SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat er winnen, zeg het maar!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Min min.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
We mogen nog heel wat jaren genieten van die lelijke finish en de kermiskoersrondjes.
Dat is niet zo leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
We mogen nog heel wat jaren genieten van die lelijke finish en de kermiskoersrondjes.
Enorm slecht weer zelfsquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Niet echt denderend weer voorspeld, denk dat ik deze editie weer van de bank ga bekijken.
Dit heeft letterlijk in alle kranten gestaan.quote:
Geen lekker fietsweer. Zij liever dan ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:39 schreef Momo het volgende:
De meeste weermodellen gaan voor lichte neerslag deze zondag, geen stortregens ofzo. Wel gaat het in de nacht daarvoor vriezen en zal het bij de start rond een uur of 10 nog ongeveer 0 graden zijn.
Mijn plan om niet op de bank om 10 uur al de eerste westmalle open te trekken was eerst zelf een paar uur fietsen. Dat wordt wel lastig zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geen lekker fietsweer. Zij liever dan ik.
Compensatie voor een veel te mooi voorjaarquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Veel regen en zelfs geluiden van lichte sneeuwval in Oudenaarde. Op naar een legendarische zondag.
Pogacar die hier de Tour verliest?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Veel regen en zelfs geluiden van lichte sneeuwval in Oudenaarde. Op naar een legendarische zondag.
Zal je zien dat het 10 april regent in noord Frankrijk, de dag dat dit jaar de Amstel Gold Race is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Compensatie voor een veel te mooi voorjaarEn dan 2 weken later ook regen graag
Of net andersom en dan hebben we gelukquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zal je zien dat het 10 april regent in noord Frankrijk, de dag dat dit jaar de Amstel Gold Race is.
Dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu dekt zich voor het eerst in jaren niet in. Moet de rest nog aan de start verschijnen?
Hij heeft nog een aantal dagen en de race zelf om een of andere stommiteit te begaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu dekt zich voor het eerst in jaren niet in. Moet de rest nog aan de start verschijnen?
Eerder zoals hierboven al gezegd: hij zal wel weer in een bloembak springen ofzo en z'n zadel breken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of het wordt een grote deceptie en stapt na 50 km af.
Vervolgens laat hij het kopje hangen, verliest aansluiting met de kopgroep en wint de sprint voor plaats 4 met twee vingers in de neus.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eerder zoals hierboven al gezegd: hij zal wel weer in een bloembak springen ofzo en z'n zadel breken.
Dit zijn geen grappen hoor, Wuyts zit nu aan het zuurstofquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:10 schreef franklop het volgende:
O en morgen 1 april, zou er toch voorzichtig mee zijn
Die komt hier niet meer overheen. Zou wel een enorme plottwist zijn als Jumbo ht speerpunt verliestquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit zijn geen grappen hoor, Wuyts zit nu aan het zuurstof
Ja sorryquote:
Hier gaan ze echt niet dit soort grappen over maken, zeker niet omdat het vandaag geen 1 april is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:10 schreef franklop het volgende:
O en morgen 1 april, zou er toch voorzichtig mee zijn
Mja, er zijn heel veel bedrijven die nu roepen dat er binnenkort een 'nieuw' absurd product op markt komtquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hier gaan ze echt niet dit soort grappen over maken, zeker niet omdat het vandaag geen 1 april is.
Dan is 1 Nederlands vlaggetje gerechtvaardigdquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar Wout is net als Mathieu een halve Nederlander
Maar als ze bij Jumbo inderdaad vandaag verkennen en Wout is er wel bij, hadden er vast 3 seconden later al foto's op Twitter gestaanquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, er zijn heel veel bedrijven die nu roepen dat er binnenkort een 'nieuw' absurd product op markt komt
En dan 1 april ha grapje hahaha kikker in je bil
Hij is wel wintercrossweer gewendquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Als ik Mathieu gisteren zag, ben ik niet verrast als hij zondag ook ziek is.
Dan zijn de werken van Flecha, Tankink en Hayman waarschijnlijk voor niets inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zeeman: streep door deelname Van Aert. Moet t nog zien, maar voor Matje ook wel jammer, toch minder dat Rabo dan de koers draagt.
Net als die vervelende ploeggenoot bij voetbal die vroeger altijd toevallig geblesseerd was als je tegen de koploper moest.quote:
Juist wel, maar visionairs zoals Chris Froome waren in staat maatregelen te nemen om ziekte te voorkomen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:09 schreef franklop het volgende:
Mensen die in topvorm zijn worden niet ziek toch.
Verkeerd gepiekt!
Huh, waarom?quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blijkbaar gaat Isral helemaal niet van start, dus bij dezen:
Ach, Sep.
Omdat ze maar twee fitte renners hebben.quote:
Ach, Sepquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze maar twee fitte renners hebben.
Isral heeft toch ook opleidingsteam? Schuiven geen optie? Zodat je in ieder geval wel startquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze maar twee fitte renners hebben.
Dat is niet toegestaan in WT-koersen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Isral heeft toch ook opleidingsteam? Schuiven geen optie? Zodat je in ieder geval wel start
Ach, achquote:
Dan mag je niet startenquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met twee renners halen ze de benzinekosten er niet uit, of wat?
Meer een hoofd door een ongeluk bij de geboorte.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:21 schreef Mani89 het volgende:
Sep heeft een hoofd dat voor het ongeluk is geboren.
Nou, een dag of 4, 5 niet goed kunnen trainen lijkt me funest voor z’n (top)vorm.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie Wout op deze manier wel Roubaix met 2 vingers in zijn neus winnen (ervan uitgaande dat het een licht griepje is).
Voor de AGR wordt het krap, Roubaix moet wel kunnen toch? Al vind ik hem voor die koers sowieso geen topfavorietquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, een dag of 4, 5 niet goed kunnen trainen lijkt me funest voor z’n (top)vorm.
Ik heb hetzelfde probleem. Je zou verwachten dat ze het in aanloop van de Ronde nog wel een keer herhalen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:55 schreef vivelafete het volgende:
Iemand een idee hoe je ergens De ronde 105 terug kan zien?
Ik ebn het vergeten op te nemen en op sporza kun je het enkel terug zien als je in Belgi verblijft
Sep is dus zowat de enige van zijn team die eens geen pech heeft en dan dit.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit is peak Sep Vanmarcke.
Je mag niet starten met een ploeg van 2quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:56 schreef vivelafete het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom ze niet gewoon starten met die twee man. Sep heeft toch aan de rest van zijn team niets en neem gewoon een beperkte entourage mee. Wat is nu eigenlijk het probleem?
Oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je mag niet starten met een ploeg van 2
Er is geen verplichte Covid test meer toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je mag niet starten met een ploeg van 2
Dat had wel gekund inderdaad (weet ook niet of ze covid hebben overigens)quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Er is geen verplichte Covid test meer toch?
Dus gewoon starten met 2 renners en 5 mensen die na de neutralisatie afstappen?
Ja maar dan moet je dus wel allerlei zieke en niet fitte mensen naar de start verslepen om Sep vervolgens met een hoop geluk 40e te laten worden. Daar maak je ook geen vrienden mee in je team.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Er is geen verplichte Covid test meer toch?
Dus gewoon starten met 2 renners en 5 mensen die na de neutralisatie afstappen?
Volgens de odds wel, en volgens Feltet favoriet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zal er staan in de kou. Zou leuk zijn mochten we na Mathieu - Wout / Mathieu - Asgreen nu Mathieu - Pogacar krijgen.
Dan maar Roubaixquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:07 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wout heeft covid en start niet zondag
Oh, dat is een snelle uitslagquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:07 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wout heeft covid en start niet zondag
Twee testen zelfs, die sjoemelaars hoopten natuurlijk dat na de eerste test de tweede wel negatief zou zijn.quote:
Het is al heel wat dat ze berhaupt nog testen. Als ik het zo hoor was het plan dus eigenlijk wel om te starten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twee testen zelfs, die sjoemelaars hoopten natuurlijk dat na de eerste test de tweede wel negatief zou zijn.
Na alle verhalen is het volgens mij wel zo slim om zeker te weten dat je niet met een hartslag van 180-190 gaat rondrijden als je COVID hebt. Dat is toch net wat achterlijker dan doorrijden met een scheurtje in je schouderblad, of zoiets dergelijks...quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ze berhaupt nog testen. Als ik het zo hoor was het plan dus eigenlijk wel om te starten.
Als wielerflits iets volgens vanuit bronnen aankondigt, weet je meestal dat het tegengestelde waar is.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De spanning is ondraaglijk.
1 april hahaquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:24 schreef Beregd het volgende:
[..]
Als wielerflits iets volgens vanuit bronnen aankondigt, weet je meestal dat het tegengestelde waar is.
Ranzig slechte bronnen wel als Wout 2x positief is getest met sneltest en daarna 2x met PCR-test.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:24 schreef Beregd het volgende:
[..]
Als wielerflits iets volgens vanuit bronnen aankondigt, weet je meestal dat het tegengestelde waar is.
Nouja Jumbo heeft wel een aantal keer in de neus van Wout zitten roeren met een stok in de hoop dat er ergens een negatieve test uitkwamquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ranzig slechte bronnen wel als Wout 2x positief is getest met sneltest en daarna 2x met PCR-test.
Waardeloze bron van debiel Ray
Ja dat klopt maar als Ray een goeie betrouwbare bron had had ie wellicht geweten dat hij corona had of dat ze druk bezig waren daarmee.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja Jumbo heeft wel een aantal keer in de neus van Wout zitten roeren met een stok in de hoop dat er ergens een negatieve test uitkwam
Denk in de praktijk dat er gewoon een paar ploegen 1 mannetje op kop gaan zetten, Alpecin (de eeuwige Vermote), Jumbo (Affini heeft verder toch 0 toegevoegde waarde) en ik denk zelfs dat Ineos misschien wel wat gaat helpen (Heiduk ofzo) en misschien hebben ze bij Groupama ook wel vertrouwen met dit team in de breedte.quote:
QuickStep start wel gewoon met de nummer 1 in hun ploeg. Die zullen ook wel iets doen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk in de praktijk dat er gewoon een paar ploegen 1 mannetje op kop gaan zetten, Alpecin (de eeuwige Vermote), Jumbo (Affini heeft verder toch 0 toegevoegde waarde) en ik denk zelfs dat Ineos misschien wel wat gaat helpen (Heiduk ofzo) en misschien hebben ze bij Groupama ook wel vertrouwen met dit team in de breedte.
Het gevecht om in de vlucht van de dag te zitten, zal wel hevig zijn, want die kan op deze manier een eind geraken.
Dat lijkt me sterk. Zij hebben het altijd al moeten oplossen, dus dit is het moment om het werk aan andere ploegen te laten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
QuickStep start wel gewoon met de nummer 1 in hun ploeg. Die zullen ook wel iets doen.
Denk het niet. Of doel je op de Volta Limburg?quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
Er zou meer dan 6cm sneeuw liggen in het Vijlenerbos/Camerig volgens L1
https://www.1limburg.nl/weer
https://twitter.com/i/web/status/1510129749783416833
Benieuwd of het parcours omgelegd gaat worden.
Zie Trek dit ook nog wel ondersteunend doen, eventueel UAEquote:
Mathieu zei dat die zich wat meer zou inhouden en niet zoals bij DDV zou doen, dus ga maar uit van 150 kilometer voor de finish.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:21 schreef Marcoss het volgende:
Ach en dan beginnen Mathieu en Pogacar er straks al aan op 90 km van de finish
Ja, da's wel heel zonde.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zeeman: streep door deelname Van Aert.
Maar wij willen die 3 lekke banden en 2 herosche terugkom inspanningen van Sep zien, daar hebben we als kijker voor betaald.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dus wel allerlei zieke en niet fitte mensen naar de start verslepen om Sep vervolgens met een hoop geluk 40e te laten worden. Daar maak je ook geen vrienden mee in je team.
Als ik Sep was zou ik morgenochtend gewoon aansluiten bij het peloton. Vast wel wat Vlamingen die langs de weg voor wielen, eten en drinken willen zorgen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Maar wij willen die 3 lekke banden en 2 herosche terugkom inspanningen van Sep zien, daar hebben we als kijker voor betaald.
Er zijn voetballers die op maandag corona kregen en op zondag weer speelden. 1 weekend overslaan lijkt me gewoon kunnenquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd of Wout Amstel en Roubaix rijdt
Aandachtsgeile virologen die overal hun zegje over willen doen zijn een vreselijk vermoeiende rubriek.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd of Wout Amstel en Roubaix rijdt
Ja, voetbal is heel iets anders dan wielrennen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn voetballers die op maandag corona kregen en op zondag weer speelden. 1 weekend overslaan lijkt me gewoon kunnen
Volgens Wout zelf voelde hij zich vrijdag al weer wat beter dan donderdag en heeft hij "een beetje keelpijn en een licht verkouden gevoel". Dat klinkt allemaal niet heel ernstig inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar als er gisteren nog getwijfeld werd of hij van start kon gaan gaat het toch vooral om de positieve test en niet zo zeer dat hij echt ziek is?
Maar de autisten bij DSM hebben een paar maanden geleden bepaald dat Degenkolb hier kopman mocht spelen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:52 schreef Slobeend het volgende:
Krauw Andersen toch aan de start ipv Eekhoff.
quote:Team DSM coach Phil West: “With all the elements we have seen in the Classics so far, De Ronde is certainly going to be the ultimate fight. The longest cobbled classic and with the most climbs and cobbled sectors will mean for sure only the best riders will come together for the finish in Oudenaarde. Again we will look to how we sit as a team and come into those key sectors and climbs in a front position, bringing John into contention for battle in the final 100 kilometres of the race where the climbs and sections then come thick and fast.”
Nice! Waar kunnen we je spotten?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga morgen de Hoogmis eens vanaf een Vlaamse berg bekijken, ben benieuwd
De bedoeling is Oude Kwaremont, maar geen idee hoe vroeg je daar moet zijn om nog een plekje te hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nice! Waar kunnen we je spotten?
Niet, want het is zondag.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef Aguero het volgende:
Hoe laat mogen we morgen de wekker zetten?
Krak mag water dragen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar de autisten bij DSM hebben een paar maanden geleden bepaald dat Degenkolb hier kopman mocht spelen.
[..]
Ik denk dat dat weinig gaat uitmakenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De bedoeling is Oude Kwaremont, maar geen idee hoe vroeg je daar moet zijn om nog een plekje te hebben.
Het zal vast schelen dat Wout niet meedoet
Reken er vooal op dat het moeilijk zal zijn om dichtbij te parkeren, dus dat je nog ff zal moeten wandelen. Op de Kwaremont zelf is er wel wat plaats om in rijen te staan, dat lukt meestal wel. De uitloper vals plat na de kwaremont is ook vrij lang en daar kan je ze nog mooi zien langskomen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De bedoeling is Oude Kwaremont, maar geen idee hoe vroeg je daar moet zijn om nog een plekje te hebben.
Paar jaar geleden daar de fanzone gepakt. Verwacht Koningsdag-taferelen, met slechtere muziek. Maar was wel genot en 3x koersquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon pendelbusje vanuit Oudenaerde. Lekker daarna het dorpsplein opquote:Op zondag 3 april 2022 07:28 schreef Beregd het volgende:
[..]
Reken er vooal op dat het moeilijk zal zijn om dichtbij te parkeren, dus dat je nog ff zal moeten wandelen. Op de Kwaremont zelf is er wel wat plaats om in rijen te staan, dat lukt meestal wel. De uitloper vals plat na de kwaremont is ook vrij lang en daar kan je ze nog mooi zien langskomen.
NPO is er pas om 13.45 bij. Dan ga Mathieu al vertrokkenquote:
Pendelbusje gaan we doen inderdaad. Thanks voor de tipsquote:Op zondag 3 april 2022 08:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gewoon pendelbusje vanuit Oudenaerde. Lekker daarna het dorpsplein opwas een mooi sfeertje. Eigenlijk had je gisteren al moeten gaan om de toerrijders welkom te heten. Prachtige Elfstedentocht-achtige vermoeidheid gezien toen.
Heb je berhaupt geen tv abonnement?quote:Op zondag 3 april 2022 08:40 schreef Slobeend het volgende:
Dit is een zeer vervelende dag om geen VRT te kunnen kijken @:dale__cooper
Even proefperiode NLZiet?quote:Op zondag 3 april 2022 08:40 schreef Slobeend het volgende:
Dit is een zeer vervelende dag om geen VRT te kunnen kijken @:dale__cooper
Wie zou dat bedacht hebben?quote:
Klopt, niet meer. Het enige wat ik echt mis is de Belg.quote:Op zondag 3 april 2022 09:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je berhaupt geen tv abonnement?
SGP’er gespot.quote:Op zondag 3 april 2022 09:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, niet meer. Het enige wat ik echt mis is de Belg.
Al deze gasten gaan een DNF scoren, best chanant dus.quote:
Net als grote vriend Bas T, gisteren weer nietquote:Op zondag 3 april 2022 09:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al deze gasten gaan een DNF scoren, best chanant dus.
Ach er waren er gisteren zoveel DNF, dus zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 3 april 2022 09:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Net als grote vriend Bas T, gisteren weer niet
quote:
Niet heel gek toch?quote:Op zondag 3 april 2022 09:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Net als grote vriend Bas T, gisteren weer niet
Ik zet dan in op varkenshoofd Tiller.quote:Op zondag 3 april 2022 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Tobias Johannessen gaat de Ronde van Vlaanderen winnen.
Ik ben serieus heel benieuwd hoe ver hij kan komen. In de Omloop was hij degelijk, maar gezien de zwaarte moet de Ronde hem nog veel beter liggen.quote:Op zondag 3 april 2022 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Toen hij hoorde dat hij moest gaan knechten voor John had hij direct weer hoofdpijn.quote:Op zondag 3 april 2022 10:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stiekem ook wel weer geestig.
Tot de finish?quote:Op zondag 3 april 2022 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ongelofelijk lange neutralisatie wel
Slaat in principe ook nergens op. Doe 1km en dan gaan.quote:Op zondag 3 april 2022 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ongelofelijk lange neutralisatie wel
Stukje pr en stukje veiligheid. Midden in de stad starten is niet echt veilig ivm bv tramrails. Daarnaast duurt het even voor alle ploegleidersauto'. Jury, bezemwagen op juiste positie rijden in de koers.quote:Op zondag 3 april 2022 10:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Slaat in principe ook nergens op. Doe 1km en dan gaan.
Ik zie hem staan hahaquote:Op zondag 3 april 2022 10:51 schreef The_Undertone het volgende:
Dit is het spuuglelijke Sint-Niklaas zeker?
Daarom beginnen ze nu al met rijden.quote:Op zondag 3 april 2022 10:55 schreef The_Undertone het volgende:
Dewulf, Kanter en Van der Hoorn zou ik toch geen 12 minuten geven
Nouja, Max Kanter niets van natuurlijk.quote:Op zondag 3 april 2022 10:55 schreef The_Undertone het volgende:
Dewulf, Kanter en Van der Hoorn zou ik toch geen 12 minuten geven
Op de shitlijst met mannen als Soler en Consonni.quote:Op zondag 3 april 2022 10:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh Philipsen doet mee, Alpecin dus ook met een mannetje minder.
Wel een natte wind dan.quote:
Zelden zo'n slechte teamplayer gezien als hij, poe.quote:Op zondag 3 april 2022 10:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh Philipsen doet mee, Alpecin dus ook met een mannetje minder.
Ben je alle denigrerende opmerkingen over Qatar al te boven, Ronald?quote:Op zondag 3 april 2022 11:04 schreef DeeBee het volgende:
Broekje is niet aan gegaan vandaag, maar op werk kijken ze daar toch wat raar van op.
Kun je niet gewoon zo’n jurk aandoen? Dan valt het ook niet op dat je eronder niets aan hebt.quote:Op zondag 3 april 2022 11:04 schreef DeeBee het volgende:
Broekje is niet aan gegaan vandaag, maar op werk kijken ze daar toch wat raar van op.
Stukje kritiek. Ze zijn er hier kapot van! De Witte Chinees die persoonlijk kritiek kwam brengen dit weekend, je zou voor minder.quote:Op zondag 3 april 2022 11:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben je alle denigrerende opmerkingen over Qatar al te boven, Ronald?
Die liet ze niet groot worden.quote:
Zijn de woorden van Karl en Josquote:
Gelukkig zijn de Belgen en hun coach minder kritisch:quote:Op zondag 3 april 2022 11:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stukje kritiek. Ze zijn er hier kapot van! De Witte Chinees die persoonlijk kritiek kwam brengen dit weekend, je zou voor minder.
Te hopen dat de altijd vervelende Belgjes, met hun ‘gouden generatie’ die nooit wat gewonnen heeft, er in de eerste ronde uitvliegenquote:Op zondag 3 april 2022 11:24 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de Belgen en hun coach minder kritisch:
Lovende woorden van Roberto Martinez: "Qatar was voorbije jaren voorbeeld voor heel wat andere landen"
De Spanjaard kwam ook nog eens terug op zijn gevoel bij een WK in Qatar. "Toen de toekenning bekend werd gemaakt, was er veel controverse. Maar als je puur naar de ervaring kijkt, dan waren de voorbije 2 dagen hier ongelooflijk. Je krijgt echt het gevoel dat dit het beste WK uit de geschiedenis kan worden."
De omstandigheden voor de voetbalbobo's zijn zo goed, dit moet wel het beste WK ooit worden!
Omdat hij anders met demarrages in de vierde groep terecht komtquote:
quote:
Niet, maar mocht ik wel aan 't bier gaan dan is het middaguur een uitstekende keuze.quote:Op zondag 3 april 2022 11:48 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En welkom iedereen. Have fun vandaag.![]()
![]()
Hoe laat gaan we aan het bier?
Ik trek een Kwaremont open op het moment dat ze de eerste keer de Kwaremont opdraaien🤪.quote:Op zondag 3 april 2022 11:48 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En welkom iedereen. Have fun vandaag.![]()
![]()
Hoe laat gaan we aan het bier?
Ik snap nu wel waarom ik na jou en Tong de alcoholist van het forum genoemd wordquote:Op zondag 3 april 2022 11:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niet, maar mocht ik wel aan 't bier gaan dan is het middaguur een uitstekende keuze.
Al 5 maanden geen druppel genot.quote:Op zondag 3 april 2022 11:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom ik na jou en Tong de alcoholist van het forum genoemd wordt
Hoi, Thijs Zonneveld.quote:Op zondag 3 april 2022 11:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik trek een Kwaremont open op het moment dat ze de eerste keer de Kwaremont opdraaien🤪.
Ik voorspel de eerste rage blocks voor het eind van de middag.quote:Op zondag 3 april 2022 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd allen.
Maarten Tjallingii 0.5quote:Op zondag 3 april 2022 12:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Paasschens zit vaak mee in de ontsnapping van de dag.
Niemand hier gelooft dat ze voorbij de 8e finales komen hoor.quote:Op zondag 3 april 2022 11:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Te hopen dat de altijd vervelende Belgjes, met hun ‘gouden generatie’ die nooit wat gewonnen heeft, er in de eerste ronde uitvliegen
More onzin. Dankjewel Twitterquote:Op zondag 3 april 2022 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd allen.
Wat een inspiratie weer. Fantastische quotes, ik voel me meteen een stuk beter.quote:Op zondag 3 april 2022 12:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
More onzin. Dankjewel Twitter
[ afbeelding ]
Dat hadden ook allemaal tweets van Steef kunnen zijn, zou hij ook zo'n "In dit huis ..." poster op zijn muur hebben hangen?quote:Op zondag 3 april 2022 12:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
More onzin. Dankjewel Twitter
[ afbeelding ]
Steef heeft al die Xenosquotes aan zijn muur hangen.quote:Op zondag 3 april 2022 13:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hadden ook allemaal tweets van Steef kunnen zijn, zou hij ook zo'n "In dit huis ..." poster op zijn muur hebben hangen?
DigitalNomad, hooguit beheert ie vanuit zijn camper een tumblr-account met dat soort tegeltjes.quote:Op zondag 3 april 2022 13:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hadden ook allemaal tweets van Steef kunnen zijn, zou hij ook zo'n "In dit huis ..." poster op zijn muur hebben hangen?
Niet weten dat ie ondertussen in Andorra woont.quote:Op zondag 3 april 2022 13:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
DigitalNomad, hooguit beheert ie vanuit zijn camper een tumblr-account met dat soort tegeltjes.
Dat zou knap zijn na zijn griep van sinds Cataloni.quote:Op zondag 3 april 2022 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Met een oranje jasje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |