http://www.silverarrows.n(...)ns-right-hand-woman/quote:Op maandag 28 maart 2022 21:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Voor 100k per jaar wil ik Lewis Hamilton ook wel uit bed schoppen.
quote:Most F1 fans already know Angela is Lewis’ physiotherapist, but her job description actually includes much, much more. She is responsible for Lewis Hamilton’s daily routine, personal logistics, his diet, sleep patterns, travel arrangements and more.
Succes, mij niet gezien hoorquote:Over the years the bond with Hamilton has become so tight that they even share the same tattoos, according to paddock photographer Kym Illman.
“She’s loyal to Lewis, so loyal in fact, that on her wrist she has loyalty tattooed like Lewis has on his wrist. The inner-circle are loyal to each other,” explained Illman.
“One of her roles is to get Lewis to the track. Sometimes she even has to act as a bodyguard for Lewis.
“She’s been in the field of sport for some 25 years, she’s his PA, his driver, his performance coach, his confidante, his friend.
“It is her role to eliminate all the distractions for Lewis over a race weekend, so for 4 days, she’s with him almost every minute of those 4 days.”
Ik begrijp nog altijd niet waarom mensen zich hierover druk maken. Lewis heeft gewoon een P.A. annex gezondheidsguru en die wordt daar goed voor betaald. Mooi voor haar, goed salaris en je ziet nog wat van de wereld en je vliegt geen economy.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze verdient 100k per jaar las ik. Maar daarvoor moet ze wel dag en nacht voor hem klaarstaan, ze houdt zelfs zijn bedtijd in de gaten voor hem.
Draagt ie ook Rics handtas?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vrijwel iedere F1 coureur heeft overigen een of meerdere coaches die meereizen. In DtS zie je Ricciardo met zijn persoonlijke coach bijvoorbeeld.
Ik vind vooral haar "slaafse" manier van doen heel ergerlijk. De F1 mocht geen pitspoezen meer hebben, maar dan wel een dame die als een jaren '50 huisvrouw je pantoffels en je krantje komt brengen na een lange dag werken.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik begrijp nog altijd niet waarom mensen zich hierover druk maken. Lewis heeft gewoon een P.A. annex gezondheidsguru en die wordt daar goed voor betaald. Mooi voor haar, goed salaris en je ziet nog wat van de wereld en je vliegt geen economy.
Doe toch niet zo zielig met die slaaf toespelingen iedere keer.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Draagt ie ook Rics handtas?
En hebben zedezelfde
tattoes
?
Man die opsomming is toch wel aardig slaafs hoor. Mag ze natuurlijk zelf weten, maar ik leef liever mijn eigen leven dan dat ik 24/7 kleuterleider en politieagent moet spelen.
Eerste keer dat ik er überhaupt iets over zeg, dus laat dat "iedere keer" maar weg. Ik zeg notabene letterlijk dat ze het uiteraard helemaal zelf mag weten.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doe toch niet zo zielig met die slaaf toespelingen iedere keer.
Prima, jij wil iets anders doen. Boeiend.
Dit vooral. En de deur open doet, zodat Lewis zijn hand niet hoeft te gebruiken. Ze vertelt hem nog net niet "Lewis, je moet even gaan douchen. Vergeet je haren niet te wassen!". Of nou ja, dat wordt niet genoemd...quote:Op maandag 28 maart 2022 21:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind vooral haar "slaafse" manier van doen heel ergerlijk. De F1 mocht geen pitspoezen meer hebben, maar dan wel een dame die als een jaren '50 huisvrouw je pantoffels en je krantje komt brengen na een lange dag werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit vooral. En de deur open doet, zodat Lewis zijn hand niet hoeft te gebruiken. Ze vertelt hem nog net niet "Lewis, je moet even gaan douchen. Vergeet je haren niet te wassen!". Of nou ja, dat wordt niet genoemd...
Aan de andere kant, ze krijgt er ongetwijfeld dik voor betaald en als zij dat er voor over heeft, prima tochAls Lewis op zijn stepje weg rijdt en zij gepakt en gezakt erachteraan rentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou me doodschamen als ik zo'n sporter was, maarja schaamte is Lewis al lang voorbij.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Vooral dat jaquote:Op maandag 28 maart 2022 22:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als Lewis op zijn stepje weg rijdt en zij gepakt en gezakt erachteraan rent![]()
Ik zou me doodschamen als ik zo'n sporter was, maarja schaamte is Lewis al lang voorbij.
Touché, al is middenveld wel een groot compliment voor iemand die bij de laatste 4 kwalificeert.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
Wat maakt iedereen zich druk om een coureur uit het middenveld
Nee hoor, ik zou het er ook niet voor doen.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:37 schreef Zorro het volgende:
En ik ben blijkbaar de enige die vindt dat iemand die ALLES moet doen en regelen en dag en nacht klaarstaan, zogenaamd een superband heeft met dezelfde tattoos dit dat, door iemand met een salaris van zo'n slordige 50 miljoen met 100k maar behoorlijk magertjes betaald wordt?
Dat is om die tear off (of wat het ook precies is) te verwijderen en niet voor de lol he?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:37 schreef Evenstar het volgende:
[ twitter ]
Riep dit tijdens de race ook al. Wat een mafkeesOok niet alleen op rechte stukken ofzo
Ja tuurlijk, maar dan nog is het wel leip wat die doetquote:Op maandag 28 maart 2022 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is om die tear off (of wat het ook precies is te verwijderen) en niet voor de lol he?
Tear off zo te zien maar niet van Max volgens mij? Lijkt er op alsof hij van de auto voor hem afkomt.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is om die tear off (of wat het ook precies is) te verwijderen en niet voor de lol he?
Van Leclerc werd gisteren in het topic gezegd. Weggegooid vlak voor de herstart.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tear off zo te zien maar niet van Max volgens mij? Lijkt er op alsof hij van de auto voor hem afkomt.
True, truequote:Op maandag 28 maart 2022 22:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dan nog is het wel leip wat die doetZiet er ook zo relaxed uit, tralalalala even met één handje in de bocht.
Ah ok, ik had het niet gezien gisteren, ik lees nooit als ik zit te kijken naar de wedstrijdquote:Op maandag 28 maart 2022 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van Leclerc werd gisteren in het topuc gezegd
Ik zou het salaris niet met Hamilton vergelijken. Beide hebben een totaal andere functie.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:37 schreef Zorro het volgende:
En ik ben blijkbaar de enige die vindt dat iemand die ALLES moet doen en regelen en dag en nacht klaarstaan, zogenaamd een superband heeft met dezelfde tattoos dit dat, door iemand met een salaris van zo'n slordige 50 miljoen met 100k maar behoorlijk magertjes betaald wordt?
Ik krijg idd wel iets meer als 0.2% van wat de directeur krijgt (ceo multinational). En daar hoef ik maar 40 uur per week voor beschikbaar te zijnquote:Op maandag 28 maart 2022 22:57 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik zou het salaris niet met Hamilton vergelijken. Beide hebben een totaal andere functie.
Zo'n gekke vergelijking maak je met je werk toch ook niet? Jouw salaris tov de marketingdirecteur, CEO of schoonmaakster?
Als die 100k voor haar überhaupt al klopt. Kunnen wij toch niks serieus van vinden?
maar wat doet dat ertoe, zij krijgt blijkbaar genoeg betaald want ze doet het werk met plezier zo lijktquote:Op maandag 28 maart 2022 22:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik krijg idd wel iets meer als 0.2% van wat de directeur krijgt (ceo multinational).
Ik vind het ook maar vrij weinig om eerlijk te zijn, hoop dat daar flinke bonussen per overwinning bijkomenquote:Op maandag 28 maart 2022 22:37 schreef Zorro het volgende:
True, maar zo'n gekke vergelijking is het dus niet, want 0,2% is een bizar groot verschil.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wat doet dat ertoe, zij krijgt blijkbaar genoeg betaald want ze doet het werk met plezier zo lijkt
Uh, haar persoonlijke fortuin wordt op $15 miljoen dollar geschat. Het salaris is niet de enige bron van inkomsten dus.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wat doet dat ertoe, zij krijgt blijkbaar genoeg betaald want ze doet het werk met plezier zo lijkt
Er zijn honderdduizenden CEO's en maar twee mannen die zevenvoudig wereldkampioen F1 zijn. Dus die mannen kunne iets unieks en dat is geld waard, terwijl die CEO van jou....quote:Op maandag 28 maart 2022 22:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik krijg idd wel iets meer als 0.2% van wat de directeur krijgt (ceo multinational). En daar hoef ik maar 40 uur per week voor beschikbaar te zijn
Dat is 150 jaar werken dan, dus dat klopt idd niet helemaalquote:Op maandag 28 maart 2022 23:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh, haar persoonlijke fortuin wordt op $15 miljoen dollar geschat. Het salaris is niet de enige bron van inkomsten dus.
https://firstsportz.com/f(...)-angela-cullen-earn/
Ja, dat staat ook in mijn post.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is 150 jaar werken dan, dus dat klopt idd niet helemaal
quote:Op maandag 28 maart 2022 23:05 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Er zijn honderdduizenden CEO's en maar twee mannen die zevenvoudig wereldkampioen F1 zijn. Dus die mannen kunne iets unieks en dat is geld waard, terwijl die CEO van jou....
Dan lijkt me dat jij duur betaald wordt
ik vind het schrijnender dat personeel in het magazijn van amazon in een fles moet pissen omdat Jeff naar de maan wil vliegen dan het zogenaamde lage salaris van Angelaquote:Op maandag 28 maart 2022 23:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
True, maar zo'n gekke vergelijking is het dus niet, want 0,2% is een bizar groot verschil.
100k (als het dat is zoals o_n al zegt) is dan helemaal niet veel voor de hoeveelheid uren die zij maakt.
Het is waarschijnlijk vooral dat zo'n klein, platinablond vrouwtje nogal opvalt. Andere rijders hebben ook zulke mensen, maar die springen er veel minder uit.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik begrijp nog altijd niet waarom mensen zich hierover druk maken. Lewis heeft gewoon een P.A. annex gezondheidsguru en die wordt daar goed voor betaald. Mooi voor haar, goed salaris en je ziet nog wat van de wereld en je vliegt geen economy.
Vrijwel iedere F1 coureur heeft overigens een of meerdere coaches die meereizen. In DtS zie je Ricciardo met zijn persoonlijke coach bijvoorbeeld. Mazepin had er minstens twee die in beeld kwamen.
echte PA zoals zij doet weet ik niet maar is toch ook niet zo belangrijk, hij voelt zich er goed bij en zij is geen slaaf dus geen probleemquote:Op maandag 28 maart 2022 23:13 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk vooral dat zo'n klein, platinablond vrouwtje nogal opvalt. Andere rijders hebben ook zulke mensen, maar die springen er veel minder uit.
Angela is gewoon rijk, 15 miljoen is meer dan genoeg om stil van te kunnen leven de rest van haar leven als ze dat zou willen. Niet zo rijk als Hamilton maar het is bepaald geen behelpen.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het schrijnender dat personeel in het magazijn van amazon in een fles moet pissen omdat Jeff naar de maan wil vliegen dan het zogenaamde lage salaris van Angela
Het is heel simpel, voor een F1 coureur is Hamilton oud, die heeft gewoon meer fysieke verzorging nodig dan een coureur die 10 jaar jonger is en zeker als je aan de top wil staan, dan moet alles kloppen en daar heeft hij haar voor in dienst en gegeven zijn resultaten de laatste 6 jaar werkt dat gewoon.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:13 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk vooral dat zo'n klein, platinablond vrouwtje nogal opvalt. Andere rijders hebben ook zulke mensen, maar die springen er veel minder uit.
Ook dit kun je natuurlijk van een andere kant bekijken. Russell legt zich er bij neer dat hij niet mee kan doen aan de top, rijdt een degelijk race en wordt daarmee vijfde. Hamilton kiest voor de alles-of-niets-aanpak: de auto is niet goed genoeg, laten we kijken of we met een experimentele afstelling toch nog iets kunnen bereiken. Wat uiteindelijk de zaak nog een stuk slechter blijkt te maken.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:35 schreef Evenstar het volgende:
Blijft toch mooi
Kwalificeert als 16e, begint als 15e door uitvallen van Schumacher.
Ricciardo, Alonso, Bottas die voor hem begonnen vallen uit. Hij krijgt een pitstop cadeau, maar mist zelf de call. Eindigt uiteindelijk als tiende. Alleen Hulkenberg en Zhou begonnen voor hem en zijn uiteindelijk achter hem terecht gekomen. Zhou heeft een +5s en een drive through penalty gehadZijn enige prestatie was dus Hulkenberg achter zich laten. Hij heeft gemaximaliseerd, maar zijn team niet
Russell kwalificeert zesde, komt uiteindelijk als vijfde over de streep en haalt Ocon in die voor hem was gestart. Geeft aan dat de auto goed aanvoelde, maar dat het over het algemeen veel beter moet kunnen.
Ik hoop van de ene kant dat het hele seizoen zo blijft, maar van de andere kant zou het ook leuk zijn als McLaren en Mercedes ergens iets gaan vinden om in ieder geval af en toe wat mee te doen.
quote:Op maandag 28 maart 2022 22:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als Lewis op zijn stepje weg rijdt en zij gepakt en gezakt erachteraan rent![]()
Ik zou me doodschamen als ik zo'n sporter was, maarja schaamte is Lewis al lang voorbij.
Ik vraag me ook af hoeveel van de users hier zelf meer dan 100k per jaar verdienen...quote:Op maandag 28 maart 2022 23:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh, haar persoonlijke fortuin wordt op $15 miljoen dollar geschat. Het salaris is niet de enige bron van inkomsten dus.
https://firstsportz.com/f(...)-angela-cullen-earn/
Oud? Zet 'm in de Red Bull van Max en hij wint weer. Geldt ook voor Alonso.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is heel simpel, voor een F1 coureur is Hamilton oud, die heeft gewoon meer fysieke verzorging nodig dan een coureur die 10 jaar jonger is en zeker als je aan de top wil staan, dan moet alles kloppen en daar heeft hij haar voor in dienst en gegeven zijn resultaten de laatste 6 jaar werkt dat gewoon.
Relatief gezien oud, ja. Dat betekent dus dat je meer en specifiekere zaken moet doen om in topvorm te blijven, dat is gewoon biologie.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Oud? Zet 'm in de Red Bull van Max en hij wint weer. Geldt ook voor Alonso.
Andere rijders hebben ook wel meereizende trainers etc, maar die stellen zich láng niet zo dienstbaar op als zij hoor.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:13 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat er an sich niets veranderd aan het creëren daarvan. Als je het snapt, dan is het alleen kijken naar de hedendaagse techniek en die toepassen. Daarbij komt ook nog eens dat je weet wat voor voor- en nadelen er zijn en waar je op moet letten.quote:Op maandag 28 maart 2022 18:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is mij bekend maar dat gaat wel om kennis en data van 40 jaar geleden en ik kan mij nauwelijks voorstellen dat zo'n ontwerp ook nu nog relevant is.
Nah, dat ben ik niet met je eens, iedere student die afgestudeert is in aerodynamica weet hoe het grondeffect werkt, hoe je de problemen met de huidige F1 auto's met een gesimplificeerde ophanging en vering kan voorkomen is het probleem en dat is met de kennis van 40 jaar geleden niet haalbaar, vermoed ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat er an sich niets veranderd aan het creëren daarvan. Als je het snapt, dan is het alleen kijken naar de hedendaagse techniek en die toepassen. Daarbij komt ook nog eens dat je weet wat voor voor- en nadelen er zijn en waar je op moet letten.
Dat is zeker een dikke streep voor.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
HIj is overigens helemaal niet zo blij met de weg die de FIA/F1 ingeslagen zijn hiermee.
Newey wil lichtere en meer aerodynamische auto's die minder vermogen nodig hebben, een van zijn bezwaren is dat je enorm veel vermogen nodig hebt (relatief gezien, natuurlijk) om deze auto's in beweging te krijgen en te houden.quote:
In dit geval ben ik het wel met hem eens. Dat biedt ook ruimte om wat meer hybride power toe te staan.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 01:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Newey wil lichtere en meer aerodynamische auto's die minder vermogen nodig hebben, een van zijn bezwaren is dat je enorm veel vermogen nodig hebt (relatief gezien, natuurlijk) om deze auto's in beweging te krijgen en te houden.
Kan natuurlijk van zijn kant een zekere weemoed naar het verleden zijn, hoor, Newey absoluut een F1 legende en een genie maar hij is ook maar een mens
Hybride systemen zijn juist een van de hoofdredenen voor het toegenomen gewicht maar vertel maar waar je gewicht denkt te kunnen besparen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 01:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
In dit geval ben ik het wel met hem eens. Dat biedt ook ruimte om wat meer hybride power toe te staan.
Dat is absurd idd. Maar er is altijd wel iets raarders te vinden natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het schrijnender dat personeel in het magazijn van amazon in een fles moet pissen omdat Jeff naar de maan wil vliegen dan het zogenaamde lage salaris van Angela
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |