Voor vrouwelijke hoofdrol Jessica Chaistain of niet?quote:Op maandag 28 maart 2022 02:59 schreef Danny het volgende:
Dune heeft er al 3 binnen iig, en dan best supporting actress voor West Side Story. Die had van mijn naar iemand anders gemogen.
Eensquote:Op maandag 28 maart 2022 03:03 schreef Tweek het volgende:
Had naar Mitchel and the Machines gemogen van mij.
Jazekerquote:Op maandag 28 maart 2022 03:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Voor vrouwelijke hoofdrol Jessica Chaistain of niet?
Andrew Garfield en Denzel Washington vond ik ook wel erg sterk hoor..quote:Op maandag 28 maart 2022 03:06 schreef Tweek het volgende:
Ik hoop dat Dune ook beste film pakt, maar die zie ik naar Power of the Dog gaan. Will Smith vind ik een prima winnaar, vond de rest er ook niet boven uitsteken.
Ik vond Andrew Garfield sterker in Spiderman dan in Tick Tick Boom, en vond Whasingtion te veel Whastington voor Shakespeare.quote:Op maandag 28 maart 2022 03:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Andrew Garfield en Denzel Washington vond ik ook wel erg sterk hoor..
En Dune als best picture zou wmb mogen ja. Dit jaar is de kwaliteit sowieso imo wat lager. Dat krijg je als kwaliteit ondergeschikt is aan checkboxjes
Niet de beste film, maar wel de meest emotionele film voor mij. En Troy is een terechte winnaar. Zoals je zegt was geweldig.quote:
Aanrader of niet?quote:Op maandag 28 maart 2022 03:31 schreef Danny het volgende:
Drive my car is ook de enige foreign language die ik dit jaar gezien heb
niet slecht, maar voor mij echt een uur te lang. Duurt 3 uur. Hangt er ook nogal vanaf of je liefhebber bent van films die maar traag vooruitgaan.quote:
de belangrijke categorienen komen nu pas inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2022 04:18 schreef Danny het volgende:
Echt zo'n 50% van de duur van het programma is reclamezendtijd. Volgend jaar misschien maar gewoon tot 4:00 naar bed en dan gewoon terugkijken en de reclamezendtijd doorspoelen.
Ja maar als je gewoon alle commercial breaks doorspoelt kun je alles zien in 1,5 uurquote:Op maandag 28 maart 2022 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
de belangrijke categorienen komen nu pas inderdaad.
Will Smith valt Chris Rock aanquote:Op maandag 28 maart 2022 04:31 schreef Danny het volgende:
Die klap was echt
En 'keep my wife's name out your FUCKING mouth' zeggen ze in de VS niet als grapje op tv
En Chris Rock was behoorlijk van z'n stuk
Nee zeker niet. Blijkt dat jada een aandoening heeft waardoor ze haar haar verliest en dat Chris Rock daar al meerder malen grappen over heeft gemaakt. En nu weer door te suggereren dat ze wel een GI Jane 2 zou kunnen maken.quote:
Dus dan zijn ze nu opzoek naar de envelopen om de oscar aan iemand aanders dan Will Smith te geven.quote:Op maandag 28 maart 2022 04:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Blijkt dat jada een aandoening heeft waardoor ze haar haar verliest en dat Chris Rock daar al meerder malen grappen over heeft gemaakt. En nu weer door te suggereren dat ze wel een GI Jane 2 zou kunnen maken.
Ik geloof echt niet dat dit nep was
Nou ja, lijkt me dat zomaar iemand op z'n bek slaan niet heel wenselijk is iddquote:Op maandag 28 maart 2022 04:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dus dan zijn ze nu opzoek naar de envelopen om de oscar aan iemand aanders dan Will Smith te geven.
Andrew Garffield heeft dan mijn voorkeur.quote:Op maandag 28 maart 2022 04:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me dat zomaar iemand op z'n bek slaan niet heel wenselijk is idd
Feit dat ze er niet op terug komen is wel een idee dat het echt is. Danny heeft eerder in het topic het idee er achter.quote:Op maandag 28 maart 2022 04:52 schreef trein2000 het volgende:
Wat de fuck is er gebeurd? Ik kijk even op Twitter en ik zie ineens een vechtpartijtje.
Nog niet helemaal over uit of dat nu echt was. Maar ik denk het wel…
De klap oogt wat awkward, maar hij komt wel echt aan en Will Smith was ook echt pissed off. En het was daarna echt wel awkward.quote:Op maandag 28 maart 2022 04:52 schreef trein2000 het volgende:
Wat de fuck is er gebeurd? Ik kijk even op Twitter en ik zie ineens een vechtpartijtje.
Nog niet helemaal over uit of dat nu echt was. Maar ik denk het wel…
quote:Op maandag 28 maart 2022 04:55 schreef Danny het volgende:
De klap oogt wat awkward, maar hij komt wel echt aan en Will Smith was ook echt pissed off. En het was daarna echt wel awkward.
Plus dat ze het inmiddels dan al wel zouden hebben aangegeven lijkt me.
Dat zei ikquote:Op maandag 28 maart 2022 04:58 schreef superniger het volgende:
GI Jane grap van Chris Rock was wel geniaal.
Will Smith zijn vrouw heeft een haarziekte. Daardoor is ze bijna kaal.
quote:Op maandag 28 maart 2022 04:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Blijkt dat jada een aandoening heeft waardoor ze haar haar verliest en dat Chris Rock daar al meerder malen grappen over heeft gemaakt. En nu weer door te suggereren dat ze wel een GI Jane 2 zou kunnen maken.
Ik geloof echt niet dat dit nep was
TV zender zou dat 'fucking' nooit toestaanquote:Op maandag 28 maart 2022 05:05 schreef Tweek het volgende:
Vraag me nog steeds af of dat nou echt was.
quote:Op maandag 28 maart 2022 05:05 schreef Tweek het volgende:
Vraag me nog steeds af of dat nou echt was.
Waarom? De stemmen zijn allang geteld, ruim voor dit voorval.quote:Op maandag 28 maart 2022 05:13 schreef Tweek het volgende:
Vreemdste win ooit, als het echt was is het het einde van de oscars.
Tuurlijk. De enige vraag die je kunt stellen is of je hem niet de zaal uit had moeten zetten.quote:Op maandag 28 maart 2022 05:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom? De stemmen zijn allang geteld, ruim voor dit voorval.
Ja, maar je rijkt toch niet een award uit naar iemand die geweld gebruikt. En geeft hem daarna een podium.quote:Op maandag 28 maart 2022 05:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom? De stemmen zijn allang geteld, ruim voor dit voorval.
Ja wmb eigenlijk wel. Hij verdiende de oscar verder wel hoor, maar hij had 'm dan offscreen moeten krijgen eigenlijkquote:Op maandag 28 maart 2022 05:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tuurlijk. De enige vraag die je kunt stellen is of je hem niet de zaal uit had moeten zetten.
Ik denk ook dat ik dat vind. Als Joe the Plumber dit doet wordt hij geboeid afgevoerd…quote:Op maandag 28 maart 2022 05:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja wmb eigenlijk wel. Hij verdiende de oscar verder wel hoor, maar hij had 'm dan offscreen moeten krijgen eigenlijk
Die slaat hij bewust over en iedereen lijkt Chris Rock de agressor te vindenquote:Op maandag 28 maart 2022 05:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik mis iemand in deze opsomming. Lul de behanger.
Dan is iedereen collectief gek geworden. Als je woorden meent te moeten beantwoorden met geweld ben je per definitie fout. Dan loop je maar weg of zo als je het echt zo vreselijk vindt.quote:Op maandag 28 maart 2022 05:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Die slaat hij bewust over en iedereen lijkt Chris Rock de agressor te vinden
Agreedquote:Op maandag 28 maart 2022 05:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan is iedereen collectief gek geworden. Als je woorden meent te moeten beantwoorden met geweld ben je per definitie fout. Dan loop je maar weg of zo als je het echt zo vreselijk vindt.
Typisch een voorbeeld van iemand die zichzelf heel bijzonder vindt ja. Hij zal hier wel mee wegkomen, omdat hij zwart is. Wanneer je geweld gebruikt ben je per definitie 'af' in mijn beleving, maar goed.. hij heeft zijn ware aard goed laten zien. En dan daarna in zijn speech God erbij halen.. tsjaquote:Op maandag 28 maart 2022 06:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat die Will smith maar flink mag gaan dokken, want een narcistische gek is dat geworden zeg.
Tuurlijk, maar dat staat er voor mij helemaal buiten.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:41 schreef StephanL het volgende:
Genot![]()
Kan niet echt een kant kiezen. Genoten van beide mannen in films en zal dat blijven doen
Mja, als je de rest van de uitzending ziet krijgt hij een daverend applaus. Duidelijk is dat woke-hollywood het gebruik van geweld als je dingen hoort die je niet aanstaan prima acceptabel vindt. Dat past ook wel bij woke. Als iemand niet woke is of iets zegt dat je niet aanstaat mag je gewoon geweld gebruiken.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Tja de grap was misschien smakeloos, maar om iemand er dan voor op zijn bek te slaan in zo'n setting voor een miljoenenpubliek.
Will Smith heeft zichzelf er behoorlijk mee in de voet geschoten lijkt me. Als ie enkel wat had geroepen zonder schuttingtaal was het enkel over de slechte grap van Rock gegaan...
Denk dat dat applaus ook kwam vanuit een soort impuls uit het incrowdwereldje van de filmbusiness, die het hele gebeuren nog niet in perspectief konden/willen plaatsen. Je ziet nu na afloop wel steeds meer geluiden dat dit een totaal verkeerde reactie van Will Smith was.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, als je de rest van de uitzending ziet krijgt hij een daverend applaus. Duidelijk is dat woke-hollywood het gebruik van geweld als je dingen hoort die je niet aanstaan prima acceptabel vindt. Dat past ook wel bij woke. Als iemand niet woke is of iets zegt dat je niet aanstaat mag je gewoon geweld gebruiken.
Het is heel apart jaquote:
Volgens mij lacht hij nog steeds om die grap, maar probeert hij 'm in te houden omdat z'n vrouw anders boos wordt. Blijft hoe dan ook een compleet debiele actie.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:24 schreef mrPanerai het volgende:
echt.... lijkt wel of Will amper z'n lach kan inhouden nadat ie wegwandelt
Smith heeft zichzelf ook wel voor lul gezet als je het mij vraagt. Ook omdat het op mij een geforceerde indruk maakte, hij deed het alleen omdat zijn vrouw anders de mattenklopper uit de kast ging halen. Dit goedpraten is ook niet zo verstandig, publieke figuren hebben een voorbeeldfunctie en als je het goedpraat dan zeg je daarmee.. het is oké om iemand op zijn bek te slaan als die een mening heeft die je niet bevalt.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Volgens mij lacht hij nog steeds om die grap, maar probeert hij 'm in te houden omdat z'n vrouw anders boos wordt. Blijft hoe dan ook een compleet debiele actie.
Dat verbaasde me nog het meest. Ze geven hem rustig het podium, een oscar en een enorm applaus nadat hij daar iemand een slap heeft gegeven. Lekker dan.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, als je de rest van de uitzending ziet krijgt hij een daverend applaus. Duidelijk is dat woke-hollywood het gebruik van geweld als je dingen hoort die je niet aanstaan prima acceptabel vindt. Dat past ook wel bij woke. Als iemand niet woke is of iets zegt dat je niet aanstaat mag je gewoon geweld gebruiken.
Tja, met West Side Story, CODA, Nightmare Alley en Dune waren er ook maar liefst 4 remakes genomineerd, dus de kans was bijna 50/50.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch bizar dat de winnaar van beste film naar een remake gaat
Vind ik ook ja. Heb beide gezien, beide zijn wel oke. Aardige tussendoorfilmpjes. Niet Oscarwaardig vind ik.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Een remake is niet perse slechter dan het origineel. Als het eindproduct goed is dan kan er wmb prima een oscar worden gegeven.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Gaat niet per se om slechter, ik vond deze remake ook beter dan het origineel. Maar het voelt gewoon een beetje onterecht. De film is geen origineel product, het is bijna 1 op 1 nagemaakt van een andere film. Verdient het dan toch een Oscar? Gevoelsmatig voor mij niet, en ja ik weet dat er veel films zijn die remakes zijn of een adaptatie van iets, maar toch.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Een remake is niet perse slechter dan het origineel. Als het eindproduct goed is dan kan er wmb prima een oscar worden gegeven.
Is 9 keer eerder gebeurd, hoewel remake hierin breed geïnterpreteerd wordt.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat zijn nou ook niet de beste oscar winnaars, Gigi en Oliver! vond ik bij de minste oscarwinnaars horen. Lord of the rings vond ik ook een beetje wazige winnaar.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:59 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Is 9 keer eerder gebeurd, hoewel remake hierin breed geïnterpreteerd wordt.
“Mutiny on the Bounty,” “Hamlet,” “Gigi,” “Ben-Hur,” “The Sound of Music,” “Oliver!,” “Chicago,” “The Lord of the Rings: The Return of the King” and “The Departed.”
Bron: https://www.nytimes.com/2(...)20Departed.%E2%80%9D
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |