mwah Ajax pakt ook gewoon minder punten dan afgelopen seizoen hoor, en met nu drie overwinningen in de slotfase op een rij volgens mij is het ineens erg spannend geworden. Maar ook wel de verdienste van PSV alhoewel die een stuk minder punten verliezen dan het spel zou doen vermoeden.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat Ajax minder is geworden alleen vorig jaar was het nu al beslist en dat is dus de verdienste van PSV
Rusland lijdt ook beste scrummie.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:42 schreef Scrummie het volgende:
TT
Ik zou er bijna een TR voor plaatsen.
1 punt minder ja.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
mwah Ajax pakt ook gewoon minder punten dan afgelopen seizoen hoor,
Drie punten op het moment en bij een verschil van vijf punten tussen Ajax en PSV was de spanning er aardig af geweest nu denk ik.quote:
Heeft Feyenoord nog een moeilijk programma?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
mwah Ajax pakt ook gewoon minder punten dan afgelopen seizoen hoor, en met nu drie overwinningen in de slotfase op een rij volgens mij is het ineens erg spannend geworden. Maar ook wel de verdienste van PSV alhoewel die een stuk minder punten verliezen dan het spel zou doen vermoeden.
En het is balen van al het onnodig puntverlies wat wij hebben geleden, met name die dubbele nederlagen tegen Vitesse en Ajax breken ons op.
1 punt minder, dat lijkt me niet wereldschokkend, PSV 9 punten meer dat maakt het verschil tov vorig seizoen.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
mwah Ajax pakt ook gewoon minder punten dan afgelopen seizoen hoor, en met nu drie overwinningen in de slotfase op een rij volgens mij is het ineens erg spannend geworden. Maar ook wel de verdienste van PSV alhoewel die een stuk minder punten verliezen dan het spel zou doen vermoeden.
En het is balen van al het onnodig puntverlies wat wij hebben geleden, met name die dubbele nederlagen tegen Vitesse en Ajax breken ons op.
Nee hoor, vorig seizoen stonden ze na 27 speelrondes op 67 punten en nu op 66. Dat is één punt verschil. (67-66=1)quote:Op maandag 28 maart 2022 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drie punten op het moment en bij een verschil van vijf punten tussen Ajax en PSV was de spanning er aardig af geweest nu denk ik.
welk moment?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drie punten op het moment en bij een verschil van vijf punten tussen Ajax en PSV was de spanning er aardig af geweest nu denk ik.
Willem II thuisquote:Op maandag 28 maart 2022 11:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord nog een moeilijk programma?
valt reuze mee, enkel uitwedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje, wel komen nog PSV, Utrecht en Twente op bezoek.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord nog een moeilijk programma?
Willem II (T)quote:
Al besproken.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Willem II (T)
Heracles (U)
Utrecht (T)
Fortuna (U)
PSV (T)
GAE (U)
Twente (T)
Ga er vanuit dat er niet veel punten meer worden verspeeld al moeten we nog wel uit naar het beste team van de Eredivisie.
Is alweer 4 jaar geleden dat PSV gewonnen heeft in de eredivisie.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
valt reuze mee, enkel uitwedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje, wel komen nog PSV, Utrecht en Twente op bezoek.
ik zie hier na 27 wedstrijden 12 verliespunten (dus 69 punten), denk dat we een miscommunicatie hebben op basis van de inhaalwedstrijd tegen Utrecht (21e speelronde die pas eind april gespeeld werd, en waar Ajax gelijk speelde)quote:Op maandag 28 maart 2022 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, vorig seizoen stonden ze na 27 speelrondes op 67 punten en nu op 66. Dat is één punt verschil. (67-66=1)
Hoe komen ze dan aan zoveel punten dit seizoen?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Is alweer 4 jaar geleden dat PSV gewonnen heeft in de eredivisie.
KNJBquote:Op maandag 28 maart 2022 11:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan aan zoveel punten dit seizoen?
nee, we hebben allebei gelijkquote:Op maandag 28 maart 2022 11:48 schreef fetX het volgende:
Het is nog niet de dag van @:gurneyisbestoke
Kan gebeuren maat.
quote:Op maandag 28 maart 2022 11:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lang is minstens kwartfinale? Want ik denk dat er heel wat Eredivisiespelers de 8e finale gaan halen hoor. Inclusief de Nederlanders
Ik heb niet de illusie dat Oranje ver gaat komen. Mocht dat wel zo zijn dan heeft het inderdaad wel wat impact op de Eredivisie al is het huidige aantal basisspelers van Oranje ook niet dermate groot dat die jongens enorm belast worden. Bij een Berghuis kan het wellicht wat uitmaken ja.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je naar dit seizoen kijkt ; Alvarez (poulefase wellicht overleven), Martinez (ver komen zit er in), Antony (ver komen waarschijnlijk, + de Nederlandse spelers (Blind, Timber, Berghuis, Klaassen Pasveer wellicht) dan heb je het toch over een behoorlijke impact. En dan laat ik nog de nodige internationals van mindere landen weg.
Helemaal als je in ogenschouw neemt dat je nog geen enkele wedstrijd teveel hebt gekregen en het relatief zware programma na een Europese donderdagpot.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:47 schreef Tarado het volgende:
Feyenoord zit nu precies op het aantal punten dat PSV vorig seizoen had na 27 wedstrijden maar met 7 punten meer ook een flinke verbetering.
De laatste 2 zijn misschien nog wel het lastigst. Hopelijk hebben we dan onze 3e plek al veilig gesteld (of gaat het voor GAE en Twente nergens meer om)quote:Op maandag 28 maart 2022 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Willem II thuis
Heracles uit
FC Utrecht thuis
Fortuna uit
PSV thuis
Eagles uit
Twente thuis
Tot nu toe ook meer uitwedstrijden gespeeld dan thuiswedstrijden.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal als je in ogenschouw neemt dat je nog geen enkele wedstrijd teveel hebt gekregen en het relatief zware programma na een Europese donderdagpot.
Ik vind GAE-uit altijd een ontzettende kutwedstrijd.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste 2 zijn misschien nog wel het lastigst. Hopelijk hebben we dan onze 3e plek al veilig gesteld (of gaat het voor GAE en Twente nergens meer om)
denk ook dat de uitzondering daargelaten ( @Pistolero ) niemand dit stelt, ben sowieso enorm tevreden met het voetbal onder Slot en er is wel echt progressie, alleen hebben we niet het maximale eruit gehaald.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:54 schreef Coco het volgende:
We kunnen rustig stellen dat Feyenoord het helemaal niet zo slecht doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |