ah, ok, zelf zie ik 'leiderschap' als meer dan 'initiatief nemen'.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:52 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ja. Praktisch iedere vrouw wel. Ik heb bijvoorbeeld letterlijk nog nooit (of iig zelden) gehad dat een vrouw mij op date vraagt. Initiatief bij vervolgdates is ook altijd aan mij en ik heb sterk het gevoel dat de vrouwen dat ook heerlijk vinden. Tijdens dates laten vrouwen het initatief ook altijd aan mij van wat er gaat gebeuren. Ik heb een vrouw bijvoorbeeld nog nooit zoiets horen zeggen als 'kom, laten we afrekenen en dan een stuk gaan wandelen'. Ik ben altijd de genen die dit op zich neemt. Ik heb het nog nooit geprobeert maar ik geloof dat het ook awkward situaties van onbesluiteloosheid zou opleveren als ik niet de leiding daarin zou nemen.
Note: 'initiatief nemen' is 'leiderschap nemen'
Ow zo. Dat soort leiderschap is inderdaad zeker niet wat ik bedoel. Ik zie vrouwen als mijn gelijke.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:19 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
ah, ok, zelf zie ik 'leiderschap' als meer dan 'initiatief nemen'.
Zelf ben ik ook een behoorlijke initiatief nemer en doe dat ook regelmatig en laar dat ook echt niet aan de man over.
Maar iemand die mij wil leiden in alles dan zou ik toch gaan stuiteren want heb geen leiding nodig en kan best grote beslissingen maken.
Zo had ik ooit een gesprek met een jehova die mij wilde redden omdat ik een alleenstaande moeder was. Vrouwen hoeven bij de jehova's geen verantwoording aan god afleggen maar vrouwen leggen verantwoording af aan de man en alleen de man legt verantwoording af aan god. En dat was niet om het werk van god wat te verlichten omdat deze dan maar de helft hoeft aan te horen maar was ook een leiderschap kwestie. Vandaar dat dat leiderschap wat bij mij aan het kriebelen bracht.
Natuurlijk, maar dit komt omdat vrouwen denken dat ze anders:quote:Op maandag 9 mei 2022 22:23 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Wat ik wel lastig blijf vinden (vooral op bumble) is dat de gemiddelde vrouw op die app wel echt hoge verwachtingen van zichzelf en het leven in het algemeen lijkt te hebben. En dus ook van jou als match. 70% van de profielen die ik lees moet allemaal ''larger than life'' zijn. Ik ben wild. Altijd in voor avontuur. Ik hou van mannen met ambitie en de drang om elke dag het beste uit jezelf te halen. Zelfontwikkeling vind ik heel belangrijk.
Dan denk ik altijd van : Komop, kap met die onzin. Verreweg de meesten van ons werken gewoon 40 uur per week in een kantoorbaan, doen in de avonduren nog wat aan sport. Kijken een of andere slappe serie op videoland / Netflix en gaan in het weekend ergens een drankje drinken. Dat is het leven van 90% van de millenials. Maar het type vrouw dat dit soort profielteksten heeft haakt al snel af als een gesprek te 'gewoontjes' is. Maar ben niet echt van plan me geforceerd als een soort enorm gevatte cabaretier te gaan opstellen de hele tijd
Het helpt wel als je van 'nature' ad rem bent en ook daadwerkelijk op iets ingaat dat in haar profiel staatquote:Op maandag 9 mei 2022 22:23 schreef Kettlebell het volgende:
Maar het type vrouw dat dit soort profielteksten heeft haakt al snel af als een gesprek te 'gewoontjes' is. Maar ben niet echt van plan me geforceerd als een soort enorm gevatte cabaretier te gaan opstellen de hele tijd
Soms dacht ik wel eens dat mannen en vrouwen onrealistische eisen/denkbeelden hebben. Ik krijg de indruk dat dat nog steeds zo isquote:Het helpt wel als je van 'nature' ad rem bent en ook daadwerkelijk op iets ingaat dat in haar profiel staatquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar het type vrouw dat dit soort profielteksten heeft haakt al snel af als een gesprek te 'gewoontjes' is. Maar ben niet echt van plan me geforceerd als een soort enorm gevatte cabaretier te gaan opstellen de hele tijd
Wat ook helpt is als je je uiterlijk* mee hebt. Dan word je vanzelf benaderd en hoef je alleen maar 'normaal' te doen/reageren om te 'scoren'.
*Wat dat betreft zijn vrouwen gewoon net zo oppervlakkig als mannen![]()
Tenzij lekker wijf.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef Kettlebell het volgende:
Gewoon diegenen die alleen ''hoi'' zeggen negeren en diegenen die er een beetje werk in steken met gelijke munt terugbetalen. Lekker efficiënt toch
Die hebben al genoeg aanbodquote:
"Hoi."quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Des te meer reden om te reageren als ze je eruit pikken.
Nooit gehad. De fakers herken je snel genoeg.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hoi."
"Hey, hoe gaat het!"
"Check mijn instagram."
"..."
Nja echt lekkere wijven op dating apps zitten er 9/10 keer alleen voor de insta-volgers. Beter pak je de categorie iets er onder. Die zijn veel leuker om mee te datenquote:
Dit iddquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hoi."
"Hey, hoe gaat het!"
"Check mijn instagram."
"..."
Ik ben zeker geen onaantrekkelijke man, maar ik ben zelfbewust genoeg om te weten dat het per ongeluk is gegaan als een (bovengemiddeld)lekker wijf mij naar rechts swiped : )quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Des te meer reden om te reageren als ze je eruit pikken.
Ik zou niet al te hard hopen, al is de kans wel groter dat je wat meer normale mannen tegen gaat komen.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:49 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb tinder, bumble etc geprobeerd en elke keer kom ik dezelfde mannen tegen die enkel uit zijn op fwb of casual seks. Nu toch maar een betaalde datingsite opgezocht. Ben erg benieuwd of dat wel
wat oplevert anders dan frustratie.
Saaie pietenquote:Op zondag 22 mei 2022 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou niet al te hard hopen, al is de kans wel groter dat je wat meer normale mannen tegen gaat komen.
Beter een saaie piet dan iemand die in het eerste bericht vraagt om een foto van je tiet.quote:
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter een saaie piet dan iemand die in het eerste bericht vraagt om een foto van je tiet.
Dit is ook wel mijn laatste poging.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:18 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ga nooit meer aan de apps
Maar irl proberen of een keer de darkroom in
Komen jullie elkaar daar tegen, dat zou een mop zijnquote:
In die darkroom jaquote:Op zondag 22 mei 2022 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komen jullie elkaar daar tegen, dat zou een mop zijn
Wie? Jij en ik?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
In die darkroom ja
Wellicht hebben we elkaar al naar links geswiped
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |