SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat er winnen, zeg het maar!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Min min.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
We mogen nog heel wat jaren genieten van die lelijke finish en de kermiskoersrondjes.
Dat is niet zo leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
We mogen nog heel wat jaren genieten van die lelijke finish en de kermiskoersrondjes.
Enorm slecht weer zelfsquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Niet echt denderend weer voorspeld, denk dat ik deze editie weer van de bank ga bekijken.
Dit heeft letterlijk in alle kranten gestaan.quote:
Geen lekker fietsweer. Zij liever dan ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:39 schreef Momo het volgende:
De meeste weermodellen gaan voor lichte neerslag deze zondag, geen stortregens ofzo. Wel gaat het in de nacht daarvoor vriezen en zal het bij de start rond een uur of 10 nog ongeveer 0 graden zijn.
Mijn plan om niet op de bank om 10 uur al de eerste westmalle open te trekken was eerst zelf een paar uur fietsen. Dat wordt wel lastig zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geen lekker fietsweer. Zij liever dan ik.
Compensatie voor een veel te mooi voorjaarquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Veel regen en zelfs geluiden van lichte sneeuwval in Oudenaarde. Op naar een legendarische zondag.
Pogacar die hier de Tour verliest?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Veel regen en zelfs geluiden van lichte sneeuwval in Oudenaarde. Op naar een legendarische zondag.
Zal je zien dat het 10 april regent in noord Frankrijk, de dag dat dit jaar de Amstel Gold Race is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Compensatie voor een veel te mooi voorjaarEn dan 2 weken later ook regen graag
Of net andersom en dan hebben we gelukquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zal je zien dat het 10 april regent in noord Frankrijk, de dag dat dit jaar de Amstel Gold Race is.
Dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu dekt zich voor het eerst in jaren niet in. Moet de rest nog aan de start verschijnen?
Hij heeft nog een aantal dagen en de race zelf om een of andere stommiteit te begaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu dekt zich voor het eerst in jaren niet in. Moet de rest nog aan de start verschijnen?
Eerder zoals hierboven al gezegd: hij zal wel weer in een bloembak springen ofzo en z'n zadel breken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of het wordt een grote deceptie en stapt na 50 km af.
Vervolgens laat hij het kopje hangen, verliest aansluiting met de kopgroep en wint de sprint voor plaats 4 met twee vingers in de neus.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eerder zoals hierboven al gezegd: hij zal wel weer in een bloembak springen ofzo en z'n zadel breken.
Dit zijn geen grappen hoor, Wuyts zit nu aan het zuurstofquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:10 schreef franklop het volgende:
O en morgen 1 april, zou er toch voorzichtig mee zijn
Die komt hier niet meer overheen. Zou wel een enorme plottwist zijn als Jumbo hét speerpunt verliestquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit zijn geen grappen hoor, Wuyts zit nu aan het zuurstof
Ja sorryquote:
Hier gaan ze echt niet dit soort grappen over maken, zeker niet omdat het vandaag geen 1 april is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:10 schreef franklop het volgende:
O en morgen 1 april, zou er toch voorzichtig mee zijn
Mja, er zijn heel veel bedrijven die nu roepen dat er binnenkort een 'nieuw' absurd product op markt komtquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hier gaan ze echt niet dit soort grappen over maken, zeker niet omdat het vandaag geen 1 april is.
Dan is 1 Nederlands vlaggetje gerechtvaardigdquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar Wout is net als Mathieu een halve Nederlander
Maar als ze bij Jumbo inderdaad vandaag verkennen en Wout is er wel bij, hadden er vast 3 seconden later al foto's op Twitter gestaanquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, er zijn heel veel bedrijven die nu roepen dat er binnenkort een 'nieuw' absurd product op markt komt
En dan 1 april ha grapje hahaha kikker in je bil
Hij is wel wintercrossweer gewendquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Als ik Mathieu gisteren zag, ben ik niet verrast als hij zondag ook ziek is.
Dan zijn de werken van Flecha, Tankink en Hayman waarschijnlijk voor niets inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zeeman: streep door deelname Van Aert. Moet t nog zien, maar voor Matje ook wel jammer, toch minder dat Rabo dan de koers draagt.
Net als die vervelende ploeggenoot bij voetbal die vroeger altijd toevallig geblesseerd was als je tegen de koploper moest.quote:
Juist wel, maar visionairs zoals Chris Froome waren in staat maatregelen te nemen om ziekte te voorkomen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:09 schreef franklop het volgende:
Mensen die in topvorm zijn worden niet ziek toch.
Verkeerd gepiekt!
Huh, waarom?quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blijkbaar gaat Israël helemaal niet van start, dus bij dezen:
Ach, Sep.
Omdat ze maar twee fitte renners hebben.quote:
Ach, Sepquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze maar twee fitte renners hebben.
Israël heeft toch ook opleidingsteam? Schuiven geen optie? Zodat je in ieder geval wel startquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze maar twee fitte renners hebben.
Dat is niet toegestaan in WT-koersen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Israël heeft toch ook opleidingsteam? Schuiven geen optie? Zodat je in ieder geval wel start
Ach, achquote:
Dan mag je niet startenquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met twee renners halen ze de benzinekosten er niet uit, of wat?
Meer een hoofd door een ongeluk bij de geboorte.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:21 schreef Mani89 het volgende:
Sep heeft een hoofd dat voor het ongeluk is geboren.
Nou, een dag of 4, 5 niet goed kunnen trainen lijkt me funest voor z’n (top)vorm.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie Wout op deze manier wel Roubaix met 2 vingers in zijn neus winnen (ervan uitgaande dat het een licht griepje is).
Voor de AGR wordt het krap, Roubaix moet wel kunnen toch? Al vind ik hem voor die koers sowieso geen topfavorietquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, een dag of 4, 5 niet goed kunnen trainen lijkt me funest voor z’n (top)vorm.
Ik heb hetzelfde probleem. Je zou verwachten dat ze het in aanloop van de Ronde nog wel een keer herhalen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:55 schreef vivelafete het volgende:
Iemand een idee hoe je ergens De ronde 105 terug kan zien?
Ik ebn het vergeten op te nemen en op sporza kun je het enkel terug zien als je in België verblijft
Sep is dus zowat de enige van zijn team die eens geen pech heeft en dan dit.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit is peak Sep Vanmarcke.
Je mag niet starten met een ploeg van 2quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:56 schreef vivelafete het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom ze niet gewoon starten met die twee man. Sep heeft toch aan de rest van zijn team niets en neem gewoon een beperkte entourage mee. Wat is nu eigenlijk het probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |