Over wie heb je het nu precies?quote:Op maandag 28 maart 2022 23:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat spreekt je meer aan? Een houding van 'het is wat het is'? Of iemand die zich daar niet bij neerlegt en alles probeert om de weg omhoog te vinden?
Tenenkrommendquote:
Het gaat niet om die 100k. Het gaat om wat je ervoor moet doen.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoeveel van de users hier zelf meer dan 100k per jaar verdienen...
Dat geloof ik niet zomaar. Hij doet mee met de top 5, jazeker want het gat is te groot naar de andere teams. Maar of ie Max en Leclerc dit jaar zomaar gaat verslaan geloof ik niet, na het gedoe van vorig jaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Oud? Zet 'm in de Red Bull van Max en hij wint weer. Geldt ook voor Alonso.
Kleinere auto's, lichtere velgen, kleinere motorenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 02:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hybride systemen zijn juist een van de hoofdredenen voor het toegenomen gewicht maar vertel maar waar je gewicht denkt te kunnen besparen?
Denk dat Angela goed beloond wordt voor wat ze doet , wat ik wel grappig vind is dat je hier een coureur hebt die z'n mond vol heeft over diversity maar dan uitgerekend een platinablonde PA heeft, nu zal Angela specifieke kwaliteiten hebben maar kan me niet voorstellen dat er niet iemand van kleur te vinden is die hetzelfde kan.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 06:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is absurd idd. Maar er is altijd wel iets raarders te vinden natuurlijk.
Ik had het ook alleen over uit bed schoppen.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:44 schreef Viv het volgende:
Ik sloot 'm met:
[..]
http://www.silverarrows.n(...)ns-right-hand-woman/
[..]
[..]
Succes, mij niet gezien hoor
En als een platinablonde coureur een PA van kleur zou hebben die hem op zijn wenken bedient, zijn de rapen gaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat Angela goed beloond wordt voor wat ze doet , wat ik wel grappig vindt is dat je hier een coureur hebt die z'n mond vol heeft over diversity maar dan uitgerekend een platinablonde PA heeft, nu zal Angela specifieke kwaliteiten hebben maar kan me niet voorstellen dat er niet iemand van kleur te vinden is die hetzelfde kan.
Kunnen we net zo goed gaan kartenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 06:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kleinere auto's, lichtere velgen, kleinere motoren
Als er maar passie isquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:59 schreef byah het volgende:
Ik zag gisteren toevallig de samenvatting bij Ziggo met Olav Mol, maar dat commentaar was wel heel slecht, hij mist totaal de clue bij het remmen voor de eerste DRS zone van LEC en VER in de laatste paar rondes
Wat een toon zegquote:Op dinsdag 29 maart 2022 02:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hybride systemen zijn juist een van de hoofdredenen voor het toegenomen gewicht maar vertel maar waar je gewicht denkt te kunnen besparen?
"Leclerc probeert uit de slipstream van Verstappen te blijven."quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:59 schreef byah het volgende:
Ik zag gisteren toevallig de samenvatting bij Ziggo met Olav Mol, maar dat commentaar was wel heel slecht, hij mist totaal de clue bij het remmen voor de eerste DRS zone van LEC en VER in de laatste paar rondes
Maar hij is zo gezellig en vertrouwd...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Leclerc probeert uit de slipstream van Verstappen te blijven."
Voorop rijdend. Briljant.
Ach, voor het teletoetervolk is ie fantastisch. Als je wat serieuzer naar F1 kijkt is het vooral ergerlijk hoeveel onzin en desinformatie de man de ether inslingert.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Maar hij is zo gezellig en vertrouwd...
Kleinere auto loop je tegen veiligheid op, de reden dat de neus zo lang is als hij nu is vanwege veiligheid, bijvoorbeeld. Kleinere motoren kan maar zolang dat hybride motoren zijn heb je ruimte nodig voor alles wat met een hybride systeem meekomt zoals accu's.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 06:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kleinere auto's, lichtere velgen, kleinere motoren
Ik ben totaal geen fan van hem, maar dit soort versprekingen hoort ook wel wat bij zijn enthousiasme. Hij weet echt wel wat een slipstream is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij de podcast F1 aan tafel vandaag over dat hij vorige week riep dat MERC zeker nog mee ging doen antwoordde hij: 'er is maar 1 team dat met beide auto's gefinisht is in de eerste 2 races. Wie is dat? Mercedes. I rest my case'.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het probleem is dan ook niet zijn enthousiasme.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van hem, maar dit soort versprekingen hoort ook wel wat bij zijn enthousiasme. Hij weet echt wel wat een slipstream is.
Ik ben het met je eens hoor, ik vind het huidige commentaar nu al beter en dat duo is pas twee races bezig.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het probleem is dan ook niet zijn enthousiasme.
Het probleem is dat hij dit op professioneel niveau doet als werk. En hij weigert pertinent zichzelf te verbeteren en zijn werk naar een hoger niveau te krijgen om zijn klanten (het publiek) beter te bedienen.
Ik weet niet hoeveel mensen dit kunnen flikken maar ik hoef daar geen jaren mee aan te komen bij mijn baas.
"Sorry ik ga niks veranderen want ik ben de beste en alles wat ik doe is goed".
Volgens mij had hij het over 2021.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bij de podcast F1 aan tafel vandaag over dat hij vorige week riep dat MERC zeker nog mee ging doen antwoordde hij: 'er is maar 1 team dat met beide auto's gefinisht is in de eerste 2 races. Wie is dat? Mercedes. I rest my case'.
Tuurlijk Ollie, Ferrari stond niet met 2 auto's op het podium beide races.
Lewis was nergens tijdens de racequote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Heeft er iemand nog iets over de race te zeggen? Gaat nergens meer over hier.
Zelfspot, grappig.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Goede post. Ik doe lekker mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Latifi kan er niks vanquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |