Die kom ik dan wel in het echte leven tegenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk altijd aanwezig dat je een klik krijgt bij iemand waarbij je dat niet verwacht
quote:
Is dat NMLK alleen voor LinkedIn blagen ofwat?quote:Onze garanties
Hoger opgeleid & communicatief
HBO+, sociaal, communicatief, open, nieuwsgierig, pro-actief
En eigenpijpersquote:Op maandag 9 mei 2022 21:06 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
[..]
Is dat NMLK alleen voor LinkedIn blagen ofwat?
Dat lijkt me idd een logische theorie. En als man heb je dus weer minder kans dat je ''slachtoffer'' wordt van een dame die alleen maar aandachtsgeil is, want je mag er denk ik wel vanuit gaan dat een vrouw die moeite neemt om je een berichtje te sturen op zijn minst wel op zoek is naar contact (i.p.v. alleen instagram volgers ofzo).quote:Op maandag 9 mei 2022 20:45 schreef embedguy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is precies hetzelfde! Bumble is mijn favo app, op Breeze na.
Naar mijn ervaring werkt Bumble ook meer dan prima om een fuck-budy te vinden. Ik schat dat het komt omdat ik niet zo'n apper ben, maar dat lukt mij op Bumble ook beter. Vrouwen worden denk ik minder platgebombardeerd op Bumble dan op Tinder waardoor vrouwen minder snel hun interesse verliezen, ookal reageer ik gemiddeld maar eens per dag. Dat is iig mijn theorie.
100den mannen hebben jouw nummer zekerquote:Op maandag 9 mei 2022 21:30 schreef Avianflu het volgende:
Die datingapps zijn gewoon een grote kroeg.
Het is gewoon een manier om meer mensen te ontmoeten.
Je opent eens een gesprekje maar verliest soms snel de interesse.
Met de meeste mannen die ik IRL heb ontmoet en mijn nummer heb gegeven is het contact ook verwaterd.
Een match moet je gwn niet al te serieus nemen.
Er zijn toch geen regels voor vrouwen op bumble? Als in : ze moeten bij een X aantal matches verplicht het gesprek openen, anders worden ze geblokkeerd?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:38 schreef Faxie het volgende:
Ik herken me daar niet in...
Ze zeggen een keer hoi om aan de regels te voldoen en dan blijft het weer stil.
Gaat overigens een stuk beter met de likes op Tinder nu dan 2 jaar terug. 66 Stuks ondertussen, alleen geen enkele match tot nu toe, lol.
Het probleem is dat juist die ene 'vrouwen moeten beginnen met praten' regel in de praktijk geen enkel verschil maakt. Ze zeggen even 'hoi' om aan die regel voldaan te hebben, en het is weer business as usual.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Er zijn toch geen regels voor vrouwen op bumble? Als in : ze moeten bij een X aantal matches verplicht het gesprek openen, anders worden ze geblokkeerd?
Gewoon diegenen die alleen ''hoi'' zeggen negeren en diegenen die er een beetje werk in steken met gelijke munt terugbetalen. Lekker efficiënt toch
Mij is beweert dat vrouwen veelal met 'hoi' beginnen om te voorkomen dat ze moeite in een man steken die vervolgens niet terugreageert. Zal maar een halve waarheid zijn maar voor mij persoonlijk voelt het als mijn taak om de leiding van het gesprek op me te nemen. Dit stukje leiderschap is -bij mijn weten- voor een vrouw een aantekkelijke mannelijke eigenschap, en ik heb geen interesse in een vrouw die zich niet laat leiden (echt een afknapper voor me).quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef Kettlebell het volgende:
Gewoon diegenen die alleen ''hoi'' zeggen negeren en diegenen die er een beetje werk in steken met gelijke munt terugbetalen. Lekker efficiënt toch
Ach het kan alle kanten op.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:02 schreef embedguy het volgende:
[..]
Mij is beweert dat vrouwen veelal met 'hoi' beginnen om te voorkomen dat ze moeite in een man steken die vervolgens niet terugreageert. Zal maar een halve waarheid zijn maar voor mij persoonlijk voelt het als mijn taak om de leiding van het gesprek op me te nemen. Dit stukje leiderschap is -bij mijn weten- voor een vrouw een aantekkelijke mannelijke eigenschap, en ik heb geen interesse in een vrouw die zich niet laat leiden (echt een afknapper voor me).
Naar mijn ervaring beginnen de meeste vrouwen met een simpele 'hoi'. Als ik daarna vraag om wat beters dan steekt de gemiddelde vrouw er wel degelijk moeite in, de vrouwen die dat niet doen ben ik liever meteen kwijt.
Doet dat er toe.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
100den mannen hebben jouw nummer zeker
Dit inderdaad, digitaal gevangen Pokemonquote:Op maandag 9 mei 2022 22:23 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Ach het kan alle kanten op.
Voor de meeste mensen geldt dat zolang je iemand nog nooit in het echt hebt ontmoet, iemand ook niet echt ''in je hoofd'' gaat zitten en écht een gevoel bij je losmaakt. Iemand is en blijft toch een beetje een digitaal gevangen Pokémonofzo tot je diegene daadwerkelijk hebt ontmoet. En dus heb ik zelf ook dat een vrouw het éne oor in / het andere oor uit gaat. Zelfs vrouwen die echt way boven mijn standaard zijn heb ik soms niet eens op gereageerd omdat ik dacht: who cares. Nieuw profiel, zelfde onzin.
Ja dat is het, ik denk alleen dat niet iedere vrouw zo vrij is als jij.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:22 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Doet dat er toe.
Het valt mij alleen op dat matches heel erg serieus genomen lijken te worden. Terwijl ik er heel anders in sta. Ik heb overigens echt wel leuke mannen ontmoet via datingapps en met enkelen nog vriendschappelijk contact.
Maar ook honderden matches niet ontmoet. Het voelt voor mij meer als een moderne chatbox.
Zou kunnen, ik zie het alleen vanuit mijn eigen perspectief als vrouw op zo’n app.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 06:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja dat is het, ik denk alleen dat niet iedere vrouw zo vrij is als jij.
Kom je veel vrouwen tegen die zich graag 'laten leiden'?quote:Op maandag 9 mei 2022 22:02 schreef embedguy het volgende:
[..]
Mij is beweert dat vrouwen veelal met 'hoi' beginnen om te voorkomen dat ze moeite in een man steken die vervolgens niet terugreageert. Zal maar een halve waarheid zijn maar voor mij persoonlijk voelt het als mijn taak om de leiding van het gesprek op me te nemen. Dit stukje leiderschap is -bij mijn weten- voor een vrouw een aantekkelijke mannelijke eigenschap, en ik heb geen interesse in een vrouw die zich niet laat leiden (echt een afknapper voor me).
Naar mijn ervaring beginnen de meeste vrouwen met een simpele 'hoi'. Als ik daarna vraag om wat beters dan steekt de gemiddelde vrouw er wel degelijk moeite in, de vrouwen die dat niet doen ben ik liever meteen kwijt.
Klinkt als een chatbotquote:Op woensdag 27 april 2022 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nu een match die nu al een paar dagen elke ochtend vraagt of ik lekker geslapen heb, overdag of ik een leuke dag hebt en s avonds of ik de dag weer overleefd heb (of iets in die strekking). Ik vind dat eigenlijk een beetje veel van het goede, maar misschien is het juist wel heel attent. Het is ook wel weer gezellig chatten, dus daar ligt het niet aan. Hoe staan jullie daar eigenlijk in? Sturen jullie ook elke dag meerdere keren per dag berichtjes?
Lekker op je gemak doen, geen haast!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:08 schreef Ronzz het volgende:
Bumble ben ik ook erg tevreden over tegenwoordig.![]()
Zelf het daten op een lager pitje staan maar dat komt ook wel weer terug
Ja. Praktisch iedere vrouw wel. Ik heb bijvoorbeeld letterlijk nog nooit (of iig zelden) gehad dat een vrouw mij op date vraagt. Initiatief bij vervolgdates is ook altijd aan mij en ik heb sterk het gevoel dat de vrouwen dat ook heerlijk vinden dat ik niet aarzel om dat initiatief ook te nemen. Tijdens dates laten vrouwen het initatief ook altijd aan mij van wat er verder gaat gebeuren. Ik heb een vrouw bijvoorbeeld nog nooit zoiets horen zeggen als 'kom, laten we afrekenen en dan een stuk gaan wandelen'. Ik ben altijd de genen die dit op zich neemt. Ik heb het nog nooit geprobeert maar ik geloof dat het ook awkward situaties van onbesluiteloosheid zou opleveren als ik niet de leiding daarin zou nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:31 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Kom je veel vrouwen tegen die zich graag 'laten leiden'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door embedguy op 10-05-2022 14:03:10 ]Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
ah, ok, zelf zie ik 'leiderschap' als meer dan 'initiatief nemen'.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:52 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ja. Praktisch iedere vrouw wel. Ik heb bijvoorbeeld letterlijk nog nooit (of iig zelden) gehad dat een vrouw mij op date vraagt. Initiatief bij vervolgdates is ook altijd aan mij en ik heb sterk het gevoel dat de vrouwen dat ook heerlijk vinden. Tijdens dates laten vrouwen het initatief ook altijd aan mij van wat er gaat gebeuren. Ik heb een vrouw bijvoorbeeld nog nooit zoiets horen zeggen als 'kom, laten we afrekenen en dan een stuk gaan wandelen'. Ik ben altijd de genen die dit op zich neemt. Ik heb het nog nooit geprobeert maar ik geloof dat het ook awkward situaties van onbesluiteloosheid zou opleveren als ik niet de leiding daarin zou nemen.
Note: 'initiatief nemen' is 'leiderschap nemen'
Ow zo. Dat soort leiderschap is inderdaad zeker niet wat ik bedoel. Ik zie vrouwen als mijn gelijke.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:19 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
ah, ok, zelf zie ik 'leiderschap' als meer dan 'initiatief nemen'.
Zelf ben ik ook een behoorlijke initiatief nemer en doe dat ook regelmatig en laar dat ook echt niet aan de man over.
Maar iemand die mij wil leiden in alles dan zou ik toch gaan stuiteren want heb geen leiding nodig en kan best grote beslissingen maken.
Zo had ik ooit een gesprek met een jehova die mij wilde redden omdat ik een alleenstaande moeder was. Vrouwen hoeven bij de jehova's geen verantwoording aan god afleggen maar vrouwen leggen verantwoording af aan de man en alleen de man legt verantwoording af aan god. En dat was niet om het werk van god wat te verlichten omdat deze dan maar de helft hoeft aan te horen maar was ook een leiderschap kwestie. Vandaar dat dat leiderschap wat bij mij aan het kriebelen bracht.
Natuurlijk, maar dit komt omdat vrouwen denken dat ze anders:quote:Op maandag 9 mei 2022 22:23 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Wat ik wel lastig blijf vinden (vooral op bumble) is dat de gemiddelde vrouw op die app wel echt hoge verwachtingen van zichzelf en het leven in het algemeen lijkt te hebben. En dus ook van jou als match. 70% van de profielen die ik lees moet allemaal ''larger than life'' zijn. Ik ben wild. Altijd in voor avontuur. Ik hou van mannen met ambitie en de drang om elke dag het beste uit jezelf te halen. Zelfontwikkeling vind ik heel belangrijk.
Dan denk ik altijd van : Komop, kap met die onzin. Verreweg de meesten van ons werken gewoon 40 uur per week in een kantoorbaan, doen in de avonduren nog wat aan sport. Kijken een of andere slappe serie op videoland / Netflix en gaan in het weekend ergens een drankje drinken. Dat is het leven van 90% van de millenials. Maar het type vrouw dat dit soort profielteksten heeft haakt al snel af als een gesprek te 'gewoontjes' is. Maar ben niet echt van plan me geforceerd als een soort enorm gevatte cabaretier te gaan opstellen de hele tijd
Het helpt wel als je van 'nature' ad rem bent en ook daadwerkelijk op iets ingaat dat in haar profiel staatquote:Op maandag 9 mei 2022 22:23 schreef Kettlebell het volgende:
Maar het type vrouw dat dit soort profielteksten heeft haakt al snel af als een gesprek te 'gewoontjes' is. Maar ben niet echt van plan me geforceerd als een soort enorm gevatte cabaretier te gaan opstellen de hele tijd
Soms dacht ik wel eens dat mannen en vrouwen onrealistische eisen/denkbeelden hebben. Ik krijg de indruk dat dat nog steeds zo isquote:Het helpt wel als je van 'nature' ad rem bent en ook daadwerkelijk op iets ingaat dat in haar profiel staatquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar het type vrouw dat dit soort profielteksten heeft haakt al snel af als een gesprek te 'gewoontjes' is. Maar ben niet echt van plan me geforceerd als een soort enorm gevatte cabaretier te gaan opstellen de hele tijd
Wat ook helpt is als je je uiterlijk* mee hebt. Dan word je vanzelf benaderd en hoef je alleen maar 'normaal' te doen/reageren om te 'scoren'.
*Wat dat betreft zijn vrouwen gewoon net zo oppervlakkig als mannen![]()
Tenzij lekker wijf.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef Kettlebell het volgende:
Die hebben al genoeg aanbodquote:
"Hoi."quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Des te meer reden om te reageren als ze je eruit pikken.
Nooit gehad. De fakers herken je snel genoeg.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hoi."
"Hey, hoe gaat het!"
"Check mijn instagram."
"..."
Nja echt lekkere wijven op dating apps zitten er 9/10 keer alleen voor de insta-volgers. Beter pak je de categorie iets er onder. Die zijn veel leuker om mee te datenquote:
Dit iddquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hoi."
"Hey, hoe gaat het!"
"Check mijn instagram."
"..."
Ik ben zeker geen onaantrekkelijke man, maar ik ben zelfbewust genoeg om te weten dat het per ongeluk is gegaan als een (bovengemiddeld)lekker wijf mij naar rechts swiped : )quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Des te meer reden om te reageren als ze je eruit pikken.
Ik zou niet al te hard hopen, al is de kans wel groter dat je wat meer normale mannen tegen gaat komen.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:49 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb tinder, bumble etc geprobeerd en elke keer kom ik dezelfde mannen tegen die enkel uit zijn op fwb of casual seks. Nu toch maar een betaalde datingsite opgezocht. Ben erg benieuwd of dat wel
wat oplevert anders dan frustratie.
Saaie pietenquote:Op zondag 22 mei 2022 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou niet al te hard hopen, al is de kans wel groter dat je wat meer normale mannen tegen gaat komen.
Beter een saaie piet dan iemand die in het eerste bericht vraagt om een foto van je tiet.quote:
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter een saaie piet dan iemand die in het eerste bericht vraagt om een foto van je tiet.
Dit is ook wel mijn laatste poging.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:18 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ga nooit meer aan de apps
Maar irl proberen of een keer de darkroom in
Komen jullie elkaar daar tegen, dat zou een mop zijnquote:
In die darkroom jaquote:Op zondag 22 mei 2022 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komen jullie elkaar daar tegen, dat zou een mop zijn
Wie? Jij en ik?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
In die darkroom ja
Wellicht hebben we elkaar al naar links geswiped
Daarom gewoon FOK!quote:Op zondag 22 mei 2022 20:49 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb tinder, bumble etc geprobeerd en elke keer kom ik dezelfde mannen tegen die enkel uit zijn op fwb of casual seks. Nu toch maar een betaalde datingsite opgezocht. Ben erg benieuwd of dat wel
Misschien ook je profiel tegen het licht houden, of er geen dubbelzinnige dingen in staan, qua tekst of foto's...quote:Op zondag 22 mei 2022 20:49 schreef Senn88 het volgende:
Ow die staan er ongetwijfeld inquote:Op zondag 22 mei 2022 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien ook je profiel tegen het licht houden, of er geen dubbelzinnige dingen in staan, qua tekst of foto's...
Nee, echt?!quote:Op zondag 22 mei 2022 22:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow die staan er ongetwijfeld invan de week vroeg ik mijn collega in de middag of ze mee ging een rondje tippelen. Ik bedoelde wandelen, alle mannelijke collega’s sloegen aan
Ja ik gebruik nu eenmaal dingen nogal dubbelzinnig. Soms bewust maar ik voel denk ik wel aan of mannen bewust opzoek zijn naar seks of dat men even een potje loopt te ouwehoeren. Overigens ook als ok mijn mond hou krijg ik wel rare opmerkingen naar mijn hoofd gesmeten. In een supermarkt in Berlijn was een man die zei uit het niets tegen mij en mijn vriendin dat ik een seksbeest was en hij ging maar doorquote:
Dat voelt wel een beetje als mijn lot ja. Maar het lijkt me zo heerlijk om alles met iemand te kunnen delen.quote:
Opgeven voor boer zoekt vrouw.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat voelt wel een beetje als mijn lot ja. Maar het lijkt me zo heerlijk om alles met iemand te kunnen delen.
Winning.quote:
Of "Lang leve de Liefde"quote:
Mja volgens mij, moet je gewoon lekker afspreken.quote:
Misschien heb je ook dubbelzinnige kleding aanquote:Op zondag 22 mei 2022 22:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik nu eenmaal dingen nogal dubbelzinnig. Soms bewust maar ik voel denk ik wel aan of mannen bewust opzoek zijn naar seks of dat men even een potje loopt te ouwehoeren. Overigens ook als ok mijn mond hou krijg ik wel rare opmerkingen naar mijn hoofd gesmeten. In een supermarkt in Berlijn was een man die zei uit het niets tegen mij en mijn vriendin dat ik een seksbeest was en hij ging maar door
Nouja ik denk dat dit inderdaad wel is wat ik zou moeten doen.. dat advies klopt wel en daar ben ik mij ook welquote:Op zondag 22 mei 2022 22:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja volgens mij, moet je gewoon lekker afspreken.
Sure niet met een idioot maar als iemand gewoon een beetje babbelt... En wel grappig kan zijn. Gogogo.
Ist niks dan ist niks.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat dit inderdaad wel is wat ik zou moeten doen.. dat advies klopt wel en daar ben ik mij ook wel
bewust van.
Nee dat heb ik niet. Gast je hebt mij zelfs ooit gemeetquote:Op zondag 22 mei 2022 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien heb je ook dubbelzinnige kleding aan
Als je een shirt draagt met "Girls, just wanna have fun" bijvoorbeeld
Ik begrijp je helemaal. Ik zou dat ook graag willen. De liefde vinden blijft een ongrijpbaar iets. Het kan ook met jezelf en je eigen ontwikkeling te maken hebben. Het kan ook misschien je weg niet zijn. Of vind je het pas veel later in je leven. Je kan hem ook morgen tegenkomen. enz enz. Single zijn hoeft je lot niet te zijn alleen voor mij geeft mij wel een soort van rust met de gedachte dat het niet perse 'hoeft'. Dat alles mogelijk is.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat voelt wel een beetje als mijn lot ja. Maar het lijkt me zo heerlijk om alles met iemand te kunnen delen.
Zou best kunnen, ik herinner mij weinig meets nog maar...quote:Op zondag 22 mei 2022 23:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet. Gast je hebt mij zelfs ooit gemeetik heb altijd jurkjes aan wel regelmatig met decolletee maar ook als ik dat niet heb blijft er weinig voor de verbeelding over met enkel een lapje stof.
Nouja ik zoek geen topmodel maar er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn. Dat kan zitten in humor in diepgaande gesprekken maar ook in zelfvertrouwen dat iemand uitstraalt. Heb ook wel eens overwogen mijzelf op de vrouwelijke markt te gooien maar ik zou inderdaad gewoon meer moeten doen en meer moeten denkenquote:Op zondag 22 mei 2022 23:03 schreef ludovico het volgende:
Mijn ervaring qua dating app is dat vrouwen kritisch zijn.
Denk dat ik met mijn foto's 3-0 achterstond.
Zagen ze mij int echt vonden ze me wel leuk als het babbelen soepel liep.
Die stapmeet in utrecht met samz q en anderenquote:Op zondag 22 mei 2022 23:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik herinner mij weinig meets nog maar...
De laatste is ook alweer 8 jaar geleden of zo...
Als je Kaneelstokje en Faxie meekrijgt kom ik wel.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die stapmeet in utrecht met samz q en anderen
Ja okay maar denk dat wat foto's daar matig geschikt voor zijn. Zeker bij vrouwen. Die oordelen daar op dating apps snel te kritisch op is mijn opvatting.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouja ik zoek geen topmodel maar er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn. Dat kan zitten in humor in diepgaande gesprekken maar ook in zelfvertrouwen dat iemand uitstraalt. Heb ook wel eens overwogen mijzelf op de vrouwelijke markt te gooien maar ik zou inderdaad gewoon meer moeten doen en meer moeten denken
Haha fax zou nog lukken maar kaneel is denk ik druk met andere zaken.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je Kaneelstokje en Faxie meekrijgt kom ik wel.
Denk dat dat wel klopt. Ik heb 2 fokkers hun profiel samengesteld en beiden zijn zij nu aan de vrouwquote:Op zondag 22 mei 2022 23:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja okay maar denk dat wat foto's daar matig geschikt voor zijn. Zeker bij vrouwen. Die oordelen daar op dating apps snel te kritisch op is mijn opvatting.
Lokasenna erbij gratis.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Haha fax zou nog lukken maar kaneel is denk ik druk met andere zaken.
Dat arme ding is zwanger die heeft daar vast geen behoefte aan.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lokasenna erbij gratis.
Moet toch kunnen.
Gat in de markt; internet dating-coachingquote:Op zondag 22 mei 2022 23:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel klopt. Ik heb 2 fokkers hun profiel samengesteld en beiden zijn zij nu aan de vrouw
"Met de hulp van datingcoach Sen88, toon je je toekomstige partner je ware kracht!"quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gat in de markt; internet dating-coaching
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |