Hij moet wat diplomatieker zijn. Vind hen nu toch iets teveel op Trump lijken qua ongeleide verbale projectielen.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:41 schreef la_perle_rouge het volgende: [..] Goed zo. Hij zei gewoon wat miljoenen mensen denken. En hij had gewoon gelijk.
Zullen dat inmiddels ook Roebels zijn?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:49 schreef Perrin het volgende:
Naast alle trollenfabrieken pompt het Kremlin ook behoorlijk wat geld in bepaalde bekende figuren. Daar zou best veel meer tegen gedaan mogen worden vanuit Westerse landen, lijkt me.
Probleem is denk ik met name dat dat werkt. Kijk naar Trump die op een haar na, zijn 2de termijn verloor en waarschijnlijk over 2 jaar weer president van de US isquote:Op maandag 28 maart 2022 21:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hij moet wat diplomatieker zijn. Vind hen nu toch iets teveel op Trump lijken qua ongeleide verbale projectielen.
Taal bezigenquote:Op maandag 28 maart 2022 21:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Probleem is denk ik met name dat dat werkt. Zie je ook in de Nederlandse politiek waar mensen ineens taal bezigen die niet hoort bij een dergelijke verantwoordelijkheid. Dat trekt schijnbaar stemmen.
Speak softly and carry a big stick.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Probleem is denk ik met name dat dat werkt. Kijk naar Trump die op een haar na, zijn 2de termijn verloor en waarschijnlijk over 2 jaar weer president van de US is. Je ziet overigens ook in de Nederlandse politiek waar mensen ineens taal bezigen die niet hoort bij een dergelijke verantwoordelijkheid. Dat trekt schijnbaar stemmen.
Nee sorry, vind het een leuke uitspraak.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, stemmers zoals jij. Dat is in ieder geval wel duidelijk.
Heel de bouwmarkt in een deuk natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee sorry, vind het een leuke uitspraak.
Ga ik morgen bij collega’s proberen. Sow jij mag weleens minder taal bezigen!
Ja doe ik niet over de speaker hèquote:Op maandag 28 maart 2022 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heel de bouwmarkt in een deuk natuurlijk.
Nee, want dat soort taal kan je niet over de speaker bezigen.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja doe ik niet over de speaker hè
Deze zin klopt niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow jij mag weleens minder taal bezigen!
Waar een klein land klein in kan zijn.quote:
quote:Ziggo voegt Oekraïense nieuwszender toe aan tv-pakketten
Voor alle klanten
Vanaf 31 maart kunnen Oekraïense vluchtelingen in Nederland ook via tv op de hoogte blijven van het nieuws in hun geboorteland. Vanaf dat moment is de nieuwszender Ukraina 24 tijdelijk te zien bij Ziggo op kanaal 502 in alle tv-pakketten. Via de Ziggo GO-app is de zender ook te zien op mobiele telefoons en tablets.
Over Ukraina 24
Kanaal 24 (Oekraïens: 24 Канал) is een 24/7 tv-zender. De programmering van de nieuwszender staat op dit moment hoofdzakelijk in het teken van de oorlog, maar beslaat normaal gesproken politiek, economie, sport en beroemdheden. Kanaal 24 zendt sinds 2006 uit.
Ja joh, waarom ook niet hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |