maken.
En met je bedoel ik niet jou he
Bloed. Nagels. Idd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:35 schreef Shuri het volgende:
In elk geval weet ik nu weer waarom ik deze persoon onder de negeer heb! Bloed. Nagels. Ik denk een fan of iemand nabij.
Nee, ook dat denk ik niet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:30 schreef Snaky het volgende:
Echt wat een type is dat. Dezelfde stijl van schrijven als Sanne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |