Daarom gewoon FOK!quote:Op zondag 22 mei 2022 20:49 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb tinder, bumble etc geprobeerd en elke keer kom ik dezelfde mannen tegen die enkel uit zijn op fwb of casual seks. Nu toch maar een betaalde datingsite opgezocht. Ben erg benieuwd of dat wel
wat oplevert anders dan frustratie.
Misschien ook je profiel tegen het licht houden, of er geen dubbelzinnige dingen in staan, qua tekst of foto's...quote:Op zondag 22 mei 2022 20:49 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb tinder, bumble etc geprobeerd en elke keer kom ik dezelfde mannen tegen die enkel uit zijn op fwb of casual seks. Nu toch maar een betaalde datingsite opgezocht. Ben erg benieuwd of dat wel
wat oplevert anders dan frustratie.
Ow die staan er ongetwijfeld inquote:Op zondag 22 mei 2022 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien ook je profiel tegen het licht houden, of er geen dubbelzinnige dingen in staan, qua tekst of foto's...
Nee, echt?!quote:Op zondag 22 mei 2022 22:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow die staan er ongetwijfeld invan de week vroeg ik mijn collega in de middag of ze mee ging een rondje tippelen. Ik bedoelde wandelen, alle mannelijke collega’s sloegen aan
Ja ik gebruik nu eenmaal dingen nogal dubbelzinnig. Soms bewust maar ik voel denk ik wel aan of mannen bewust opzoek zijn naar seks of dat men even een potje loopt te ouwehoeren. Overigens ook als ok mijn mond hou krijg ik wel rare opmerkingen naar mijn hoofd gesmeten. In een supermarkt in Berlijn was een man die zei uit het niets tegen mij en mijn vriendin dat ik een seksbeest was en hij ging maar doorquote:
Dat voelt wel een beetje als mijn lot ja. Maar het lijkt me zo heerlijk om alles met iemand te kunnen delen.quote:
Opgeven voor boer zoekt vrouw.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat voelt wel een beetje als mijn lot ja. Maar het lijkt me zo heerlijk om alles met iemand te kunnen delen.
Winning.quote:
Of "Lang leve de Liefde"quote:
Mja volgens mij, moet je gewoon lekker afspreken.quote:
Misschien heb je ook dubbelzinnige kleding aanquote:Op zondag 22 mei 2022 22:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik nu eenmaal dingen nogal dubbelzinnig. Soms bewust maar ik voel denk ik wel aan of mannen bewust opzoek zijn naar seks of dat men even een potje loopt te ouwehoeren. Overigens ook als ok mijn mond hou krijg ik wel rare opmerkingen naar mijn hoofd gesmeten. In een supermarkt in Berlijn was een man die zei uit het niets tegen mij en mijn vriendin dat ik een seksbeest was en hij ging maar door
Nouja ik denk dat dit inderdaad wel is wat ik zou moeten doen.. dat advies klopt wel en daar ben ik mij ook welquote:Op zondag 22 mei 2022 22:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja volgens mij, moet je gewoon lekker afspreken.
Sure niet met een idioot maar als iemand gewoon een beetje babbelt... En wel grappig kan zijn. Gogogo.
Ist niks dan ist niks.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat dit inderdaad wel is wat ik zou moeten doen.. dat advies klopt wel en daar ben ik mij ook wel
bewust van.
Nee dat heb ik niet. Gast je hebt mij zelfs ooit gemeetquote:Op zondag 22 mei 2022 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien heb je ook dubbelzinnige kleding aan
Als je een shirt draagt met "Girls, just wanna have fun" bijvoorbeeld
Ik begrijp je helemaal. Ik zou dat ook graag willen. De liefde vinden blijft een ongrijpbaar iets. Het kan ook met jezelf en je eigen ontwikkeling te maken hebben. Het kan ook misschien je weg niet zijn. Of vind je het pas veel later in je leven. Je kan hem ook morgen tegenkomen. enz enz. Single zijn hoeft je lot niet te zijn alleen voor mij geeft mij wel een soort van rust met de gedachte dat het niet perse 'hoeft'. Dat alles mogelijk is.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat voelt wel een beetje als mijn lot ja. Maar het lijkt me zo heerlijk om alles met iemand te kunnen delen.
Zou best kunnen, ik herinner mij weinig meets nog maar...quote:Op zondag 22 mei 2022 23:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet. Gast je hebt mij zelfs ooit gemeetik heb altijd jurkjes aan wel regelmatig met decolletee maar ook als ik dat niet heb blijft er weinig voor de verbeelding over met enkel een lapje stof.
Nouja ik zoek geen topmodel maar er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn. Dat kan zitten in humor in diepgaande gesprekken maar ook in zelfvertrouwen dat iemand uitstraalt. Heb ook wel eens overwogen mijzelf op de vrouwelijke markt te gooien maar ik zou inderdaad gewoon meer moeten doen en meer moeten denkenquote:Op zondag 22 mei 2022 23:03 schreef ludovico het volgende:
Mijn ervaring qua dating app is dat vrouwen kritisch zijn.
Denk dat ik met mijn foto's 3-0 achterstond.
Zagen ze mij int echt vonden ze me wel leuk als het babbelen soepel liep.
Die stapmeet in utrecht met samz q en anderenquote:Op zondag 22 mei 2022 23:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik herinner mij weinig meets nog maar...
De laatste is ook alweer 8 jaar geleden of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |