Nou inderdaad er is helemaal niemand die langdurig last van covid heeft, maar meneer heeft weer last.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:27 schreef DjVero het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke faalhaas is het toch
Net als zijn zogenaamde moeheid na zijn coronabesmetting. Vieze aandachtshoerNeemt iemand, naast Totoooo, deze man nog serieus
Als 'ie er écht zoveel last van had, was hij niet in zijn F1-wagen gestapt. Zo simpel is het. Zo denigrerend naar mensen toe die er wél nog dagelijks mee te kampen hebben. Nu ook weer met z'n zogenaamde mentale gezondheid, echt een schande deze manquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nou inderdaad er is helemaal niemand die langdurig last van covid heeft, maar meneer heeft weer last.
Dat is natuurlijk onzin, maar als je er langdurig last van hebt kun je niet wat hij deed het afgelopen jaar. Daar heb je dan de energie niet voor.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nou inderdaad er is helemaal niemand die langdurig last van covid heeft, maar meneer heeft weer last.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Ik heb niet zoveel met dat onzinnige gebash op die man. Natuurlijk is het een rare kwibus. En nee hij is niet de grootste coureur aller tijden. Maar om 'm dan te gaan zitten afzeiken vanwege z'n kleding of nu weer zo'n instagram-post, ik vind dat gewoon een beetje laag bij de grond.quote:
Oh natuurlijk, nu het seizoen al verkeken is dan zo maar de schijnwerpers opzoekenquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:02 schreef Dazalbest het volgende:
Koekoek 👀
[ twitter ]
Ik weet niet hoe de instagram post te delen
Zijn dat ook allemaal multimiljonairs die hun zin niet krijgen?quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:58 schreef Sked het volgende:
Er zijn weet ik veel hoeveel mensen die mentaal zware periodes hebben en daar in het openbaar over praten, maar als Hamilton het doet is het meteen aandacht zoeken etc etc. Dan ben je gewoon verblind door haat.
Dit roepen wij natuurlijk al jaren.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:02 schreef Dazalbest het volgende:
Koekoek 👀
[ twitter ]
Ik weet niet hoe de instagram post te delen
Het perspectief dat mensen het nog erger hebben? Ja, dat klopt. Maar dat is voor mij geen reden om de problemen van anderen te bagatelliseren en er is genoeg volk met status en centen dat worstelt met zichzelf of de wereld om zich heen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zijn dat ook allemaal multimiljonairs die hun zin niet krijgen?
Wellicht zet dat het e.e.a. in perspectief.
Ik volg hem niet, zag het bij iemand anders via Twitter voorbij komenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:36 schreef AMDB het volgende:
Die man mag echt niks meer zeggen van de mensen hier. Als je er zoveel moeite mee hebt volg hem dan niet op Instagram en ga het er hier niet als een stel RTL Boulevard/Voetbal Inside roddeltrienen over hebben. Zo moeilijk is het niet.
Allemaal ja-knikken en kumbayah rond een kampvuur zingen, dus?quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:36 schreef AMDB het volgende:
Die man mag echt niks meer zeggen van de mensen hier. Als je er zoveel moeite mee hebt volg hem dan niet op Instagram en ga het er hier niet als een stel RTL Boulevard/Voetbal Inside roddeltrienen over hebben. Zo moeilijk is het niet.
Of het gewoon over dingen over hebben die je wel leuk vindt, ook een idee.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:46 schreef DjVero het volgende:
[..]
Allemaal ja-knikken en kumbayah rond een kampvuur zingen, dus?
Formule 1 dus! En daar hoort Hamilton (helaas) bij. En dus bekritiseer ik hem omwille van zijn acties. Ik vind het gewoon een naar mannetje en dat schuif ik niet onder stoelen of banken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of het gewoon over dingen over hebben die je wel leuk vindt, ook een idee.
De gedachte dat geld maakt dat je niet mentaal diep kunt zitten is zoooo achterhaald. Tal van hele rijke mensen zijn uit het leven gestapt en dat was echt niet omdat ze hun zin niet kregen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:06 schreef daNpy het volgende:
Zijn dat ook allemaal multimiljonairs die hun zin niet krijgen?
#StillIrisequote:Op donderdag 31 maart 2022 15:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De gedachte dat geld maakt dat je niet mentaal diep kunt zitten is zoooo achterhaald. Tal van hele rijke mensen zijn uit het leven gestapt en dat was echt niet omdat ze hun zin niet kregen.
Jij denkt dat hij zijn hoofd kaal gaat scheren en zijn auto gaat slopen, om daarna onder curatele van zijn vader te worden gesteld?quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:44 schreef Catatafishh het volgende:
Heb best met Hamilton doen. Op een Britney Spears achtige manier.
Neequote:Op donderdag 31 maart 2022 17:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij zijn hoofd kaal gaat scheren en zijn auto gaat slopen, om daarna onder curatele van zijn vader te worden gesteld?
Ach, ik weet het niet. Ik geloof best dat vorig jaar er keihard ingehakt heeft bij hem. Als iedereen je altijd doet geloven dat je de GOAT bent, je nooit kritiek krijgt en dan ineens in een seizoen wordt weggereden door een irritant lefgozertje die zelfs na twee kegelacties van je team nog in de laatste race om de titel strijdt met je. En dan ook nog verliezen door een, in je eigen ogen, dubieuze call.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
#StillIrise
#NeverGiveUp
Ik krijg hier ook gewoon een "don't forget about me! look at me!" gevoel van.
Want homo's hebben een mentale issue of zijn labiel? Wat een krankzinnige vergelijking.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:18 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik denk dat daarom niemand openbaar durft te melden dat hij of zij mentale uitdagingen heeft omdat hij of zij dan meteen de sticker labiel opgespeld krijgt
Wellicht bestaan er daarom ook geen homoseksuelen in het voetbal
Omdat de omgeving en het publiek volledig krankzinnig reageert.... Net zoals nu op Hamiltonquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Want homo's hebben een mentale issue of zijn labiel? Wat een krankzinnige vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |