En jij dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 07:46 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Misschien nooit initiatief genomen?
Ja, verleden tijd. Ik ben nu bezetquote:Op maandag 28 maart 2022 08:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als in....verleden tijd?
Maar oke, idem
Een keer initiatief genomen op fok, maar geen date gewordenquote:Op maandag 28 maart 2022 08:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het over Fokdates ging![]()
Bezet?![]()
Stomme Fokkersquote:Op maandag 28 maart 2022 08:12 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Een keer initiatief genomen op fok, maar geen date geworden
Sorry, ik zag de signalen nietquote:Op maandag 28 maart 2022 08:12 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Een keer initiatief genomen op fok, maar geen date geworden
quote:
Al dat hard to get spelenquote:
Ik dacht dat het juist niet hard-to-get is als je het initiatief neemtquote:
Meteen een beeld van alle Fokkers dusquote:Op maandag 28 maart 2022 09:27 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist niet hard-to-get is als je het initiatief neemt
Maar ik ben nogal kieskeurig dus het was maar bij een fokker gebleven
Dat niet echt, haha. Gewoon spontaan gevoelquote:Op maandag 28 maart 2022 09:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meteen een beeld van alle Fokkers dus
Spontaan bakkie doen dan maar?quote:Op maandag 28 maart 2022 09:35 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Dat niet echt, haha. Gewoon spontaan gevoel
Wel jullie huwelijk aan kondigen hč?quote:
Heb je iets veranderd aan je foto’s of profiel?quote:Op maandag 18 april 2022 18:59 schreef Faxie het volgende:
Tinder weer geďnstalleerd![]()
14 Likes binnen een uur. Is Tinder ziek ofzo?Daar deed ik normaal een jaar over.
Lentekriebels 🎉quote:Op maandag 18 april 2022 18:59 schreef Faxie het volgende:
Tinder weer geďnstalleerd![]()
14 Likes binnen een uur. Is Tinder ziek ofzo?Daar deed ik normaal een jaar over.
Nee helemaal niet. Heb zelfs maar 2 foto's nu en een karige tekstquote:Op maandag 18 april 2022 19:54 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Heb je iets veranderd aan je foto’s of profiel?
Succes met chatten
Aha een mysterieuze man, daar houden vrouwen van!quote:Op maandag 18 april 2022 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Heb zelfs maar 2 foto's nu en een karige tekst
"Kriebelt het al? Neem een abonnement om terug te kriebelen!"quote:Op maandag 18 april 2022 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aha een mysterieuze man, daar houden vrouwen van!
Of inderdaad de lentekriebels.
Of Tinder probeert je over te halen tot een abonnement.
Heb je al matches die terug praten?
Nee nog geen matches. Wel een paar likes afgewezen muhahahaquote:Op maandag 18 april 2022 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aha een mysterieuze man, daar houden vrouwen van!
Of inderdaad de lentekriebels.
Of Tinder probeert je over te halen tot een abonnement.
Heb je al matches die terug praten?
Hoe weet je dat? Bij bumble kreeg ik meldingen dat ik een like had gemist, maar bij Tinder is dat toch niet?quote:Op maandag 18 april 2022 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee nog geen matches. Wel een paar likes afgewezen muhahaha
quote:Op maandag 18 april 2022 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Bij bumble kreeg ik meldingen dat ik een like had gemist, maar bij Tinder is dat toch niet?
Ik zou ze gewoon allemaal afwijzen, gewoon omdat het kan!
quote:Op maandag 18 april 2022 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee nog geen matches. Wel een paar likes afgewezen muhahaha
Je herkent ze meestal vrij makkelijk aan die vage fotoquote:Op maandag 18 april 2022 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Bij bumble kreeg ik meldingen dat ik een like had gemist, maar bij Tinder is dat toch niet?
Ik zou ze gewoon allemaal afwijzen, gewoon omdat het kan!
Je doet maarquote:Op maandag 18 april 2022 21:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie swipet Revac keihard naar links
Sexicoin the new crypto NFT smart-contract for u my lovequote:Op dinsdag 19 april 2022 00:19 schreef Faxie het volgende:
Nouja, de eerste Aziatische, slecht Engels sprekende, afstand niet overeenkomend met locatie, en vrij snel whatsapp vragende match is al een feit. Ik ruik al lont, dus hoppa weg ermee. Die gaat anders straks weer over aandelen beginnen oid. Fool me once, fool me twice...
Ja dat soort meukquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:29 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Sexicoin the new crypto NFT smart-contract for u my love![]()
![]()
Meteen bannen en rapporteren, zou ik doen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:29 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Sexicoin the new crypto NFT smart-contract for u my love![]()
![]()
Naja het zijn wel sexicoins dat maakt nieuwsgierig natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meteen bannen en rapporteren, zou ik doen.
Klinkt een beetje als een gleuf waar je geld in goo- ooooooh...quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:10 schreef Revac het volgende:
[..]
Naja het zijn wel sexicoins dat maakt nieuwsgierig natuurlijk
Soms deed ik dat, maar toen ik merkte dat ik geen respons meer kreeg ben ik er mee gestopt.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nu een match die nu al een paar dagen elke ochtend vraagt of ik lekker geslapen heb, overdag of ik een leuke dag hebt en s avonds of ik de dag weer overleefd heb (of iets in die strekking). Ik vind dat eigenlijk een beetje veel van het goede, maar misschien is het juist wel heel attent. Het is ook wel weer gezellig chatten, dus daar ligt het niet aan. Hoe staan jullie daar eigenlijk in? Sturen jullie ook elke dag meerdere keren per dag berichtjes?
Hoe was je dag?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nu een match die nu al een paar dagen elke ochtend vraagt of ik lekker geslapen heb, overdag of ik een leuke dag hebt en s avonds of ik de dag weer overleefd heb (of iets in die strekking). Ik vind dat eigenlijk een beetje veel van het goede, maar misschien is het juist wel heel attent. Het is ook wel weer gezellig chatten, dus daar ligt het niet aan. Hoe staan jullie daar eigenlijk in? Sturen jullie ook elke dag meerdere keren per dag berichtjes?
Nog niet bij een match.....maar als je al een tijdje date en wel enigszins weet waar het naartoe gaat dan vind ik dat soort berichtjes wel leuk.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm dan ga ik ook eens wat minder reageren, kijken wat er gebeurt. Had al aangegeven dat ik tijdens mijn werk liever niet app en niet altijd even goed ben in berichtjes sturen, dus dan snapt hij het vastquote:Op woensdag 27 april 2022 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms deed ik dat, maar toen ik merkte dat ik geen respons meer kreeg ben ik er mee gestopt.
Ja dat idee krijg ik ook een beetje, maar dacht dat het misschien aan mij ligt en het normaal is om de hele dag door berichtjes te sturen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe was je dag?
Slaap lekker straks!
Klinkt een beetje als een controlefreak, kijken of je nog interesse hebt.
Ja, in een relatie vind ik het ook wel leuk, maar als ik iemand nog niet ontmoet heb, heb ik zelf niet zo'n behoefte om continu berichtjes te sturen. Heb ook wel eens gehad dat de date was afgesproken, dus ik dacht dat we dan wel verder zouden kennismaken, maar toen werd de date gecancelled omdat ik geen berichtjes meer stuurde, oeps.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog niet bij een match.....maar als je al een tijdje date en wel enigszins weet waar het naartoe gaat dan vind ik dat soort berichtjes wel leuk.
Als je hem interessant vindt kan je hem wellicht een beetje sturen, dat die berichten niet hoeven..quote:Op woensdag 27 april 2022 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik ook eens wat minder reageren, kijken wat er gebeurt. Had al aangegeven dat ik tijdens mijn werk liever niet app en niet altijd even goed ben in berichtjes sturen, dus dan snapt hij het vast
[..]
Ja dat idee krijg ik ook een beetje, maar dacht dat het misschien aan mij ligt en het normaal is om de hele dag door berichtjes te sturen.
[..]
Ja, in een relatie vind ik het ook wel leuk, maar als ik iemand nog niet ontmoet heb, heb ik zelf niet zo'n behoefte om continu berichtjes te sturen. Heb ook wel eens gehad dat de date was afgesproken, dus ik dacht dat we dan wel verder zouden kennismaken, maar toen werd de date gecancelled omdat ik geen berichtjes meer stuurde, oeps.
En, heb je Koningsdag overleefd?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:
Ik vroeg dat ook altijd, met wie iemand wat gevierd had. Nu ik eraan terugdenk vond ik het gewoon verkapte jaloezie van mezelfquote:Op woensdag 27 april 2022 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]jaja het is natuurlijk gewoon een vraag uit interesse, net als de vraag met wie ik het gevierd heb, dus ik heb gewoon geantwoord. Denk bij nader inzien dat het probleem toch meer bij mij ligt dan bij hem
Ik ben zelf wel van het veel chatten. Ik praat ook vaak de hele dag door met m'n beste vriendin, videobellen, maar dat gaat allemaal heel natuurlijk. Nou ja, niet letterlijk letterlijk de hele dag door, maar wel veel.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Nee hoor, attentheid en aandacht is leuk. Bij een overkill van dat mag je je afvragen of er geen alarmbellen moeten afgaan. Te weinig eigen leven, te snel de belangrijkste persoon in iemands leven zijn, afhankelijkheid, op een voetstuk worden gezet. You name it. Wellicht wordt het minder naar verloop van tijd maar het schiet zijn doel voorbij en is verre van aangenaam. Als hij ook niet opmerkt dat het teveel voor je is kun je je ook nog eens afvragen of hij wel echt aandacht heeft of dat het enkel eigen behoefte bevrediging is.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]jaja het is natuurlijk gewoon een vraag uit interesse, net als de vraag met wie ik het gevierd heb, dus ik heb gewoon geantwoord. Denk bij nader inzien dat het probleem toch meer bij mij ligt dan bij hem
Oh nu lees ik dat het alleen een match is, pfft, laten we eerst eens rustig kennis maken, al dat appen wat een gedoe, je kent elkaar nog geen eensquote:Op woensdag 27 april 2022 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe staan jullie daar eigenlijk in? Sturen jullie ook elke dag meerdere keren per dag berichtjes?
De eerste is een lokkertje, tweede een like als je die hebt...quote:Op donderdag 28 april 2022 07:40 schreef scrupuleus het volgende:
Wtf ik zie geen likes meer op tinder.
Wel gemiste matches en nu ineens een match.
Maar elke keer de eerste liken als ik de app open 😾😏
Je hoeft natuurlijk ook niet direct te reageren he. Gewoon blauwe vinkjes en last online uitzetten en als je dan 'savonds zin hebt in en tijd voor een kletspraatje kun je dan reageren. Als hij merkt dat hij overdag geen reactie krijgt, maar 'savonds wel, dan snapt hij ook wel dat je gewoon druk bent met werk enzo.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Andersom is ook waar: soms wel eens meegemaakt dat ik op een datingapp even niet reageerde omdat ik aan het werk was, en toen het verwijt kreeg dat ik haar niet interessant genoeg vondquote:Op donderdag 28 april 2022 00:44 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Oh nu lees ik dat het alleen een match is, pfft, laten we eerst eens rustig kennis maken, al dat appen wat een gedoe, je kent elkaar nog geen eens
Ja, ook wel eens gehoord en het druk hebben met het werk is gewoon een smoes, iedereen heeft wel even tijd om een berichtje te sturen.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Andersom is ook waar: soms wel eens meegemaakt dat ik op een datingapp even niet reageerde omdat ik aan het werk was, en toen het verwijt kreeg dat ik haar niet interessant genoeg vond
Zijn al je likes verdwenen?quote:Op donderdag 28 april 2022 07:40 schreef scrupuleus het volgende:
Wtf ik zie geen likes meer op tinder.
Wel gemiste matches en nu ineens een match.
Maar elke keer de eerste liken als ik de app open 😾😏
Mja, soms is het ook zo dat ik best lange berichten stuurde, en daar kwam dan een antwoord van 1 woord op ofzo. En dan zeggen dat ik niet geďnteresseerd ben is gewoon niet waar en onzinquote:Op donderdag 28 april 2022 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ook wel eens gehoord en het druk hebben met het werk is gewoon een smoes, iedereen heeft wel even tijd om een berichtje te sturen.(is bij mij ook wel beetje waar, ik heb meestal gewoon geen zin om tijdens het werk te appen).
Maar goed, dit weekend date, misschien dat ik daarna wel heel vrolijk word van elk berichtje (of hij stopt met berichtjes sturen)
Wellicht dat het soms komt nadat je tinder opnieuw hebt geinstalleerd.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn al je likes verdwenen?Allemaal een man gevonden en uitgeschreven van tinder?
Misschien is je match iemand die jij al had geliket en die jou nu uit haar lijstje met likes gevist heeft om mee te matchen?
Ik hoorde inderdaad ook dat de tweede meestal iemand is die jou geliket heeft, dus altijd de eerste 3 liken!
Dan kan je beter speeddaten of bij NMLK gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:07 schreef TostiTijd het volgende:
Ik ga ook maar weer eens voor de tinder. Al ruim een jaar niet meer gedate.
Al is dat een uitdaging als man met below-average looks maar we zullen zien wat het brengt
Alleen zijn is ook maar zo alleen he
Nice thx voor de tip zo laat op de avond. Zal Paiq eens proberen. Val zelf ook niet per sé op uiterlijk dus als er below-average vrouwen op zitten boeit me niet zoveel. Beste zou zijn een leuke, nuchtere boeren trien die wel tegen een stootje kanquote:Op zaterdag 30 april 2022 02:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan kan je beter speeddaten of bij NMLK gaan.
Tinder is oppervlakkig voor het uiterlijk.
Als je dan toch liever een dating app wil installeren, installeer dan Paiq. Daar volgt de match na een leuk gesprek en krijgen jullie elkaars foto te zien. Vindt ze je toch leuk of geeft ze het voordeel van de twijfel dan worden jullie een match en kunnen jullie verder lullen en eventueel daten.
NMLK is geen dating app maar worden activiteiten georganiseerd; door NMLK of zijn leden.
Dus dan kom je vanalles tegen tijdens de activiteit (denk van klaverjassen, tot dansen in een bar-dancing tot een musical bij wonen etc) en misschien ook wel een leuk persoon
Die zijn er zo wel op Paiq als NMLK.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:25 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Nice thx voor de tip zo laat op de avond. Zal Paiq eens proberen. Val zelf ook niet per sé op uiterlijk dus als er below-average vrouwen op zitten boeit me niet zoveel. Beste zou zijn een leuke, nuchtere boeren trien die wel tegen een stootje kan
Swipe ze eens naar rechts danquote:Op maandag 9 mei 2022 20:38 schreef Faxie het volgende:
Ik herken me daar niet in...
Ze zeggen een keer hoi om aan de regels te voldoen en dan blijft het weer stil.
Gaat overigens een stuk beter met de likes op Tinder nu dan 2 jaar terug. 66 Stuks ondertussen, alleen geen enkele match tot nu toe, lol.
Mijn ervaring is precies hetzelfde! Bumble is mijn favo app, op Breeze na.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:45 schreef Kettlebell het volgende:
Ik vind Bumble dus echt een top app. Vrouwen moeten daar het gesprek beginnen, met als voordeel dat je de matches die écht te belabberd zijn om enigszins normaal te communiceren al automatisch kwijtraakt, want als ze binnen 24 uur niet tegen je beginnen te praten worden ze ontmatcht.
Soms slaat het zelfs een beetje door naar de andere kant, namelijk dat vrouwen soms ook niet meer zo makkelijk los laten als het gesprek gewoon boring is en niet echt een kant op gaat. Dat je ze dan ook niet cold turkey wilt ontmatchen, en ze dan nog wel 2/3 x gaan vragen ''hee leef je nog''.
Dit dus van een voormalig tinder gebruiker die daar echt zelden tot nooit een fatsoenlijk gesprek had. Moet wel zeggen ik ben ondertussen 33 jaar en wil wat serieuzer gaan rondkijken onderhand. Ben je 23, student en wil je neuken blijft tinder wss. beter.
Waar kijk je naar dan? Uitstraling, uiterlijk, omschrijving...quote:Op maandag 9 mei 2022 20:38 schreef Faxie het volgende:
Gaat overigens een stuk beter met de likes op Tinder nu dan 2 jaar terug. 66 Stuks ondertussen, alleen geen enkele match tot nu toe, lol.
Combinatie van de drie. Maar als een van de drie onder een bepaalde waarde komt, houdt het al op.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Waar kijk je naar dan? Uitstraling, uiterlijk, omschrijving...
De kans is natuurlijk altijd aanwezig dat je een klik krijgt bij iemand waarbij je dat niet verwachtquote:Op maandag 9 mei 2022 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele interesse in je, maar heb toch maar naar rechts geswiped
Die kom ik dan wel in het echte leven tegenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk altijd aanwezig dat je een klik krijgt bij iemand waarbij je dat niet verwacht
quote:
Is dat NMLK alleen voor LinkedIn blagen ofwat?quote:Onze garanties
Hoger opgeleid & communicatief
HBO+, sociaal, communicatief, open, nieuwsgierig, pro-actief
En eigenpijpersquote:Op maandag 9 mei 2022 21:06 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
[..]
Is dat NMLK alleen voor LinkedIn blagen ofwat?
Dat lijkt me idd een logische theorie. En als man heb je dus weer minder kans dat je ''slachtoffer'' wordt van een dame die alleen maar aandachtsgeil is, want je mag er denk ik wel vanuit gaan dat een vrouw die moeite neemt om je een berichtje te sturen op zijn minst wel op zoek is naar contact (i.p.v. alleen instagram volgers ofzo).quote:Op maandag 9 mei 2022 20:45 schreef embedguy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is precies hetzelfde! Bumble is mijn favo app, op Breeze na.
Naar mijn ervaring werkt Bumble ook meer dan prima om een fuck-budy te vinden. Ik schat dat het komt omdat ik niet zo'n apper ben, maar dat lukt mij op Bumble ook beter. Vrouwen worden denk ik minder platgebombardeerd op Bumble dan op Tinder waardoor vrouwen minder snel hun interesse verliezen, ookal reageer ik gemiddeld maar eens per dag. Dat is iig mijn theorie.
100den mannen hebben jouw nummer zekerquote:Op maandag 9 mei 2022 21:30 schreef Avianflu het volgende:
Die datingapps zijn gewoon een grote kroeg.
Het is gewoon een manier om meer mensen te ontmoeten.
Je opent eens een gesprekje maar verliest soms snel de interesse.
Met de meeste mannen die ik IRL heb ontmoet en mijn nummer heb gegeven is het contact ook verwaterd.
Een match moet je gwn niet al te serieus nemen.
Er zijn toch geen regels voor vrouwen op bumble? Als in : ze moeten bij een X aantal matches verplicht het gesprek openen, anders worden ze geblokkeerd?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:38 schreef Faxie het volgende:
Het probleem is dat juist die ene 'vrouwen moeten beginnen met praten' regel in de praktijk geen enkel verschil maakt. Ze zeggen even 'hoi' om aan die regel voldaan te hebben, en het is weer business as usual.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Er zijn toch geen regels voor vrouwen op bumble? Als in : ze moeten bij een X aantal matches verplicht het gesprek openen, anders worden ze geblokkeerd?
Gewoon diegenen die alleen ''hoi'' zeggen negeren en diegenen die er een beetje werk in steken met gelijke munt terugbetalen. Lekker efficiënt toch
Mij is beweert dat vrouwen veelal met 'hoi' beginnen om te voorkomen dat ze moeite in een man steken die vervolgens niet terugreageert. Zal maar een halve waarheid zijn maar voor mij persoonlijk voelt het als mijn taak om de leiding van het gesprek op me te nemen. Dit stukje leiderschap is -bij mijn weten- voor een vrouw een aantekkelijke mannelijke eigenschap, en ik heb geen interesse in een vrouw die zich niet laat leiden (echt een afknapper voor me).quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef Kettlebell het volgende:
Gewoon diegenen die alleen ''hoi'' zeggen negeren en diegenen die er een beetje werk in steken met gelijke munt terugbetalen. Lekker efficiënt toch
Ach het kan alle kanten op.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:02 schreef embedguy het volgende:
[..]
Mij is beweert dat vrouwen veelal met 'hoi' beginnen om te voorkomen dat ze moeite in een man steken die vervolgens niet terugreageert. Zal maar een halve waarheid zijn maar voor mij persoonlijk voelt het als mijn taak om de leiding van het gesprek op me te nemen. Dit stukje leiderschap is -bij mijn weten- voor een vrouw een aantekkelijke mannelijke eigenschap, en ik heb geen interesse in een vrouw die zich niet laat leiden (echt een afknapper voor me).
Naar mijn ervaring beginnen de meeste vrouwen met een simpele 'hoi'. Als ik daarna vraag om wat beters dan steekt de gemiddelde vrouw er wel degelijk moeite in, de vrouwen die dat niet doen ben ik liever meteen kwijt.
Doet dat er toe.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
100den mannen hebben jouw nummer zeker
Dit inderdaad, digitaal gevangen Pokemonquote:Op maandag 9 mei 2022 22:23 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Ach het kan alle kanten op.
Voor de meeste mensen geldt dat zolang je iemand nog nooit in het echt hebt ontmoet, iemand ook niet echt ''in je hoofd'' gaat zitten en écht een gevoel bij je losmaakt. Iemand is en blijft toch een beetje een digitaal gevangen Pokémonofzo tot je diegene daadwerkelijk hebt ontmoet. En dus heb ik zelf ook dat een vrouw het éne oor in / het andere oor uit gaat. Zelfs vrouwen die echt way boven mijn standaard zijn heb ik soms niet eens op gereageerd omdat ik dacht: who cares. Nieuw profiel, zelfde onzin.
Ja dat is het, ik denk alleen dat niet iedere vrouw zo vrij is als jij.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:22 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Doet dat er toe.
Het valt mij alleen op dat matches heel erg serieus genomen lijken te worden. Terwijl ik er heel anders in sta. Ik heb overigens echt wel leuke mannen ontmoet via datingapps en met enkelen nog vriendschappelijk contact.
Maar ook honderden matches niet ontmoet. Het voelt voor mij meer als een moderne chatbox.
Zou kunnen, ik zie het alleen vanuit mijn eigen perspectief als vrouw op zo’n app.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 06:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja dat is het, ik denk alleen dat niet iedere vrouw zo vrij is als jij.
Kom je veel vrouwen tegen die zich graag 'laten leiden'?quote:Op maandag 9 mei 2022 22:02 schreef embedguy het volgende:
[..]
Mij is beweert dat vrouwen veelal met 'hoi' beginnen om te voorkomen dat ze moeite in een man steken die vervolgens niet terugreageert. Zal maar een halve waarheid zijn maar voor mij persoonlijk voelt het als mijn taak om de leiding van het gesprek op me te nemen. Dit stukje leiderschap is -bij mijn weten- voor een vrouw een aantekkelijke mannelijke eigenschap, en ik heb geen interesse in een vrouw die zich niet laat leiden (echt een afknapper voor me).
Naar mijn ervaring beginnen de meeste vrouwen met een simpele 'hoi'. Als ik daarna vraag om wat beters dan steekt de gemiddelde vrouw er wel degelijk moeite in, de vrouwen die dat niet doen ben ik liever meteen kwijt.
Klinkt als een chatbotquote:Op woensdag 27 april 2022 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Lekker op je gemak doen, geen haast!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:08 schreef Ronzz het volgende:
Bumble ben ik ook erg tevreden over tegenwoordig.![]()
Zelf het daten op een lager pitje staan maar dat komt ook wel weer terug
Ja. Praktisch iedere vrouw wel. Ik heb bijvoorbeeld letterlijk nog nooit (of iig zelden) gehad dat een vrouw mij op date vraagt. Initiatief bij vervolgdates is ook altijd aan mij en ik heb sterk het gevoel dat de vrouwen dat ook heerlijk vinden dat ik niet aarzel om dat initiatief ook te nemen. Tijdens dates laten vrouwen het initatief ook altijd aan mij van wat er verder gaat gebeuren. Ik heb een vrouw bijvoorbeeld nog nooit zoiets horen zeggen als 'kom, laten we afrekenen en dan een stuk gaan wandelen'. Ik ben altijd de genen die dit op zich neemt. Ik heb het nog nooit geprobeert maar ik geloof dat het ook awkward situaties van onbesluiteloosheid zou opleveren als ik niet de leiding daarin zou nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:31 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Kom je veel vrouwen tegen die zich graag 'laten leiden'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door embedguy op 10-05-2022 14:03:10 ]Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |